sorok között

sorok között

Semjén Zsolt lángoló feje

2012. november 25. - Politikai Ateista

Semjén Zsoltnál kevés visszataszítóbb figurát teremtett az Úr. A Fidesz farvizén evező parazitapárt és a jól helyezkedő fővadász parlamenti tevékenységét nagyjából összefoglalja, hogy ha nincs ez a plágiumcirkusz akkor én már azt is elfelejtem volna, hogy egyáltalán léteznek.

Illetve nem egészen. A legemlékezetesebb színpadi alakításától, a győzelem napi keresztvetéstől a mai napig sírógörcs-rohamok törnek rám éjszakánként.

Köszönet az égieknek a 3. perctől:

Ha ilyen Semjénszabásúak népesítik be a mennyországot, akkor a pokol simán vállalható alternatívának tűnik.

És hogyan is felejthetném el Hoffmann Rózsát, a jövő értelmiségének kiírtásáért felelős államtitkárt, aki mielőtt felfedezte magában a keresztény értékrend iránti vonzódást az MSZMP sorait erősítette. Szerencsére Mindszenty ezt már nem érhette meg.

Nekem halvány fogalmam sincs, hogy Semjén Zsolt plagizált-e vagy sem, és nem is érdekel. Az ügynek - és a számos hasonlónak - mindenképpen van pozitív olvasata a jövő nemzedékeinek számára. Ha nincs pénzed tandíjra, nem akarsz diákhitelt, vagy itthonmaradási szerződést kötni az állammal, az még nem zárja ki, hogy sikeres ember legyél, a politika és az államigazgatás tárt karokkal vár. Nyugodtan szerezhetsz egy diplomát, kisdoktorit, píédzsdit okosba, másolhatsz, csalhatsz, itt akár köztársasági elnök is lehetsz. Ha bárki megkérdőjelezné a tudományos érdemeid hitelességét, nyugodtan hivatkozhatsz politikai támadásra. A frakció és a pártközeli média hinni fog neked.

Ámen.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorkoz.blog.hu/api/trackback/id/tr394918950

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Az ólmunkás mozgalom 2012.11.25. 17:02:01

Az előző alkalommal ugyan elregéltem, hogyan tettük a földdel egyenlővé az ólak maradványait, de azóta kiderült, hogy életem párja, mint egy haditudósító, testi és lelki épségét nem kímélve, alaposan dokumentálta tevékenységünket. Íme, hát a hiteles tö...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.11.25. 21:51:47

@milyen szép a Vértes, ó:

Ott téves amit mondasz, hogy úgy veszed, mitha a Fidesz magához emelte volna a pici KDNP-t és csinált volna belőle egy saját pártot.

Valójában nem ez történt. A KDNP megsemmisült, majd fideszesek építették újra a semmiből. 2002-ben egy új KDNP lett kiépítve, melynek a néven kívül semmi köze nem volt a korábihoz.

A szerencsétlen Semjén meg amolyan dísz, hiszen ismert hívő, teológus. Lehetett volna Kövér László is a helyén, de ezt OV is kicsit túlzásnak gondolta.

HaCS 2012.11.25. 21:55:16

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

Sajnos egyet kell értenem
@milyen szép a Vértes, ó
mondatával. Csak példaként nagyanyám 86 évesen, fogalmam sincs hány évnyi templomba járás után, amikor először zárta úgy a pap a vasárnapi misét, hogy felállva mindenki énekelje el a Szózatot(!), úgy megsértődött rá, hogy azóta nem köszön. Azóta is eljár templomba, de magának imádkozik. (Nem mintha bármi baja lenne a Szózattal, de annak egyszerően nincs ott a helye. Régivágású katolikus az öreglány.)
De említhetném példának a Fehérgyarmati református templom kertjében a templombejárat előtt felállított Trianon emlékművet is.

HaCS 2012.11.25. 22:01:45

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

Nézd meg mit gondoltak a Franciák 20 évvel 1789 után a demokrácia működőképességéről. Aztán mi lett belőle.
Szerintem legalább meg kellene próbálni!

burakefendi 2012.11.25. 22:02:59

@fefe79: "Tehát minden jó fa jó gyümölcsöt terem, a rossz fa pedig rossz gyümölcsöt terem. Nem hozhat a jó fa rossz gyümölcsöt, rossz fa sem hozhat jó gyümölcsöt. Amelyik fa nem terem jó gyümölcsöt, azt kivágják, és tűzre vetik. Tehát gyümölcseikről ismeritek meg őket."

ha van a nagypolitikában igaz keresztény, az látható a tetteiből.

dr.kakaósbögre 2012.11.25. 22:51:39

minden olyan élőlény aki más élőlények szenvedésében illetve halálában keresi,találja meg a szórakozást nem nevezhető embernek.

punkfrog 2012.11.25. 23:57:14

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:
Te itt inkább ne szavazzál!Lehet, hogy jogod van hozzá de erkölcsi alapod semmi!

Lacdelo 2012.11.26. 00:15:09

Ezek a KDNP-sek mind egy semmirevaló, kèpmutató banda, csakúgy mint a Fidesz. Semmiféle erkölcsi tartàsuk sincs. Moràlisan megbuktak.

Gyurcsàny éra a Fidesz és KDNP erkölcstelensége, politikai és gazdasàgi àmokfutàsa és mérhetetlen korrupciòja mellett egy jól mûködô, erkölcsös idôszaknak tûnik Magyarorszàg törtènelmèben. :(

2012.11.26. 00:24:51

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: "Nem erről vitáztunk."
Nem, csak rámutattam arra, hogy két hozzászólásodban ellentmondasz saját magadnak.

"Harmadszor pedig: a papok nagy többsége nem politizál pártpolitikai szinten, s aki meg ezt teszi, az sem mind ugyanazt a pártot favorizálja."

Mondjuk ez így egy légbőlkapott állítás. A papok politizálnak. Hirdetik a népnek az igével a pártpreferenciát.
A papok politizálnak: a vatikán eladta őket 1963-ban, azóta beépített elemek a politikában.

villamos alóli kacaj 2012.11.26. 00:41:50

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:
"Nem nyugaton élek, hanem keleten."
Ha jól láttam ott masíroztál a "békemenetben". Nem volt fárasztó a buszozás?
A DACIA féltengely rendben?

zembertelen 2012.11.26. 00:42:51

A mi Zsoltink.
Illetve a tietek!

gigacherry 2012.11.26. 00:43:48

Évekkel ezelőtt egy előadásokat szervező cégnél dolgoztam és egyik nap egy rendező mondta, hogy este jön majd a Semjén úr, adjam majd át neki a tiszteletjegyeket, amiket félretett neki. Én azt sem tudtam ki az, a nevét pedig Semmilyen-nek értettem.

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.11.26. 01:16:10

Ahogy látom, nem bírtak a tisztelt kommnetelőtársak maxwal kommnetjeivel - persze, hiszen ő írta jól, bármennyire is fura.

Teljesen lényegtelen, hogy a KDNP támogatottsága mennyi: pártszövetségként indultak, fidesz-kdnp néven, így ahol a kdnp-s jelölt volt a fontos, ott a fidesz szavazók behúzták az x-et.

Egy dolgot viszont nem árt, ha maxval is figyelembe vesz:

lehet, hogy Semjén úr magánemberként egy tündi-bündi figura, de ténykefése, vélhető plagizálásáa (illetve már plaizálása), pökhendi nyilatkozatai joggal késztetik az átlagembert vehemensebb kritikára. Smején úr ugyanis az irszág miniszterelnök-helyettese, ha nem csalódom, s nem magánemberi mivoltában vesz fel súlyos pénzeket tiszteletdíj gyanánt.

Ha gerince lenne: lemondana.

De persze tudom, ezt maxwal is írja: Magyarország nem nyugat - soha nem is volt az, most sem az, és ahogy látom, soha nem is lesz az.

Magyar Vitéz · http://objektivmagyarsag.blog.hu 2012.11.26. 01:25:26

the "dream team" ?

azt kivanom, teljes szivembol, orban viktor miniszterelnok urnak, hogy letolt gatyaval, hatrafele bukfencezve lenduletbol fossa szajon magat es aztan gargalizaljon vele majd aprankent nyelje le.

a matolcsy hogy tapsikol a combjan, figyeltetek?
a copy paste pal meg balrol mar milyen csunyan kiesett azota a jatekbol..

keresztenyek? miert nem scientologusok vannak a kormanypartban? azok legalabb szorakoztatobb con artistek...

civil polip 2012.11.26. 01:32:02

Posztoló: lényegében minden szavaddal egyetértek, de a kiirtás akkor is rövid i.

Első mohikán 2012.11.26. 01:45:51

@buxa44:
"Tud valaki olyat a fideszből,akivel elmenne két hétre nyaralni?"
Én igen. Bármelyikkel! De csak egyikőnk jönne vissza...:-)

bkkzol 2012.11.26. 01:47:54

Akár plagizált akár nem , egy utolsó férge a világnak a tömjén. Persze, hogy egyben maradnak a fidesz-kdnp. Nehéz lenne masik ilyen oktondi, impotens bandát találni. Milyen jól mutat egy kis "kereszény" meg "demokrata" szöveg a szórólapokon.

Csacsicska 2012.11.26. 02:03:40

A „nagy emberek” diplomázása sajnos mindig ilyen undám-bundám alapon megy.

„Józsikám, adj be valamit, a többit majd megoldjuk. Legalább 60 oldal legyen, kettes sortávolsággal.”

Ki gondolja komolyan például, hogy Deutsch Tamás „rendes” dolgozatot írt, saját maga? A pali négy oldalt sem tud megfogalmazni önállóan, nemhogy huszonötöt. Hacsak teli nem írja f@sszal. Neki is biztosan valaki összeütötte a dolgot a Sportminisztériumból.

Mellesleg mindez nemcsak a szakdolgozatok íróját, de a befogadó egyetemet is erősen jellemzi. Erről is kellene egy kicsit agyalni, nemde?

buxa44 2012.11.26. 02:32:52

@taxi33: Képzelj el egy estét Semjén Zsolttal:Hozná magával az egyetemi évfolyamtársait,akik tök jó fejek(több tanú eskü alatt vallja)és beülnének a nappalinkba és beszélgetnénk egy csomó érdekes dologról,vadászat,véletlenül lelőtt baglyok,hol van a legjobb misebor.Később,vacsora után(előtte közös ima)miután már jól bebaszott mindenki,elkezdene oktatni,hogy ebben az egész buliban,(miniszterelnök h.)mi az okosság.....

Szúrófény 2012.11.26. 04:47:21

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:
Kár volna elfelejteni!
egy ember, akinek a kereszténység a specialitása, W. Howitt, a következőket mondja: „Azoknak a barbárságoknak és elvetemült rémtetteknek, amelyeket az úgynevezett keresztény fajok a világ minden táján és minden nép ellen, amelyet le tudtak igázni, elkövettek, nincs párja a világtörténelem semmilyen korszakában, semmilyen fajnál, bármilyen vad és műveletlen, könyörtelen és szemérmetlen is volt az”. A holland gyarmati gazdálkodás története — és Hollandia a XVI. Század tőkés mintanemzete volt— „az árulás, megvesztegetés, orgyilkosság és aljasság felülmúlhatatlan képét tárja elénk

JosephSmith 2012.11.26. 05:36:42

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

Szerintem ne szavazz, mert hülye vagy, ebből teljesen leszűrtem: (vettem a fáradtságot, és megnéztem az oldaladat)

maxval1967.wordpress.com/2012/11/20/12-ertelmetlen-valami-amire-semmi-szukseg/

Olyan hülye vagy, hogy szinte hülyébb vagy, mint az ide írogató trollok nagy része, mert ők pénzért csinálják, te viszont meggyőződésből.

És a Semjén meg egy álszent, Janus-arcú köcsög, aki szórakozásból állatokat öl, mert akkora nagy keresztény... Ilyen férgekből van összerakva a kormány.

nincs1itt 2012.11.26. 06:52:16

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: na cimbi, azt magyarázd meg nekem, hogy Semjén lopott, hazudott? Igen, mindezt "tudományos fokozatért" tette... Innen kezdve érdekes, hogy szavazott-e bárki erre, az előgerinchúrosra???? Ha te a munkahelyedet olyan papírokkal töltöd be,amelyek nem valódiak, akkor mi ennek a következménye, ha napvilágra kerül?? Bizony, kibax a főnököd, mint a macskát... Minden bizonnyal van még egy-két képviselő, aki hasonló módon szerzett doktori vagy egyéb fokozatot, de azért beláthatod, hogy a fidesznél és holdudvaránál ez már kétszer bizonyítást nyert, vagyis...

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.11.26. 07:39:39

A köcsög index ezt a szarságot teszi ki a sok hülyének.

Ha értelmes cikket akarsz olvasni a témában, akkor itt megtalálod:

ateistaklub.blog.hu/2012/11/24/semjen_es_a_hetedik_parancsolat

zajos1 2012.11.26. 07:47:01

"Nyugodtan szerezhetsz egy diplomát, kisdoktorit, píédzsdit okosba, másolhatsz, csalhatsz, itt akár köztársasági elnök is lehetsz."

vagy épp miniszterelnök... (Gy.F.)

felcsutisuttyo 2012.11.26. 07:47:41

VAN ITT MÉG TÖBB PARAZITA (akiket irtani kell)
Pl. a GiroszÁsz is...Millióért élősködik az adófizetők pénzén!!!!!
.EZENTÚL KÉRETIK NEM KORMÁNY SZÓVIVŐNEK NEVEZNI...hanem KO5RMÁNY SZARVIVŐNEK--mert Ő a kormány "szarjait" cipeli és próbálja cukorkának eladni.......

felcsutisuttyo 2012.11.26. 07:49:45

VAN ITT MÉG TÖBB PARAZITA (akiket irtani kell)
Pl. a GiroszÁsz is...Millióért élősködik az adófizetők pénzén!!!!!
.EZENTÚL KÉRETIK NEM KORMÁNY SZÓVIVŐNEK NEVEZNI...hanem KORMÁNY SZARVIVŐNEK--mert Ő a kormány "szarjait" cipeli és próbálja cukorkának eladni.......
GiroszÁsz naponta kibújuk az Orbán seggéből..vagy egyenesen onnan blablázik...és magyarázza hogy miért szaros...:DDD

zajos1 2012.11.26. 07:50:21

Hol is van Gyurcsány szakdolgozata, aki saját bevallása szerint rendszeresen bérmálkozott?( ha-ha-ha, azóta minden ilyen ügy komolytalan...) Semjén legalább feltudta tölteni, és mindenki megnézheti...

nu pagagyí 2012.11.26. 08:00:20

Semlyénre nagy szükség van a Fideszben. A cinikus hatalomtechnikusok mellett ő az emberi arc, a Fidesz-ember prototipusa. A Fidesz-ember lényege a külsőség. A tudás hiányát kitüntetésekkel pótolja, a tiszteletet bíróságon vívja ki. Az erkölcsöt másoknak ajánlja, azoknak viszont kötelezően.

zsaruvér 2012.11.26. 08:02:02

Ezek egyedül nem a parlamentben de még a wc-ben sem lennének! Ha a fideSS nek nem lenne rájuk szüksége azt sem tudnánk hogy létezik ilyen párt mint a Semjén vezette "katolikus keresztény" KDNP nevezetű gerinctelen csúszó mászók gyülekezete!

nu pagagyí 2012.11.26. 08:03:49

@zajos1: Mégis mi alapján vádolták Gyurcsányt, ha még a szakdolgozat sem volt a HírTV kezében? Talán erről ennyit.

Semjénét elolvashatod a HVG-n, ahol akkurátusan bejelölték a jelöletlenül lopott részeket. A következtetéseket meg vond le magad.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.11.26. 09:07:28

@nincs_itt:

Én sem Semjénre szavaztam, de nem látok gondot a doktorijában. Nincs plágium.

kúrórudi 2012.11.26. 09:10:58

nézzük, leminősítések esetében mit javasolnak a szabadságharcos fülkeforradalmárok:

"Hazánk újabb leminősítése a bizonyítéka annak, hogy a ... kormány képtelen kezelni a válságot, cselekvőképtelensége miatt Magyarország egyre nehezebb helyzetbe kerül...

...a sorozatban negyedik - nagy hitelminősítő intézet általi - leminősítés egyértelműen mutatja: gazdasági fordulatra van szükség. Magyarországot, a magyar gazdaságot újra növekedési pályára kell állítani, ehhez azonban kiszámítható, hiteles és alkalmas gazdaságpolitikára van szükség. Minderre a jelenlegi kormány képtelen, ezért az előrehozott választás immár gazdasági kényszerré vált."

forrás: fidesz.hu

fogadják hát meg tanácsukat híveik és ők is. hiszen nekik mindig igazuk van.

nincs1itt 2012.11.26. 09:13:02

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Tényleg??? Akkor jó neked! Gondolom, akik felfedezni véltek némi "anomáliát", azokat mind a tömjén-füsttől való rettegés vezette erre a felismerésre. Sőt, maga Belzebub diktálta az első opponensnek az elégtelent!! Aki volt annyira arcátlan, hogy nemes egyszerűséggel kivágta Semjént mint a taknyot...
Nem baj, neked így jó...

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.11.26. 09:15:20

@Könnyen elkaptuk, uram!:

"A papok politizálnak. Hirdetik a népnek az igével a pártpreferenciát."

Nem igaz. Persze egyes esetek lehetnek.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.11.26. 09:16:25

@nincs_itt:

Megfelel a követelményeknek, ennyi. Az, hogy nem egy bestseller, az tény, de nem erről szól a vita.

nincs1itt 2012.11.26. 09:20:01

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Jaj, lemaradt! Remélem Schmitt is rendben van nálad!

nincs1itt 2012.11.26. 09:21:32

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Ja, ha megfelelő módon vizsgáljuk... Csak az a baj, hogy a cócciológiai szakdolija meg az egyesre "értékelt" teológiai másolata... Akkor most hogy is van??

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.11.26. 09:25:16

@nincs_itt:

Schmitt nincs rendben, nem lehet 90 %-ot átmásolni, nevetséges ez.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.11.26. 09:26:00

@nincs_itt:

A szociológiaija valóban gázos. De a teológiaija rendben van.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.11.26. 09:29:23

"A Fidesz farvizén evező parazitapárt és a jól helyezkedő fővadász parlamenti tevékenységét nagyjából összefoglalja, hogy ha nincs ez a plágiumcirkusz akkor én már azt is elfelejtem volna, hogy egyáltalán léteznek."

Lecseng a dolog és ismét eltűnnek az emlékeinkből.

De a lóvét felveszik... Engem ez zavar, az, hogy vannak ilyen emberek kevésbé zavarna, hiszen nagy az Isten állatkertje, de, hogy az én adómból kapnak súlyos pénzeket az azért túlzás.

(a gyógyításukra nem sajnálnám a pénzt)

Loyola 2012.11.26. 09:34:00

A KDNP demokratikus választásokon jutott be a Parlamentbe, minden más értelmezés meg "elemzés" csak vakaródzás, meg hápogás. Kit a f@szt izgat, hogy önállóan vagy sem? A zemberek amellé a sor mellé rakták az ikszet, ahol a KDNP-t is felsorolták. Most pedig ott vannak kormánypozícióban, az ilyen bajnaihoz dörgölőző pszeudopártmédiumok meg gyenge blogböfenetekkel hergelik a kriptoszoci közönségét. Kb ennyire kell komolyan venne az egész bejegyzést.

JosephSmith 2012.11.26. 09:51:12

@Brendel Mátyás: Az nem egy értelmes cikk, hanem egy határ szar, te kis pukkancs

nincs1itt 2012.11.26. 09:54:35

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Nem figyelsz!!!
A teológiai elsőre ELÉGTELEN, majd a második opponens ötöst adott rá! Szerinted ez mindennapos?? Illetve az elsőre nem megfelelő teológiaiból másolt cócciológiai, cirka 33 oldal a 42-ből, az OK? Tudod, nem lenne ezzel sem baj, ha nem egy kormánypárti politikusról lenne szó... Mert valóban sok olyan "Dr." rohangál, akinek hasonlóan sikeredett, de aki tudja, mert közszereplő, hogy előbb-utóbb megvizsgálják - nem baráti szemek is - azt a dokumentet... Szóval, Jézus is mondott olyasmit, hogy: "Nincs olyan titok, ami napvilágra ne jőne, amit ma a fülekbe suttognak, holnap a háztetőről hirdetik..." Szóval Semjén teológiából "doktorált", nem ismerte volna ezt a példa beszédet?? Szép kis teológus...

Agyalap 2012.11.26. 09:58:23

Azt firtatni, hogy másolt-e, kicsit késő már. Annak a kornak szinte minden szakdolgozata hasonlóképpen készült. Nem is foglalkoznék ezzel.
Engem sokkal jobban zavar például az a dolog, hogy egy magát keresztény értékrendűnek valló ember (de ez nem is kritérium, valószínűleg Semjénre sem illik a kategória) hogy bír például a védett állatok kárára lobbizni csak azért, hogy haverjaival nyugodtan lőhesse őket halomra.
Az álszent farizeus hülyeségeiről már nem is beszélek...

Agyalap 2012.11.26. 10:07:16

@Loyola: Nem, cseppet sem. Az, hogy odaíratták magukat a fidesz mellé, nem jelenti azt, hogy rájuk (főleg a faszságaikra), szavazott volna 10-nél több ember.
Az meg, hogy most akkor nekifognak az állam és egyház összebarkácsolásához - egyenesen felháborító. Ne kerüljünk már vissza a XV. századba! Lassan ott tartunk mint rákosi idején, aki nem jár a pártszemináriumokra, akarom mondani vasárnaponként templomba, az máris gyanús...
A sok farok meg, aki odajár (tisztelet az elenyésző kivételnek), a tízparancsolatból héten megbukna. De a "ne lopj"-nál biztosan.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.11.26. 10:08:50

@nincs_itt:

Mindez lényegtelen. A lényeg: az egyetem elfogadta a dolgozatot.

Abszurdum részletekbe belemenni. Kb. mintha azt mondanánk "hiába felelt jelesre a szomszéd gyerek kémiából tegnap, én tudom, hogy az egyik tanár szerint elégtelent érdemelt".

nincs1itt 2012.11.26. 10:24:23

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Dráága, kedves egységsugarú szavazópógár!!!
Természetesen lényegtelen, hogy az a szomszéd gyermek ELSŐRE elégtelent kapott kémiából, utána valahogy mégis ötös került a naplóba...
Te tényleg azt gondolod, hogy mindenki annyira setét mint te!!!

ezüstszem 2012.11.26. 10:31:34

Tisztelt Cikkíró! Lépést kellene tartani. Semjént (az más kérdés, h. nekem szimpi vagy sem) megrágalmazták és bizonyítást nyert, h. ártatlan. A rágalmazók, nem kértek bocsánatot. Akkor most miről is szólna ez a rossz böffentésed itt??????

kamasoft50 2012.11.26. 10:34:25

Sem(mi)jen Zsolt - nomen est omen...

Agyalap 2012.11.26. 10:35:16

@nincs_itt: Persze, ha csalás gyanúja merül fel, és ráadásul durva és megkérdőjelezhetetlen, nosza rajta nyomozzunk! De egy ilyen szerencsétlen piti ügyben... Nem ez a lényeg szerintem. Ha már nyomozás, én inkább a pénzügyeit venném górcső alá, ott nagyobb stikliket találnánk.
Mint ez a győzikenagymama előkapott 400 millát a dunnacihából kp-ben... stb

2012.11.26. 10:35:48

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:" Abszurdum részletekbe belemenni. "
Feltéve, ha jobboldali politikust érint. Mert ugye Medgyessi belebukott abba, amibe Matolcsy nem.
Egyébként ilyen "kár belemenni " dologba bukott már meg sok politikus, a világ normális oldalán.

Szerintem Jézus forog a sírjában.

2012.11.26. 10:36:57

@ezüstszem: megrágalmazták és bizonyítást nyert, h. ártatlan"

Tényleg? Belinkelnéd?

Agyalap 2012.11.26. 10:37:18

@ezüstszem: Ha rágalmazás lett volna, most azzal lenne tele a sajtó. Már perben állnának 22-ed íziglen. Mindenki hallgat. Én nem ezt a következtetést vontam le.

nincs1itt 2012.11.26. 10:37:47

@Agyalap: Lehet, hogy igazad van! Sőt! De tudod, aki "kicsiben" képtelen tisztességes lenni, az "nagyban"?
Szóval, akinek "sáros" a szakdolgozata és/vagy doktorija, az szerinted talpig becsületes egyéb ügyekben?

nincs1itt 2012.11.26. 10:40:50

@ezüstszem: Csillag bogaram, cukorfalatkám, milyen bizonyítást is nyert a micsoda? Ugyanis eleddig, csak a keresztényüldözés feléledéséről hadovált a "kormány szóvivő". Illetve kiderült, hogy "hamis a baba"...

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.11.26. 10:41:06

@nincs_itt:

Abszurdum ilyen dolgokba belemenni. Sőt, gusztustalannak tartom. Ilyen hozzáállással mindenki gazember, míg nem bizonyítja az ellenkezőjét. A civilizált hozzáállás ennek pont az ellenkezője.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.11.26. 10:41:40

@Könnyen elkaptuk, uram!:

"Mert ugye Medgyessi belebukott abba, amibe Matolcsy nem."

Mibe?

2012.11.26. 10:44:06

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: "Megfelel a követelményeknek, ennyi. Az, hogy nem egy bestseller, az tény, de nem erről szól a vita."

Nem felel meg a követelményeknek.

Agyalap 2012.11.26. 10:46:51

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Kezdjük azzal, hogy ma Magyarországon minden politikus bűnöző. Ha őket lecsuktuk, lehet egy újabb sorozatot kinevezni, hátha igazad lesz.
Azért nem, mert az megy politikusnak, aki munka nélkül szeretne nagy pénzt összeszedni - értsd: lopni.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.11.26. 10:47:12

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Az egyetem elfogadta, ennyi, s most sem vizsgálja felül akkori döntését. Ennyi. Egyébként a HVG cikke is igazolja: nem plágium, a 60 % saját munka, csak az idézési szabályok nem lettek betartva.

nincs1itt 2012.11.26. 10:47:46

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Tényleg igazad van! Ha fidesz-kdnpés akkor abszurdum, ha bárki más akkor meg alapvetés! Maradjunk annyiban, hogy igen sok doktori fokozattal rendelkezőről NEM derült ki turpisság, véleményem szerint azért, mert nincs is. De már Semjén a második kormánypárti politikus, akinél felmerült a gyanú, mi több beigazolódott a lopás(finomabban fogalmazva:plágium). Szerintem ez védhetetlen...

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.11.26. 10:49:44

@Agyalap:

Az ilyen hozzáállás szüli a diktatúrát. A világon a legjobban a csőcselék uralmát utálom. S ennek egyik lelki előkészítő eleme éppen a "mindenki bűnöző", "mindenki gazember", "az összes párt hazudik", stb. Aztán jön a vágy, hogy végre megjelenjen az erőskező diktátor, aki elűzi a semmirekellőket és a gazembereket és végre rend lesz, s a kisembernek is jó lesz. Ez a világ egyik legaljasabb módszere.

nincs1itt 2012.11.26. 10:50:17

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Csillagom, az idézési szabályok NEM BETARTÁSA: szabálytalanság, amiért bizony NEM adják meg a fokozatot. Továbbá, ahogy írod 60%-a, vagyis nem 100%(ez is szabály)... Ja és Schmitt esetében is így kezdődött, hogy az intézmény nem vizsgálja... Esetleg még néhány öngól??

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.11.26. 10:50:47

@nincs_itt:

"Tényleg igazad van! Ha fidesz-kdnpés akkor abszurdum, ha bárki más akkor meg alapvetés!"

Ez teljesen pártfüggetlen kérdés.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.11.26. 10:52:00

@nincs_itt:

Schmitt esetében a másolás nyilvánvaló volt. S szinte csak pár oldal saját szöveg volt a dolgozatban. Semmi közös nincs a 2 esetben.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.11.26. 10:53:44

@nincs_itt:

"igen sok doktori fokozattal rendelkezőről NEM derült ki turpisság, véleményem szerint azért, mert nincs is"

Ha Semjén munkája plágium, akkor szerintem szinte mindenki plagizált az országban, sőt máshol is.

Olyan munka, ahol 100 % saját gondolat, nem létezik. A doktori része a szakirodalom idézése.

nincs1itt 2012.11.26. 11:04:02

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Adott téma, teljesen újszerű és tudományos szempontból is nóvumnak számító tárgyalása... Vagyis a szakirodalom idézése arra szolgál(többek között), hogy megvilágítsd a bírálóknak, mely gondolatok alapján jutottál el a saját tézisedhez, amelyek alá is támasztják egyben a dolgozatodban foglaltakat...
Nem szeretnélek szimplán lehüjézni, de erősen kiköveteled magadnak!

ezüstszem 2012.11.26. 11:16:42

@nincs_itt: Idézek egy másik Az ilyen hozzáállás szüli a diktatúrát. A világon a legjobban a csőcselék uralmát utálom.
Veled kapcsolatban, nekem is ez a meglátásom.
Más: keresztényüldözés időnként valóban folyik ma is, akadnak munkahelyek ahol még mindig azt hiszik egyes régi vágású, a diktatúra csecsén felnőtt és szocializálódott egyének, h. a keresztény kultura helyett inkább jobb a balkáni nívó, ahol a szemet szemért fogat fogért elv a mértékadó.

nincs1itt 2012.11.26. 11:27:13

@ezüstszem: Hát hogyne! Természetesen a csőcselék én vagyok és nem azok, akik szó nélkül lenyelnek bármit... Számomra az ember, ott kezdődik, hogy nem is keveredik lopás vagy más becstelenség gyanújába, sajnos ez nem mondható el a politikusokról(pártoktól függetlenül).
Számomra a balkáni "szemet-szemért", nem balkáni, hanem Ó-szövetségi(ami ugye nem a Balkánon "játszódik"), szóval egyszerűbb lenne, ha annyit hallanánk, hogy bocsi de tényleg "cinkes" volt. Esetleg azt, hogy az összes médiát beperelte Semjén, ami azt állította, hogy plagizált. Nem hallottam ilyesmit, egyik változatot sem. Idézek én is:"Hallgatás, beleegyezés..."

szemtanú 2012.11.26. 11:33:51

Személyes ellenszenvből politikai cikket írni elég szegényes fantáziára vall. Semjén személyisége olyan, amilyen, közel sem tökéletes - és akkor még finom voltam -, de politikai munkásságát elemezve kell róla véleményt mondani, nem külsőségek alapján. Egy politizáló posztban mindenképpen ezt várnám.
Egyébként súlyos tévedés azt hinni, hogy Bajnai vagy Mesterházy majd ingyenessé teszi az oktatást. A fizetős felsőoktatással meg kell barátkozni.

Agyalap 2012.11.26. 11:42:38

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Nem, a diktatúrát az a hozzáállás szüli amit most is láthatunk: bármit ellophatok, és hogy ezt ne tudja meg mindenki nem engedem megjelenni sehol. Esetleg annyira ostobává teszem a választókat (oktatáspolitika), hogy ne is vegyék észre. Esteleg ha észre is vennék, csak azok szavazzanak akik úgyis rám szavaznak (választási törvény).
Sorolhatnám. Nem lehetsz annyira vak/naiv, hogy ne vedd észre. 90-ben a választások után volt néhány ember a Parlamentben, akik el akartak számoltatni, átláthatóbbá akarták tenni. Fél év kellett csak a kinyírásukhoz...
Nem tudjuk lehívni az uniós támogatásokat. Miért? Mert a barátok akik megkaphatnák, nem bírják teljesíteni a sok megbízást, a nembarátok meg nem kapnak semmit...
Ébresztő, ez Abszurdisztán...

Alensha 2012.11.26. 12:27:32

"Semjén Zsoltnál kevés visszataszítóbb figurát teremtett az Úr."

Szerintem őt inkább a konkurencia teremtette... :D

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.11.26. 13:40:41

@Agyalap:

Alapvetően egyetértek veled, de nem látom, hogy ez cáfolná azt amit én írtam.

ezüstszem 2012.11.26. 14:21:22

@nincs_itt: Nem állítom/tottam rólad, h. csőcselék vagy.
El tudom képzelni, h. pereli a médiákat, de miért kellene ezt nagydobra vernie? Azért, h. akkor abba kössél bele, h. miért tamtamoz ilyen hangosan. Ő korrekt módon tisztázta magát és bebizonyította a nyilvánosság előtt, h. ártatlan. Ez neked persze, nem elég, mert szerinted az, h. gyanúba keverték, már a bűnösség igazolása is egyben. Ez nyilvánvalóan egy nagyon hamis hiedelem részedről. Gondolom, h. előfordult már veled is h. rádfogtak valamit irigyeid pl( ha vannak) akkor is ezt a konklúziót vontad le? Ha tégad még sohasem ért semmilyen rágalom, igazságtalan megbélyegzés vagy ehhez hasonló, akkor gratulálok! valószínűleg az északi sarkról netezel és még sohasem találkoztál emberekkel.. minden jót! üdv:-)

nincs1itt 2012.11.26. 14:41:30

@ezüstszem: Köszönöm! De! Egy kormány hivatal adott ki közleményt, hogy rágalom, erre a média közölte a bizonyítékokat, miszerint NEM rágalom. Most pedig hallgat, mint az a bizonyos a gyöp között...
Szóval, a probléma ott van, hogy egyáltalán ilyesmi szóba kerülhet egy miniszterelnök helyettes személyével kapcsolatban! Ismered a mondást: Nem hörög a paraszt, ha nem fojtogatom!
Nem az első eset, gondolom nem is az utolsó... Számomra Semjén, sok minden, de a legkevésbé sem hiteles ember... Ez viszont nem prekoncepció, hanem az eddig "tevékenységének" az ismerete. Vagyis utó-ítélet az ő esetében. Semmi több.

Agyalap 2012.11.26. 15:13:04

@ezüstszem: És ki a csőcselék? Ki mondja meg ki a csőcselék? 56-ban kádár szerint is csőcselék volt az utcákon.
Most is csőcselék van hatalmon (szerintem), mert pl. az olyan zuglói polgármestert mint a mostani, nem tudom más kategóriába sorolni.
Szemet szemért fogat fogért? Bibliát olvastál már? Ha már olyan rohadtul keresztények vagyunk... Keresztényüldözés meg a sajtóban van, amikor valami szerencsétlen nyikhaj leírja, hogy utánanéztek Semjén dolgozatának, tehát rohadtul üldözik a keresztényeket. Ne viccelj már!

ezüstszem 2012.11.26. 15:31:36

@nincs_itt: A média nem tudott semmit bizonyítani, ezért leszálltak az ügyról. Semjén mindent bemutatott és ártatlan. Politikai provokáció volt és igaztalan rágalmazás. Bizonyítottan. Te viszont nyugodtan gyűlölködj, ha ezért blogolsz és ebben a szerepben jól érzed magad, de ne kend rá Semjénre, meg senkire szerintem. (ez csak egy jó tanács, ha akarod elfogadod, ha nem, nem.) Én már nem válaszolok neked, ha újra írnál, mert a gyűlölködésedet a további diskurzus csak tovább növelné és nem akarom, h. egészen behergeld magad. Minden jót kívánok!

ezüstszem 2012.11.26. 15:35:46

@Agyalap: offoltad a témát, de röviden válaszolok: igen, olvasom naponta az Evangéliumokat, nem tudom érted-e mi a különbség? Semjén ügyről már elmondtam, h. mit gondolok, ezt föntebb olvashatod.

Első mohikán 2012.11.26. 17:31:11

@buxa44: Mobiltelefon elő, felvétel indul! :-)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.11.26. 17:51:09

@JosephSmith:

"hanem egy határ szar"

határ szar? az meg mi a kurva anyád?! minek szólsz bele, ha egy mondatot nem tudsz le0rni, te baromállat?!

Első mohikán 2012.11.26. 18:17:12

Belenézve a fenti videóba a mai ismereteimmel az a véleményem, hogy ott és akkor kellett volna egy pokolgépet robbantani a pódiumon. Megszabadultunk volna az ország parazitáitól és ezermilliárdokkal -amiket ezek a mocskok loptak, sikkasztottak, "közbeszereztek", és hagytak elúszni- lennénk beljebb mindannyian. Mi, akik nem közpénzből fizetett többmilliós havi jövedelemből hazudunk bele a zemberek arcába nap mint nap, hanem fejenként havi 80-140 ezerből tartjuk fenn ezt sleppet.
(A háttérben álló Kövér egy külön tanulmány; nem csak bunkó paraszt, de úgy is néz ki.)
Mindenesetre a kezdő gondolatom ma is aktuális és megtenni sosincs késő...

nincs1itt 2012.11.27. 06:19:48

@ezüstszem: Tényleg érdekes a hozzáállásod. Nem gyűlölködöm, csak szeretnék tisztán látni. Semjén és virtuális pártja a legkevésbé sem érdekel, annyira különösen nem, hogy érzelmeket ébresszen bennem. Viszont, az meglep, hogy ilyen erős indulatokat vált ki a védői körében... Szerintem semmit nem bizonyított Semjén, legfeljebb azt, hogy lehet élni gerinc nélkül!

ezüstszem 2012.11.27. 08:58:15

@nincs_itt: ehhez te jobban értesz...

Agyalap 2012.11.27. 09:52:49

@Brendel Mátyás: "minek szólsz bele, ha egy mondatot nem tudsz le0rni, te baromállat?!"
Ez jó - bár kicsit öngól... :D

nincs1itt 2012.11.27. 11:29:04

@ezüstszem: @maxval, a gondolkodni próbáló birca:
hölgyeim/uraim tessék ennek is neki ugrani, mint csőcseléknek!!!
Kellemetlen a fidesz trolloknak, de sajna megint égnek, mint Schmitt és Semjén:
velemenyvezer.blog.hu/2012/11/27/plagiumugy_meddig_huzhatja_semjen_zsolt?utm_source=ketrec&utm_medium=link&utm_content=2012_11_27&utm_campaign=index

nincs1itt 2012.11.27. 13:17:54

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:
ejnye-bejnye, tudod a hivatkozásban szereplő blognak... mer az is mocskos NER-ellenes fideszkdnp gyalázó... ;oP
Szóval ez sem jött be... Nagyon úgy náz ki, hogy Semjén nertárs, biza plagizált...

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.11.27. 13:27:49

@nincs_itt:

Engem nem győzött meg. Szerintem a teológiai doktorija korrekt munka.

nincs1itt 2012.11.27. 13:30:32

Azzal sem volt minden rendben, de amit nem akarunk, azt nem vesszük észre!
süti beállítások módosítása