sorok között

sorok között

Ami a Tavares jelentésből kimaradt

2013. július 04. - Politikai Ateista

Kevés unszimpatikusabb kormányt hord a hátán a föld mint a Fidesz-KDNP koalíció, azonban jobb lenne, ha Rui Tavares először otthon nézne körül.


A gazdasági válságot politikai válsággal cukrozzák Portugáliában. A pénzügyminiszter és a külügyminiszter sem bízik abban, hogy a kormány képes kezelni a helyzetet. Elhagyták a lángoló bordélyházat:

Portas írásban közölte, hogy reggel benyújtotta a lemondását, és a döntése végleges. Lépése teljesen váratlan volt. Előző nap Vitor Gaspar portugál pénzügyminiszter távozott a kormányból, és a posztra a helyettesét nevezte ki Pedro Passos Coelho miniszterelnök. - Kormányválság fenyeget Portugáliában - Profitline

Talán olvasták a  J.P. Morgan jelentését Portugáliáról, ami röviden összefoglalva ennyi: van ok az aggodalomra.

 

A befektetők megítélése szerint Portugália az ECB kreativitással együtt is kockázatosabb mint Nigéria:

Nigeria2.jpgvia Zerohedge

 

És már nem csak a befektetők szerint.

Néhány évvel ezelőtt még mosolyogtunk volna a feltételezésen...

Embassymoz.JPG

Embassymoz2.JPG

Munkavállalási engedélyért és vízumért sorban álló portugál állampolgárok Mozambik lisszaboni nagykövetsége előtt.

Ki tudja, talán Portas és Gaspar is beadta már a vízumkérelmét valamelyik egykori portugál gyarmatra.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sorkoz.blog.hu/api/trackback/id/tr875388140

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.07.04. 12:26:01

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Xebulon 2013.07.04. 08:03:59

A cikkiró szerint, ha a börtönökbe összegyűjtünk 500 sorozatgyilkost, akkor a szimpla anyós gyilkosokat már szabadon lehet engedni, a feleségverőkről nem is beszélve.

2013.07.04. 10:23:45

Miért is szálka Orbán az EU szemében? Mert nem fekszik le az EU, általános ballib vezérvonala által képviselt píszi öngyilkosságnak, a bevándorló csürhék, a degenerált "kisebbségek", a lágy, híg szaron úszó, beszívott ferdehajlamúak zsarolásának. A nemzeti címszó, és érzelem miatt, amit -igaz- elég bunkó módon nyom le a torkunkon. Mert ki meri jelenteni, hogy a házasség az egy férfi és egy nő között jön létre (jelentkezzen, aki ezt nem így gondolja). Amúgy, élt ez az ország már sokkal rosszabbat is - az EU gengsztereihez képest pedig (Barroso, Draghi, etc...)továbbra is, maxiumum ipari tanuló lehet. Mi hajlamosak vagyunk azt hinni, hogy a trafikmutyi, meg a Közgép a világ legnagyobb botránya - aztán csak ki kéne nyissuk a szemünket, és körülnézni, pl. intézményesített, állami korrupció kapcsán az EUban, vagy odaát. Tudomásul kell venni, hogy a politikus lopott, lop, és lopni fog. Így van ez mindenütt a világon. (Kedvenc idézetem a Vadászat a vörös októberre c. filmből: "I'm a politician which means I'm a cheater and a liar and when I'm not kissing babies I'm stealing their lollipops")

Amúgy a Tavaris... pardon Tavares féle műhiszti kapcsán, Timothy Kirkhope felszólalásával abszolút azonosulni tudok:

"Egyre több időt töltünk tagállamok vizsgálatával, belső működésükkel kapcsolatos aggályok miatt, de minek? Az EU nem érti a demokráciát, annak definícióját a nemzetállamok szintjén, és nem értik azt, hogy a nemzetállamokban a polgárok megválaszthatják saját kormányukat, és azt, hogy hogyan akarnak élni. Kérem az elnököt, hogy az Európa számára fontos kérdésekkel foglalkozzanak inkább, működjön a demokrácia a tagállamokban úgy, ahogy működik, ne akarják az EP-ben jobban tudni, hogy is kell ezt."

Mitzimackó 2013.07.04. 11:02:06

@Pensive: te hülye vagy. ez eu-nak az a baja a zsebnéróval, hogy lebontja a jogállamot. az eu-nak az a baj a zsebnéróval, hogy, mivel eu tagok vagyunk, az itt járó eu-polgárok felett is a kiherélt, saját orcára szabott jogrendszer szerint bíráskodnak. az eu-nak az a baj a zsebnéróval, hogy ez európai unióban egységes jogi és gazdasági rendszer van, ezt aláírtuk, amikor beléptünk, pont ez a faszkalap folytatta a csatlakozási tárgyalásokat, ehhez képest olyan, mint egy durcás napközis. és igen, az eu magyarország kb 8.000.000 lakosát védi a zsebnéró terrorja ellen. 2.000.000 örül, hogy hülyének nézik és úgy is kezelik.

Mitzimackó 2013.07.04. 11:03:09

@Pensive: ... és az nem válasz semmire, hogy a másik is lop!

2013.07.04. 11:33:37

@Mitzimackó: MO sosem volt a klasszikus értelemben vett jogállam. Itt sosem volt szabadság (nem keverendő össze a demokráciával, ami nem az). A magyarok évszázadok óta hozzászoktak ahhoz, hogy terelik őket - a szabadsággal nem tudnak mit kezdeni, csak visszaélni vele, ez többszörösen bebizonyosodott.

Amúgy meg sokszor elmondtam már: a valóban gondolkodó embernek ki KELL lépni a kis magyar mocsárból, ha teljes képet akar látni. Ha a hazai gyurbánorcsány porondon ragadunk, funkcionális vakok maradunk.

Egy demokratikus jogállam:

ebbenmaradtunk.blog.hu/2013/07/04/deportaljuk_a_kis_zsidot

s.g.l. 2013.07.04. 16:31:44

Hugy ez az OV mennyi hülyét tud csinálni, saját érdekeinek érvényesítéshez!

Nem veszik észre.

lesly &jerry 2013.07.04. 16:59:52

@Mitzimackó: A stílusod borzalmas és primitiv! A számokat meg összekeverted 8 millió áll a Miniszter elnök mellet és kb.1 millió az ilyen hülyék mellet. Te mégis mire vitted, mit értél el az életben,mit csinálsz az ország a nemzet érdekében??? Mocskolódsz de semmihez nem értesz!

hafe712 2013.07.04. 18:35:00

@lesly &jerry: Te fideSS-es suttyó! Mielőtt istenedet - azt a rohadék orsóst - ilyen elszántan véded, előbb tanulj meg helyesen írni! A köcsög miniszterelnököd melléről írogatsz, vagy MELLÉ állsz?! Ezt kéne eldönteni, aztán fröcsögni. Vagy talán minden fityeszes ilyen tanulatlan bunkó? Lehet!

LevLev 2013.07.04. 19:02:15

Szegény hülye szerző! Képtelen megérteni, hogy indiferens Tavares nemzetisége, Portugália gazdasági gondjai nincsenek kapcsolatban Magyarországgal. A Jelentés az Orbáni rendszer fajsúlyos kritikája.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.07.04. 22:13:53

A román alkotmány tiltja a kisebbségek önrendelkezési jogát. Brüsszel szerint ez az ő belügyük.
A cseh és a szlovák alkotmány szerint a Benes-i dekrétumokkal minden rendben.Az EU szerint is.
A magyar alkotmány egy férfi és egy nő törvényes kapcsolatát tekinti házasságnak.
Na ez már kivágta a biztosítékot.

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2013.07.04. 22:20:02

a fidesz undorítóbb mint az mszp-szdsz?

bananarepublica 2013.07.04. 22:22:41

Az europai unio esete Orban Viktorral Rogan Tonival es a rezsicsokkento csasztuskaval!

zobod 2013.07.04. 22:23:26

@LevLev: csupán baloldali-liberális kritikája.

komplikato 2013.07.04. 22:41:43

1. A post elgondolkodtató, pont azért mert MI IS kerülhetünk ilyen helyzetben.
2. ... ellenben HALÁL SEMMI KÖZE a gazdasági helyzetnek Portugáliában ahhoz, hogy Tavares-t kérték meg a jelentés megírására, ami a DEMOKRÁCIADEFICITRŐL szól, nem gazdaságról! Nem kellett volna a Jogi Charta pontjaival ütköző törvényeket és Tákolmány módosításokat hozni.

Kim Jong Un 2013.07.04. 22:43:49

Haha, erdekes a Baroso azert ezt a baroso nevu takony se szokta kirakni az ablakba. Ugy latszik ezek a portugal csotanyok nagyon jol tudnak belepofazni, hogy mashol mit kene csinalni, de hogy otthon meg a plafonig er a szar, az nem szamit. HAT ROHADJANAK MEG!!! :D

Kim Jong Un 2013.07.04. 22:44:54

@komplikato: "A post elgondolkodtató, pont azért mert MI IS kerülhetünk ilyen helyzetbe"

Ja. De hat itt allitolag a legrosszabb a vilagon. Akkor megiscsak van rosszabb is raadasul Nyugat Europaban? Ojje! Hogy is van ez?

jenzen 2013.07.04. 22:46:18

te nem "politikai ateista" vagy,
hanem politikai analfabéta baszod..!

abból is,
a leg kutyaütőbbek közül való..

komplikato 2013.07.04. 22:48:32

@Kim Jong Un: Ne fárassz már a kamuval. A görögökről és spanyolokról is ez járja errefelé, hogy de rossz nekik, bezzeg mi ... közben meg fél lábbal a "sírban" is nagyságrendekkel jobb az életszínvonaluk.

Most megint hogy fog csalni a fidesz Baján? 2013.07.04. 22:48:42

Hogy tudtok tükörbe nézni "nemzeti fideszesek"? Van gerincetek, önbecsülésetek, lelkiismeretetek?
Soha semmi ellenvélemény, másként gondolás, empátia,emberség?
Szoktatok lelkiismeret vizsgálatot végezni?

Nem hiszem , hisz ugyan olyan szarháziak vagytok mint a beteg, sunyi, pökhendi, gnóm diktátorotok!
Minden jó és minden tetszik nektek, mindenki hülye és ellensége a hazának?

Nulla bábuk vagytok, álszent , sunyi, műmagyar, komcsi országrombolók, vak komondorok!

A cseh hullám benneteket is elér, a szemétládák bukni fognak.

Orbán menekülj, még van egérút!

2013.07.04. 22:51:49

@komplikato:
" MI IS kerülhetünk ilyen helyzetben." ragozzál már

Demokráciadeficit? Kérdés: Mi a demokrácia? Mi a liberalizmus? Utálhatom én teljes szívemből a melegeket vagy el kell fogadnom, hogy masíroznak?

Szerintem az a demokrácia, ha utálhatom őket, mint a szart.

zotyesz11 2013.07.04. 22:56:58

Éjjen a Tavarisi-jelentés!
A mocskos Orbán megérdemelte!!!4!

komplikato 2013.07.04. 22:57:51

@Lindalinda: "Mi a liberalizmus?"
Nem tudom, felétek szitokszó ... gondolom ennek semmi köze Mr. (vagy Ms.?) Finkelsteinhez.

"Utálhatom én teljes szívemből a melegeket vagy el kell fogadnom, hogy masíroznak?"
A kettő miért is zárná ki egymást? A toleranciát nem olyan dologgal szemben szokás alkalmazni, amivel 100%-ban tudunk azonosulni, nem??? Vagy arra felé az is szitokszó?

jozicsenko 2013.07.04. 23:02:39

@komplikato: liberalizmus = hazaárulás

akinek kétségei vannak effelől, az elfelejtette az szdsz ámokfutását...

@Aljas szellentő honvédők, birkamenet, CÖF takarodó:
cseh hullám, persze...

nem esett baja gyurcsánynak sem, nem fog orbánnak sem - ha nem kötötték fel weiszt-et, zushlagot, hunwaldot és többit, akkor ezeket sem fogják felkötni

igen, tetszettek volna forradalmat csinálni...

komplikato 2013.07.04. 23:07:07

@jozicsenko: Az SZDSZ úgy volt liberális, ahogy az MSZP baloldali, vagy a Fidesz demokrata és jobboldali. Sehogy.

Kim Jong Un 2013.07.04. 23:09:19

@komplikato: annyi hitelbol meg annyi elengedett allamadossagbol nem csoda, hogy jol elnek MEG...

Kim Jong Un 2013.07.04. 23:10:51

@jozicsenko:
"akinek kétségei vannak effelől, az elfelejtette az szdsz ámokfutását..."

Szerencsere azt azert nem. Most elobujtak ezek a rohadekok a patkanylyukaikbol liberalisok neven, de ures szinpad elott megy a hakni. :D

Kim Jong Un 2013.07.04. 23:11:47

@komplikato: de bezzeg a libas. Az szakerto mi?

hot-spot (törölt) 2013.07.04. 23:16:28

Nekem mindegy mi van a portugálokkal,csak ide ne jöjjenek!

JohnHenry 2013.07.04. 23:31:23

követelem, hogy minden blogon legyen "tahótlanítok" gomb a kommenteknél!

különvélemény 2013.07.04. 23:38:25

@JohnHenry: "követelem, hogy minden blogon legyen "tahótlanítok" gomb a kommenteknél"

Az az igazi demokrácia, amikor kiszűröd a neked nem tetsző embereket.
Vagy az Sztálin volt, már nem emlékszem...

zotyesz11 2013.07.04. 23:48:55

@Kim Jong Un: Ember!
Két hét alatt megállapodtak az IMF-fel anno!
...
A tárgyalás annyiból állt, megkérdezték hol kell aláírni. Micsoda szakértelem.

Kim Jong Un 2013.07.04. 23:52:39

@zotyesz11: hat igazi jo szolga modjara szakertettek az biztos. :D

milyen szép a Vértes, ó 2013.07.05. 00:25:47

@különvélemény:

Tehát demokráciában el kell olvasni minden idióta mocskát? Élmény lehet ennyire butának lenni. :)))

milyen szép a Vértes, ó 2013.07.05. 00:28:10

@Pensive:

Egy hivatalnok hivatali visszaélésének ugye semmi köze ahhoz, hogy demokratikus-e a valami, vagy nem, dehát aki hívószavakkal működik...

fuzessyz · http://objektivpol.blog.hu/ 2013.07.05. 01:10:55

Szerintem a Tavares-jelentéssel kapcsolatban gyenge érv azt felhozni, milyen állapotban van Portugália. Pláne, hogy a jelentés nem is gazdasági fókuszú volt, sőt.

dukeekud 2013.07.05. 01:51:30

@Mitzimackó: " hogy lebontja a jogállamot."

A baj az, hogy a gyarmattartok nem akarjak elvesziteni a gyarmataikat. Magyarorszag meg, nem akar tobbe gyarmat lenni. Nincs mas ellentet az Eu es Magyarorszag kozott. A gazdag orszagok feltik a gazdagsagukat, felnek tole, hogy majd a magyar munkasok sem elegednek meg 100 ezer forint fizetessel, hanem majd 500-600 ezret akarnak, mint a Nemetek, Franciak. Ennyi, minden mas csak mellebeszeles, jogallam, demokracia, fasizmus, nacizmus, antiszemitizmus es a tobbi baromsag.

Zaphod_Beeblebrox 2013.07.05. 07:30:20

@komplikato: Erről csak a klasszikus Hofi vicc jut eszembe.

-A kapitalizmus a szakadék szélén.
-Mi meg egy lépéssel előtte.

nu pagagyí 2013.07.05. 07:50:15

Jaj, Istenem! A posztíró keveri a szezont a fazonnal. Magyarországot a jogállami és demokratikus normák megsértése miatt marasztalták el és ennek semmi köze nincs ahhoz, hogy Portugáliában gazdasági válság van. Egyébként nálunk is az van, aminek elmélyítésében múlhatatlan érdemeket szerzett tisztelt kormányunk, amelyik kényúrként fosztogat és osztogat, megbénítva azt is ami magától működne, igazi "plebejus" kormányként osztogatja a közvagyont érdemteleneknek (műkörmösnek földet, doktornak trafikot), luxuskiadásokkal csapolja a közpénzt, a nyilvánosság előtt elszámolni nem hajlandó. Hazudik és hazudik.

Húsleves 2013.07.05. 07:52:53

És hol van ez a Tavares nevű rakás szar amikor az EU Izrael csatlakozásáról tárgyal? Azzal az Izraellel, amelyik valószínűleg Guiness rekorder az elítélő, de az USA (Yes, we scan!) vétója miatt szankciókká nem váló ENSZ határozatok számát tekintve.

Ha már kisebbségekről is szó esett, miért nem kérdezi meg ez a Tavares nevű szarházi Herr Göncz Kinga nevű elvtársát erről?:
kanadaihirlap.com/2012/12/13/mohacsi-viktoria-a-cbc-n-magyarorszag-nagyon-kozel-van-a-polgarhaboruhoz/
"Mohácsi megtudta, hogy az előző szocialista kormány úgy döntött, hogy eltitkolja a romagyilkosságokkal kapcsolatos információkat. Ez az információ – ha egyszer a nyilvánosság elé kerülne – a gyilkosságokhoz köthetne egy-egy állami tisztviselőt."

Népirtókkal és cigánygyilkosokkal egy platformon a magyar jogállamért, mi?

2013.07.05. 07:59:37

@Húsleves:
"És hol van ez a Tavares nevű rakás szar amikor az EU Izrael csatlakozásáról tárgyal? "

Úristen, ezt most hallottam először! Ha ez igaz - és miért ne lenne igaz - akkor nyakunkon a zsidó világuralom!

Az egész arab világot az USA forgatja fel, sorra lázítanak polgárháború címén zsoldosokkal gyilkoltatják a békés lakosságot. Ez is nyilvánvalóan Izrael védelmében történik. Hova vezet ez?

nu pagagyí 2013.07.05. 08:32:27

@dukeekud: A MOL-t és OTP-t mi gátolja abban, hogy ugyanannyit fizessen a magyar munkavállalóinak, mint tőlünk nyugatabbra egy hasonló kaliberű cég? Mi gátolja a magyar vállalkozót, hogy terjeszkedjen a nyugati piacon? A lehetőség adott, ezért léptünk be az EU-ba, a teljesítmény hiányzik. Pofázás helyett ki kellene használni a lehetőségeket, dolgozni, kockáztatni, alkalmazkodni a piachoz. Előbb le kell tenni valamit az asztalra, azután követelőzni. A kormány ezügyben annyit tehetne, hogy nem pátyolgatja a valós teljesítményt nem produkáló álvállalkozókat és nem csapja agyon azokat, akik sikeresek. Hagyja, hogy a piac tegyen rendet, bízza polgárai ügyességére a gazdaságot, teremtsen stabil, átlátható jogi környezetet, hogy ne kiskapuk keresgélésével, hanem a termeléssel foglalkozzanak cégeink. Az állam működjön átláthatóan, politikai befolyástól mentesen, az állam ugyanis egy normális országban szakmai szervezet, nem félművelt idóták lerakata. A kormányzati döntések mutassanak valamiféle összhangot a nyilvánosan hangoztatott célokkal, a kormány ne sajátmagával társalogjon, legyen valódi párbeszéd valódi érdekképviseletekkel. Az alkotmányos intézmények a polgárokat szolgálják, ne a kormányzati akaratot. Persze ehhez, nem bólogatójancsiknak kell ülnie a parlamentben, a képviselő ne a pártot szolgálja, hanem választóit. A közpénzt kormányunk arra fordítsa, amire való, és amire a polgárok befizetik: közszolgáltatásokra, oktatásra, szociális hálóra.

Amatőr 2013.07.05. 08:55:24

@dukeekud: " A gazdag orszagok feltik a gazdagsagukat, felnek tole, hogy majd a magyar munkasok sem elegednek meg 100 ezer forint fizetessel, hanem majd 500-600 ezret akarnak, mint a Nemetek, Franciak. "

Nem csak ettől félnek. Ugyanis ha az eu páriái ( a volt szoci reláció és a ny.eu-i másod-harmadvonal ) gazdaságilag megerősödnének, akkor megszűnnének az eu szemétlerakóiként funkcionálni!

Európa tehetősebb felén keletkező, ott már eladhatatlan és megsemmisítésre érett ipari és mezőgazdasági produktumok - a piacok megnyitásával- ismét értékesíthető termékké váltak a M.o., Szlovákia, Románia, stb nevű
hulladéklerakókban! Az így keletkező profit (mínusz megsemmisítési költség, plusz eladási ár) nagyságrendekkel több, mint az alamizsnaként odalökött milliárdok. És ehhez csak a jól funkcionáló gazdasági ágazatokat kell felvásárolni, majd leépíteni. Láthattuk nálunk is.

Azaz pár rongyos milliárdért kapnak új felvevőpiacokat. Csak arra kell vigyázniuk, hogy gazdaságilag sem megerősödni, sem teljesen lepusztulni NE tudjanak! Stagnálni! Ez a cél! Az eladósodás mértéke mindig akkora legyen, hogy a csődhelyzetből NE tudjanak kilábalni, de össze se dőljenek!

A baj az, hogy elegendő egy gazdasági szökevény és borul a terv! Ugyanis akkor a többi pária is élhet a lehetőséggel!

Ha tehát a magyar munkás is annyit keres, mint a nyugati kollégája, akkor ugyanarra az árura és szolgáltatásra fog és tud igényt tartani! És ez itt a baj! Mert akkor hol értékesítik a szemetüket? A fizetésképtelen Afrikában? Mert a többi "szemétlerakó" már foglalt! C 64 és disznóhúskonzerv még Etiópiának sem kell. Ingyen sem! Tehát bevétel helyett még jönne megsemmisítési költség is!

Szóval jól ki van ez találva. És működik is - holnap Szerbia, holnapután Ukrajna, fehéroroszok, albánok, stb - hacsak ez a rohadék orbán bele nem szarik a ventilátorba.
De beleszart.

Azt pedig sem a németekről, sem a franciákról, sem a többiről fel nem tételezném, hogy - egye fene - minket is bevegyenek a buliba. Na ja, a balkáni cigányokat? Majd ha megvesztek.

Zaphod_Beeblebrox 2013.07.05. 09:10:22

@Amatőr: Hát ez tényleg amatőr volt. Tulajdonképpen az elmúlt huszonvalahány év impotens gazdaságpolitikáját mentegeted ezzel a minket mindig lenyomnak, nem hagynak felemelkedni dumával. Érdekes más exkommunista országoknak sikerült, ami nekünk húsz év alatt nem.

Amatőr 2013.07.05. 09:23:35

@Zaphod_Beeblebrox: " Érdekes más exkommunista országoknak sikerült, ami nekünk húsz év alatt nem. "

Mi sikerült?

Amatőr 2013.07.05. 09:29:18

@Zaphod_Beeblebrox: "Tulajdonképpen az elmúlt huszonvalahány év impotens gazdaságpolitikáját mentegeted ezzel a minket mindig lenyomnak, nem hagynak felemelkedni dumával."

Én ugyan nem mentegetem őket! Ennyi szaralakot, akik az elmúlt két évtizedben megfordultak a Magyar Parlamentben, nem volt könnyű összelapátolni. Kezdve antaltól, bezárva zsiga gyuláig.

nu pagagyí 2013.07.05. 10:14:30

@Amatőr: Nem tudom, milyen európa szemetéről beszélsz? Én itthon néznék először körül. Amíg a boltban olyan magyar tojást kapsz, amin a szarra nyomják rá a szavatossági időt, amíg tartósító löttyben tocsogó felbonthatatlan csomagolású szalámikat állít elő a magyar élelmiszeripar, amíg ehetetlen puffasztott kenyerek tömegét sózzák rá a vásárlóra a magyar sütödék, addig nem kell büszkének lennünk. A vásárló kapja meg, amit szeretne, különben úgy jár mint a leendő választópolgár, aki már csak egyből tud majd választani. Én akár magyar árut is veszek, ha az tetszik és nem veszem meg a külföldit, ha nem tetszik. Nem mérlegelek aszerint ki gyártja a micsodát. Az a gyanúm, hogy a külföldi termékek szapulása, azoknak a magyar termelőknek az érdeke, akiknek silány termékekeit nem óhajtja a vevő felvásárolni.

Amatőr 2013.07.05. 10:17:12

@Zaphod_Beeblebrox: Ühüm! Ami nekünk úgy hiányzik, mint az ablakos tótnak a hanyattesés!

nu pagagyí 2013.07.05. 10:22:51

@Amatőr: Tanulmányozd a szlovák, lengyel, észt, lett kilábalást a 2008/9-es válságból. Akik döglődnek a posztszoci országok közül, azok a jelentős állami szektort fenntartó országok: Szlovénia, Csehország és immár Magyarország. Ahol hagyják a versenypiacot érvényesülni, már meghaladták a válság előtti GDP-t, mi pedig ott tartunk, ahol a válság mélyén álltunk, 6%-kal a 2008-as GDP alatt. Ez az eredmény nem jöhetett volna létre sikert-sikerre halmozó kormányunk nélkül. Köszönjük!

nu pagagyí 2013.07.05. 10:24:27

@Amatőr: Ahhoz dolgozni kéne, de az tényleg nem hiányzik. Neked.

nnnnnnnn 2013.07.05. 10:31:54

@nu pagagyí: tanulmányozd mikor ment fel az államadósság 50-ről 85 százalékra magyarországon.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.07.05. 10:35:54

@nu pagagyí: lol
na ez tényleg végtelenül vicces, amikor egy libbant prédikál arról, hogy dolgozni kéne

mondd ti mit dolgoztok?
bár... ha a hazudozást, és az ajvékolást is annak számolod, akkor tényleg sokat **

Amatőr 2013.07.05. 10:38:44

@nu pagagyí: "Ez az eredmény nem jöhetett volna létre sikert-sikerre halmozó kormányunk nélkül. "

Pontosan melyik kormányunk (-aink) intézte el?

Balt 2013.07.05. 10:45:34

Nem néztem utána az aktuális portugál belpolitikai helyzetnek, de valami azt súgja, hogy Tavaresünk kimondottan örül a portugál helyzet ilyetén alakulásának... Már csak politikai érdekből is, nemcsak az anarchista múltja miatt.

Balt 2013.07.05. 10:48:03

@Mitzimackó: "az a baja a zsebnéróval, hogy lebontja a jogállamot. az eu-nak az a baj a zsebnéróval, hogy, mivel eu tagok vagyunk, az itt járó eu-polgárok felett is a kiherélt, saját orcára szabott jogrendszer szerint bíráskodnak."

Hát igen. Nyilván többletjogok járnak pl. a drogos osztrák rendőrgyilkosnak...

Balt 2013.07.05. 10:53:24

@zotyesz11: :) Bizonyára. Nézzük, hogy közvetítette a műsort Panyi kapitány:

index.hu/kulfold/hirek/2013/07/02/az_ep_most_iteli_el_az_orban-kormanyt/tavares_orban_malmara_hajtja_a_vizet

Tavares Orbán malmára hajtja a vizet
júl. 2. 16:50

"Ahelyett, hogy objektíven értékelnénk a helyzetet, előítéletek alapján döntünk" - mondja Jaime Mayor Oreja spanyol néppárti képviselő, aki szerint, ha elfogadják a Tavares-jelentést, csak többen fognak szavazni Orbán Viktorra. Valószínűleg igaza van.

Na, most lehet örömködni! :)))

Balt 2013.07.05. 10:57:40

@dukeekud: Én is csak most olvastam valahol Verhovstadtról (idézet):

Én kurvára elhiszem, hogy Guy Verhovstadt a magyar demokráciáért aggódik az EP-ben.

Elég csak elolvasni a Wikipédián, hogy kicsoda Guy Verhovstadt:

"Since 2012 is Verhofstadt an independent Board Member of the Brussels-based, Brussels-quoted Sofina holding.[7]"

Ha megnézed, mi az a Sonfina holding, aminek Guy az igazgatósági tagja, látható, hogy a holding része a GDF Sueznek.

"A GDF SUEZ Magyarországon gázszolgáltatás, -kereskedelem és -elosztás, illetve villamosenergia-termelés és -kerereskedelem területén van jelen az energia szektorban.
Biztos nemzetközi háttértámogatása révén Magyarország egyik legnagyobb és vezető energetikai vállalatává vált és üzletpolitikájában elkötelezett a fenntarthatóság és a biztonságos energiaellátás iránt."

Balt 2013.07.05. 11:02:35

@Amatőr: Nem hinném, hogy ez ilyen tudatos koncepció, de az érdekek (és tények) valóban így mutatják a helyzetet.

Zaphod_Beeblebrox 2013.07.05. 11:04:08

@$$$=$$$: Tudjuk, az államadósság a Szent Tehén, már mint a Lendvay utcában és környékén.
Tudod-e, hogy államadósság GDP-hez viszonyított százalékos arányában való megadása csak a hülyéknek lett kitalálva? Azoknak az embereknek, akik nem tudnak százalékot számolni – sajnos a többségnek – csak odavetnek két számot 82% és 60%. Melyik a nagyobb? Hát a 82! És már lehet is tapsikolni meg békemenetet szervezni. Érdekesebb a dolog, ha leírjuk, hogy számszerűsítve mennyi forinttal emelkedett az állam adóssága. Nos, ez esetben kiderül, hogy 1998 és 2002 között 4000 milliárd forinttal. 2002 és 2010 között meg 8000 milliárddal. Vagyis mindkét kormányzat alatt évi 1000 milliárd forinttal emelkedett az adósság. Ha igaz az a tétel, hogy a legnagyobb gondunk az államadósság, akkor minden kormány benne volt tehát, nyakig. Szemenszedett hazugság az az állítás, hogy itt minden jó és szép volt, de aztán a „kommunisták” eladósították az országot.
Még érdekesebb adat, hogy 2010 után is folytatódott az eladósodás és az Orbán kabinet a nagy „adósságcsökkentés” közepette sikeresen növelte a szokásos évi 1000 milliárddal a terheket. Tette mindezt úgy, hogy még a 3000 milliárdos nyugdíjpénztárat is lenyúlta, melynek mintegy feléből „csökkentette” az adósságot. Ha nem „csökkentette” volna, akkor két év alatt nem 2000 milliárddal, hanem majd 4000-rel emelkedett volna az adósságunk!

nnnnnnnn 2013.07.05. 11:07:28

Szilvásy Györgyöt, a Gyurcsány-kormány titokminiszterét felbujtóként elkövetett kémkedésért 2 év 10 hónap börtönbüntetésre ítélték, a közügyektől 3 évre eltiltották.

hehe.

nnnnnnnn 2013.07.05. 11:09:44

@Zaphod_Beeblebrox: mikor emelkedett 50-ről 85%ra az államadósság? csak nem pont az imádott mszp-d alatt? jade.

nu pagagyí 2013.07.05. 11:20:11

@$$$=$$$: A két számod 53% és 83%, valójában. A számok elfedik a valóságot. Hülyéknek, szlogenként jó, de nem jelent semmit, mint ahogy a mostani sikerjelentések sem jelentik, hogy valami is jobb lenne.

2008-ban az államadósság 65% körül volt. A 83%, az IMF/EU hitelfelvétel és a (világ)válság magyarországi hatása miatti GDP csökkenés számszerű eredménye. Bruttó adósságról beszélünk, ezért fontos megjegyezni, hogy az IMF hitelt nem költötte el a csúnya Gyurcsány/Bajnai, az még mindig az MNB trezórjában van, immár bizonyított unortodox szakember vigyáz rá. A hitelt egyébként pont amiatt kellett felvenni, mert az MNB-nek nem volt elég devizája, hogy a forint elleni támadásokat kivédje. A hitelt mostmár nyugodtan visszaadhatjuk azoknak, akiktől kaptuk, mert a forint árfolyamrontásához, amit kormányunk szakszerűen végez, nem szükséges ekkora devizatartalék.

Szóval, Magyarország nem volt eladósítva, mint azt a közkeletű hazugságok terjesztik. A hitelt azért kellett felvenni, mert a forint devizára váltása, az alacsony devizatartalék miatt túl drága lett, sebezhetővé vált forintárfolyam, mert nem tudott az MNB kellő erővel intervenciózni.

Az tény, hogy az állami kötelezettségek struktúrája folyamatosan termelte apránként a hiányt, ezt orvoslandó próbálkozott Gyurcsány reformokkal, amit a nép, "legyen minden ingyenes" alapon, a Fidesz felbújtására elutasított. Most a ne legyent is elfogadja, kényszer hatása alatt, biztos így jó nekik, vagy nem kérdezték meg alaposan őket.

Ráadásul a közszolgáltatások és a szociális rendszer drasztikus leépítése, a kulturális kiadások lenullázása, az infrastruktúrális beruházások töpörödése, magánvagyonok elkonfiskálása ellenére az adósságállomány bruttóban több, mint volt. A megszorítások értelmetlennek tűnnek, a cél nem ismert, a közpénzek, állami vagyon elherdálása pedig több, mint gyanús.

nnnnnnnn 2013.07.05. 11:23:49

@nu pagagyí: mikor emelkedett 53-ről 83%ra az államadósság? csak nem pont az imádott mszp-d alatt? jade.

Zaphod_Beeblebrox 2013.07.05. 11:25:37

@nu pagagyí: IMF hitelt nem költötte el a csúnya Gyurcsány/Bajnai, az még mindig az MNB trezórjában van, immár bizonyított unortodox szakember vigyáz rá.

Ebből már 500 milliárd elment a MOL részvényekre.

Outlooker 2013.07.05. 11:31:08

MOL nem értem miért gond: 1. osztalék jövedelem, 2. ha szükséges pénzé tehető gyorsan,
van is erre privatizációs szakember.

Outlooker 2013.07.05. 11:41:30

Szerintem az egész Taveres jelentés az EB és EP küzütti vita erősítésére van Mo csak útban van.
EP választott képviselők, politikkusok ilyenek-olyanok de kütődnek a hazájukhoz
EB szakértők "tesztelők" főderáció egységes kezelés

nnnnnnnn 2013.07.05. 11:43:22

A szóvivő hangsúlyozta: ilyen volt 2011-ben a bankadó bevezetése elleni tiltakozásuk is, aztán tizenkét európai ország követte hazánkat ebben az intézkedésben. Hoppál szerint lehetséges, hogy a rezsicsökkentést sem fogják már jövőre vagy két év múlva ilyen harsány Tavares-jelentésekkel kísérni, „hiszen Hollandia, Lengyelország és Bulgária is megpróbálja a magyar rezsicsökkentési modellt követni”. A baloldalnak nincs ínyére, ha az extraprofitot termelő cégek hasznát csökkenti a kormány – fűzte hozzá a szóvivő.

Zaphod_Beeblebrox 2013.07.05. 11:43:47

@Outlooker: Ebből akarják fedezni a takarékszövetkezetek átalakításával kapcsolatos költségeket. Megvették 500 milliárdért ami most kb ér 350 milliárdot. Ennyiért nem hiszem, hogy el tudják adni ilyen nagy tétel piacra dobása még jobban levinné az árat.

nnnnnnnn 2013.07.05. 11:48:33

@Zaphod_Beeblebrox: ki is adta el a MOL-t? csak kérdezem. ja, az imádott gyurcsányod?

Outlooker 2013.07.05. 11:51:06

@Zaphod_Beeblebrox: Meglehet, erről nem olvastam semmit, de pazarlás lenne a teljes csomagot eladni.

Zaphod_Beeblebrox 2013.07.05. 12:09:12

@$$$=$$$: ez nagyon mellé ment. szarok a gyurcsányra :)

Zaphod_Beeblebrox 2013.07.05. 12:10:40

@Outlooker: gazdasagiradio.hu/cikk/92753/

A lényeg az, hogy 150 milliárdot már buktak a narancsos fiúk a bulin.

nnnnnnnn 2013.07.05. 12:13:45

@Zaphod_Beeblebrox: és te ennek nagyon örülsz ahogy látom. nembaj. szerencsére a te fajtád már nem kerül többet a hatalom közelébe.

Zaphod_Beeblebrox 2013.07.05. 12:19:30

@$$$=$$$: Lehet, mert én nem is vágyom rá ellentétben más zsebdiktátorkákkal.

Outlooker 2013.07.05. 12:32:53

@Zaphod_Beeblebrox: Ez a cikk feltételes módban van, de lehet rá spekulálni.

lesly &jerry 2013.07.05. 15:51:20

@hafe712: Igazad van Te nagyon intelligens,gyere nálunk van esti iskola befejezheted a 8 elemit! stílusod minősít.Egy senkiházi vagy a bolsi barátaiddal együtt.
süti beállítások módosítása