sorok között

sorok között

Atombomba, a kézenfekvő megoldás

2013. február 16. - Politikai Ateista

Észak-Korea megint atombombát tesztelt. Na bumm.

Azt garantálhatom neked, hogy előbb fogja a halálodat okozni a hamburgerhúsba darált veszett kutya, mint a koreai atom.


Természetesen megint Barack Obama van a legmélységesebben felháborodva. Annak a nemzetnek a vezetője, amelynek az atombomba nagyszerű vívmányát eleve köszönhetjük, akik ráadásul annyi atomfegyvert felhalmoztak már, hogy az univerzumot 17-szer hátradőlve elpusztíthatnák. Nem is beszélve arról, hogy az amerikaiak voltak az egyetlenek akik nem csak a föld alatt, hanem városi környezetben, japán civileken is letesztelték az emberirtásban új dimenziókat nyitó találmányukat.

Nuke.jpg

Észak-Korea lakói olyan szegények, hogy az áltagpolgár számára valószínűleg egy válaszcsapás nem okozna érezhető életszínvonal csökkenést. Az ország vezetői viszont igen kellemes körülmények között tengetik a mindennapjaikat.  Az "elitnek" az adott társadalmi berendezkedés tökéletesen megfelel, és gyanítom, hogy a korlátlan hatalommal járó privilégiumokról nem is szívesen mondanának le.

A Kim-dinasztia házon belül elég hatékonyan fenntartja a rendet, a hatalmukat legfeljebb a kívülről érkező demokratizálási törekvések veszélyeztethetik.

Vajon mit szűrhet le az elmúlt évek történelméből egy átlagos Kim?

Akinek atombombája van azzal nem baszakodnak

Az országa szuverenitását, és a saját hatalmát hosszútávra tervező "felvilágosult" zsarnok első logikus lépése egy atombomba építése.

Az úgynevezett diktátorok a motivációk tekintetében egyébként nem sokban különböznek a demokratikusan választott vezetőinktől. Délelőtt egy kis golf, délután család, este luxusprostik. Eszük ágában sincs elpusztítani a világot.

A Kim család sem azért szórakozik az atommal, hogy rakétákkal lövöldözzön távoli kontinensek felé. Az egész cirkusz csak az elrettentést szolgálja, életbiztosítás a külföldi beavatkozással szemben.

Ezzel természetesen nem azt akarom mondani, hogy jó dolog a koreai atomfegyverkezés, csak azt, hogy a washingtoni külpolitika ösztönzőleg hat a koreai, vagy például az iráni nukleáris játékszerek fejlesztésére, amelyek ellen legalább szimpatikus kirohanásokat intézhetnek.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sorkoz.blog.hu/api/trackback/id/tr725078722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

babo81 2013.02.16. 10:51:00

Azért döbbenet ami ott van! Az agymosott nép alárendeltsège elképesztő!

Anyád, a szúnyogok!!! 2013.02.16. 11:05:29

@babo81:

Nálunk "demokratikus" viszonyok közt valósítanak meg közel hasonlót.
Nézd meg pl. mit mondanak a diákokra, állami tulajdonnak tekintik az embert.

A Kim család háztáji ideológiarendszere a Dzsucse pedig igen csak hasonló ahhoz amit nálunk a vezető párt és a "jobboldal " hangoztat.
hu.wikipedia.org/wiki/Dzsucse

Igaz, nálunk egyelőre még nem zárnak munkatáborba :O)))

farcsika67 2013.02.16. 11:07:35

ezt nem értem.mit kéne tenni amerikának, hogy az idétlen diktátor ne fenyegetőzzön? lepaktálni velük? bocsánatot kérni, hogy létezünk? vagy mi a fenét? el kell ítélni, és ha korea veszélyt jelentene a világra, mert még megeshet, akkor le kell rendezni a valagukat. a bolha ne rugdossa az elefántot, mert az még rá talál lépni.

Anyád, a szúnyogok!!! 2013.02.16. 11:15:31

Szerintem azt az atombombát leginkább a saját népe ellen szánja Kim.
Ha netán lázadás törne ki a sztálinista birodalmában, akkor a saját népére fogja ledobni és atomtámadásra hivatkozva rendel el rendkívüli állapotot.

De az is lehet, hogy Dél Koreát, Japánt fogja megzsarolni vele, mint egy útonálló:
"Pénzt vagy életet!"

Amúgy röhejes, hogy a legtöbb diktátor ugyanazon elvek alapján viselkedik, mint a nagypofájú kocsmai kötözködők. Nekem ekkora bökőm van, nagy ember vagyok, jobb ha meghunyászkodik az egész kocsma és mindenki fizet nekem egy ingyenpiát. Az atombomba egyfajta pöcshosszabbító nekik az Ökörkörben.

Anyád, a szúnyogok!!! 2013.02.16. 11:25:11

@farcsika67:

Az USAnak nem tud ártani, még akkor se, ha netán kifejleszt és megépít egy tucatnyi interkontinentális rakétát. Az USA légelhárító rendszere simán leszedné.

Kínának, Japánnak, Dél-Koreának inkább tud ártani, vagy a szibériai orosz városoknak.

A Kim fiú az amerikai hadiiparnak és a Pentagonnak biztosít biztos, évi többtízmilliárd dolláros megrendelést a feszültség fenntartásával. Ha nem lenne az agresszívan hőzöngő Észak-Kora, akkor semmi nem indokolná a több tízezres amerikai katonai kontingens dél-koreai jelenlétét, légi és tengeri bázisainak fenntartását Kína seggében.
A Kim fiú lehet, hogy nem tud róla(amit kétlek), de az amerikai héják legjobb szövetségese, többek között Kína ellenében.

Anyád, a szúnyogok!!! 2013.02.16. 11:36:31

@Anyád, a szúnyogok!!!:

Amúgy pár éve olvastam egy dél-koreai tanulmányt, hogy mivel járna számukra egy forradalmi váltás Észak-Koreában.

Az egyesülés költségei felérnének Dél-Korea számára egy atomháborúval.

vomit 2013.02.16. 13:11:10

a megdobbento meglepetes, ki akarta elo emberekre radobni az atomot
www.whale.to/b/mullins8.html
DBA7298B8D511289B05B48A918DC8BEFAD8BF8CE

Pszt! 2013.02.16. 16:29:22

Én nem is Koreatol felek, hanem Irántól. Ezek a fanatikus homoki niggerek bármire képesek.

Reggie 2013.02.16. 16:41:28

@Pszt!: Pedig egy irani atombomba stabilizalna a kozelkeletet.

zxcvbnm 2013.02.16. 16:54:06

"Akinek atombombája van azzal nem baszakodnak"

Pakisztan?

Reggie 2013.02.16. 16:56:02

@zxcvbnm: A pakisztan-india konfliktusra gondolsz?

Dilis Csávó 2013.02.16. 16:58:30

Igy van, az eszak-koreai atomfegyver propagandacelokat szolgal. Valojaban nem valoszinu, hogy kepesek lennenek egy komolyabb ereju fegyvert is legyartani, olyan meretben, amit a szamukra elerheto hordozoeszkozok kepesek lennenek celbajuttatni. A 7-8 kT-as atomfegyver meg taktikai fegyver, nem strategiai. A termonuklearis fegyver a valodi elrettento eszkoz, de arra egyelore nincs penzuk.

Kelly és a szexi dög 2013.02.16. 17:07:22

"Délelőtt egy kis golf, délután család, este luxusprostik" - hú de jó neki!

Nem kérek hírlevelet... 2013.02.16. 17:08:09

Iránnak már most is van atombombája és remélem Izraelt eltakarítja, ha Izrael esetleg megtámadná Iránt! A zsidók addig nem nyugszanak, amíg valaki oda nem pörköl nekik. Jelenleg azt hiszik, hogy övék az egész Közel-kelet. Hát nem! Magát, Izrael állam területét is területrablással szerezték. Palesztina van, Izrael nincs! Pont

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.02.16. 17:15:01

@babo81:

Megdöbbentő mi van ott, igen, de köze az agymosottsághoz semmi. Az nálunk van. Szintén megdöbbentő.

Mega Héja 2013.02.16. 17:18:33

Nem feltétlen akarom az USA álszentségét kissebíteni, de az írásod eleje konkrétan a kollektív bűnösséget pedzegeti.

Mindenki szégyellje magát majd száz éve történt dolgok miatt?

Nem kérek hírlevelet... 2013.02.16. 17:21:35

@zxcvbnm: Pakisztánt Amerika kóstolgatja, például azzal, hogy 24 (vagy 18?) pakisztáni katonát ölt meg Amerika néhány éve egy dróntámadás során a pakisztáni-afganisztáni határnál. Megjegyzem, pakisztáni területen gyilkolt Amerika! Nyíltan szórakozni viszont nem mer Amerika Pakisztánnal, annál is inkább, mert most, hogy Amerika kivonulni szándékozik Afganisztánból, nagy szükségük lesz a pakisztáni utakra, hiszen a több ezer katonai eszközt Amerika hajóval kívánja haza (vagy más hadszíntérre?) telepíteni.

Nem kérek hírlevelet... 2013.02.16. 17:24:00

@Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz.:

Na ne már haver, Izraelt bírálni antiszemitizmusnak számít? Nem is tudtam! Tudod, az van, hogy egyre többen szarnak az antiszemita váddal kapcsolatos demagóg dumátokra, és én is szarok rá! :)

Nem kérek hírlevelet... 2013.02.16. 17:29:56

@Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz.: De mivel látom, hogy Izrael szakértőnek tartod magad, hamar, kapva a kínálkozó lehetőségen, feltennék egy kérdést.. Miért is nevezik a zsidók az ígéret földjének Izraelt? Azért, mert valahol valaki(k) azt a területet egy írásban(sicc!) a zsidóknak ígérték. Nevetséges az egész! Ilyen alapon jogot formálni egy másik ország területére csak a mesevilágban elfogadott, sehol máshol. :) :)

Flúgatlan 2013.02.16. 17:33:18

A Szerző most paródiát írt? Vagy tényleg ilyen idióta?

"Az úgynevezett diktátorok a motivációk tekintetében egyébként nem sokban különböznek a demokratikusan választott vezetőinktől." Ja, ha a kényelems életet nézzük, akkor igen, de a demokráciákban még a rossz vezetők sem vállalják be a lakosság tömeges éheztetését, a totális információkontrollt, stb. Igenis sokban különböznek az ottani vezetők még a mi általunk nem szeretett miniszterelnököktől is. Pl. a mi vezetőinket szabadon anyázhatod, ott meg a legkisebb kritikáért megnézheted magad.

A buta relativizáláson túlmenően a cikkíró azt sem érti, hogy az é-koreai atombomba igenis veszélyes, bár nem közvetlenül. Csak pár ötlet:
1) Előállítása olyan sokba került, ami növeli a durva éhinséget.
2) Fenyegetés D-Koreára nézve, mert egy köztük kitörő konfliktusban észak nem habozna ezt bevetni. Lehet, hogy csak 3 bombájuk lenne, de azzal igen sok embert tudnának megölni.
3) Ha csinálnak hozzá megfelelő rakétát, amivel igencsak kísérletenek, zsarolhatják Japánt, az USA-t. Ez igenis reális veszély.

"A Kim család sem azért szórakozik az atommal, hogy rakétákkal lövöldözzön távoli kontinensek felé. Az egész cirkusz csak az elrettentést szolgálja, életbiztosítás a külföldi beavatkozással szemben." Attól még igen félelmetes és megakadályozandó dolog. Ha lenne É-K-nak egy megfelelő rakétája és bombája, akkor az roppant veszélyes lenne. Még ha Kimék tényleg nem is akarnának lőni (ami egy ilyen őrült, kegyetlen diktátorról nehezen állítható biztosan), akkor is: mi van egy-egy őrült tábornokkal vagy a műszaki hiba lehetőségével?

" a washingtoni külpolitika ösztönzőleg hat a koreai, vagy például az iráni nukleáris játékszerek fejlesztésére": Ja, persze. Az USA a hibás, mi? Szerintem az USA nélkül csak még jobban fegyvezrkeznének ezek az államok, mert hatalommániás vezetőik vannak.

A hozzászólások egy része is katasztrófa: "Megdöbbentő mi van ott, igen, de köze az agymosottsághoz semmi. Az nálunk van." Szóvál nálunk nagyobb az agymosottság, mint É-Koreában? Sokat ittál vagy szívtál, kolléga. Pl. É-K-ban mikor tudnál ilyen hozzászólást írni?

Reggie 2013.02.16. 17:35:20

@Flúgatlan: Ez a zsarolas nem igazan mukodo dolog, mert szamithatnak az ellencsapasra. Pont ez a jo az atomfegyverekben: senki sem onmaga ellensege, hogy bevesse. A legnagyobb veszelyt az jelenti, hogy valaki tevedesbol/hibabol inditja el.

Link Elek 2013.02.16. 17:41:35

@Anyád, a szúnyogok!!!:
probaltak, a kozmunka elso verzioja kb. az eszak koreai munkataborok stilusaban keszult

Nem kérek hírlevelet... 2013.02.16. 17:43:42

@Flúgatlan:

"A hozzászólások egy része is katasztrófa: "Megdöbbentő mi van ott, igen, de köze az agymosottsághoz semmi. Az nálunk van." Szóvál nálunk nagyobb az agymosottság, mint É-Koreában? Sokat ittál vagy szívtál, kolléga. Pl. É-K-ban mikor tudnál ilyen hozzászólást írni?"

Olvasva a hozzászóló "Megdöbbentő mi van ott, igen, de köze az agymosottsághoz semmi. Az nálunk van." kijelentését, összevetve a profiljában megtekinthető korábbi, kormányellenes megnyilvánulásaival megállapítható, hogy egy ostoba ember tudatlan, a valósággal köszönő viszonyban sem lévő megnyilvánulásáról van szó. Köze nincs É-Koreához, csupán a regnáló kormányt próbálta minősíteni. :)

fidesz = házmesterek pártja 2013.02.16. 17:48:22

@Flúgatlan: tudod, az észak koreai jó eséllyel csak úgy tapsikol a meglévő rendszerhez, ahogy anno anyádék is vitték buzgón a zászlót a május elsejei felvonulásokon.
Itthon viszont az agymosott csürhe egészen komolyan élteti rákosi viktátor új rendszerét, beleértve pl. a nyugdíjpénztári rablást és a köz(rabszolga)munkát is.

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.02.16. 17:52:16

@Nem kérek hírlevelet...:

Egy országot bírálni és fölszámolni akarni nem ugyanaz. De nem erről volt szó.

Gondoltam, nem vagy antiszemita. Megnyugtat, hogy biztosítsz is erről.

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.02.16. 17:56:42

@Nem kérek hírlevelet...:

Másik ország? Melyik?

(Úgy különben újság nekem, hogy a zsidók olyasmiért tartották a Szentföldet az ígéret földjének amire utalsz, de mindegy. Remélhetőleg azért tudod miről beszélsz, csak rosszul fejezted ki magad.

Nem kérek hírlevelet... 2013.02.16. 17:58:56

@Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz.:

Csak hogy tisztázzuk.. Egyértelműen leírtam az általad kifogásolt hozzászólásban, hogy már önmagában Izrael állam létrejöttét sem tartom tisztességes eljárásnak, mert az ország Palesztina területi egységét megsértve, bűnben született. Az elpusztítására pedig nem én törekszem, hanem azok, akiknek erre van indítékuk és eszközeik. Én csupán azt nyilvánítottam ki, hogy az Izraelhez hasonló terrorállam teljes eltörlését támogatom, mert a tevékenységük az emberiségre minden betegségnél kártékonyabb.

Nem kérek hírlevelet... 2013.02.16. 18:04:04

@Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz.:

Idézet a Pallas Nagylexikonból:

"a bibliában Palesztina (l. o.), melyet Jehova a zsidóknak megígért."

Forrás: www.kislexikon.hu/igeret_foldje.html#ixzz2L5Aau8vJ

További utalás:

"Ígéret földje: terület, melyre vonatkozóan Ábrahám meghívásakor ezt az ígéretet kapta az Úrtól: „ezt a földet utódaidnak adom” (Ter 12,7). Ez a föld a tejjel-mézzel folyó →Kánaán (→Józsue, →Palesztina)."

Forrás:

lexikon.katolikus.hu/I/%C3%8Dg%C3%A9ret%20f%C3%B6ldje.html

Szerintem itt aki nem tudja mit beszél, az Te vagy, ennek ellenére én kérek elnézést a tudatlanságod miatt. :)

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2013.02.16. 18:06:25

Mekkora baromság ez a poszt is.

Még írni sem tud az illető, a magyar idézőjeleket „ és ” nem ismeri.
Az általam az internetes szakirodalomba bevezetett „Na, bumm!” mémet sem tudja helyesen alkalmazni.

A tartalom? Na, arról jobb nem is beszélni.
Reménytelen eset.

¿Qué tapas hay? 2013.02.16. 18:07:04

@vomit: Úgyám. Ki gondolta volna, hogy Mullins anticionista. XD

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2013.02.16. 18:08:04

@Anyád, a szúnyogok!!!:

„Amúgy pár éve olvastam egy dél-koreai tanulmányt, hogy mivel járna számukra egy forradalmi váltás Észak-Koreában.

Az egyesülés költségei felérnének Dél-Korea számára egy atomháborúval.”

Amikor ilyen hülyeségeket leírtok, nem fog el titeket a szégyen?
Hanyas voltál matekből? Számolni tudsz-e?

Nem kérek hírlevelet... 2013.02.16. 18:10:25

@Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz.:

Köztudott az is, hogy a zsidók a mai napig azzal érvelnek, hogy arra a területre azért tartanak igényt, mert azt az "Úr" nekik ígérte. Nos, ezt én egy mesének tartom, úgy, ahogy van, és ez egy pofátlan követelés, amelynek gyakorlatilag semmilyen alapja nincs.

Van még egy hasonló történet, amivel butítják az embereket, de arról beszélni tilos, azonban a véleménye arról is megvan mindenkinek és nem hiszi el a számokat. Szerencse, hogy a gondolatot még nem tettétek büntethetővé.

tobias2 2013.02.16. 18:17:22

@Pszt!: Korea a következő atomkísérletet Irán alvállalkozójaként hajtja végre, hogy szert tegyen némi pénzmagra, meg egy szövetségesre. A Hizbolha meg majd azzal járkál Burgaszba és máshová robbogatni.

Avarga 2013.02.16. 18:19:05

@Nem kérek hírlevelet...: És akkor mi milyen jogon vagyunk itt és miért nem adunk mindent vissza az avaroknak? Hasonló módon a normannok Angliából takarodjanak, az európaiak Amerikából (nem csak az USA-ból, délről is), plusz gyakorlatilag fél nyugat-európa takarodjon vissza oda ahonnan jött 1500-1000 évvel ezelőtt?
A zsidók ott voltak, aztán elvitték őket (és igen, erre vannak bizonyítékok) és most szeretnének visszajutni...

Nem kérek hírlevelet... 2013.02.16. 18:22:43

@tobias2: Amit írsz, annak nagy a valószínűsége, és ez is része annak a harcnak, amit a palesztinok a területük elrablása miatti ellenállás közben tesznek, Izrael pedig rendszeresen rabol el, ölet meg Hezbollah tisztviselőket különböző országokban, lásd a nem is oly régen történt Arab Emirátusokban elkövetett összehangolt merényletet, melyet bizonyítottan a Moszad követett el, felhasználva EU országok útleveleit.

Nem kérek hírlevelet... 2013.02.16. 18:29:05

@Avarga: Milyen bizonyítékok vannak? A zsidók egész történelmük során üldözve voltak. Tényleg mindenki antiszemita volt? Ha igen, akkor az épp úgy szemita arabokat miért nem üldözték el mindenhonnan? Miért csak a zsidók voltak (és ha a törvényeket nézzük, vannak jelenleg is, mivel sok törvény még most is érvényes Nyugat-Európában) kitiltva több száz éven keresztül közel száz(!) európai városból? Véleményem szerint azért, mert a viselkedésükkel, a szokásaikkal felbosszantották a városok lakosságát és elüldözték őket.

A másik kérdésre válaszolva.. Hol vannak az avarok? Jelölj meg egyetlen népcsoportot, akik az avarok leszármazottainak vallják magukat. Ha nem tudsz, akkor nincs kinek visszaadni e földet. A többi, általad felvetett ország sorsa nem nagyon érdekel, de nem azért, mert így határoztam, hanem mert nem tudok sokat ezen országokról.

kvadrillio 2013.02.16. 18:32:17

Pénteken tette közzé friss gazdasági jelentését a Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezet (OECD), Magyarország számára a munkabérre rakódó terhek mérséklését, a nyugdíjak megadóztatását és vagyonadó bevezetését javasolja a nemzetközi szervezet. """

ELMENNEK EZEK A JÓ KURVA ANYJUKBA VAGY AZ ak47-ESEMMEL LESOROZOM ŐKET !

DE TÉLLEG..... a picsába az ilyen rohadt kapzsi genetikai korcsokkal.

Nem kérek hírlevelet... 2013.02.16. 18:33:37

@tobias2: Neked is leírom.. Hol vannak az avarok? Kik a leszármazottai? Csak azért kérdezem, mert úgy tudom, hogy az avarok beolvadtak a betelepülő hun törzsekbe, ami azt jelenti, hogy mi joggal tartózkodunk ott, ahol.

Nem kérek hírlevelet... 2013.02.16. 18:35:27

@kvadrillio: Jaj, az AK47-es kijelentéssel vigyázz, mert hamar szólhatnak kintről, hogy felemelt kézzel hátrálj ki az ajtódon, azután pedig házkutatást tartanak, mert alaposan feltételezhető, hogy sorozatlövő géppisztoly van a birtokodban.

Nem kérek hírlevelet... 2013.02.16. 18:38:15

@kvadrillio: Az OECD felhívása az ország belső feszültségeinek generálása céljából tesz ilyen kijelentéseket. Jó reggelt Ez nem jelenti azt, hogy bárki is hallgatna rájuk! Én momentán (bár nem vagyok döntéshozó) szarok az OECD minden, az országunkat érintő véleményére. :)

Kepan 2013.02.16. 18:42:52

A Peacemaker-ben volt egy mondat, ami eléggé jó: "Nem attól kell félni, akinek 10 atombombája van, hanem attól, akinek csak 1."

Amúgy azért szerintem Dél-Korea is fel van rendesen szerelve rakétaelhárítással. Szinte állandóan készültségben vannak, + amcsi fegyverrendszerek tömkelege biztosítja a védelmet. Bár jó kérdés, hogy ez a fiatal kölök az északiak élén mi a rákot akar a népével. Meg hogy miért nem kötnek már békét a déliekkel, nem kell beengedni a kólát az országba, de azért nem baj, ha enni is lehet adni az embereknek...

Papírzsepi · http://lemil.blog.hu 2013.02.16. 18:45:14

@Nem kérek hírlevelet...: Ha megnézed a Föld országait, akkor nagyon kevés olyat fogsz találni, melyet nem területrablással alakítottak meg. Az Izraelt létrehozó események pont ugyanígy zajlottak máshol is: ugyanígy lobbiérdekek, vallási-ideológiai köntös, és a megszállt területen élők véleményének eltaposása jellemezte. Európában nincs olyan ország, mely ne így jött volna létre. Amerikában (mint földrész) is így történt, Ausztráliában is, és a távol-kelet egy részén is. Miért pont Izrael lenne kivétel? Miért kéne olyasmiért szidni, amit más is így csinált? Na ezért érzik itt sokan úgy, hogy antiszemita vagy.

Reggie 2013.02.16. 18:46:48

@kvadrillio: Egyedul a munkaberre rakodo terhek merseklese az elfogadhato otlet.

Papírzsepi · http://lemil.blog.hu 2013.02.16. 18:52:17

Észak-Korea hadereje elképesztően elavult. Nagy létszámú tömeghadsereg (ami 40 éve számított utoljára korszerűnek), alul-fegyverzett, és 30 évvel ezelőtti technikával van ellátva.
Ha háború törne ki ÉK és az USA között, a hatalmas ÉK hadsereg pár nap alatt összeomlana.
Ez ők is tudják.
Hogy mégis labdába tudjanak rúgni, olyan fegyver kell nekik, ami tényleg hatékony. Ez lehet:
1. Informatikai hacker-csapat. Ez ugyan hatékony, de jelenleg csak terrorra jó.
2. Bio/vegyifegyver. Olcsó, hatékony, veszélyes. De ha kiderül, hogy biofegyvert gyártanak (szerintem tutira gyártanak!), akkor kevés ország lesz a barátjuk. Amikor Szaddam utoljára próbált ilyet SCUD-be tölteni, elég gyorsan jött a levél, hogy kilőheti: de visszafelé atomrakéták fognak menni. Sok. Nem is lőtte ki.
3. Atomfegyever. Látványos, ezzel lehet szuperül villogni. Szöul elég közel van, sokan laknak ott, és nehéz védeni. Nem szívesen kockáztatna senki, így itt lehet zsarolni.
Meg ugye lehet alkudozni, hogy adjanak kaját, és töröljük az atom-programot.

Nem kérek hírlevelet... 2013.02.16. 18:56:57

@Papírzsepi: Amit írsz, azzal teljes mértékben egyetértek. Szerintem Izraelnek azért kellene kivételnek lenni a területrablás alól, mert nem a középkorban és nem a feudalizmus idején, hanem a XX. század közepén követték el a területrablást. Kasmír megszállóit ugyanúgy elítélem, az egykori Burma megszállóit ugyanúgy elítélem, az angolokat Írország miatt ugyanúgy elítélem! Izraellel szembeni felháborodásom legfőbb oka nem az esetleges antiszemita mivoltom, hanem az az izraeli gőg, amelynek következtében például Izrael 2012-ben több házra adott ki építési engedélyt palesztin területeken, mint korábban soha, hogy amikor majd eljön a számvetés ideje és nem lehet leszarni az ENSZ határozatokat, hivatkozhassanak arra, hogy ott mennyi zsidó lakik. Ez egy végtelenül pofátlan és mocskos zsidó nyomulás és ezért megvetem őket!

Nem kérek hírlevelet... 2013.02.16. 19:06:50

@Avarga:

Továbbra is várom a bizonyítékokat, melyet alábbi hozzászólásodban említesz:

sorkoz.blog.hu/2013/02/16/atombomba-a_kezenfekvo_megoldas/fullcommentlist/1#c19063863

Nagyon kíváncsi vagyok ezekre a bizonyítékokra...

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.02.16. 19:12:26

@Nem kérek hírlevelet...:

Nem kifogásoltam én semmit. Megállapítotam, hogy bizonyára nem vagy antiszemita. Kiderült,hogy mint annyian, tényleg nem.

Papírzsepi · http://lemil.blog.hu 2013.02.16. 19:12:52

@Nem kérek hírlevelet...: Na igen, Izrael néha tényleg arrogáns. Nem is véletlenül, ezt hívják úgy, hogy politika.
És ezzel sincs egyedül. Amikor volt a 6 napos háború, akkor az arabok pont ugyanezt csinálták velük: éheztették a városokat, lőtték a lakosságot, és próbálták az ENSZ-et "meghekkelni" a végelszámoláskor. Pont ugyanez volt, Izrael megtanulta a leckét.
Amúgy azt a földterületet három vallás tartja a sajátjának, és egyik sem volt soha finom lelkű, sem korrekt.
Most épp Izrael van "helyzetben", ezért tűnhet pofátlanabbnak, mint mondjuk az USA (amelyik hányszor is avatkozott bele más államok dolgába?), vagy az oroszok (milyen módszereik is vannak?)
Izrael most az életéért harcol. Ha mindenki téged akarna eltenni láb alól, hidd el: te sem lennél kevésbé agresszív...
Tehát erkölcsi oldalról az "arrogancia" érv nem igazán áll meg.
Az sem, hogy ők az utolsók a hódítók sorában. Hogyan is került Izrael a mai megszállt területekre? Hát úgy, hogy megtámadták, és elég sikeresen védekezett. Győzött, és az erősebb kutya b*szik. De eredendően az arabok támadtak.
Amúgy a politikában nincs olyan, hogy erkölcs. Tehát csak egy dolog számít: mi a legjobb megoldás nekünk. Márpedig Izrael elpusztítása semmiképp sem az, ez senkinek sem lenne jó. És igazságos sem. Emellett a többi megoldás is ugyanilyen sz*r. Marad tehát a lavírozás, a szájkarate és a mocskos zsidó/arab nyomulás.

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.02.16. 19:23:08

@Nem kérek hírlevelet...:

Ami az én tudatlanságomat illeti, nem világos mi mutat rá, de rendben, mondj amit akarsz, ha téged az efféle megnyugtat.

Te viszont mintha hirtelen rájöttél volna (gondolom, miután észrevételem nyomán utánanéztél és találtál végre helyes leírásokat az interneten), hogy nagy marhaságot beszéltél, amikor egy papirfecnire utaltál, mint az ígéret földje kifejezés eredetére. Mondjuk nem kizárt, hogy már akkor a bibliára gondoltál a „papirfecni” szóval, de nekem nem az volt a benyomásom, függetlenül attól, hogy ez elég ciki is lenne, ha meggondoljuk.

Nem kérek hírlevelet... 2013.02.16. 19:27:27

@Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz.:

"Úgy különben újság nekem, hogy a zsidók olyasmiért tartották a Szentföldet az ígéret földjének amire utalsz, de mindegy. Remélhetőleg azért tudod miről beszélsz, csak rosszul fejezted ki magad."

Haver, ne viccelj, szó szerint fenti szöveget írtad. Most akkor nem értelek... Írásodban nem a papírfecnire, hanem arra célzol, hogy nem azért tartják az ígéret földjének a területet, amit leírtam. Ne beszélj mellé, mert amit Te írtál, abból az következik, hogy megkérdőjelezted azon állításomat, hogy a zsidók miért tartanak igényt arra a területre. Mellébeszélsz és ez nekem nem tetszik. Tisztázzuk, hogy mit nem értettél...

Nem kérek hírlevelet... 2013.02.16. 19:37:12

@Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz.:

Amivel Te papírfecnire utalsz, azt én így írtam, csak hogy pontosan értsd, hogy mennyire mellébeszélsz:

"Miért is nevezik a zsidók az ígéret földjének Izraelt? Azért, mert valahol valaki(k) azt a területet egy írásban(sicc!) a zsidóknak ígérték. Nevetséges az egész! Ilyen alapon jogot formálni egy másik ország területére csak a mesevilágban elfogadott, sehol máshol."

Ebben írásra utalok, valamint az ígéretre, mint hivatkozásra, erre reagálod azt, hogy ilyenről Te nem tudsz. Nos, én emiatt írtam azt, hogy tudatlan vagy.

A sorrendre ügyelj, meg a tényszerűségre és ne hazudj, mert aki hazudik, azt a személyt elvből megvetem!

Nem kérek hírlevelet... 2013.02.16. 19:42:27

@Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz.:

"Azért, mert valahol valaki(k) azt a területet egy írásban(sicc!) a zsidóknak ígérték." (írtam én)

A válaszod pedig fenti írásomra ez volt:

"Úgy különben újság nekem, hogy a zsidók olyasmiért tartották a Szentföldet az ígéret földjének amire utalsz"

A válaszban leírt soraidat egyféleképpen lehet csak értelmezni, vagy tévednék?

Nem kérek hírlevelet... 2013.02.16. 19:46:29

@Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz.:

Annyira ostoba vagy, hogy el sem hiszem... Jelöld már meg, hogy én hol említek papírfecnit?

Egyszerűen hihetetlen, hogy a számba adsz olyan szavakat, amiket nem írtam le a témával összefüggésben, de úgy egyébként sem!

Válaszolj a felvetésekre, vagy viseld szó nélkül, hogy a mai naptól bárhol és bármikor meglátlak, ostoba baromnak foglak nevezni, aki azt sem tudja mit ír le!

Nem kérek hírlevelet... 2013.02.16. 19:58:47

Kivagyok azoktól az emberektől, akik állítanak valamit, rávezetem őket a megoldásra, amikor pedig fény villan a sötétségben, kitalálják, hogy én milyen hülye vagyok és bizony milyen szinten beszéltem mellé.

Lehet velem van a baj, mert egyszerűen szóba sem szabadna állni az ilyen fickókkal. Jó lenne az ilyeneknek valami kötelező viselet, hogy megismerjem őket már előre és ne pazaroljak egy percet sem rájuk. :)

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.02.16. 20:03:24

@Nem kérek hírlevelet...:

Ami a papirfecnit illeti nyertél. Rosszul emlékeztem.

Ezt írtad:

Azért, mert valahol valaki(k) azt a területet egy írásban(sicc!) a zsidóknak ígérték.

Mondjuk így, akaratlanul átmódosult a fejemben. Azt gyanítom, hogy a (sicc!) zümmögött bele utólag és a c-iből lett fecni valahogy. Amire gondoltál, különben csak egy c, de ez itt nem fontos.

Nade. Túl nehéz nem volt félreérteni, merthogy a biblia, ha tényleg arra utaltál, nem „egy írás” abban az értelemben ahogy idézted, hanem – vallásos megközelítésben – megtörtént események rögzítése. Ez esetben pedig a kérdéses esemény az Úr szerződése a zsidó néppel. Itt nem az az érdekes, hogy bekerült a bibliába, nem az írás része az érdekes, hanem, hogy zsidó (és keresztyén) fölfogásban ez így volt.

2013.02.16. 20:07:13

@Nem kérek hírlevelet...: "Van még egy hasonló történet, amivel butítják az embereket"

Ne nagyon buzdulj neki, mert a magyarok is hasonló módon vonultak be a Kárpát-medencébe.
Aranyszarvas? Megvan?
Ja, és három (vagy kettő) törzs zsidó vallású volt a bevonulók közül.

VLADISZLAV 2013.02.16. 20:11:13

"Délelőtt egy kis golf, délután család, este luxusprostik. " Egy kis golf? Minimum egy Bentley!

Nem kérek hírlevelet... 2013.02.16. 20:13:58

@Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz.:

Számomra a Biblia egy írás! Ha számodra több, akkor én azt tiszteletben tartom, de engedd meg, hogy egyszerűen egy írásnak nevezzem, mert köztudott, hogy a Biblia egy írás, méghozzá egy nagy gondossággal összeollózott írás, amelyből eltávolították azokat a részeket, amelyek nem tetszettek a Bibliát összeállító rabbiknak! Az, hogy a Biblia valóban megtörtént eseményeket tartalmazna, csak azt tudom mondani, hogy ezzel kapcsolatosan nem csak nekem, de az ezzel foglalkozó kutatóknak is komoly ellenvetései vannak. A realitás talaján maradva nézd meg és próbáld reprodukálni a Bibliában leírt eseményeket és megérted, hogy a leírtak egy része bizonyára valamiféle tudatmódosító szer hatása alatt született, mert nem megismételhető nem csak az akkori, de még a mostani tudásunkkal sem. A szerződésről mindannyian tudjuk, hogy akkor érvényes, ha azt mindkét fél aláírta, vagy a korabeli szokásoknak megfelelően kézjegyével valamilyen módon ellátta. Nincs ilyen szerződés, amelyen a hivatkozott ígéret hiteles formában megjelenne, így az szerintem nem több, mint egy mese.

2013.02.16. 20:14:05

@Nem kérek hírlevelet...: Ezek szerint a csatában elől járó Álmos és Árpád eredetileg a kazár szakadárok fejedelmei voltak, honfoglaló harcuk a pusztában vándorló izraeliták honfoglalását imitálja, Álmos halála pedig Mózes feláldozásának visszhangja, pont, ahogyan az a Tórában áll. Ehhez járul a Kijev környéki Szombathelyről, a honfoglalásra készülő magyarok szálláshelyéről szóló szóbeszéd, no meg egy pár furcsa honfoglalás-kori síremlék (pl. a híres szerbiai Celarevó temetője), illetve a hagyományos kontextusban értelmezhetetlen "Zsidóvár" elnevezésű középkori települések létezése.

Nem kérek hírlevelet... 2013.02.16. 20:19:04

@Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz.:

A sárga csillagos megjegyzésedre:

Helyettesítsd be a megjelölésedet az online felületen történő megjelölésre, mert hiszen online beszélgetünk és ha itt magadat meg tudod, vagy meg akarod jelölni sárga csillaggal, akkor jelöld meg magad azzal, engem az sem érdekel, ha táncoló maki majommal jelölöd magad, csak felismerjelek és ne pazaroljak időt a magad fajtára. NEM FAJRA, mielőtt megint mellébeszélnél, hanem fajtára! :)

Nem kérek hírlevelet... 2013.02.16. 20:20:56

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Írj egy könyvet és add ki. Mostanában sokat lehet keresni a misztikus írásokkal. :)

JohnHenry 2013.02.16. 20:24:19

@Flúgatlan: írni bármikor írhatna, legfeljebb az lenne az utolsó írása.

egyébként meg akármennyire is degradáló, tényleg kezdünk észak-koreaizálódni. gazdaságilag, életszinvonal tekintetében még nem, politikailag már elindultunk egy kafa kis orbán-dinasztia irányába.

JohnHenry 2013.02.16. 20:28:26

@Kara kán: hát pedig ez állandó téma délen, mármint hogy egy újraegyesítés dél-koreát a hetvenes évek életszinvonalára vetné vissza.

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.02.16. 20:29:44

@Nem kérek hírlevelet...:

Annyi kétségtelen, hogy bármi amit lejegyeztek, arra mondható, hogy írás, de kevés hozzáértőt (történészt, vallás, illetve kultúr történészt, képzett hívő embert) találnál, aki ekként emelné ki a biblia lényegét, jelentőségét. Én nem akarom a te stílusodban minősíteni amit a bibliáról egyébként ideharagszol, de annyit azért mondanék, hogy meg nem értésed nagyobb aligha lehetne. Nem azért, mintha úgy gondolnám, hogy a bibliában foglaltak szó szerint értendők. Te itt szívesen barmolsz le másokat, de föl sem tudod fogni, amit elmondtál, milyen szinten vall sekélyességre, fogalmak zavarára, nem vagy féreértésére annak a szemében aki az érintett dolgokat valamennyire el tudja helyezni. Ehhöz nem kell hívőnek lenni. Egészen más fogalomkörben mozog mindez, mint amit te itt izé, mondjuk csak rávetítsz/-képzelsz. Maximális alkalmazhatatlan értelmetlenség pl. a biblia tartalmát jogi érvényesség szemszögéből piszkálni.

JohnHenry 2013.02.16. 20:32:19

@Papírzsepi: annyira nem nagy a koreai-félsziget, hogy szöul porig bombázásához atomfegyverre legyen szükségük az északiaknak és rendelkeznek hozzá megfelelő tüzérségi erővel, amivel rajtad kívül szerencsére az amerikaiak és a déliek is pontosan tisztában vannak, ezért aztán nem is támadják meg az északiakat.

pernahajder Campbell 2013.02.16. 20:33:01

Persze, Észak-Korea magától nem fog atomot robbantani, de vannak sokan mások, akik úgy gondolják, hogy a nyugati világra ráférne egy kis szopattyú. Számukra egy csecse kis bomba kelendő árucikk lehet. És meggondolva, hogy mennyi drogot csempésznek az USA-ba, lehet az odajuttatás se lenne megoldhatatlan. Szerintem inkább emiatt idegesek a jenkik.

Nem kérek hírlevelet... 2013.02.16. 20:34:09

@Könnyen elkaptuk, uram!:
"Van még egy hasonló történet, amivel butítják az embereket"

Azt gondolom, hogy nem értetted pontosan mire céloztam. Nem arra, amire Te. :)

"Ne nagyon buzdulj neki, mert a magyarok is hasonló módon vonultak be a Kárpát-medencébe.
Aranyszarvas? Megvan?"

Igen, megvan! Ezt mi egy mondaként tartjuk nyilván, nem egy szerződésként az istenünkkel. Szerintem nagy a különbség! Próbálsz mellébeszélni, úgy érzem!

"Ja, és három (vagy kettő) törzs zsidó vallású volt a bevonulók közül."

Ettől nagyobb ostobaságot idén még nem is olvastam. Szívesen beszélgetnék Veled erről, mert érdekelne, hogy a hithű zsidók, ha állításod szerint voltak, pontosan kik voltak ők és mire alapozod az állításaidat. Közelítsük meg tényszerűen a dolgokat, ha kérhetlek!

JohnHenry 2013.02.16. 20:34:41

@Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz.: nem akarjátok az offtopik hülyeségeiteket máshol folytatni?

Avarga 2013.02.16. 20:35:22

@Nem kérek hírlevelet...: Mindenféle különösebb időrend és a teljesség igénye nélkül:
Olvasgasd Josephus Flavius írásait a zsidó háborúról (i.sz.67-70) illetve Herodotos munkásságát amiben megemlíri a zsidók babilóniába hurcolását
A Cyrus-henger megemlyti, hogy a zsidókat is visszaengedik az akkori izraelbe (ha tehát visszaengedik akkor el is kellett őket onnan vinni)
II. Sargon asszír uralkodó hódításai között említi Khorsabad-i palotájának falán a következőket:
In my first year of reign *** the people of Samaria *** to the number of 27,290 ... I carried away. Fifty chariots for my royal equipment I selected. The city I rebuilt. I made it greater than it was before. People of the lands I had conquered I settled therein. My official (Tartan) I placed over them as governor. (L.ii.4.) [4]
Samari ne tévesszen meg, ők így hívták az bibliában említett északi királyságot. Plusz azért csak ennyi embert, mert már ez nem az első támadás volt és sokan meghaltak, sokan átmenekültek az akkor még létező déli királyságba, plusz néhányukat ott is hagyták

Ezeken kívül ajánlom még az alábbi wikipedia oldal tanulmányozását
en.wikipedia.org/wiki/List_of_artifacts_significant_to_the_Bible#2000_BC

JohnHenry 2013.02.16. 20:35:34

@Nem kérek hírlevelet...: te is elhúzhatnál máshová trollkodni...

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.02.16. 20:37:38

@Nem kérek hírlevelet...:

Mit dühöngsz? Nem is rám vonatkozott a kérdéses, sem a te sem az én megfogalmazásomban.

Nálad ezek mintha valami önkielégülés részei lennének. Rendben. Érezd jól magad.

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.02.16. 20:40:39

@JohnHenry:

Nem. Sehol sem akarom folytatni. Ez is több, mint sok volt. Kösz, hogy szóltál.

Nem kérek hírlevelet... 2013.02.16. 20:41:20

@Avarga:

Értem soraidat és a felsorolásodat legalább száz különböző esettel lehetne kiegészíteni, mert ezzel a népcsoporttal gyakorlatilag a világ összes népe összerúgta már a port az évezredek során. Tény, hogy a zsidókat egész életük során, a történelem szinte minden pillanatában üldözték. Túl vagyok már azon, hogy mindig másokat hibáztassak azért, ami velük történt.

Dzsok 2013.02.16. 20:42:26

Mi lenne, ha mini ejtőernyőkkel ledobnánk Phenjanra néhány ezer Ipad Minit telerakva pornóképekkel meg videókkal?

Így nem lehetne megdönteni a rezsimet? :)

Nem kérek hírlevelet... 2013.02.16. 20:44:59

@Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz.:

Érvelni nem nagyon tudsz, ellenben sírni azt nagyon. Ezentúl figyelek a 677961-es azonosítódra, mert nevet bármikor cserélhetsz!

Avarga 2013.02.16. 20:45:00

@Nem kérek hírlevelet...: Arra kértél bizonyítékot, hogy a zsidók ott éltek aztán elhurcolták\elüldözték őket. Kaptál. Ne akard félremagyarázni kérlek.

2013.02.16. 20:45:05

@Dzsok: Az ipad mini atomtámadás ellen véd?:)

Avarga 2013.02.16. 20:46:40

@Dzsok: Az ötlet jó, csak sajna áramuk viszonylag kevés van...
Plusz próbálkoztak mindenféle röplapot átvinni a déliek légballonon, de akinél olyat találtak ott az egész családot általában kiirtották...

Nem kérek hírlevelet... 2013.02.16. 20:47:09

@Dzsok: Az általad leírt módszer jó vicc, de nem ezért, hanem azért nem lenne semmi belőle, mert azzal a sok munkanélküli Amerikában nem kapna fizetést és a fegyvergyártóknak sem érné meg, hiszen egy fillért sem keresnének rajta. :(

Nem kérek hírlevelet... 2013.02.16. 20:49:21

@Avarga: Ugye nem gondolod azt, hogy az általad felsoroltak bizonyítják a zsidók ottlétét, vagy bármiféle jogukat ott?

Hazánkban is éltek korábban is és most is él sok zsidó, akkor idővel itt is igényeik lesznek? Beszarnék!

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.02.16. 20:53:12

@Avarga:

Nem túlozz! Azt hiszem gyakran megúszták életfogytiglani koncentrációs táborral.

Nem kérek hírlevelet... 2013.02.16. 20:55:41

@Avarga: Ha az alapján követelne minden nép magának területet, ahol egykor élt, akkor talán nekünk, magyaroknak lehetne (tekintettel őseinkre) a legnagyobb területi követelésünk. Attól, hogy ott éltek, még nem az övék volt a föld és mert írtak pár sort, miszerint azt a saját uruk (amely urat csak viszonylag kevesek tekintenek a ma élő népek közül uruknak) nekik ígérte, még nem lesz joguk a palesztinok területére.

2013.02.16. 21:05:12

@Nem kérek hírlevelet...: Te, a népvándorlások, tömeges migrációk, tömeges letelepedések nem olyan kaliberű események hogy Julis néni kecskéje legel az árokparton és a szomszéd összeveszik vele, azon vitatkozva hogy kinek van joga az árokparton tenyésző gazt birtokolni. Te pont ilyen stílusban közelíted meg azt a témát, amiről ilyen stílusban nem lehet semmit mondani mert ez nem az a probléma.

Void Bunkoid 2013.02.16. 21:08:02

Szerintem meg igenis fejlesszenek sok-sok atomfegyvert, sőt pukkantgassanak is vele. Lehetőleg minél sűrűbben lakott területen.

Igen, az én házamra is kérek egy jó tíz megatonnásat. Engem úgysem érdekel, ha meghalok, főleg UTÁNA nem fog érdekelni :) de hosszú távon egy kis birkanyírás az emberiségnek amúgy jót tenne - már így is legalább kétszer annyian élünk a bolygón, mint amennyi az egészséges létszám lenne sztm.

Nem kérek hírlevelet... 2013.02.16. 21:12:10

@dr kotász: Egyetértünk! Nem én hivatkozom az ígéretre, egy ígéretre egy területi követelés kapcsán.

Persze ennek semmi értelme, mert a zsidók, mivel nem ment szép szóval, elvették és azóta is időről-időre elveszik erővel a területeket. Hamarosan a Templom hegyen is nagy építkezésbe fognak majd. Csinálják csak. Majd rájönnek, hogy a saját sírjukat ássák, csak nem veszik észre.

Nem kérek hírlevelet... 2013.02.16. 21:14:26

@Void Bunkoid: Jól hangzik! Azt kérhetem (egyfajta utolsó kívánságként) hogy végignézhessem, ahogyan azok, akik azt tervezik, rendet vágnak a Közel-Keleten?

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2013.02.16. 21:18:33

@Papírzsepi: Inkább 50. A 30 éves technika a legutoljára beszerzett MiG-29-re igaz. Minden vadászgép, légvédelmi eszköz, harckocsi stb. 40-50+ éves és már a '70-es években is elavultnak számítottak.

2013.02.16. 21:21:03

@Nem kérek hírlevelet...: Lehet hogy rosszul fogalmaztam. A lényeg hogy nem olyan egyszerű ez, egy népcsoportot valami gonosz mesebeli lényként beazonosítani... Hibás politikai vezetés pedig mindenhol lehet, nem csak Izraelben, és ugyanúgy lehet előnyös is mint bárhol másutt.

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.02.16. 21:33:03

@dr kotász:

Értékelem az erőfeszítésed, de kár belé. Ajánlom figyelmedbe ekkor tett megszólalását:

2013.02.16. 21:14:26

Eleget mond el?

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2013.02.16. 21:34:54

@Mega Héja: Ó igen, ez egy jó kérdés!

Ha az USA-nak nem kell szégyenkeznie kismillió japcsi civil hamuvá égetése, még több millió erős sugárfertőzése és 3 generációnyi durva mutáció miatt, akkor miért is kell a holokausztot folyamatosan napirenden tartani és folyamatosan náci-fasisztázni idehaza?

Majd 100 éve történt, apám, anyám gyerek volt, én magam sem irtottam zsidót, és nem is szándékozom, de mivel jobboldali vagyok folyamatosan lenáciznak és fasisztáznak!

Igazad van, az az egész faszság közel 100 éve történt, de vannak olyan elmebetegek, akik a történelmet a jelenként kezelik, és nem veszik észre, hogy lejárt a lemez több mint 60 éve!

2013.02.16. 21:46:16

@Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz.:
Igen, látom mi az ábra. Ezért próbáltam megközelítőleg ovis szinten, de igaz, felesleges.

Nem kérek hírlevelet... 2013.02.16. 21:47:37

@Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz.:

Ne erőlködj metélt srác! Olyan ostoba vagy, hogy azzal nem vagy tisztában, amit leírsz és visszaolvasni is képtelen vagy!

Ne itt dudálj nekem, hanem húzz oda, ahová tartozónak érzed magad.

Nem kérek hírlevelet... 2013.02.16. 21:48:45

@dr kotász:

Zsák a foltját! :D

Javaslok egy magasabb szintű közeledést is kettőtöknek!

2013.02.16. 21:49:59

@Magánvéleményem: Az miatt bukkan fel minduntalan mert nincs lezárva. Nincs kezelve méltóan. Ez miatt tudnak "elmebetegek" a gennyedző sebekben turkálni.

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.02.16. 21:52:38

@Magánvéleményem:

Nagyon szomorú, ha valaki nem veszi észre, vagy nem akarja észrevenni a különbséget egyrészt aközött, hogy egy megtámadott ország a rákényszerített háború során a támadó területét a folyó háború logikája szerint racionélisan bombázza és ennek áldozatai vannak, másrészt aközött, hogy egy ország a saját állampolgárainak, illetve általa megszállt más országok állampolgárainak egy vallási/származási alapon kiválasztott, egészen békés,
ránézve semmiféle megfogható veszélyt nem jelentő részét módszeresen fölkutatja, csak abból a célból, hogy utána szisztematikusan legyilkolhassa és ezt amennire képes rá, meg is teszi.

Nem kérek hírlevelet... 2013.02.16. 21:57:50

@dr kotász:
@Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz.:

Ha jól számolom, akkor 20 év múlva már 10 millió áldozatról fogtok beszélgetni, tekintettel a szorzóra, amit alkalmaztok.

Kérdés, hogy ezzel a hozzáállással 20 év múlva nem lesztek-e ismét hazátlan földönfutók, mint voltatok több ezer évig azok, amíg ki nem eszelték az őseitek, hogy miként kell más területét elrabolni.

Szóljatok a vezetőiteknek, hogy ha így folytatják, akkor rövidesen egy nagy villanás lesz, ami a történelmeteket jó időre sötétségbe taszítja. :)

tobias2 2013.02.16. 22:03:43

@Nem kérek hírlevelet...: " a Biblia egy írás, méghozzá egy nagy gondossággal összeollózott írás, amelyből eltávolították azokat a részeket, amelyek nem tetszettek a Bibliát összeállító rabbiknak!"

1. A rabbiknak semmi közük az Újszövetséghez. És az Ószövetség is kínos pontossággal visszakövethető, nem volt "eltávolítás", ahogy írod.

2. Nem hallottál még a Koránról? A próféta halála után különféle verziók keletkeztek, hallomás alapján állati bőrökre, kövekre, pélmalevelekre írva. Uthman, a harmadik kalifa, 23 évvel a próféta halála után kiválasztotta a neki tetszőket, és elrendelte az általa jóváhagyottól eltérő Korán-változatok összegyűjtését és megsemmisítését. Ez volt a világtörténelem egyik legnagyobb bizonyítékrombolása. Muszáj volt megtennie, mert muzulmánok szerint Allah eleve egyetlen verziót készített a Koránból.

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.02.16. 22:06:39

@Nem kérek hírlevelet...:

Hm. Költözzek haza? Talán nem rossz ötlet. Elég nemes tőled a javaslat, ha meggondoljuk, hogy ez neked majd mennyire nem lesz jó.

Mert ami a hímvesszőmet illeti, amiről akkora odaadással álmodozol és képzelegsz mindenféléket, épp annyira marad megközelíthetetlen a számodra, ahogyan eddig. Javaslom a csajokat. Sok feszültséget és rosszaságot kiolthat egy alapos – ha úgy néz ki szokatlan is neked ez a gondolat – heteroszexuális közösülés. Próbáld meg, ha megengeded, hogy javasoljam. Mást nem tudok úgysem tenni érted. Lehet, hogy segítene. Talán egészen másként látod majd utána a világot. Még emberré is válhatsz.

2013.02.16. 22:16:23

@Nem kérek hírlevelet...: "Kérdés, hogy ezzel a hozzáállással 20 év múlva nem lesztek-e ismét hazátlan földönfutók"

20 év múlva a terveim szerint itthon, Mo-n fogok dolgozni, miután pár évet dolgoztam pár helyen külföldön. A hozzáállásomnak ez a fő vonala, a hazátlanságot nem tudom hova tenni.

Nem kérek hírlevelet... 2013.02.16. 22:17:42

@tobias2:

Javaslom az alábbi összeállítás megtekintését:

www.youtube.com/watch?v=y95oHrZogu4

Bizonyára a forrás tudja, hogy mit állít a videóban és azt nem mindenféle alapot nélkülözve állítja.

Továbbra is azt állítom, hogy a Biblia egy írás csupán, amit az ószövetség és az újszövetség halandó ember által készített írásainak gyűjteménye! Oké, hogy vannak emberek, nem is kevesen, akik minden szavát e könyvnek szentnek tartják, szerintem egy összeollózott írásgyűjtemény, aminek nagy részét zsidók végezték. Belemehetünk abba is, hogy a Krisztusi kereszténység azonos-e a mai egyházak által hirdetett kereszténységgel, de erre igazából semmi szükség, mert általánosan elfogadott tézis, hogy Jézus nem ezt hirdette, amit a mai kereszténység visszatükröz. Ja és milyen érdekes, már Jézusnak is meggyűlt a baja a kufárokkal, akik bizonyítottan zsidók voltak, de Jézus csak a templomból, utódai viszont a városaikból zavarták ki őket. Jézus is zsidóként antiszemita volt?

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.02.16. 22:22:51

@dr kotász:

Lehetséges, hogy arra utal, hogy ahogyan a dolgok haladnak, húsz év múlva már nem lesz Magyarország. Mondjuk ha olyanokon múlik, mint ez az alak, nem kizárt. Irtózatos pusztítást végeznek a légkörben. A félmillióból aki mostanában külfödre húzott, rengeten olyasmikért nem bírták, mint amit ez képvisel, ahogy nyomja, nyomja a gyűlöletét. Ez egy hazaáruló magyarellenes gazember.

Nem kérek hírlevelet... 2013.02.16. 22:32:40

@Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz.:

Már megint elragadtatod magad, és lila gőzöd nincs arról, amit írsz. Ezt ma már egyszer eljátszottad. Fentebb részletesen elemeztem azt a módszert, amiről azt gondolod, ha te hülye vagy, akkor mindenki az, aki olvassa írásodat. :) Jól beégtél srác! :D

Nem kérek hírlevelet... 2013.02.16. 22:36:53

@Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz.:

Egész egyszerűen nem tudtad, hogy miért nevezik ígéret földjének a fajtársaid az elrabolt területeket, emlékszel? Olvass vissza és próbáld értelmezni, mert szerintem még most sem érted, hogy milyen szintű tanúbizonyságot tettél a tudatlanságodról. Persze próbáltad (a fajtádra jellemző módon) menteni a menthetetlent, de nem jött be. Nem tudtad és kész. Ha ezt a rabbi megtudja, véged lesz srác! :)

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.02.16. 22:40:47

@Nem kérek hírlevelet...:

Jó, majd magamba szállok.

Mialatt (még itt is!, szegény) nélkülözni leszel kénytelen, ajánlom megfontolásra: @JohnHenry:

Nem kérek hírlevelet... 2013.02.16. 22:41:21

@Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz.:

Amikor pedig nyilvánvalóvá vált számodra, hogy megdőltél, így magyarázkodtál:

sorkoz.blog.hu/2013/02/16/atombomba-a_kezenfekvo_megoldas/fullcommentlist/1#c19064602

Nagyon okos srác vagy! :)

Nem kérek hírlevelet... 2013.02.16. 23:01:40

@Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz.:

JohnHenry ki, az ügyvéded? :)

Ha igen, kérdezd már meg tőle, mi a teendő, ha teljesen hülyét csináltál magadból egy blog hozzászólásai között. :)

Bicepsz Elek77 2013.02.16. 23:16:15

Naivak azert ne legyunk. Eszak-Korea biztonsagat Kina garantalja. Ha az USA kinyujtana a kezet akkor Kina utne ra! De ha a kinaiak ugy dontenenek, hogy vege, akkor a Kimeknek is vege. De ok nem akarnak egyseges, eros Koreat. Annyira nem hulyek. Mellesleg a delkoreaiak 20%-a is ugy el, mint az atlag eszakiak, a gyarakban siman tapsz taslit, kormost, sallert ha a munkavezetod elegedetlen(delen!!)

Tita nick 2013.02.17. 00:09:40

@fidesz = népirtó csőcselék: A nyugdíjpénztári rablásról olvsd már el a közelmúltbéli EU-döntést.

Dilis Csávó 2013.02.17. 01:45:15

@Dzsok: Te gondolkodsz jol. Valojaban az informacios (es propaganda) monopolium megszuntetese a leghatasosabb eszkoz egy rendszer meggyengitesere. Latnak csak az emberek, ahogy a nagy vezer cukrobajosan, potrohos hassal tomi magaba a kaviart, nezi a hardcore pornot, es harom novel tekereg az agyban, mindjart nem tetszene a rendszer annyira.

$pi$ 2013.02.17. 07:31:55

"akik ráadásul annyi atomfegyvert felhalmoztak már, hogy az univerzumot 17-szer hátradőlve elpusztíthatnák"

Eddig olvastam a cikket, ennél a résznél tovább nem jutottam. :)

Amúgy ez egy közismert legenda felismerhetetlenségig eltorzított változata. Érdemes utánanézni mekkora valójában ennek az arzenálnak a pusztítóereje, itt egy kiindulópont:

"Aszteroida végzett a dinoszauruszokkal"
"Eredményeik szerint egy hatalmas, megközelítőleg 15 kilométer széles aszteroida volt a tettes, ami a mai Mexikó területén csapódott be a hirosimai atombomba erejének egymilliárdszorosával."[1]

Tehát az atomfegyverek valószínűleg még a földi élet kipusztítására sem lennének elegek...

[1] www.sg.hu/cikkek/72944/aszteroida_vegzett_a_dinoszauruszokkal

Masszőrférfi Házhoz Megy · http://masszorferfi.5mp.eu 2013.02.17. 08:19:25

Matolcsi mingyá' kitalálja, hogy legyen atombombánk, és akkor az imf ingyen ad hitel nekünk, mert mi győzünk :)

Papírzsepi · http://lemil.blog.hu 2013.02.17. 08:38:20

@JohnHenry: Háát, az igaz, hogy tényleg kicsi a távolság (erre is akartam utalni, amúgy), tehát lehet hagyományos tüzérséggel is támadni.
Két egész napig.
Utána megmutatkozik a technikai különbség. És hiába vannak az ÉK-katonák sokan, egy percig nem lenne az övék a légi fölény, anélkül meg pillanat alatt szarrá lövik a tüzérséget, sőt: igazából bármit.
Az sok éhező ÉK katona egyetlen AK47-tel csak géppuska-töltelék, a 30-50 éves ÉK-repülők lőtávolságba sem érnének... igen lennének veszteségek Söulban. De nem sok.
Ha tényleg komoly pusztítást akarnak Kimek, akkor ez nem elég semmire - tehát zsarolási potenciálnak sem elég a meglévő kapacitás. Ezért kell az atom.
Viszont NEM emiatt nem támadják meg ÉK-t, még a tenyérbe mászó stílusa ellenére sem.
Hanem mert senkinek sem érdeke. Az az ország így stabil, és így a kevésbé veszélyes. Szegény, éhezik, alul-felszerelt, rég elavult a hadserege. Igazából azért ugat, mert harapni már nem tud.
Emellett pénz sincs a koreai egyesítésre.
De ami a lényeg: a nagyhatalmi viszonyok (főleg Kína) pillanatnyilag a státuszkó fenntartását erősítik. És ez a döntő. A fenének sem hiányzik oda egy erős, veszélyes ország, nem is beszélve Kína megharagításáról.
A gubanc akkor jön el, ha Kína kiáll ÉK háta mögül, és valamiért fordul a nagyhatalmi kocka. De ez még odébb van.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2013.02.17. 08:45:05

@Dzsok:
Nálad a pont!
+ kölcsönt kell nekik adni, esetleg IMF-hitelt.
:-))

mahet 2013.02.17. 09:18:02

Kicsit pesszimistább vagyok, mint a szerző. Azzal az aprócska ténnyel nem foglalkozik, hogy Észak-Koreát - a szó orvosi értelmében - elmebetegek irányítják.

Niebur 2013.02.17. 09:46:53

Nem kérek hírlevelet..!

Sokkal jobban tenné, ha kérne. Főleg történelmi, politikai, katonai témákra gondolok.
Akkor talán nem írna össze ennyi butaságot.
Tudja: A legrosszabb az amikor a butaság szorgalommal párosul.

2013.02.17. 12:07:46

@Nem kérek hírlevelet...:
Nem kell ilyen nagyképűnek lenni.
A tények: a kazár/kabar birodalom felvette a zsidó vallást. Legalábbis a vezető réteg.
A bevonuló honfoglalók között 2-3 kabar törzs volt.(Álmos)
Mielőtt azzal jönnél, hogy nem északáAfrikai zsidók voltak, ez igaz, de a zsidók sem egy törzsből álltak.
Mondjuk Jézus is arámi volt.
Beolvadt sok nép annakidején, a bibliai időkben. Csak azt vedd, hogy Ábrahám felesége, Sára nem esett teherbe, ezért a szolgálólány szült gyereket Ábrahámnak. Ez akkor törvény szerinti gyermekbek számított.
Ilyen nyilván nem egyszer fordult elő.
Tehát volt keveredés is.
Az Aranyszarvas legendáját meg azért tartod legendának, mert győzött egy másik vallás, a keresztény, ami a zsidó valláson alapul. Köszönhetően Istvánnak, az ősi, igazi magyar vallás híveit örökösödési háborúban legyilkolták.
Tehát visszatérve az eredeti kérdésre, mi is betelepültünk ide, nem igazán lehet ezért okunk megszólni más betelepült népeket.

2013.02.17. 12:14:49

@Nem kérek hírlevelet...: "Jézus is zsidóként antiszemita volt?"

Jézus arámi volt, a követői között sok a görög, de van más népségből való is.
Te, nagyonbuta! A zsidó vallás vallás, nem népcsoport! A zsidó nép sem egyetlen törzsből áll.
Antiszemita akkor lett volna, ha utálja a zsidókat. A kufárok nem csak zsidókból álltak!
Ezzel szemben Jézus rendszeresen tanulmányozta a szent iratokat, és beszélgetéseket, időnként vitákat kezdeményezett a vallás képviselőivel, követőivel.

2013.02.17. 12:15:42

@Kara kán:" Nálad a pont!
+ kölcsönt kell nekik adni, esetleg IMF-hitelt.
:-))"

Igazad van! Argentína a követendő példa!!!

Nem kérek hírlevelet... 2013.02.17. 12:26:16

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Veled vitába szállni tök felesleges, mert ahogy visszaolvastam korábbi hozzászólásaid százait, ismertté vált előttem hovatartozásod, valamint az, hogy az első mondataidban lehülyézed, lebutázod az embert. Beszélgess magaddal srác!

2013.02.17. 13:44:54

@Nem kérek hírlevelet...: Érdekes válasz, biztos igazad van. Hisz te csak lezsidózod a másikat, anélkül, hogy tudnád, tényleg az-e?

2013.02.17. 13:47:16

@Nem kérek hírlevelet...: "Nem kérek hírlevelet..!

Sokkal jobban tenné, ha kérne. Főleg történelmi, politikai, katonai témákra gondolok.
Akkor talán nem írna össze ennyi butaságot.
Tudja: A legrosszabb az amikor a butaság szorgalommal párosul."

Ez Niebur véleménye rólad.

Nem kérek hírlevelet... 2013.02.17. 13:51:13

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Mint mondottam volt, nem kívánok társalogni a magad fajtával, de ha így erőlködsz, és ha nagyon szeretnéd, idézhetek én is a hozzászólásaidra reagáló véleményekből. Szeretnéd? Rólad is van kialakult véleménye a közösségnek, hidd el.
süti beállítások módosítása