sorok között

sorok között

Piac kontra realitás

2013. április 10. - Politikai Ateista

A részvényindexek és a gazdasági fundamentumok között növekvő szakadékról már annyit írtam, hogy lassan már én is unom.

Hasonló vélemények azonban egyre nagyobb nyilvánosságot kapnak. A múlt héten idéztem abból, a Zürichi Egyetem kutatói által készített tanulmányból, ami a tőzsdei robotok piactorzító tevékenységéből eredő problémákkal foglalkozott.

A befektetőket a Bank of England pénzügyi bizottsága is óvatosságra intette a március 19-én tartott tanácskozása után.

A Bank of England szerint az emelkedő részvénypiacok nem tükrözik megfelelően az alapvető gazdasági helyzetet, és figyelmeztette a befektetőket, könnyen lehet, hogy alábecsülik a pénzügyi rendszerben rejtőző kockázatokat.

A 2012 közepe óta tapasztalható részvény áremelkedés részben a világ nemzet bankjainak kivételesen alkalmazkodó pénzügyi politikájának köszönhető. - BOE Says Investors May Have ‘Too Rosy’ a View of Stress - Bloomberg Businessweek

 

Csökkenő kereslet növekvő árak?

 

index2.png

 Az S&P 500 átlagos napi részvényforgalma 1997 január-2013 február között

A bejegyzés trackback címe:

https://sorkoz.blog.hu/api/trackback/id/tr875203891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása