sorok között

sorok között

Állami

2011. október 30. - Politikai Ateista

Én személy szerint jónak tartom az állami bank megalapításának ötletét. Írtam már bejegyzést az USA egyetlen állami bankjáról a Bank of North Dakotáról. Őszintén szólva valami hasonlóra kezdeményezésre számítottam a kormány részéről amikor rámozdultak a nyugdíjakra. Teljesen logikusnak tűnt számomra a lépés, hogy hamarosan bejelentik egy magyar állami bank, és egy állami biztosító megalapítását. Forradalmat emlegettek, és unortodox gazdaságpolitikát. Csalódnom kellett, túl sokat vártam tőlük, az én hibám.

Állítólag elgondolkodnak a Hiteltársulás kezdeményezésén, persze azért várjuk ki a végét.

Félig állami webbank a végtörlesztésért?

Index,MTI

Én pedig azon gondolkodtam el, hogy mit is csinálnak ezek az NGM-ben, ha az elmúlt év egyetlen épkézláb ötlete is egy civil kezdeményezéstől származik?

 

Érthető az óvatosság mert sokan nem néznék jó szemmel egy állami bank megalapítását. Csányi haver biztosan megharagudna ha belerondítanának a bizniszébe, a Bankszövetség is kiakadna, Brüsszelben csapkodnák az asztalt, nem is beszélve a nemzetközi központi bank maffiáról.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sorkoz.blog.hu/api/trackback/id/tr163336531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása