sorok között

sorok között

Az iráni válaszcsapás

2012. január 25. - Politikai Ateista

Ahogy az várható volt hétfőn az EU is szentesítette az Iránnal szembeni olajembargót, december elején pedig az USA szenátusa hatalmazta fel az amerikai elnököt az iráni jegybankkal folytatott ügyletek szankcionálására.

Az intézkedések hivatalos célja, hogy gazdaságilag ellehetetlenítsék Iránt, ezzel kényszerítve a rezsimet az atomprogramjával kapcsolatos tárgyalások megújítására.

A teheráni jegybankkal bonyolított tranzakciók szankcionálásának csak a híre is elég volt ahhoz, hogy az iráni nemzeti valuta árfolyama meredek zuhanásnak induljon.

"A szenátus egyhangúlag hagyta jóvá a Pentagon 2012-es költségvetési tervezetéhez benyújtott módosító indítványt, amely feljogosítja Barack Obama elnököt minden olyan külföldi pénzintézet javainak befagyasztására, amelyek a kőolajipari szektorral kapcsolatos kereskedelmi tevékenység finanszírozását az iráni központi bankon keresztül intézik." - Index

exchange-rates.org

Az jegybankot sújtó indítvány szenátusi jóváhagyása után, egy beszélgetés folyamán merült fel a várható büntető intézkedések  gazdaságra gyakorolt hatásainak témája. Akkor az volt a véleményem, hogy ugyan az iráni kormány közvetlenül nem sokat tehet az USA és az EU lépései ellen, az iráni fizetőeszköz elértéktelenedését viszont aranyfedezetű bankjegyek kibocsátásával gátolhatja.

Ez nem történt meg, azonban az egyik legnagyobb olajvásárlójával sikerült megegyeznie, India ezentúl aranyrudakkal fizet az iráni olajért, és már Kína is jelezte, hogy komolyan mérlegeli a lehetőséget. Washingtonban bizonyára nem fog osztatlan sikert aratni a megállapodás.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorkoz.blog.hu/api/trackback/id/tr473744413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kullancs1983 2012.01.25. 21:29:54

@Con Storm: A mobiltelefonom meg finn. Akkor biztos nincs benne semmi, ami máshonnan származna, ugye? Csak azért, mert ott gyártják le, és ott rakják össze, még nem lesz az övék a tehnológia. Különben ők fejlesztenék, és nem a számítógép fedele alatt lenne a kínai cégnév, ahnem rajta. Igaz?
Iránnak pedig nincs atomfegyvere, nem végzett kísérleti robbantásokat, és az utóbbi 40 évben csak Irakkal háborúzott. De az épp döntetlen lett..:) A sah alatt, az USA-val vagy épp Nagy-Britanniával szövetségben végrehajtott beavatkozásokat meg ugye nem tartod tényleg háborúnak?

M&Ms (törölt) 2012.01.25. 21:42:30

@Con Storm: India az USA-val az elmúlt néhány évben jelentős katonai beszerzésekről tárgyalt, harci heliktől kezdve teherszállítókig. Emellett Oroszország szövetségese is, tőlük meg főleg vadászgépeket szerez be, meg most egy új hordozót. Viszont nincs olyan jó viszonyban India Kínával mint régebben, ennek egyik halvány oka, hogy a dalai láma az ő száműzetésükben él, és menedéket ad nekik, de ennél fontosabb a megújúlt Kínai-Indiai határviták, valamint őket is aggasztja Kína agresszív viselkedése a szomszédaival. Abban meg nincs semmi lenézés, Kína most építi első rep-hordozóját, ez tény.

Na de várom magyarázatod a fentiekre. :)

Tapogatott Kukorica 2012.01.25. 22:15:43

@Con Storm: nem hiszem, hogy USA el akarja foglalni Irant, miert tenne? De nem is ez a lenyege a mondandomnak, hanem az, hogy ezen a felen a vilagnak nekem (es megannyi embernek) az europai "viselkedesforma" a termeszetes, igy nottem fel, igy is szeretnek majd egyszer eltavozni. Idonkent haboruzunk, mert emberek vagyunk (Iran is haboruzott az elmult parezer evben nehanyszor). Ha meg haboruzunk, akkor azokat tamogatom, akik az en oldalamon allnak (vagy legalabbis joval kozelebb hozzam, mint az iraniak - de utobbira be lehet illeszteni barmi mas orszagot is a nem szovetsegesek kozul). Csak nagyjabol erre celoztam, tehat hogy ha mar ide szulettem, itt nottem fel es itt is fogom leelni az eletem nagyobbik reszet, akkor bizony harcolni is inkabb az ilyen ertekekert fogok, semmint mondjuk az iraniakert. Attol fuggetlenul meg lehet barki jobbos vagy balos beallitottsagu, komcsi vagy radikalis greenpeaces, engem nem erdekel. De ha ez az "osszmaszlag", ezeknek a mindenfele embereknek a kozossege (EU, USA es a tobbi szovetseges, ill. maga Europa) ugy dont, hogy menni kell, akkor menni kell. Ez volt a masik, amire celoztam, hogy ha mar igy alakult, akkor viszont felesleges ketelkedni, hanem inkabb keszulni arra, hogy az ellent legyozze mind moralisan, mind fizikailag az en oldalam. A harmadik pedig erre vonatkozott, hogy ez a szep a nyugati rendszerben, hogy eleg magas szinten befolyasolhato barki altal az ilyen dontes, mert van ra ezer lehetoseg.
Tehat igazabol csak azon csodalkozom, hogy ha tegyuk fel marha nagy baj lenne ebbol az egeszbol es elkezdenek sorozni a magyar atlagembereket katonanak... Mivel Iran ellen lepnenk fel az Unio (nato, USA, mindegy) oldalan, akkor az Irant folyamatosan dicsero es az EU-t, USA-t stb. becsmerlo katonakat siman bebortonoznek, vagy ha ugyanezt harsognak a harcteren, akkor a helyszinen lelonek. Szoval furcsa, hogy ilyen nyugodtan mondhatnak itt ilyet emberek, de persze ez a szolasszabadsag vagy mi :D
Iranban mindenesetre, ha valaki az USA-t vagy az EU-t vedi, partolja, akkor azonnal bortonbe kerul, vagy akar ki is vegzik. Mindezt haboru nelkul, mar 30 eve igy csinaljak. Nalunk meg ennek az ellenkezoje az alapja a tarsadalomnak, a nyilt vita. Vicces lenne egy hetig bevezetni ugyanazt a rendszert, mint ott, s az Irant vedo blogok, cikkek, emberek sorban eltunnenek, ahogy ott is a nyugatot dicseroek. :)

2012.01.25. 23:08:59

@Plumper_: A videó feltöltője: jerusalemnews... no comment, tudjuk milyen hiteles ez. Hisz a mi drága dísz-zsidóink is milyen igazságokat nyilatkoznak a nyugati sajtóban...

Egyébként Vietnámban is iskolákba telepedtek be, illetve épületekbe a honvédők, majd az USA jól lenapalmozta csecsemőstül, gyerekestül. Ja, hogy egy beépített várost akartak megszállni és ezért nem lehet a szomszéd réten harcolni? Van ez így.

Izrael egy műállam.

Fogd fel úgy, mintha most fogná a Tiszántúlt és odaadná Nyugat-Európa a cigóknak, hogy itt az új országotok, magyarok ti kussoljatok. Áh, hogy nálatok semmi értékes nem maradt, se víz, se termőföld? Cumi. Sőt, meg ne merészeljétek próbálni visszavenni, mert elláttuk Cigániát a legmodernebb haditechnikával. Ezután Cigánia lerombolja a házadat, elüldöz a lakhelyedről, majd háborút indít az országod maradék területei ellen, mert az jár nekik.

Olvasgass Tórát. Az a nép, amelyik kiválasztottnak hirdeti magát, éppenhogy rasszistább Adolf Eichmannál is. Izrael pedig büszke erre és bőszen hangoztatja. Epekedve várom, hogy Iránnak is legyen atombombája és ha szükséges, bevesse a zsidó terrorista állam ellen (ez alatt egyaránt az usa és izrael is értve vagyon).

2012.01.25. 23:15:01

@Kullancs1983: ezek szerint NOKIA telefonod van, amit Komáromban szerelnek össze- Finnországban csak a központ van, ahol a vízfejek ülnek. De minden összeszerelő a csipeket és lapkákat Kínából kapja. Ergo a másik hozzászólónak igaza volt abban, hogy kínai mindened. Az Apple és az Xbox is Kínában készül (Foxconn city), hiába amerikai. AZ autóalkatrészek szintén onnan jönnek, majd itt szerelik össze. Kínának van a legnagyobb elektronikai nyersanyag lelőhelye, az a fém, ami az alaplapokhoz kell, egyedül Kínában bányászható, minden más bányát évtizedekkel ezelőtt bezártak, mert nem tudtak versenyezni a távol-keleti árakkal.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2012.01.25. 23:22:17

@HUN_Sector: Nem, a kazettás bombát nem tiltják. A csatalkozás önkéntes. Egyetlen katonai nagyhatalom sem írta alá, de még a középhatalmak sem nagyon...

xstranger 2012.01.25. 23:34:32

@HUN_Sector: azert nem tudnak versenyezni mert hagyjak hogy Kina kimeritse a sajat keszleteit. Jo uton haladnak.

Kullancs1983 2012.01.25. 23:42:32

@HUN_Sector: Olvasol is, vagy csak írsz? Bányásznak, összeszerelnek... Hát a fejlesztés? Kié a tehnológia? A kínai mérnökök mennyire tudnának versenyképes terméket előállítani saját kútfőből? Amúgy a másik hozzászóló azt is megírta hogy Iránnak már 40 éve van atombombája, nem is egy..:P

xstranger 2012.01.25. 23:47:31

@Kullancs1983: nem az a lenyeg hogy mit tudnak most hanem hogy milyen palyan vannak. A vilag osszes nagy egyeteme tele van kinai kinaiakkak akik a legmodernebb tudast szivjak fel es mennek majd haza fejleszteni. A technologia jelenlegi szintjet megkapjak importkent a nyugati cegektol, onnantol kezdve ez a fiatal kutatokon mulik. Amit a nyugat amint latom boldogan megtesz a sajat ertelmesebb embereinek karara.

KopaszMercis 2012.01.25. 23:56:02

@Attila64:
Akkor mar csak azt nem ertem hogy milyen jogon sirtok, mint a pap altal seggbekurt konfirmalo kisfiu, hogy 56-ban nem jottek segiteni az amerikaiak...

KopaszMercis 2012.01.26. 00:01:44

@HUN_Sector:
De azert egy amerikai jel az avatarod... Buzie vagy?

Kullancs1983 2012.01.26. 00:11:25

@xstranger: "Kínát pedig nem kellene lenézni... mert a félvezető technólógiát szinte kizárólag az .. birtokolja... anélkül meg nincs semmi sem..."

Én csak erre reagáltam. Kína persze emelkedő pályán van (van neki hova, ha már itt tartunk), de hogy ők lennének szinte az egyedüli birtokosai a félvezetőtehnológiának, és nélkülük összedőlne a világ, azt azért erős túlzásnak érzem.

windex 2012.01.26. 00:20:17

@Nicolo: fáj a paranoid hülyeséged. ugye nem haragszol rám ezért? az tudtad, hogy olyan, mint fanatikus lakosság, olyan nincs? még a hitleri III. birodalomban se volt. meg arabok magyarországon 150 évig? és a többi... hű, bazz, súlyos vagy, még jó, hogy kevés ilyen van :-)

windex 2012.01.26. 00:32:29

@Kullancs1983: japán autógyártás? sokat hallott szlogen a 70-es, 80-as években, hogy a japánok csak koppintani tudnak (golyóstolltól az elektromos gitáron át mindenre ezt mondták magyarországon), de nincs egy eredeti ötletük? megvan? ismerős? na, és ma mi is a helyzet?

hát, rossz hírem van. ez a szemlélet, amit gyakorolsz, nem a valóságon és a megfigyelésen alapszik. a saját (és közösséged) vélt felsőbbrendűség/-edet/-ét félted, és arra vágysz, hogy úgy legyen, ahogy állatod. ezért állítod. további rossz hír, hogy ez a nép nagyon szorgalmas, félelmetesen kitartó, az individuum messze nem fontos úgy, mint európában, és nagyon igyekeznek, hogy az "összeszerelőből" "kutató" legyen. ja, és nagyon pragmatikusak is, nem fontos a kutatás, és megtalálás dicsősége, ha meg is vehetik, el is tanulhatják. olcsóbb, gyorsabb, egyszerűbb. szóvalj próbálj inkább folyamatokat figyelni, mint a status quo-hoz ragaszkodni, mert nem akarod, hogy változás legyen. úgyis lesz.

windex 2012.01.26. 00:44:37

@Tapogatott Kukorica: volt már ilyen, bár lehet, olyan fiatal vagy, hogy nem emlékezhetsz rá :-) kommunizmusnak, proletárdiktatúrának, cocilizmusnak hívták. örülj, hogy nem vitték el apádat, mint azt a soproni polgárt, aki elment mozijegyet venni délután, az asszony meg utánaszólt az ablakból, hogy "ha szovjet filmet adnak, ne vegyél jegyet!" még aznap jött a fekete autó. na, rakd össze a sztorit, hogy ez hogyan kerekedett ki ebből :-) hallgatózás, feljelentés, majd vasököl lecsap, ott, ahol az köll. milyen szépen működött ez itt nem is régen, amiről te most mint egy irracionális scifiről sóhajtozol és kuncogsz :-)

belekotty 2012.01.26. 05:27:35

Kara kán a polgári konzervatív értékek képviselője:

"Szia belekotty!

Kara kán üzent neked a blog.hu adatlapodon:

Hogy a rák rágná ki az agyadat, te aljas, piszkos, mocskolódó, degenerált, emberi hulladéknak sem jó gazember disznó malacféleség!

Itt megnézheted a feladó adatlapját: blog.hu/user/62752

Ha visszaüzennél, egyszerűen válaszolj erre az emailre!"

:-)))

belekotty 2012.01.26. 05:45:16

@Con Storm: Jól van, vedd be a gyógyszered! :-))

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2012.01.26. 07:45:16

@Attila64: www.budapest-hotel-guide.hu/hu/budapest-informacio/nagykovetsegek-budapesten.php

Majd, ha sikerül használni a keresőt és a diplomáciával minimálisan tisztában vagy szerintem akkor gyere vissza. Addig magadat égeted, de vastagon.

Plumper_ 2012.01.26. 08:10:14

@HUN_Sector: tudod mit? nem hiszek neked.:-)
Izrael államot ÚJJÁalapították. A zsidóknak történelmi joga ott lenni, csakis oda kötődnek.
Reménykedj Iránban, de ha merészelnek bármit, előbb válnak hamuvá, mint hinnék. Az egész nyilas bagázst a világon is el lehetne intézni 1 hét alatt, de az nem lenne túl demokratikus.
A te dolgod, hogy gyűlölködj. minél jobban gyűlölködsz, mi annál erősebbek leszünk. A zsidóság ellenségei így tesznek 3000 éve, és eddig mindig a föld alatt vagy múzeumban végezték, vagy (kisebb bűnök miatt) jelentősen meggyengültek.

Plumper_ 2012.01.26. 08:13:11

@Attila64: tovább:
- mutassák meg nekem a palesztin kultúrát
- hadd halljam a palesztin nyelvet
- mutassanak nekem palesztin útlevelet az 1948, 1967 előtti időből
ja, hogy ők arabok? akkor Jordánia a palesztin állam, amely annektálta a nekik szánt területeket 1948-ban.:-] A menekülteket pedig több államban azóta is táborokban tartják, szimplán politikai fegyverként használva őket Izrael ellen.

2012.01.26. 08:32:48

@KopaszMercis: a toxikus anyagok jelölés nemzetközi cimbora. Az hogy a Biohazard együttes (akik zenéjét egyébként nem szeretem) is ezt használja, kb. olyan, mintha kalóznak tartanád azt, akinek a vegyszeres szekrényében koponyával jelölt mérgező anyag van.

2012.01.26. 08:34:08

@Plumper_: a felhők közül nagyon nagyot lehet esni. De ha a zsidóknak úgy jó, hogy az egész világ (mínusz Észak-Amerika) gyűlöli őket, hát lelkük rajta.

Plumper_ 2012.01.26. 08:48:38

@HUN_Sector: de hát nem gyűlöl minket a világ, értsd már meg. ne magadból és a haverjaidból indulj ki, akik gyűlölködnek. irigyek vagytok és buták, mint a főd. bedőltök mindenféle babonának. okos ember nem zsidózik, a többinek tilos. dél-amerikában is szép és virágzó zsidó közösségek vannak. még kínában is vannak zsidók. nem üldöznek minket, ne vizionálj már ilyeneket.:-]

belekotty 2012.01.26. 08:49:58

@Kara kán: Na mi van szép beszédű Karakán? Gondolom te a Magyar Nyelv Őrzője Polgári kör oszlopos tagja vagy. :-))

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2012.01.26. 08:52:44

@HUN_Sector: Ez megint milyen statisztika? Úgy bírom, hogy egyes emberek millárdok nevében nyilatkoznak...

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.01.26. 08:59:36

@Con Storm: perzsak

pfff..

kihevertek mar harmadik alekszandroszt, a melegfiut aki becsicskaztatta oket?:-DDD

ugy be voltak szarva tole, hogy inkabb sajat maguk oltek meg a kiralyukat es adtak at neki..:-)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.01.26. 09:02:12

@HUN_Sector: nekem a zsidokkal spec semmi bajom ugy en bloc. sot, a szarmazasa alapjan semmi bajom senkivel.

a hulyekkel van bajom. a hulyezsidokkal, hulyeciganyokkal, hulyearabokkal, hulyenemetekkel, hulyeszlovakokkal es az olyan h ulyemagyarokkal is pl. mint te:-)

de ugye ti egyformak vagytok, tehat a zsidosagara vero turbozsido pont ugyanolyan alantas leny, mint te, a magat magyarsagara vero turbomagyar:-)
vagy a ciganysagara hivatkozo rajtakapott tolvaj. ti egy fajta vagytok mind:-)

KopaszMercis 2012.01.26. 09:33:58

@HUN_Sector:
Ugy nemzetkozi, ahogyan az amerikai zaszlo is nemzetkozi te degeneralt fasztalicska. Egy amerikai jel. Ennyi esze van neked es az osszes hulye - hala istennek egyre fogyo - magyar jobboldali emberi hulladeknak.

Nezzel mar utana valaminek.. hihetetlen, hogy bazd meg a te avatarodba is en vagyok a muveltebb. Nem erzed, hogy mennyire megalazo ez neked es a fajtadnak?

2012.01.26. 10:04:24

@Dr. igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: jogod van hülyének lenni, csak tükörbe nézni lehet kellemetlen.

KopaszMercis 2012.01.26. 10:09:13

@HUN_Sector:
Hm... kinek a velemenye mervadobb a biohazard jel megjelolesenek eredeterol:

Egy netto fel gurigat sem kereso, csodtomeg debil tanulatlan jobbos emberi szarkupacnak vagy a harvardnak...

www.hms.harvard.edu/orsp/coms/biosafetyresources/history-of-biohazard-symbol.htm

Hm... jujjj de nehez dontes.. jujj de nehez dontes :)

Uristen rugkapaljal meg, hatha meg ennel is jobban meg tudod alazni magad ;)

KopaszMercis 2012.01.26. 10:11:39

@HUN_Sector:

Tudod az a baj, hogy a sajat fejedre hozod a bajt.. annyira ki huzhattad volna ennek a meregfogat a kovetkezo fele keppen:

"tenyleg amerikai, fu bazd meg nem is tudtam.. mea culpa"
*avatar valtas*

kesz.. es meg en erezhettem volna cikinek, hogy egy ilyen intelligens, meltosagteljes embert baszogatot azzal, hogy milyen az avatarja...

de nem, te te csak azert is.. lesz lesz lesz csakazert is lesz :D

MUAHAHHAHAHAHAHHAH EGY DEBIL FASZ VAGY!!! RABASZTAL :DD

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.01.26. 10:16:15

@HUN_Sector: dehogy kellemetlen:-)

en magamban is megallom ahelyem, nem kell birkamofd nyajhoz csapodni, mint neked, az identitasomhoz nincs szuksegem masokra, hogy megmondjak a tutit.

ha valaki nem tud magara nezni, az te vagy, mert nem letezel. egy vagy a sok kozul, egy tegla a falban, egy hangya a bolyban..:-)

nincs semmid. sem eleted, sem egyeniseged. nemzeted van, ami felemeszt teged es az egyenisegedet, az onallosagodat, a szuveren tudatodat.
ezert vagyok en erosebb es tobb nalad, mert barmikor megallom magamban is a helyemet.
nem kell az akol melege es a csurhepszichozis, hogy eros legyek es bator.

ugyhogy mar megint nem sikerult ramvetioteni a magad parait:-)

en elhiszem, hogy TE nehezen nezel a tukrobe, en elhiszem, hogy TE gyulolkodsz, en elhiszem, hogy TE nem ersz semmit, en elhiszem, hogy TE masokra torsz.

de az, hogy ezeket a gyengesegeidet masokra vatited ki es kvazi indokot generalsz a sajat pszichoipatologias viselkedesednek csak meg szanalmasabba tesz, mert nyilvanvalova teszi, hogy gerinced is egy darab szar, mert arra nem vagy kepes, hogy sajat magaddal szembenezz:-)

tuddo kisfiam, majd akkor probalj megkuzdeni velem, ha magaddal sikerult. majd akkor egy szinttel kozelebb leszel hozzam:-)

KopaszMercis 2012.01.26. 10:17:38

@HUN_Sector:
Komolyan itt rohogok rajtad.. bazd meg a szabadsag teren is ott az amerikai zaszlo.. attol az meg amerikai te nagyon hulye.. tenyleg IMADOM az ilyen otromba szarokat, mint te.. annyira felvillanyoz, amikor megalazok egy egy ilyet. Tudod, ha nem lennel arrogans, akkor talan nem okozna ekkora oromot, es talan kicsit el is szegyellnem magam.. mert nem sokkal nagyobb kunszt ez szamomra, mint osszeverni egy 8 eves kislanyt...

KopaszMercis 2012.01.26. 10:25:40

@HUN_Sector:
Na meg is csak szorult beled nemi IQ.. bolcsen tetted, hogy elsomfordalta a gecibe, te kis buzi komcsi :)

2012.01.26. 10:28:54

@Dr. igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: egy szinttel közelebb hozzád? Kösz, de pajeszt nem növesztek a kedvedért. Jól élek, jól kijövök a különböző népcsoportokkal, megvan magam identitása és nem küszködök gyengeségekkel. Szóval a nevetséges vádjaid leperegnek rólam.

Apropó, tanuld meg az ékezetes billentyűzetet használni.

2012.01.26. 10:31:20

@KopaszMercis: Egy szánni való kis faszjankó vagy, semmi több. Egy hülye ismerősömre emlékeztetsz, aki a csóróságát próbálta kompenzálni a hülye viselkedésével, egy az egyben rád hasonlít. Feljebb írod, hogy 8 éves kislányokkal birkózol, erre nem lennék a helyedben büszke. De velük talán elbírsz. Netalán a mercivel is a miniatürizált farokméreted próbálod ellensúlyozni? Az írásodból süt a sötétség, egy összeomló neutroncsillag is elszégyellné magát a közeledben.

2012.01.26. 10:40:04

@Plumper_: www.haaretz.com/news/israel-is-world-s-fourth-most-dangerous-country-study-says-1.277243

Talán a haaretz cikkét nem fogod kétségbe vonni... sajnos az eredeti felmérésre vonatkozó link itt nem található, de egy zsidó lap csak nem közöl negatív valótlanságot magukról

KopaszMercis 2012.01.26. 10:40:47

@HUN_Sector:
Ugy latszik sikerult megint kicsit magasra tegyem a lecet neked ;)

Probalkozz meg, annyira vicces.. meselj arrol, hogy a biohazard jelet nem az amerikaiak talaltak ki es alkottak meg hanem a nemzetkoziaiaiaik :D

Olyan cuki ahogy vergodsz, es nem erted mi zajlik korulotted, de valahogy azert megis erzed, hogy milyen ciki. Ezt gondolom anyukadtol tanultad el...

Szorakoztass meg, ahhoz ertesz :D

Te kis debil kis csoro vesztes kis szerencsetlen te...

KopaszMercis 2012.01.26. 10:42:59

@HUN_Sector:
Amilyen a formad errol a Charles Baldwinrol tuti ki lehetne deriteni hogy zsido volt.. istenem MEKKORAT ROHOGNEK... virtualis magadra tetovaltatsz egy zsido szimbolumot es ugy zsidozol. De kis helyes vagy, egyem azt az egyuegyu kuruc.infos penznelkuli proszto kis pofikadat... :D

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.01.26. 10:44:17

@HUN_Sector: en elhuiszem, hogy a te egyszeru vilagkepedben a kiut az ilyen szituaciobol az, hogy lezsidozol, de meg ah zsido is lennek, az sem cafolna az altalam leirtakat:-)

de legalabb megerositetted az altalam leirtakat, azaz tenyleg egy likas fingot nem er a borod:-)

2012.01.26. 10:45:07

@KopaszMercis: Nyomoronckám, fenntartom amit írtam. A biohazard jel a biológiai veszély nemzetközi jelölése, akkor is, ha Tádzsikisztánban dolgozták ki, egységesen jelölik mindenhol.

2012.01.26. 10:49:50

@Dr. igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Gondolkodtam rajta, hogy elküldjem e amit írtam, végül nem. Legyen annyi elég, a te világnézeteddel nincs sok minden rendben, ahogy végigolvasom pár másik topicban készült hozzászólásodat.
Sebaj, a véleményszabadság idehaza adott.

2012.01.26. 10:52:28

@KopaszMercis: Az agyi színvonalad kiérződik a fogalmazási képességedből is. Arról meg nem tehetek, hogy olvasni nem tudsz:
A toxikus anyagok jelölése, mint írtam nemzetközi. Hogy te abból azt értelmezed, hogy nemzetközileg lett kidolgozva, az komoly szövegértelmezési problémákat sejtet, mely negatív helyzet kezelését nem ártana mielőbb megkezdened.

2012.01.26. 10:55:12

Na leukémiás kis barátom, nincs több időm rád, mert hív a munka. Növessz inkább egy kis hajat a fejedre, mert megfázik az agyad ebben a kinti nagy hidegben... azt pedig ugye nem akarjuk.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.01.26. 10:58:35

@HUN_Sector: az lehet, aranymaszt, de en nem akarom raderoltetni a vilagnezetemet, csak figyelmeztetlek, ha nem hagysz beken a taknyodon fogsz visszacsuszni mongoliaba kumiszt vedelni:-)

kezd kurvara elegem lenni beloletek es ha nem veszitek ki a labatokat az ajtombol, baltaval fogom levagni aztan lenyomom a torkotokon:-)

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.01.26. 11:23:20

@különvélemény: ""Most épen miért is cseszegetik Iránt?"

Hogy kiprovokálják a háborút."

Ok, de most éppen mire jó? Az olaj ára felmegy. Ez pedig ismét nekik kedvez. India és Kína már aranyban fizet, mert azt az USA nem tudja kontrollálni.

"Tudod, Iraknak is tömegpusztító fegyverei voltak. Vagy mégsem?"

Irán nem tagadja, hogy van atomenergia kutatása. Csak azt mondja, hogy békés célú. Ha jól értem az USA és az EU nem szeretné, ha atombombát barkácsolna a sufniban.

@molnibalage: "Mert megszegi az NNPT-t."
Ez a nemzetközi atomeneriga egyezmény?

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2012.01.26. 11:28:07

@TrueY: Annál kicsit több. A nukleáris technológiai technológiai transzfert szabályozza, meghatározza a hozzáférési szitneket, adatbázis eléréseket és az verifikáció módját az átadott technológiának és a hasadóanyagok nyomonkövetésének módját.

Jelenleg ezt Irán megszegi, mert gátolja az ellenőrzést.

Attila64 · www.sagaontour.ca 2012.01.26. 11:57:57

@KopaszMercis: "milyen jogon sirtok, ... hogy 56-ban nem jottek segiteni az amerikaiak."

Ők üzenték. Óránként többször, heteken keresztül. Talán hallottál róla, hiszen olyan tájékozott vagy: SZER.

Dehát az amerikaiak nem először és nem utoljára hazudoznak folytatólagosan.

(Az ecseri piacon akciósan vannak ékezetek! Vegyél egy magyar készletet, az sokat dobna rajtad!)

Attila64 · www.sagaontour.ca 2012.01.26. 12:04:01

@molnibalage: 2012.01.26. 07:45:16

"Majd, ha sikerül használni a keresőt és a diplomáciával minimálisan tisztában vagy szerintem akkor gyere vissza. Addig magadat égeted, de vastagon. "

Ja, érdekes egy követség az amelyiknek nincs országa! Érdekes "ország" az, amelyet körbezárt a világ legtoleránsabb és békeszerető ensz-tagállama, az kezeli a sorompót és dönti el, hogy ki/mi mehet be oda és ki-mi jöhet ki onnan! Pl.:

www.metropol.hu/nagyvilag/cikk/834918

Az a palesztin követség olyan, mint egy király ország nélkül!

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.01.26. 12:05:43

@Attila64: nem kellett volna tulbecsulni ajelentosegeteket:-D

szerintetek bevallalta volna az usa ezert az orszagert a harmadik - potnecialisan nuklearis - vilaghaborut?:-)
plane annak fenyeben,hogy az usa nuklerais doktrinaja az volt azokban az idokben, hogy "ne mi eloszor"

egyebkent az, hogy a szer mondott valamit azt jelentette, hogy a szer mondta. ha az amerikai elnok, v kulugyminiszter jelenti be, az bejelentes.

igy csak bulvarkacsa volt.

ugyhogy haragudhatsz az usara emiatt, sajat magad minosited:-)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.01.26. 12:10:55

@Attila64: te tenyleg a simicska ujsagjat akarod objektiv tenyforraskent bemutatni?:-DDDDD

kapj mar a fejedhez:-D

egyebkent elfelejtkeztek arrol, hogy letezik egy ciszjordania is, akik szinten palesztinok es hogy, hogy nem, nincsennek annyira befenyitve, mint a gazai ovezetben elok.

a mai feladatod az, hogy kitalald, mi az oka annak, hogy csak a gazai ovezet van rendszeresen a hirekben, holott ciszjordaniat is palesztinok lakjak :-)

Attila64 · www.sagaontour.ca 2012.01.26. 12:12:43

@Plumper_: 2012.01.26. 08:13:11

"- mutassák meg nekem a palesztin kultúrát
- hadd halljam a palesztin nyelvet"

Mutass nekem amerikai (usa) kultúrát ! (Mind bevándorlók és azok hozott kultúrája.)

Hadd halljam az amerikai (usa) nyelvet!

Naugye. Nem minden népnek volt lehetősége évezredek óta létezni, mégis most már létezik.
Nem minden népnek volt lehetősége a történelem folyamán saját államot alakítani, mely biztosította volna a keretet a mély, az élet minden területére kiható történelmi kultúra kialakulását.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.01.26. 12:13:01

@Attila64: jut eszembe!

mit szolsz ahhoz, hgogy ujrainditjak a szert?

es tudod miert? mert betiltottatok a klubradiot:-DDD

utoljara kadarek ellen szolt a szer. most ellenetek fog:-)

Attila64 · www.sagaontour.ca 2012.01.26. 12:18:03

@Dr. igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: 2012.01.26. 12:10:55
"@Attila64: te tenyleg a simicska ujsagjat akarod objektiv tenyforraskent bemutatni?:-DDDDD"

Te szerencsétlen! Ez egy MTI hír! Helyesen ezt kellett volna írnod:

"@Attila64: te tenyleg az MTI-t akarod objektiv tenyforraskent bemutatni?:-DDDDD"

Attila64 · www.sagaontour.ca 2012.01.26. 12:23:48

@Dr. igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:
"egyebkent az, hogy a szer mondott valamit azt jelentette, hogy a szer mondta. ha az amerikai elnok, v kulugyminiszter jelenti be, az bejelentes.

ugyhogy haragudhatsz az usara emiatt, sajat magad minosited:-) "

Csaxólok, hogy a SZER-t az Amerikai Kongresszus alapította és finanszírozta, amely ugye a kormány javaslatára (költségvetés) hagyta jóvá azt. Szóval a kormány szócsöve volt. Olyannyira, hogy a magyar szerkesztőséget közvetlenül Washingtonból irányították.

(Olvasd el "Kasza László" könyvét. Érdemes!)

Attila64 · www.sagaontour.ca 2012.01.26. 12:26:42

@Dr. igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:
"mit szolsz ahhoz, hgogy ujrainditjak a szert?"

Tényleg? Én örülök neki! Bár tudom, hogy zsidó- és cigánysajnáltató adó lesz, dehát a Klubrádió is az volt! Én jókat szórakoztam a Drágabolgárúron (is)! Milyen hullámhosszon lesz? Részletek?

KopaszMercis 2012.01.26. 12:44:35

@Attila64:
Ertem az ellenseged azt uzeni, hogy segiteni fog, es te meg vagy lepodve, hogy megsem tette...

Mecsoda okos egy forradalmar vagy :)

@HUN_Sector:
Az amerikai zaszlo jeloli nemzetkozileg, hogy amerika amerika. Attol meg amerikai. Az amerikai biohazard jel jeloli nemzetkozileg, hogy a biohazard, biohazard. Attol meg amerikai.

latom magyarul sem tudsz. angolul sem. egy igazi sikersztori lehetsz te a sajat csaladodban ;)

Plumper_ 2012.01.26. 12:52:34

@Attila64: semmi gond nincs ezzel, de akkor ne tartsanak igényt EGÉSZ Izraelre (merthogy ez a palesztin vezetés célja, NEM a béke), hanem éljenek békében a zsidókkal végre egy államban. Ciszjordánia lánykori nevén: Júdea és Szamaria. Rémlik valami...
A palesztin terminust 1967-ben találták ki az arabok, Izrael elleni politikai kampány céljából.
1948 előtt mindenkit palesztinnak hívtak, aki a török majd brit fennhatóság alatt élt azon a területen, az arabok még ki is kérték maguknak ezt a megnevezést (ez is kikereshető tény).
Amúgymeg Jordánia a palesztin állam, az ott lévő palik számát is tekintve sem piskóta.

KopaszMercis 2012.01.26. 12:52:58

@Attila64:

"Hadd halljam az amerikai (usa) nyelvet!"

Minek? A te balkan cigany fuled meg sem tudna kulonboztetni a cockney akcentust, a nyugatipartitol...

Disznok ele gyongyot szorni :D

Amugy erdekes, most azt mondod nincsen amerikai kultura, amikor meg zaszlot egecc a mammuttnal akkor szidod a megdonact meg a boka kolat... olyan kis helyes vagy :)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.01.26. 12:54:50

@Attila64: igen
es?
jogaban allt a szernek vilaghaborut kirobbantani?

ember, gondold mar vegig mit beszelsz:-D

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.01.26. 13:11:54

@molnibalage: "Jelenleg ezt Irán megszegi, mert gátolja az ellenőrzést."

Aha, kösz. akkor tényleg csak a szokásos. :)

Kullancs1983 2012.01.26. 14:46:08

@windex: Tényleg olyan nehéz értelmezni amit írok? Nem igaz hogy Kína birtokolja szinte az egész félvezető tehnológiát. Pont. Hogy mi lesz, meg mi lehet 10-20-30 év múlva az itt most nem számít, mert nem Kína fejlődési esélyeiről van szó, hanem a jelenlegi helyzetéről.

Tapogatott Kukorica 2012.01.26. 15:05:08

@windex: nem ertelek, en ezt nem kivanom egyaltalan, de nem is ez a lenyeg, hanem teljesen mas. De en tovabbleptem, tegy te is igy. :|

2012.01.26. 16:02:20

@KopaszMercis: ebből már sehogy sem jössz ki jól kis analfabétám. Tanulj meg szöveget olvasni és utána vergődj, mint a partra vetett hal. A kutyát nem érdekelte itt semminek az eredete, te meg ezen vinnyogsz már fél napja.
Na pattanj be az egyliteres suzukidba aztán menjél haza, csörög a pizsi.

2012.01.26. 16:03:24

@Dr. igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: ajánlom neked a megfelelő közösséget: nepszava.com, itt sok baráttal találkozhatsz, akik a világnézeted képviselik.

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2012.01.26. 19:02:07

@Plumper_: A zsidóknak... de a héberek nem zsidók... ők csak a zsidók szolgái voltak, a biblia is csak egy népet jelöl meg zsidóknak, a görögöket, akik bepanaszolták a héber özvegy szolgákat, hogy ünnepnaponnem hajlandóak dolgozni...

Ma már csak két zsidó törzs maradt meg... a levik akiket az ősi írások magyaruknak hívnak, vagyis minket magyarokat, a másik pedig a benjamin törzs a szkíták, vagyis székelyek...

Áron-Árpád
levi-levente
három a magyar igazság, három=levi
Az ősi jelképünk a jemaja virág, a nyolcas szám, ami pl a parlamentünket is díszíti, nyolcan tartattak meg víz által
Aranyapánk legendakör...
A sumer eredetű rovásírásunk
Az achád isten, vagyis Istar, aki boldogasszony, és stb...

KopaszMercis 2012.01.26. 21:06:09

@HUN_Sector:
Megertem hogy frusztral h igy beegettelek a cimbieid elott.... Az amerikai zsido avataroddal.... Annyira helyes vagy. Kis szegeny ember, edi ahogy hegyeshalomnal veget er neked a vilag... Miszter netto 110 + kajajegy :))))

2012.01.26. 21:56:40

@KopaszMercis: nem vagy túl kreatív leukémiás kis barátom, több kreativitást várnék tőled. Ráadásul továbbra is komoly szövegértési problémákkal küzdesz. Bizonyára tudnak valahol segíteni, hogy elvégezd a 8 általánost.

A fizetésem miatt te csak ne aggódj, magasan a magyar átlag felett van.

röhögő 2012.01.26. 23:56:34

@Con Storm: Mi a helyzet a tudományos felfedezéseiddel?

"Con Storm válaszolt neked:

@röhögő: Hawkings multidimenzionális fizikai modelljének a filozófiai alapjait én dolgoztam ki, amit ő matekkal megtámogatott, és az elmélet egy könyv egy fejezetében meg is jelent évekkel azelőtt, hogy bejelentette mire készül...

Úgyhogy... ha le tudtam írni, a rezonancia dinamikáját a részecske reakció világnak, akkor hidd el tudom mit beszélek!

A magyarországi áltudományos életben sokkal több a dogma, mint az igazi valós világmodell...

A neutron mágnesesen és elektromos töltés szerint semleges, csak tömege és spinje van neki... a spinnek lehet 3 típusú rezonanciája ami alapján még be lehet sorolni... amint láttam valami debil ezt mosta össze maga a ezzel az állapotkategóriával...

http://magyarinfo.blog.hu/2011/06/25/gazdasagi_szabadsagharcunk_veget_ert#c13870162"

Beperelted már a manust hogy tőled plagizált?

röhögő 2012.01.26. 23:59:49

@Kara kán: "Egyébként, az itt mocskolódó hülyéket, 1-2 kivétellel a mocskolódó Varánusz blogon is megtalálja az ember. Az biztos, hogy jól összeszokott mocskolódó társaság, vagyis banda, és jól keresnek ezen a mocskolódáson ezek a mocskolódók."

- Leírtad ötször hogy mocskolódó. :-)) Ez most a kedvenc szavad?

KopaszMercis 2012.01.27. 00:02:43

@HUN_Sector: Ertem szal netto,130 muahaha...

Amerikai zsido avatarod van kis butus, meselj milyen erzes? :)

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2012.01.27. 07:20:29

@röhögő:
Csak 5x? Az még kevés is a pontos jellemzésetekhez.

Plumper_ 2012.01.27. 08:07:43

@Con Storm: ez mind szép és jó, csak éppen óriási kitaláció. milyen ősi írások? miért jó a magyarokkal, szkítákkal, ilyesmikkel játszadozni?
Ábrahám, az ősapa volt az első héber. Majd Izsák, Jákob, József-> több száz éves egyiptomi ottlét és szolgaság, és egészen az Egyiptomból való kivonulásig nem, csak utána beszélhetünk zsidó népről, Mózes idejében. Így van a Bibliában és így öröklődött a hagyomány.
Korábban, az asszír pusztítás, a babiloni fogság, az alexandriai pusztulás után maradt meg 2 törzs a kezdeti 12-ből, Júda és Benjamin törzse. Továbbiak, akik elvesztek, de nyomaikat ma sikerül kikutatni (pl. falasák Etiópiában, és akik Indiába és az arab országok egy részébe vándoroltak).

röhögő 2012.01.27. 08:21:46

@Kara kán: Tudjuk milyen választékos a beszéded, te húgagyú!

röhögő 2012.01.27. 08:23:07

@Plumper_: Jaj haggyad már! Nem tudtad hogy Hawkings róla CTRL+SCHMITT -ezte a munkáit?

2012.01.27. 08:26:20

@KopaszMercis: nem megy ez neked, csupán szánalmas kis erőlködésre futja az erődből. Sebaj, engem megmosolyogtatsz csórikám :)

KopaszMercis 2012.01.27. 09:11:37

@HUN_Sector:
Hahaha... Meg mindig amerikai az avatarod te szerencsetlen. Hiaba erolkodsz ugy hogy majd bekakilsz, ebbol mar nem jossz ki jol. Jujj de jo erzes a felsobbrenduseg :)

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2012.01.27. 10:10:24

@röhögő:
Mindenkivel a saját színvonalán szoktam beszélni, hogy megértse.

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2012.01.27. 15:52:30

@röhögő: Felhívom figyelmét... hogy mások viselkedési szokásait, vagy személyes adatait megjegyezni bűncselekmény...

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2012.01.27. 15:59:10

@Plumper_: Mire alapozod? A biblia szerint mózes kivitte a zsidókhoz a hébereket, genetikailag bizonyított, hogy egy cipruson és a Kaszpi tenger környékéről származó cigánynépről van szó...

A hébereket csupán szolgáknak említik, és Ábrahám is csak szövetségesekként utal rájuk...

A biblia csak a görögöket említi zsidóknak, akik bepanaszolták a héber özvegyasszony szolgákat, hogy nem hajlandóak ünnepnapon dolgozni...

A Salamon pedig egy héber szolga gyermeke volt, még az is kérdéses hogy fattyú volt-e, aki kiírtotta a Dávidházi zsidó zsaládot és elüldözte az utolsó két élő zsidó törzset a Benjamin törzset és a Levi törzset... Majd a levik szabadultak egy templom építése árán a Pártus birodalomból.. és azért lettek elzavarva a héberek által, mert más népekből is házasodtak... innen ered.. a Pártában maradt kifejezés.. az a csaj amelyik nem talált férjet.. a Pártus birodalomban kellett maradnia...

Milyen ősi írások? Arámiak, kopt, görög írások, és a mostanában megfejtett sumer és etruszk írások...

Tudod bármerre járunk... a MAGYAR szót mindenki azonnal kiejti, ahogy meglátja a rovásírásunk.. MAGIA még az angolok is úgyejtik madzsja(r), médzsik ha innen származik

KopaszMercis 2012.01.27. 16:00:55

@HUN_Sector:
Amerikai az avatarod te amerika ellenes nagyon hulye.... EEEEGGGGOOOOO VAAAAAAGY :)))))

Kullancs1983 2012.01.27. 16:55:22

@Con Storm: Az emberek neve személyes adatnak minősül? Mert ezesetben szeretném tudni hány évre számíthatok ha megjegyzem a barátaim nevét, sőt, úgy is szólítom őket? Ráadásul egy időben kocsmában dolgoztam, és máig tudom néhány emberről, hogy milyen sört iszik. Ezért vajon hány évet kapok?
Bazdmeg, ha te nem lennél, ki kéne találni..:D

röhögő 2012.01.27. 18:13:22

@Kara kán: Akkor velem kapcsolatban kezdj el relativitás elméletet tanulni!

@Con Storm: Hülye vagy te! Amit nekem válaszoltál az bármikor kiplakátolhatom.

"Hawkings multidimenzionális fizikai modelljének a filozófiai alapjait én dolgoztam ki, amit ő matekkal megtámogatott, és az elmélet egy könyv egy fejezetében meg is jelent évekkel azelőtt, hogy bejelentette mire készül...

Úgyhogy... ha le tudtam írni, a rezonancia dinamikáját a részecske reakció világnak, akkor hidd el tudom mit beszélek!

A magyarországi áltudományos életben sokkal több a dogma, mint az igazi valós világmodell...

A neutron mágnesesen és elektromos töltés szerint semleges, csak tömege és spinje van neki... a spinnek lehet 3 típusú rezonanciája ami alapján még be lehet sorolni... amint láttam valami debil ezt mosta össze maga a ezzel az állapotkategóriával...

magyarinfo.blog.hu/2011/06/25/gazdasagi_szabadsagharcunk_veget_ert#c13870162 "

2012.01.27. 21:55:01

@KopaszMercis: hú, egy ilyen frappáns és velős válaszon ennyit kellett gondolkodnod? Milyen érzés volt, mikor az evolúció elhúzott melletted?

This symbol is included in ISO 21482:2007. ISO International Standards are protected by copyright and may be purchased from ISO or its members

ISO-sított, nemzetközi jelkép. Add fel végre a vergődést.

király vagyok 2012.01.27. 22:09:41

dik @KopaszMercis: kopeszgeci megin itt szopod a faszt neked nincs családod más kurja a gádzsidat is szkinder rák a gyomrodba

KopaszMercis 2012.01.28. 09:31:40

@HUN_Sector:
www.hms.harvard.edu/orsp/coms/biosafetyresources/history-of-biohazard-symbol.htm

A-m-e-r-i-k-a-i... Hat nem erted bazdmeg?! Szegenyke, biztos en is ilyen hulye lennek egy amerikai avatarral :))) Te az a fajta kis szanalmas szerencsetlen vagy, akit meg pofanbaszastol is megkimelnek, annyira megmosolyogtato vagy.

@király vagyok:
Bocsi, ezt a jobbikos komcsi nyelvjarast nem ertem... Du ju szpik inglis? :)))

2012.01.28. 10:03:35

@KopaszMercis: Ki a f@szt érdekel hogy melyik államban fejelsztették ki? NEMZETKÖZI ISO SZABVÁNYOS JELÖLÉS.
Egyébként meg ha ennyire az eredetén pörögsz a dolgoknak, akkor ennyi erővel kanadai:
"Dow was founded in 1897 by Canadian-born chemist Herbert Henry Dow"
en.wikipedia.org/wiki/Dow_Chemical_Company

KopaszMercis 2012.01.28. 14:51:41

@HUN_Sector:
Ertem, vegulismigazad lehet, hiszen hiaba szulettel magyarorszagon es magyarok a szuleid, es magyar iskolaba jartal stb, megis egy mocskos budos cigany lett beloled :)))

2012.01.28. 15:00:17

@KopaszMercis: Szánalmasabbnál szánalmasabb reagokat tolsz, nem vagy túl kreatív. Úgy fest, a hajaddal együtt az eszed is tovatűnt.

Plumper_ 2012.01.28. 21:27:12

@Con Storm: öregem, te hülyéskedsz, vagy nem vagy normális. ha utóbbi, kezeltesd magad, komolyan. MAGYAR

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2012.01.29. 06:52:52

@Dr. igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:

Igen... a történelem nagy dogmái.. a fosztogató vonuló hordákat én ha komoly történelmi hozzáértő lennék, nem nevezném hódítóknak, sem nagy embereknek...

Az csak egy legenda... sosem hagyott hátra helyőrségeket, és nem volt a birodalmának komoly közigazgatási rendszere... csak dúlt és fosztogatott...

A perzsáknak csak egy várát sikerült neki megostromolnia, utána csak kergetőzés volt...

A keleti kereskedelmi utak melletti várakat meg jó messzire elkerülte, mert már az ő idejében használtak pl. bronzágyúkat és bambuszrakétákat a perzsák... tehát a birodalmuk szívébe sosem jutott be...

KopaszMercis 2012.01.29. 15:21:59

@HUN_Sector:
Bibibeeeeeeeee szar amerikai avatarod van, es tulsagosan buta orromba fehercigany vagy ahhoz, hogy ne szolj tobbet hozza.

Amerikai az avatrod buzikam! :)
Amerikai az avatrod buzikam! :)
Amerikai az avatrod buzikam! :)

2012.01.29. 17:45:04

@KopaszMercis: kezeltesd magad, vagy nőj fel, esetleg mindkettőt ajánlom.

A gumiszobákat rendkívül jutányos áron ki tudnád venni Lipótmezőn, a magadfajták jelentős árengedményt kaphatnak ott.

KopaszMercis 2012.01.29. 18:30:13

Bibibeeeeeeeee szar amerikai avatarod van, es tulsagosan buta orromba fehercigany vagy ahhoz, hogy ne szolj tobbet hozza.

Amerikai az avatrod buzikam! :)
Amerikai az avatrod buzikam! :)
Amerikai az avatrod buzikam! :)

KopaszMercis 2012.01.29. 18:30:49

@HUN_Sector:
Anyad hamarabb eszre szokta venni ha szopatom... Igaz neki nincs is amerikai avatarja ;)

2012.01.29. 19:21:07

@KopaszMercis: egy szánalmas degenerált kis dagadt pöcs vagy. Részemről végeztem veled. Sebaj, megmosolyogtatod az embereket, de szemernyi kétséged se legyen, hogy nem veled nevetnek, hanem rajtad.

Mint feljebb említettem, pattanj a suzukidba aztán húzzál el.

KopaszMercis 2012.01.30. 14:50:37

@HUN_Sector:
Tudod mi a sulyos.. hogy egy ilyen "lmas degenerált kis dagadt pöcs" letemre meg igy is a faszomra huztalak itt.. meseld mar el milyen erzes. Erre meg valaszolhatsz kiscsillag ;)

2012.01.30. 16:48:18

@KopaszMercis: még idézni sem tudsz teljes pontosan, bár mit is vártam tőled. Más tollával ékeskedve: "Sajnálom anyádat, hogy gyereket várt és te jöttél helyette."
A faszodat meg dugd bele egy ceruzahegyezőbe, s onnantól büszkén harsoghatod, hogy te vagy a kis zabhegyező.
süti beállítások módosítása