sorok között

sorok között

Cáfol

2011. december 02. - Politikai Ateista

Igyekeztem objektív maradni a tegnapi bejegyzésemben, amelyben a Forbes, és a Zerohedge szerkesztőinek a véleményét tolmácsoltam. Annak ellenére, hogy engem meggyőztek az érvek, és a grafikonok arról, hogy a jegybankok akcióját egy európai bank majdnem bedőlése, egy európai Lehman epizód veszélye váltotta ki, a lehetőséget szimpla feltételezésként próbáltam kommunikálni.

A magyar online gazdasági magazinokban tegnap nyomát sem találtam az esetleges bedőléssel kapcsolatos hírnek, akkor belinkeltem volna.

Ma azonban megjelent egy cáfolat a Napi Gazdaságban, a Reuters nyomán:

"Az akció előkészítését ismerő szakemberek tagadják, hogy lett volna valamilyen vészterhes oka a beavatkozásnak, az ellen pedig különösen hevesen tiltakoznak, hogy az egyik európai nagybank az összeomlás szélére került volna, akárcsak a Lehman Brothers 2008 szeptemberében, ami aztán csődhöz, és a pénzügyi válság drámai elmélyüléséhez vezetett."

Ha eddig nem is lettem volna biztos a dologban, a "különösen heves tiltakozás", mindenképpen meggyőzött arról, hogy a héten egy jelentős bank az összeomlás szélére sodródott Európában.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sorkoz.blog.hu/api/trackback/id/tr283432244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása