sorok között

sorok között

Bajnai nélkül éhen fogtok halni

2012. november 29. - Politikai Ateista

Nem vagyok túl boldog, és ennek két oka is van. Az egyik, hogy mostanában minden hajnalban kibírhatatlan macskanyávogásra ébredek, komolyan mintha nyúznák őket, a másik pedig, hogy már megint az LMP-ről kell írnom, akik egyszer már rendes hülyét csináltak belőlem az elmúlt hét folyamán.

Adva van a nagy kérdés, hogy beszálljanak-e a Bajnai szövetségbe vagy ne, és láthatóan nem egyszerű a döntés. Ha kimaradnak akkor valószínűleg elbúcsúzhatnak a parlamenti vályútól egy időre, ha csatlakoznak akkor néhány listás széket még az Együtt 2014 választási veresége esetén szerezhetnek, és ezért mindössze az elveiket kell feladni. Az LMP-nek az lenne a legjobb, ha úgy sikerülne a Bajnaiékhoz társulni, hogy senki ne vegye észre. A több évezredes politikai tapasztalatom azt diktálta, hogy csatlakozni fognak, és ezt jó előre be is harangoztam ebben a bejegyzésben. Erre a kongresszus leszavazta a csatlakozást, és egy ideig úgy nézett, ki hogy az LMP nem társul be Gyurcsány mellé Orbánt kergetni. Voltak élesszemű bloggerek akik már akkor felhívták a figyelmet a további manőverezgetés lehetőségeire, de én Jávor Benedek gyors lemondása miatt biztosra vettem a csatlakozáspártiak bukását, és hanyatt-homlok kértem bocsánatot a megelőlegezett bizalmatlanságomért.

Az LMP parlamenti frakciójában viszont természetes módon túlerőben van a megélhetési szárny, akiknek eszük ágában sincs tisztességes munka után nézni 2014 után. A törésvonalak nyilvánvalók, Scheiring Gábor a saját blogján az Orbánmentesítés szükségszerűségének kompromisszumaira hivatkozva cukrozza a taknyot, a többi bajnaista pedig már meg is alapította a Párbeszéd Magyarországért platformot. Mondjuk ilyen nevekkel, hogy Jávor meg Karácsony én inkább December 24. szövetségnek neveztem volna el. Némi kényelmetlen huzavona után, második nekifutásra sikerült Schiffer Andrást megválasztani a frakció vezetőjének hétfőn, úgy néz ki, hogy a párt feje egyelőre nem fog leszakadni. Mindenesetre már Ertsey Katalin sem hiszi el, hogy lehet más a politika.

Az MTI értesülései szerint a képviselő a levélben úgy fogalmaz, hogy a hétfői frakcióelnökségi szavazás miatt jutott erre az elhatározásra. Magyarázatként azt írja, hogy a választás „az ocsmány politikai alkuk és kontraszelekció diadala volt”

Ami itt történik, az minden, ami ellen ezt a pártot annak idején létrehozták, és ebben mindkét oldal a legszörnyűbb oldalát mutatta ki – írja a levélben az MTI információi szerint. - Ertsey Katalin kilép? - 168 Óra Online

Azért maradt néhány apró öröm az életben. Két hete nyílt egy kínai étterem a sarkon, kitűnő a konyhájuk, ráadásul szemtelenül olcsók is.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorkoz.blog.hu/api/trackback/id/tr744926189

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2012.11.30. 11:18:02

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Trackback: A megingathatatlan, a DOHÁNYZÓ 2012.11.30. 10:39:59

" Mindannyian embernek születünk, aztán a szellemi törzsfejlődés folyamatában jelentős hányadunk elsorvasztja eme születési jellemzőét." Mindenütt ott vannak, de mai napság leginkább az utcákon, tereken gyakorolják fetisiszta szokásukat. Rendkívül érd...

Trackback: Az indexes újságíró esete az ötig számolással 2012.11.30. 09:54:46

Herczeg Márk úgy rákoncentrált a főnökétől kapott feladat megoldására, Mesterházy pikírt ekézésére, hogy képtelen volt öt pontot helyesen besorszámozni az írásában: * * Az látszik az Indexnél, hogy a fiatalok eddig is igyekeztek majmolni a kiszemelt ál...

Trackback: Novák Előd, kamu-e vagy? 2012.11.30. 09:52:20

Nováknak nincs szakmája. Egy sima érettségivel veszi hülyére a választókat, ezzel terrorizálja a képviselőket, hivatkozik a nem létező jogaira és a képviselők ugyancsak nem létező kötelességeire. Novák Előd a Jobbik alelnöke minden parlamenti képviselő...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Putyilov gyári melós 2012.11.29. 09:15:06

Róna Péter az elmúlt heti ámokfutásával, seggbebaszott sértett nagyhercegnőként való médiaszerepléseivel bizonygatja a leglátványosabban Schiffer mellett, hogy NEM LEHET MÁS A POLITIKA.

No meg Karácsony a debreceni comin outjával.

Ugyanolyan megélhetési, karrierért, pénzért bármire képes élősködő banda az egész LMP, mint a többi megélhetési mamelukpárt.

A politika úri huncutság, jól mondta Mikszáth!

Putyilov gyári melós 2012.11.29. 09:31:30

@Putyilov gyári melós:

Volt a múlt héten a Schiffernek egy internyauja, aki ebben egyenest a "demokratikus centralizmus elvét" kérte számon az elvtársain.

A félázsiai Magyarországon nem Lehet Más a Politika, csak Vezérürü és mamelukok + birkák.

NYJetsTD 2012.11.29. 09:45:01

@Politikai Ateista:
Macskanyávogás ellen,vegyél a közértben 10 dkg párizsit. Se többet, se kevesebbet, ez nagyon fontos. A felét egyből megeheted, a másik felét este hat előtt, mert csak úgy lehet nyugodtan aludni. A csomagoló anyagból két, négyszer hét centis darabot levágsz, összesodrod, zsírosabb felét befele hagyva, mert mégiscsak szeretjük a higiéniát, mindkét füledbe bedugva remekül alszol. Probléma megoldva. A maradék csomagolóanyagot pedig elküldöd az LMP-nek, írják már rá legyenek szívesek, mit is szeretnének, mert ezt még egyetlen magyar választópolgárnak nem sikerül kitalálnia...

vantaan 2012.11.29. 09:59:52

@Putyilov gyári melós: Schiffer/LMP és a 4K is Fidesz kreálmány!!! ...volt már ilyen lásd az Újbaloldal Szűrös Mátyással! ...csak Szűrös még Schiffernél is "gerincesebb" volt.

Érdekes Schiffer feljelentette Gyurcsányt Sukoró miatt ...láttuk az eredményt és most meg asszisztál Orbán - Simicska 130 milliárdjához a Szajol-Püspökladány vasút felújításnál!!! No az ilyen erkölcsiségű politikustól mentse meg az Isten az országot!

Putyilov gyári melós 2012.11.29. 10:03:45

@vantaan:

Szerintem hamarosan szövetségbe tömörül Schiffer elvtárs Rogán elvtárs régi jó KISZes haverjával Schmuck Andorral is.

A család, a vér kötelez...

vantaan 2012.11.29. 10:10:01

@Putyilov gyári melós: Már most szövetség van Rogán és Schiffer közt. Sajnos!

Ugyan úgy tud tágra nyílt szemmel hazudni Schiffer mint Rogán!!! ....pedig 2010-ben még hittem ,hogy ezek talán nem "gazemberek", hogy Lehet Más. .... de nem!

bolondok közt viktor a király 2012.11.29. 11:04:21

Schiffer ugyanúgy csinál az LMP-vel, mint Orbán a fidesszel. Ez az én, csakis az én pártom, itt az lesz amit én mondok és akarok. Hagyni kell a majmot beleszarni a saját homokozójába. Jávorék alakítsanak egy új pártot mondjuk azon a néven, hogy " lehet schiffer nélkül másabb a politika "

miaturo 2012.11.29. 16:39:23

@NYJetsTD: egy kis humor a keserves valóságban. :-)

miaturo 2012.11.29. 16:50:28

@Politikai ateista: a macskák még őszinte lények. Ami az LMP dillemáját illeti: nem Gyurcsány mellé kellett volna beszállniuk, hanem pont azért, hogy Gyurcsány, és a régi MSZP nélkül összeálljon a centrum többség. Ezt torpedózták meg Schifferék, lám, már elő is bújt a vérszemet kapott régi nómenklatúra. Sokan még mindig a középre várnak, és ez nem az LMP lesz.

szemtanú 2012.11.29. 17:48:16

Azért az is megér egy misét, hogy kikből áll Mesterházy tárgyaló delegációja. Csupa-csupa kipróbált harcos, egy megújult Mszp-ben! És ezek a rutinjukkal és Gyurcsánnyal szépen megeszik reggelire az egész E'14-et, szőröstül-bőröstül.
Ezt Schifferék jól látják. Bajnai egy trójai faló!

házelnök 2012.11.29. 18:06:13

Ne tessenek haragudni, de megkérdeznék minden, Magyarországon működő egyházat, miért nem szólalnak fel a választási regisztráció ellen?
Elvileg az Úr, nem orbán, mindenkit egyformának teremtett.
Miért a megkülönböztetés Magyar magyar és másuttlakó magyar között az utóbbiak előnyére?
Miért nem mondják a templomokban azt, hogy sajnos sok szegény él hazánkban akinek nincs pénze utazgatni a regisztráció miatt, nincs pénze mert munkanélküli, nincs pénze mert elvették a nyugdíját, nincs internetje, de mindezen emberek szeretnének szavazni.
Miért nem szólalnak fel a keresztények emiatt?
Fokoznám , de van értelme ?
A semjénfélék a kereszténydemokrataság címe alapján saját pénzüket féltve árulják el a MAGYAR embereket.

Szúrófény 2012.11.30. 03:51:58

@Putyilov gyári melós: Ady 1903!
Korrupt országokban a panamákon szokás leginkább felháborodni. Imádott hazánk pedig igen-igen korrupt ország. Ebből kifolyólag természetes, hogy itt minden ember fölháborodik, ha a másik ember panamázik… A magyar társadalomban, mint minden fenékig romlott társadalomban privátim, kis körökben, bizalmas tereferék közt vidáman és szemérmetlenül szoktuk tárgyalni mindezt. Vezető státusz férfiakról, előkelő politikusokról, társadalmi vezéremberekről, kedves, hízelgő elismeréssel szoktuk megállapítani, hogy nagy gazemberek.

felcsutisuttyo 2012.11.30. 07:19:45

Hogy a Novák Előd..még nem találta meg ezt a Pető Iván másolatot..a Schiffer Andrást:)))))))
--ezt nem értem. Hiszen elszórakozhatott volna a melélt farkával:))))))

felcsutisuttyo 2012.11.30. 07:22:22

LMP EGY 3 SZÁZALÉKOS "kupac":)
Protest szavazókkal jutottak be a parlamentbe:
... a szar mikor felteszik a polcra azt hiszi magáról, hogy lekvár"......
Eltünnek a pöcegödörbe majd és akkor látják majd hogy nem is " lekvárok"...hehehehehhe

Dr. Morcz · http://drmorcz.blog.hu 2012.11.30. 09:43:19

Szerintem most van itt a lehetősége az LMP-nek, hogy eldöntse, mit is akar:
drmorcz.blog.hu/2012/11/28/lmp_ne_adjatok_fel

Csokonai Vitéz Műhely 2012.11.30. 09:48:21

A fiú cicák basszák a lánycicákat. Emiatt nyávognak. Két hét, és vége. Az LMP-s fiúklányok meg a jövőjüket basszák el, másfél év és vége. Ha lett volna egy csöpp eszük, kijelentik, hogy csak akkor tárgyalnak a csatlakozásról, ha az E14 a DK (vagy legalábbis Gyurcsány)mentes lesz.
Az egyértelmű, hogy az MSZP nem, vagy teljesen vállalhatatlan feltételeket fog szabni a csatlakozásért cserébe. Mindez még menni fog kb 1 évig, amíg kis Mesterházy nagy egója megmarad, de akkor rájönnek majd, hogy jelentéktelenekké váltak, és farokbehúzva, feltételeiket feladva könyörögnek majd csatlakozásért.
Minél később kezd el tárgyalni az LMP a csatlakozásról, annál kisebb esélyük lesz a túlélésre.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.11.30. 10:07:02

@házelnök:
A zsidók felszólaltak már a regisztráció ellen ?
Esetleg a mohamedánok, avagy a hinduk ?

Mert ha nem akkor ők is csak saját pecsenyéjüket sütögetik, Magyarország kárára természetesen, kizárólagosan ostoba logikád szerint.

Mond neked valamit a szó, hogy szekularizáció ?

fepe 2012.11.30. 10:11:38

@házelnök: Na pont a diktatórikusan működő egyház tekint majd mindenkit egyenlőnek, mi? Ne röhögtess... Majd ha katolikus pap meleg párokat ad össze, akkor talán el is hiszem.

A KDNP meg 0%-os párt. Kb. akkora súlya is van az egész történetben. A Fidesz hamarosan megszabadul tőlük, az az érzésem...

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.11.30. 10:11:55

@Csokonai Vitéz Műhely: lmp szépen bejut a parlamentbe egyedül és melegedhetnek újabb 4 évig. komcsikkal meg csak komcsik állnak össze. E14 = MSZP. nem csoda hogy alig van támogatottságuk.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.11.30. 10:14:57

"és ezért mindössze az elveiket kell feladni."

csak?
akkor nosza!

P.Guszti 2012.11.30. 10:15:41

Csak helyeselni lehet, hogy az LMP nem sorakozott fel az első füttyszóra a kriptofasiszta Bajnai mögé.

Állam-vizsga 2012.11.30. 10:19:41

Nekem kimondottan tetszik hogy az LMP nem állt össze a Bajnaiékkal. Ez nem jelenti azt hogy a Bajnaiék ettől függetlenül nem lehetnek többségben 14-ben. Sőt az lenne ildomos ha az Együtt 2014 nyerne de a 2/3-os törvényeket csak az LMP-vel tudna változtatni, így lenne kontroll, nem mint most. Persze ez sajnos csak álom marad. Nagyon úgy néz ki hogy fideszék hatalmon maradnak 14-ben, bár akkor jól kitolnak magukkal. A mai híreket blogokat olvasva az uniós deficiteljárás alól kibújva, Matolcsyt az MNB élére rakva hatalmas pénzosztás lesz. 14 után meg majd foghatják a fejüket honnan fizetik ezt vissza.

nu pagagyí 2012.11.30. 10:21:06

Úgy látszik az ökopolitikát diktatúrában is lehet képviselni. A vonuló békák rendszerfüggetlenek.

Szevasztok 2012.11.30. 10:22:21

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: "Mond neked valamit a szó, hogy szekularizáció ?"

Kíváncsi lennék, hogy amikor a Fidesz mellett kampányolnak a miséken, azt is kifogásolod-e?

nu pagagyí 2012.11.30. 10:23:15

@P.Guszti: Ha Bajnai kriptofasiszta, akkor Orbán csak kriptodemokrata lehet. Micsoda felismerés! A demokráciát teljhatalommal kell megvédeni.

Anti Anyag (törölt) 2012.11.30. 10:23:50

Valójában nem onnan látszik, milyen hamisak ezek a "demokraták", hogy Debreceni leírhatja könyvében azt, hogy Révész részegen törte össze magát, mert Debreceni egy szélsőséges, ezért hazug ember. Hanem onnan, hogy ezt mind el is "hiszi" egyikük sem szól semmit, mert ha szólna, akkor nyilvánvalóvá válna, hogy a kormányuk nem volt demokrata és akkor ő sem az.

Én ezért is tartok attól, hogy hatalomra jutnak, mert náluk a Jobbik és a Fidesz egy brancsban van, tehát ha Bajnaiék bármilyen indokkal szétvernek egy ellenzéki gyűlést az LMP-s is ugyanúgy nekik adna igazat.

Demokráciaellenes dolgokat csak demokráciát féltő tömeggel lehet megakadályozni és az nem érv, hogy ha saját táboromba tartozik, vagy saját kormányom csinálta, akkor inkább velük hazudok.

Elijah_Baley 2012.11.30. 10:24:04

a macsek húsa nagyon hasonlít a nyúléra, de a kínaiak trükkösek, ők kacsát árulnak és vastag sörpácban szervírozzák, így a lebukás esélye kisebb mint a posztemeszempé brancsoknak a parlamentben.
amíg jó erős cukormáz van rajta, mindenki zabálja...
Hajrá Bajnai!

nu pagagyí 2012.11.30. 10:25:43

Remélem azért világos, hogy az LMP nem csak Bajnainak mondott nemet, hanem a Millának és a Szolidaritásnak is. Leküzdötte magát egy iskolai környezetvédő-szakkör szintjére.

Szevasztok 2012.11.30. 10:27:54

@Állam-vizsga: " Sőt az lenne ildomos ha az Együtt 2014 nyerne de a 2/3-os törvényeket csak az LMP-vel tudna változtatni, így lenne kontroll, nem mint most. "

Ezzel csak az a baj, hogy az új választási rendszerben az LMP-nek (jelen formájában) annyi esélye van képviselőt a parlamentbe juttatni, mint sánta teknősnek az autópályán.

Vagy elmennek jobboldali centrum irányba és csinálnak egy Fidesz 1993 fordulatot, ezzel szavazókat gyűjtve a VALÓDI konzervatívak köréből, vagy büszkén, elveiket tartva begyűjtenek 1-2%-ot és viszlát.

Ez utóbbi meg csak arra jó, hogy az 1-2% -nyi szavazat elvesztegetésével is a Fidesz leváltását nehezítik.

nu pagagyí 2012.11.30. 10:29:48

@Anti Anyag: Debreczeni azt írta a híradások szerint, hogy aznap még nem volt összetörve Mártíriusz. Az események után sikerült neki "balesetet" szenvednie. Debreczeni tanúkra hivatkozik, ha nem tetszik a kis seggdugasznak, lehet perelni.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.11.30. 10:43:28

@nu pagagyí:
Hülye vagy, mint Gyurcsány és debreczeni nevű főnököd.
A fényképek pont az ellenkezőjét bizonyítják annak amit Debreczeni hazudik.
Itt vannak:

index.hu/x?index_belfold_cikklink=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fgal%2F%3Fdir%3D0803%2Fbelfold%2Fmariusz%2F

index.hu/belfold/2012/11/28/revesz_az_elvakultsag_beszel_belole/
Révész emlékeztetett, hogy a rendőrség ugyan először azt terjesztette, amit Debreczeni is állít most, de később elismerték, hogy mindkét fejsérülését és lapockatörését is ők okozták. Mindezért pedig bocsánatot is kértek tőle.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.11.30. 10:45:46

@nu pagagyí:
Wikipédia:
hu.wikipedia.org/wiki/Zavarg%C3%A1sok_az_1956-os_forradalom_50._%C3%A9vfordul%C3%B3j%C3%A1n

Háromnegyed nyolc körül az Astoria környékén még lőttek a rendőrök, ekkor sérült meg Révész Máriusz is, a Fidesz országgyűlési képviselője, akit a szemtanúk elmondása szerint a rendőrök lőttek fejbe gumilövedékkel akkor, amikor erőszakosságukat kérdőre vonta. A rendőrök később meg is verték.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.11.30. 10:48:10

@nu pagagyí:
www.gondola.hu/cikkek/83473-Debreczeni_lereszegezte_a_rendorok_altal_megvert_Revesz_Mariuszt.html

Jogerős ítélet született

Révész Máriusz 2006. október 23-án 19 óra körül a Rákóczi út-Síp utca sarka közelében a rendőrség demonstrálókkal szembeni csapaterős tömegoszlatása miatt országgyűlési képviselői igazolványát felmutatva a három sorból álló rendőri falhoz ment, hogy számon kérje a történteket. Ám eközben a rendőrök sorfalába keveredett, ahol hárman-négyen – akik csak rendőrök lehettek – körbeállták, tomfával vagy gumibottal leütötték. Majd a földön fekvő, magatehetetlen, védekezésképtelen áldozatot, még tovább bántalmazták, rugdalták összesen 1-2 percen keresztül.

Ügyében 2011 novemberében született jogerős ítélet, egy rendőr bűnsegédként testi sértés és hivatalos eljárásban elkövetett bántalmazás, társa pedig bűnpártolás miatt kapott egy év – két évre felfüggesztett – szabadságvesztést.

Szevasztok 2012.11.30. 11:04:57

Srácok! Debreceni könyve tényleg nagyon gáz! Aki ezt védeni akarja, az is!

zajos1 2012.11.30. 11:12:56

www.hirado.hu/Hirek/2012/11/29/07/Rona_Bajnaiek_szandekosan_hoztak_elet_halal_helyzetbe_az_LMP_t.aspx?source=hirkereso

Róna megpendíti a Népszabadság (néphazugság, ahogy általában hívták...) hitelességét is.

Egyedi nicket kell megadnod · http://irkalmanyok.blog.hu 2012.11.30. 11:32:19

"akik egyszer már rendes hülyét csináltak belőlem"

Akkor Te most rendes hülye vagy? És a hülyét vagy a rendeset csinálták ők? Vagy mindkettőt?

ásványi répacukor 2012.11.30. 11:42:52

A Vegeta János Schiffer csak - csak beállt a húsevők közé! Igy is lehet MÁS a politika?
Hozzátéve azt is , hogy Andriskánk fenekét a szétrúgástól fityiszes közmunkás hozzászólók védelmezik, pátyolgatják.
Uraim mi lesz ebből az országból ha már a fidesz
hatalmasságai a trágyát lopják Alcsuton. Más zabrálnivaló már nincs?
Nem kellene beleírni még most az alkotmányba, hogy 2014-től kiemelt közmunkás loveta jár a jelenlegi "Tisztelt Ház" -augusztustól, segíly sem jár- munkanélküli tagjainak? Tisztességes munkahely úgy sem alkalmazná egyikőjüket sem!

angyalföldi partizán 2012.11.30. 11:53:21

hazugság a 2006.okt.23. ott csak burzsujokat vertek.én,mint öreg pufajkás nagyon élveztem,hogy verik a tömeget,szemeket lőnek ki.tiszta apartheid. ez kell nekünk, demokrata balosnak,nehogy má a burzsujok győzzenek. az egy dolog ,hogy elástuk magunkat min. 20 évre,de a győzelem a miénk volt. igaz,ebbe bele rokkanunk,feljebb nincs,mert elértük az alját,de míg van Debreczenink,addig nincs mitől félnünk. No Pasaran,elvtársak.míg van segély és noa bor ,nem adjuk fel.go go left.

Kalmár 2012.11.30. 11:54:17

Minden esetre komoly önfeladás lett volna, ha az elmúlt 20 év politikai elitjét hibáztató LMP beáll a Gyurcsány kormány gazasági minisztere mögé.
Mondjuk azon nem csodálkozom, hogy Bajnai tudja a kivezető utat-
Idefelé is ő vezetett....
Igazi agyrém, hogy vannak aki szerint jó ötlet ezt a bukott bankárpalántát visszaültetni.

Zigomer Trubahin · http://ertedmar.blog.hu/ 2012.11.30. 12:25:33

Ez az Ertsey-féle szöveg azért nem gyenge. Szóval Schiffer meg a többi vezető megválasztása a "kontraszelekció diadala" volt? De ha ilyeneket gondol, akkor mit keres ez a csaj eleve az LMP-ben? Vagy csak most vette észre, hogy Schiffer ott van? Mondjuk annak a hisztirohamnak az alapján, amit levágott azon, hogy nem őt választották meg ("itt a tehetség, a szorgalom és a vezetési képesség olyan dolgok, amikre nincs igény") az is lehet, hogy egyszerűen becsavarodott.

clegane 2012.11.30. 12:55:42

szerintem kampányoljanak a marihuána legalizációjával, meglenne a bejutás.

komplikato 2012.11.30. 13:06:42

@zajos1: Ezek a hiteles linkek, barikád, meg hirado.hu ... :D
Legközelebb már a hírtv meg a napraforgó blog jön majd.

Önnek megyünk (törölt) 2012.11.30. 13:32:27

@Kalmár: "Mondjuk azon nem csodálkozom, hogy Bajnai tudja a kivezető utat-
Idefelé is ő vezetett...."
Zseniális! Sikerült egy mondatban megfogalmazni, hogy mi a probléma ezzel az egésszel :)

Azt a pár ezer fanatikus egybitest, aki még mindig benne látja a kivezető utat, persze ez se fogja meghatni. A többieknek azért már kezd kinyílni a szeme (lásd a legutóbbi LMP döntés)

Balt 2012.11.30. 13:33:17

@miaturo: Ez a Mesterházy akció nyilvánvaló blöff, hogy ne mondjam mindjárt provokációnak. Ez viszont önmagáért beszél:

"hvg.hu: Mit ért azon, hogy nagyon erős nyomás alá helyezték az LMP-t liberális körök előzetesen?

R. P.: Direktben mondták, hogy vagy csatlakozol, vagy kinyiffantunk.

hvg.hu: Tudna olyan konkrét személyt említeni, aki ezt mondta?

R. P.: Tudnék, de nem mondok.

hvg.hu: Kár.

R. P.: De egyébként teljesen egyértelmű, ha megnézi a kongresszus előtt megjelent kommentárokat, publicisztitkákat, majdnem mind arról szólt, hogy ha az LMP nem csatlakozik, úgymond eltűnik a süllyesztőben.

hvg.hu: Persze, de ki volt az, aki „tevőlegesen” is lépett volna? Hogy lehet egy parlamenti pártot „kicsinálni”?

R. P.: Nem tudom, de ez volt az üzenet: vagy csatlakozik Bajnaihoz az LMP, vagy kinyiffantják. Ezzel párhuzamosan ment Schiffer András pocskondiázása, mint ahogy a kongresszus óta az egész párté. (...)

hvg.hu: Hogy értette, hogy Bajnai Gordonék „kriptofasiszta” módon viselkedtek?

R. P.: Én ezt szigorúan tudományos értelemben használtam: a szakirodalomban azt nevezik kriptofasisztának, amikor egy döntésnek, lépésnek nincs más tartalma, kizárólag a hatalom megszerzése. Szerintem az Együtt 2014 „ajánlatának” sem volt más célja, csak a hatalomra jutás. De megfeledkeztem róla, hogy ennek a kifejezésnek Magyarországon teljesen más a konnotációja, már sajnálom, hogy ezt mondtam, bár akkor is így van."

hvg.hu/itthon/20121129_Rona_Peter_LMP_Egyutt_Bajnai

Balt 2012.11.30. 13:41:16

@nu pagagyí: Vagy fordítva - és kivételesen igazat adok Vágó Gábornak: a Milla és a Szolidaritás a hátuk mögött elárulta az együttműködésüket. De persze "madarat Milláról, embert barátjáról"... :)

Balt 2012.11.30. 13:43:24

@nu pagagyí: Amit képileg cáfolt az Index könyvbemutatós cikke (is).

Debreczeni annyira bicskanyitogató, hogy nem szeretném az utcán meglátni, mert nem állok jót magamért.

Balt 2012.11.30. 13:48:49

@komplikato: Ennyi? Akkor itt fentebb olvasd le ugyanezt a baloldali kurucinfótól, a hvg-től...: @Balt:

zajos1 2012.11.30. 13:52:21

@komplikato: Balt már megtette, neked a forrás fontos, de a hír az nem.

Netuddki. 2012.11.30. 13:54:07

Éjjel eljött a szentlélek meteor formájában Magyarországra. Hamarosan virágzásnak indul országunk.
Kb ennyit lehet erre a posztra mondani...

is 2012.11.30. 14:01:00

@Disintegrator Rising: az MSZP+E14 támogatottsága megegyezik a FIDESZével, tehát ugye azt mondtad, hogy a FIDESZnek alig van támogatottsága.

is 2012.11.30. 14:05:50

@Balt: 2 perc alatt belehabarodtál Róna Péterbe, meg az LMP-be. könnyen megy követni a pártutasításokat?

igen, elég egyértelmű egyébként a cikk. Róna füle az "együttműködtök, vagy kinyiffantok"-ot, ami arról szól, hogy fogjátok fel, hogy a FIDESZ legközelebb nem ad terepet, a választók meg Orbánt akarják elküldeni, és ezért arra szavaznak, ahol a tömeg van, simán lefordította arra, hogy "együttműködtök, vagy kinyiffantunk"-ra. te meg beszoptad ezt a félrehallást. az LMP magát nyiffantja ki, és ez aggódó figyelmeztetés volt. és igazuk is lett, az LMP ma nem jutna be a parlamentbe (figyelemmel a választási szabályokra és statisztikai adatokra).

is 2012.11.30. 14:08:52

@Önnek megyünk: jaj már, te tényleg lesüllyedsz Kalmár szintjére. amit kérdez is hazugság. szó nincs arról, hoyg Bajnai vezette volna ide az országot, semmilyen érdemi vitában semmilyen érdemi modellben ez nem jön ki. tudom, jössz a 6%-os visszaeséssel, csak hát hadd röhögjelek ki közgazdasági nemtudásodért, ha ezt beveted.

ottomoll 2012.11.30. 14:14:16

Már elnézést, de mi is ez a Bajnai szövetség?Egy mérhetetlen képlékeny behatárolhatatlan valami, országos szervezeti háló nélkül. A legutóbbi Szoda Ipsos semmit nem mért nekik, pedig már egy hónap eltelt Gordon lovag nyilvános felkenése óta. Szerintem a srácnak nagyobb a füstje, mint a lángja. A baloldalon csodavárás van már 2010 óta, és olyan jó elhinni, hogy Gordon fehér lován hazatérve amerikából majd jól megdönti Orbán rendszerét.
Szerintem Scifferék nagyon is reálisan látják, hogy középerőként megmaradva jobb esélyük van a parlamentbe jutásra,mintha eltűnnek nagy ballib katyvaszban.

Szevasztok 2012.11.30. 14:22:19

@ottomoll: "Szerintem Scifferék nagyon is reálisan látják, hogy középerőként megmaradva jobb esélyük van a parlamentbe jutásra,mintha eltűnnek nagy ballib katyvaszban."

Még a kongresszus előtti felmérések is azt mutatták, hogy eléggé igyekezniük kellene, ha meg akarják ugrani az 5%-ot. Egy kvázi pártszakadás után ez mitől lenne jobb?

Ha nem tudnak felmutatni egy erőteljes jobbcentrum felé tolódást (lásd Fidesz 1993), akkor esélytelenek.

És még így is a legeslegjobb eredmény, amit önállóan elérhetnek az 4 azaz NÉGY db mandátum. (lásd új választási rendszer)

csabakirályfi 2012.11.30. 14:38:42

@Anti Anyag: Idéznéd a részt, ahol le van írva, Máriusz részegen esett el? Oldalszám, sor, aztán a szöveg.

Sanyi az alvégről (törölt) 2012.11.30. 14:44:56

Kár a libafingot reszelni!
2014-ben az LMP be sem jut! (és ezzel szétesik,
mint az SzDsz)

parttalan 2012.11.30. 14:48:35

@Putyilov gyári melós: "No meg Karácsony a debreceni comin outjával."

Az mi is volt?

felcsutisuttyo 2012.11.30. 14:50:30

Végre kapunk a Jó Istentől egy jóképű forró meteort és az nem Orbán fejére dobja....
Magyarország Örömünnepe lett volna!!!!!

felcsutisuttyo 2012.11.30. 14:52:53

@MCSSFDSZ: egyetértek.. az LMP egy 3 százalékos szarkupac...és mert feltették a polcra(azaz a Parlamentbe) azt hiszi magáról, hogy lekvár....
Majd ha a pöcegödörben végzik 2014 ben akkor látják magukról, hogy nem is " lekvár":)))

felcsutisuttyo 2012.11.30. 14:55:17

@parttalan: Karácsonyi szűk körben kijelentette, hogy azért akart (ak9 bejutni az E 14 be, hogy nehogy Bajnai legyen majd a min. jelölt...és különben is jobban utálja bajnait , mint a Fideszt... Na ez a Karácsonyi szarkupac:)

nu pagagyí 2012.11.30. 15:05:41

@Balt: Mi a bajod Debreczenivel? Nagyon prímán leírta mi várható a Fidesztől. És mindezt akkor, amikor a Orbánék még a demokrácia megerősítéséről, a gazdaság fellendítéséről hazudoztak. Olvasd el az Új Széchényi tervet, vagy a Fidesz választási programját és vesd össze a valósággal. A Fidesznek egy sikeres projektje van csupán, amiről a választások előtt természetesen mélyen hallgatott. Ez pedig a teljhatalom kiépítése. Kádári pártállamot építenek, hülyébbek részére nemzeti szósszal leöntve.

Balt 2012.11.30. 15:14:40

@csabakirályfi: Ez a könyvbemutatón hangzott el (a szélsőlyobbódali Index hozza):

"Debreczeni szerint viszont hiba volt, hogy Kuncze elnézést kért. Mielőtt Révész megjelent bekötözve a parlamentben, a kórházban készült képeken még semmilyen külsérelmi nyom nem látszott rajta – mondta Debreczeni. „Ez nem politikai póz, hanem hazugság” – mondta. Szerinte Révész eleve törvénysértést követett el, amikor átment a műveleti területen, és bement a rendőrsorfalba, és az írónak az a véleménye, hogy amikor a sérült Révészt az egyik utcában meglátták támolyogni, akkor inkább részeg lehetett. De ezt nem lehet bizonyítani, mert a kórház nem mondhatja el, hogy találtak-e alkoholt a vérében – mondta. Közben a Debreczeni mögötti diavetítésen felbukkant a bekötött fejű Révész."

index.hu/belfold/2012/11/28/debreczeni_2006

nu pagagyí 2012.11.30. 15:19:09

Az LMP Bajnai nélkül sem halna éhen, választhatja Orbán jótékony gondoskodását.
Akárhogy csűrjük-csavarjuk, az LMP-nek azt kell eldöntenie, hogy a számára fontos ökopolitikát egy diktatúrában, vagy inkább egy demokráciában szeretné-e képviselni. Orbán volt ügyvédje, aki az LMP-t vezeti, nyilván a diktatúrát választja, a tagságnak viszont remélem más a véleménye.

Elijah_Baley 2012.11.30. 15:47:32

"Bajnai nélkül éhen fogtok halni"
és vele?

ermi71 2012.11.30. 15:48:49

Tisztelt posztoló! Egészen biztos, hogy kínai az az étterem a sarkon?:)

Bodomi 2012.11.30. 16:21:55

@De gustibusaut bene, aut nihil: addig nem, amíg van a lopott libákból...

zajos1 2012.11.30. 16:35:47

@nu pagagyí: Ez lenne a jövö, a millásdiktatúra? Nekik szabad csak bármit tenni...

www.millamedia.hu/2012/11/29/szerk-a-sziven-szart-orszag/ Gratulálok, Együtt 2014? Na ezekkel soha együtt

Egyallampolgar 2012.11.30. 17:30:13

Ez a csöndbe csatlakozás tetszik :)

Kár, hogy az MSZP-nek ez nem érdeke. Az elqró elvtársak inkább buknak egy választást, csak ne kelljen beállniuk a E14 komcsi szekciójába.

Egyetértek, az LMP-nek jó lenne látszólag ellenállni és csatlakozni.

Az E14-nek pedig az, ha az MSZP ugyan ezt csinálná.

Az MSZP viszont inkább halálra ölel mindenkit.

dadddd 2012.11.30. 17:42:26

@miaturo: "nem Gyurcsány mellé kellett volna beszállniuk, hanem pont azért, hogy Gyurcsány, és a régi MSZP nélkül összeálljon a centrum többség"

Csak egy gond van: Bajnai=Gyurcsány

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2012.12.01. 01:32:17

A macskák is küzdenek a területért, illetve a szaporodás jogáért, bár ahhoz mostanában még egy kicsit korai lenne, úgyhogy területi viták állhatnak a macskanyávogás hátterében.
süti beállítások módosítása