Amikor a kormány kitalálta, hogy ők majd megcsinálják az e-útdíjat, azt gondoltam, hogy katasztrófa lesz. Nézőpont kérdése.
A narancsközeli médiaforrásokból tájékozódva egy klasszikus kormányzati sikersztori körvonalazódik. A tesztüzem nagyvonalú mellőzése, és az aljas "túlterheléses támadás" ellenére, a felhasználók mindössze 1 százaléka reklamált.
Az érintettek persze teljesen máshogy látják a dolgot: egy kalap szar.
Persze az egész a bevételek növeléséről szól.
Évente 4 milliárd forint többletkiadást hoz a Waberer's International Zrt.-nek az e-útdíj bevezetése – mondta Lajkó Ferenc, a cég fuvarozási és szállítmányozási vezérigazgató-helyettese hétfőn az Útdíjhírek szakportálnak. - Waberer's: 4 milliárddal többet kell fizetni az e-útdíj miatt - HVG
És gondolom azt is sejted, hogy a végén ki fogja megfizetni a Waberer's 4 milliárdos többletkiadását.
A cégek ezért átháríthatják megrendelőikre pluszterheiket, annak érdekében, hogy megőrizzék versenyképességüket, csakhogy közben más szektorok versenyképessége csökken, miután ezt egyik ágazat sem szívesen vállalja fel, mindenki igyekszik továbbhárítani a terheket − végső soron a lakosságra. - Meglepő áremelések jönnek az élelmiszerpiacon - az ön pénztárcája is megérzi - Napi Gazdaság
A Nemzet Fejési Minisztérium elismerte, hogy az e-útdíj esetleg drágíthatja az élelmiszereket. Azt viszont tagadták, hogy tervezik a személyautók bevonását a nemzeti használatarányosítási programba.
Lassan mondom, hazudnak.
A e-útdíj kiterjesztése a személygépkocsikra csak idő kérdése. A gyalogosok talán megússzák.
Az utolsó 100 komment: