sorok között

sorok között

Ki győzte meg a miniszterelnököt?

2013. január 05. - Politikai Ateista

Miután az Alkotmánybíróság gyakorlatilag lehúzta a WC-n a kormány nem is annyira titkos fegyverét a választási regisztrációt, két lehetőség maradt. Az egyik, hogy a már korábban Szájer József által megszellőztetett unortodox módszerrel csak azért is megcsinálják, vagy egyelőre lemondanak róla. Sokak meglepetésére, és a gyakorlattal ellentétben ez utóbbi történt.

Minden bizonnyal a nehezen számszerűsíthető előnyök és hátrányok mérlegelése vezetett idáig, és a véleményem szerint a kormány ezúttal jól döntött. A választási regisztráció népszerűtlen ötlet volt, amelynek az egyetlen célja a Fidesz-KDNP választási előnyének biztosítása lett volna. Ezt még a vak is látta.

Közelednek a választások, a közönség véleménye egyre fontosabb, az Alkotmánybíróság döntésének sárbatiprásával korlátlan muníciót biztosítottak volna az ellenzéknek. Az, hogy nem éltek (vissza) a kétharmad erejével, az önmegtartóztatás látszatát keltheti, és biztosít némi teret az "ész szavára", illetve a "politikai felelősségérzetre" történő hivatkozásokra, de a regisztráció további erőltetésével saját magukat szúrták volna tökön, és erre valaki időben rájött. Azt a megoldást választották ami pillanatnyilag előnyösebbnek látszik. 

Lehet, hogy perverz gondolat, de nekem erről az egészről a Schindler listájának egyik jelenete jutott eszembe:

A bejegyzés trackback címe:

https://sorkoz.blog.hu/api/trackback/id/tr794999252

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Orbán, a legyőzhetetlen 2013.01.06. 21:24:20

Nem szívesen lennék most az ellenzék helyében. Két és fél éve kiéhezett hiénákként várják, hogy a Kárpátok gazellája elbukjon a balliberális kormányok által hátrahagyott adósságcsapdában, az IMF és az EU által emelt akadályokban, vagy leterítse a Wall ...

Trackback: Ha regisztráció nem lehet, akkor mi lesz helyette? 2013.01.06. 16:05:20

Az Alkotmánybíróság az előre kiszivárogtatott híreknek megfelelően elkaszálta a választási  regisztrációs törvényt, a Fidesz pedig kiállította Rogán Antalt, hogy elmondja, a következő választáson még nem lesz regisztráció. Így döntött Orbán Viktor...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szúrófény 2013.01.05. 13:29:58

ISMERŐS? Tovább a lenini úton

1985 az új főtitkár kitért az ország katasztrofális helyzetére. Kifejtette, hogy a szocializmus, (polgári kapitalizmus) lehetőségeit nem aknáztuk ki megfelelően felsorolás a lakosság élelmiszer-ellátásában.(akkor nem volt, ma pénz nincs rá!) A nehézségek ellenére a szocializmus (demokrácia) szépen fejlődött!
E döbbenetes paradoxon már nem először bukkan fel: ismét az elért eredményekkel dicsekedtek, miközben bevallották, hogy ezek következtében, válságba jutott az ország. Idézet, századvég, 1991/1 Gorbacsovi korszak, 79. old. Szerkesztőbizottság tagjai között Orbán Viktor!

laci0011 2013.01.05. 15:32:59

Nagy győzelem nekik,hogy AB határozat van arról,hogy törvényalkotási analfabéták,a nemtandíjjal együtt meg magyar nyelvből is funkcionális funkcionális analfabéták is egy füst alatt.Erős pár hetük volt a fiúknak év végén.

din viesel (törölt) 2013.01.06. 10:36:38

mondjuk-ha mar ennyire kihegyezted ra a mondanivalod-akkor par tenyt is idefirkalhattal volna,hogy a regisztraciobol mifele elonyei szarmazhatott volna a fidesznek,mert az meg egyik hiszterolib blogon sem volt olvashato...
vagy ilyesmit ne is varjunk,ugye,marad a fekalival dobalozas???
:)

dr. mesterséges színezék 2013.01.06. 11:09:23

@din viesel: "mifele elonyei szarmazhatott volna a fidesznek,mert az meg egyik hiszterolib blogon sem volt olvashato..."

Biztosan elkerülte az egyébként szélesre nyitott szemed és tudatod figyelmét az örökös felvetés a bizonytalanok távoltartásáról a fidesz béközép és a levelező szakon regisztráló külföldi kibicek javára.
Nem lehetett egyszerű direkt nem látni, de a fideszi akarat végtelen.

Vitéz László 2013.01.06. 11:11:56

naivitás azt gondolni hogy a REGISZTRÁCIÓ nem a fides akarata szerint marad el...
butaság azt hinni, hogy a fides nem tervez meg ijjen eseményeket...
sajnos attól tartok ez része a "huzdmeg-ereszdmeg" diktatúra építésnak...
PÁVATÁNC: egyetvissza+négyetelőre...

és akkor mostmár demokratikus a választás?
-fides ovb vel?
-kubatovlistával?
-határontúli szavazókkal?
-átszabott választókerületekkel...
-gründolt közmédiával???
-szétrabolt közkasszából feltöltött pártkasszával?

ja... ahogyan...

a hatalomra kerülésük is pusztán tiszta demokratikus versengés eredménye volt:
-2006-os tankkal b-középpel szervezett patyomkinforradalom
-közgéppel, cba val és átbaszott celebekkel
-mindenkibűnöző plakátkampány
-program nélkül
-hamis ígéretekkel, kánaánt hazudva...
-hüjenépszavazással...
-a párt(mafia) működése is demokratikus (többszöri oszlatás)

ezek után azt gondolni hogy a fidest legyőztétek... ?!?
bruhhahahaha:))))

a fides legyőzését akkor fogom elhinni amikor DAKOTA LÓ legel a sírjukon !

béla a görög (törölt) 2013.01.06. 11:12:46

Érdekes egy gondolkodása van a posztolónak...
Párhuzamot vél felfedezni a diktatórikus rendszer gondolkodásában és egy demokratikus rendszer gondolkodásában...
Kicsit se zavarja a posztolót, hogy elvileg demokráciában élünk igy annak a gondolatmenete más. Például az, hogy hiába van 2/3-om az amit tennék az sérti magát az egészt.(mondjuk a korlátlan egyéni választójogot) És semmi olyat nem tehetek amely sérti azt.

De ha ez a gondolatmenete a posztolónak akkor elmondom, hogy szerintem mi volt a tényleges ok. Schindler kivásárolja a zsidókat a táborparancsnoktól. (pénz mint motiváció)
Nézem az indexet: index.hu/kulfold/2013/01/05/ez_orban_eddigi_legsulyosabb_veresege/
szinte azonnal beszámolnak.
Szerintem a tényleges ok innen van.

"Közelednek a választások, a közönség véleménye egyre fontosabb"

Ember, csak az számit. A demokrácia egy olyan láger ahol 4 évente lágerparancsnokot választ az ember de a lágerparancsnoknak nincs joga belepofázni a választásba. A hatalom a láger lakóié. Akár a legutálatosabb, legnyomorultabb lágerlakó egy szavazata elég ahhoz, hogy a lágerparancsnok hatalma a semmivé legyen.

acel 2013.01.06. 11:13:05

Nekem úgy tűnik ahogy a regisztrációval a kormány jobban felrázta az ellenzékét mint saját híveit, tehát belátta hogy a a regisztrációval önmaga ellen fordul a választásokon, mivel az ellenzéke biztosan regisztrál. A matematika hozta ki jelenleg hogy a regisztrációval rosszabbul járnak mint nélküle. Nincs itt meggyőzés, felháborodás elkerülése semmi csak választási matematika.

Sir Galahad 2013.01.06. 11:28:16

Egyetértek a posztolóval: mérlegelték az előnyöket és a hátrányokat, és rájöttek, két rossz közül az a kisebbik, ha alkalmazkodnak az AB határozatához. Hozzáteszem: szerintem a Fidesz vezérkara még mindig megnyerhetőnek látja a választást. Ha nem így volna, ragaszkodtak volna a számukra - az elkötelezett szavazók könnyebb mozgósításából adódóan - valamelyest előnyösebb regisztrációhoz.

Mária 2013.01.06. 11:39:22

A Fidesz azt képzeli, hogy ha a választási regisztráció kérdésében enged, meg ÁFA-csökkentés helyett a fogyasztói árból enged, meg elkezd osztogatni az előttünk álló évben a közpénzekből, akkor majd lesz haverfelvétel.

Hát nem lesz.

Mária 2013.01.06. 11:41:20

@Vitéz László:

Ez milyen igaz komment :)

Épp menni akartam, hogy valahonnan visszakeressem, ahol tegnap láttam :)

Vitéz László 2013.01.06. 11:54:22

@Sir Galahad: joggal gondojják hogy nyernek...

a potenciális ellenfeleket már hamvában eltapossák... jó előre...

ezeket (fides) "demokratikus" választáson már legyőzni nem lehet...
minek is... utána a legvadabb ellenzék lenne... égő országgal...

eltaposni eltiporni lehet csak a fides férget örökre...

Sir Galahad 2013.01.06. 12:01:00

@Vitéz László: Sok dolog miatt vannak erős kétségeim a jelenlegi kormánnyal szemben, de ha az ellenzék hívei ilyenek, mint te - "eltaposni, eltiporni... égő ország" - akkor még mindig ők a kisebbik rossz.

dr. mesterséges színezék 2013.01.06. 12:06:26

@Sir Galahad: Pusztán az adott percet szemlélve tényleg meredek, de 15 évnyi visszatekintéssel kiviláglik, hogy a Fidesz nem partner, nem szalonképes, nem korrekt: a közéletet "kill or be killed" szintre süllyesztették, és nem tudom nekik nem kívánni a be killed opciót.

Lencsés István 2013.01.06. 12:12:21

" .... Fidesz-KDNP választási előnyének biztosítása lett volna .... " Az így is bőven megvan , tehát erről nem volt szó ....

Sir Galahad 2013.01.06. 12:13:31

@dr. mesterseges szinezek: Én sosem kívántam senkinek a halálát, akinek más a véleménye, másként látja a világot, mint én, más politikai oldalon áll. Még ha politikus, akkor se. Még ha rosszul kormányzott, akkor se. De nem vagyunk egyformák.

M_R 2013.01.06. 12:35:21

@Lencsés István: A magadfajta fideszdroidok szerint...

kaanm 2013.01.06. 12:38:45

Kérem tisztelettel, hogy valaki magyarázza meg nekem, hogy a választási regisztráció miért a FIDESZ érdekeit szolgálta (volna) ? Én elmentem volna és regisztráltam volna a feleségemmel és gyerekeimmel együtt, ezt az MSZMP, meg az LMP hívek is megtehették és meg is tették volna. Kétségtelen, hogy a választás napján nem lehetett volna bablevessel, sörrel, ezer forinttal a szavazófülkéhez terelni a hajléktalanokat, lumpen elemeket meg a cigányokat, de akkor ez végül is kinek jó...és miért....és hogyan ?

Megfigyelo 2013.01.06. 12:40:14

"Timeo danaos et dona ferentes!" Lesznek még itt meglepetések, attól tartok...

Megfigyelo 2013.01.06. 12:48:44

@kaanm: Egy átlagos választónak ki kellett volna vennie (legalább) egy nap szabadságot a munkahelyén, beutazni az átlag 15-30 km-re lévő jegyzőhöz: egy csomó pénz, idő; az emberek jó része nem vállalta volna. A Fidesz meg a Kubatov listán szereplő hiveit nyilván elszállította volna regisztrálni -- viszont a listán ellenzékiként szereplő választók regisztrációja jó eséllyel "elkallódott volna valahol". Ki volt ez kérem találva... (És nyugtával dicsérd a napot!)

Makkasz 2013.01.06. 12:48:55

Ne felejtsük el, hogy arcátlanul megpróbálták bevezetni a regisztrációt!
Ne felejtsük a többi, arcátlan intézkedéssel azonos folyamatot:
- cinikus kommunikáció (ez nektek lesz jó, lásd manyup),
- ország két részre szakadása, a nekünk lesz jót elhivők vagy eltűrők és gyenge hőzöngők (üdítő kivétel diákok, de már azzal sem foglalkozik senki:(),
- technikai kérdéssé degradálják emberek, jogok megkárosítását, sárbatiprását,
- békemenet vagy békemenet belengetése (kétharmados kormány mellett -ki ellen?- tüntetők, miért nem esik már le hogy beteg dolog),
- alkotmányozgatás,
- ellenzők elfelejtik, lendületük elfogy, max emlegetik hogy rossz volt ez, de meghajlanak a gyalázatosok előtt.

Ez a koerográfia mindig. Orbán beszart a diákok miatt, ezért nem mer a alkotmánybírósággal szembemenni. De nem adták fel, amilyen görények akkor hoznak majd be valamit, amikor majd alkotmánybíróság tehetetlen lesz, az ő kis OVB jük meg engedi. El ne aludjunk.

Az ország végtelenül szar helyzetben van. A demokráciaparódia egy eleme a mostani visszalépés, kommunikéciós trükk.
Ezek elhiszik, hogy jó nekik és az országnak amit csinálnak, és ezért a jóért minden esköz bevethető. Ismerős?

Makkasz 2013.01.06. 12:52:16

@Sir Galahad: Pedig száz éve még ezekért amit Gyurcsány vagy Orbán tett, járt volna egy kellemes büntetés. De a kommentelő a "kill"-t mint politikai életből, hatalomból való kizárásként érti, hiszen a fidesz sem ölt meg senkit, úgyhogy kár félreérteni.

no successful 2013.01.06. 12:52:30

Először is nekem a Shindleres bejátszásról inkább 2006-os Gyurcsányféle ámokfutás jön be, (az is a ti emberetek, most hiába "határolódtok" el.)
Ja, persze sántít a hasonlat, ő ugyanis nem fogta vissza magát. Nem sok híja volt, hogy halálos áldozat nem lett.
Kétségtelen hogy jó döntés volt a Fidesz részéről a visszalépés, ez a poszt azonban, ami próbálja ezt sötét tónusokkal ábrázolni, elég gyenge.
(Én nem is fizetnék érte, (már ha fizetős :))
Ez tipikus esete a van rajt sapka nincs rajt sapka dilemmának.
Most végre a ballib oldal kívánsága teljesült, erre nekiáll megint diktátorozni. Szerintem kevés olyan gyenge agyú van, aki ezt így bekajálja.
Röhejesen infantilis reakció.

Makkasz 2013.01.06. 12:58:22

@Lencsés István: Erősödik bennem az érzés, hogy a fideszt nem a demokráciaparódia szabályi alapján fogják leváltani. Ezzel a visszalépéssel ezt a leváltást akadályozta meg balfaszgárda, és tolta ki lehet 2014 utánra.
Amíg a demokrácia nem áll helyre, nem fejeződik be a 67 éves kommunizmus, addig csak egyre rosszabb helyzetbe kerül az ország, és nehezebb (csaknem reménytelen) lesz talpraállni.

Vitéz László 2013.01.06. 13:09:42

@Sir Galahad: pedig épp ezzel élnek vissza...

a normális demokrácia KEMÉNYEN MEGVÉDI MAGÁT

a szabájszegőkkel szemben nem működik a "puha" fellépés...
hisz épp ezeket szarják le...

aki a demokratikus normákat nem tatya be, annak magyarázhatod...

KI KELL IKTATNI őket ! (lusztráció minimum)

DezInf 2013.01.06. 13:11:15

Reggel igencsak álmosan ébredtem. Az első kávémat iszogattam a konyhában. Bekapcsoltam a tv-t.
Egész órakor híreket lehet nézni,odakapcsoltam a Hírtv-re. A második kávé közben jöttem rá,nem is adtam hangot a tv-nek,a híreknek rég vége Két riporter „faggatott” egy ősz,vékony ,öltönyös,narancsnyakkendős arcot. Láttam már,de annyira nem fontos ember,hogy a nevét megjegyezzem. Az tünt fel,hogy a két riporter kérdezget,szinte empátiát véltem felfedezni a gesztusaikban. A riportalany meg mintha az egészet a háta közepére kívánná, úgy válaszolgatott,fintorogva, utálkozó arckifejezésekkel. Elkapcsolás helyett feltekertem a hangerőt. Bár ne tettem volna. A nyakkendős azon fanyalgott,milyen embertelen döntést hozott az AB a hajléktalanokkal kapcsolatban. Elvette az eszközöket a hatóságtól,hogy akár akaratuk ellenére is közösségi szállásra cipeljék az önmegfagyasztó hajléktalanokat. Szegénység,magukról gondoskodni nem tudók,blablabla.
Nem az volt vérlázító amit mondott – az sem volt szociálisan érzékeny duma -hanem amit a gesztusaival,hanghordozásával a testbeszédével közvetített.
A korosztályunk megtanult a sorok közt olvasni,a beszédek mögötti szándékot értelmezni, a gesztusokat,mimikát,testbeszédet a mondandóhoz illesztve „megérteni” Hofi volt ennek a legjobb ismeretterjesztő prófétája
Ami lejött: hihetetlen megvetés és elutasítás az elesettek irányába, erős undor a hajléktalanok iránt, hiszti amiért a rendőri eszközöket kivették a kezükből. Szavakban szokásos politikai duma, külsőségekben merev elzárkózás annak a világnak a gondjai elől.
A két riporter obersovszky stílusban próbált alákérdezni,adni a mankókat, az empátiát….hiába.
Tiszteletem a két riporternek,eddig nem igazán értékeltem őket sokra,de most nagyot nőttek a szememben. Nem nagyon tudtak segíteni a nyilatkozón…….
Aztán felvillant a név és pártállás….ahogy szokott.
Megmondom őszintén a riport alapján egy fideszes agyhalottnak képzeltem,aki mindenhez ért,mindenről tud nyilatkozni a párt nevében-még akkor is ha többet árt mint használ.
A nevét megint nem jegyeztem meg,igaz most már olyan jelentéktelenné vált a szememben,mint Matolcsy fenekén az a bizonyos piros pötty. Valamilyen cociális államtitkárvagyhelyettesvagykicsoda.
És KDNP. Keresztény és demokrata. Névleg,pártügyileg. Az ilyen keresztényektől és demokratáktól ments meg uram minket!-fohászkodhatnak a szegény sorsúak,a hajléktalanok.
Ajánlom az úr figyelmébe : Alan Pease Testbeszéd,akár az enclikopédia is.
Bármilyen szabványszöveget elmondhat,uralkodnia kellene a gondolatai felett,hogy azokat ne lássuk. A tv már csak ilyen. Rossz ember rossz helyen. Nem születhet minden ember gazdagnak,gondolom állomtitkár úrnak szerencséje volt,nem ismeri a nem jut,a most nincs rá pénz, ne érdekeljen mit kapott ajándékba a barátod……. Aki ennyire érzéketlen a szociális politikához az ne foglalkozzon vele!
Írjon,szervezzen,de könyörgöm képernyőn ne szólaljon meg ilyen kérdésekben! Mindegy mit mondott,hiteltelen volt és vérlázító.
Lehet rádióban fel sem tünt volna……

volker 2013.01.06. 13:11:17

@Sir Galahad:
egy szamuzetesben ki tudunk egyezni?

Lencsés István 2013.01.06. 13:11:37

@M_R: " .... fideszdoidok .... " Ilyen nincs .

@Makkasz: Ilyen nincs : " .... fidesz .... " Fidesz van csak . Ilyen sincs hogy " .... demokráciaparódia .... " . Demokrácia van , mert akkor te se hazudozhatnál itt anoniman . Az ország helyzete pedig jó .

zassz 2013.01.06. 13:13:30

@din viesel: Mondjuk nézzük a gyakorlatot, amit megtehettek volna, és nem vagyok biztos, hogy nem tették volna meg:
Csak néhány példa: Van ugye a lista, tudják, hogy ki akar, illetve szokott rájuk szavazni, oda elmegy a mozgóregisztráló. Nem nagy cucc a törvény végrehajtási rendeletébe beletenni, egy ilyen alkalmazást. Meg mondjuk a regisztációt kizárólag munkanapokon 8-9 ig lehet intézni, előzetes időpontot nem lehet kérni, mint pl az orvosnál, tehát álljon sorba akinek van erre lehetősége, ideje, stb. Ügyfélkapu nyitást is csak úgy lehet intézni, ha személyesen megjelenik a zember, na ott is lehet ám a nyitvatartást módosítgatni.
Na ez csak néhány példa arra, hogy kizárják a nekik nem megfelelő választókat.

Nem állítom, hogy pont ezt, pont így, de a példák sora lehet végtelen.
Ahogy a Terminátor2-ben mondta Arnold: "én ezt tenném."

trecska 2013.01.06. 13:17:17

Mindenki azt lat az egesz moge,amit szeretne. Ennyi. Az h valojaban mi tortent nem tudjuk,egyelore,ezert minden egyes poszt es hozzszolas teljesen ertelmetlen, csak fesztultseg-levezetes, vizgereblyezes stb...

kzoltana 2013.01.06. 13:47:00

Ó, ez az Orbán-rezsim! Eközben rozsdaboglya arzénhadművelet a végeken.
www.vagy.hu/tartalom/cikk/3640_a_mi_utanfutoink

DezInf 2013.01.06. 13:50:47

@Lencsés István:

fidesz,alaptörvény,orbán és csicskái.
Nem érdemlik meg a nagybetűt,a szociális érzéketlenségük,a hatalmi mániájuk......
Soroljam még miért nem ?
Sok fideszdroidot láthatsz nem csak itt,de élőben bármelyik tv-csatornán.
Az ország helyzete pedig kiváló!-nézd meg a papírodon:)

midnight coder 2013.01.06. 13:54:55

@DezInf: Az, hogy az ország nyakig van a szarban, egyebek közt a túlzásba vitt szociális érzékenységnek köszönhető. Ha anno 2000 környékén nem kezdjük el megenni az aranytojást tojó tyúkot, akkor ma kb. ott lennénk mint a csehek - jobb esetben a lengyelek. Így viszont lassan a románok lesznek a cél. És minél inkább erőltetik az ostoba "szociális igazságosságot" ez a folyamat annál gyorsabb lesz.

DezInf 2013.01.06. 13:56:07

@Lencsés István:

Mellékesen csak nem azt szeretnéd,ha minden hozzászóló a helyi fidesz irodán személyesen regisztrálna? Fénykép,ujjlenyomat,nacionálé,készfizető kezes papír.... ? Akkor demokrácia lenne,de tényleg!
Olyan amilyet a fidesz szeretne:)

midnight coder 2013.01.06. 13:56:27

Amúgy szerintem leginkább azért hátráltak ki a regisztrációból, mert amúgy sincs kormányképes ellenzék.

Sir Galahad 2013.01.06. 13:57:47

@Makkasz: Nekem akkor is taszító ez a hangnem.

DezInf 2013.01.06. 14:01:38

@midnight coder:
Félreértettél. A szociális érzékenységbe az nem nagyon tartozik bele,hogy lenézik a szegényeket,a hajléktalanokat. Ennyi erővel minek kellett "megmenteni" a devizahiteleseket ?
Az első ovi kormány idején minek kellett bevezetni a 30 millás államilag támogatott lakáshiteleket? Gondolod a szegényeknek lett kitalálva? Miből is fizették volna a részleteket? A parlamenti képviselők közül sokan felvették a maximumot:) Ennek a kamattámogatását most ki is fizeti?

A szociális igazságosság ? - ezt jobb hagyni,semmi köze a szociális érzékenységhez, ez a fidesznél fel sem merült soha.

Makkasz 2013.01.06. 14:31:43

@Lencsés István: Többször megadtam már a nevem, elérhetőségem.
Amúgy nevetséges hogy valaki számonkéri a budaigyulák országában, hogy az orbáni demokráciaparódiát és a balfaszkommandót kritizálónak mi a neve.
Szánalmas hogy az internet szabadságával a politika és az ostoba emberek nem tudnak mit kezdeni. De simán a szólásszabadság, véleménnyilvánítás jogával sem (lásd parlamenmajomőrség vagy molinó kibontás megakadályozása). Vigyázz, a vélemény harap.

Milyen demokrácia az, ahol a hatalom hazugságokon alapuló megszerzése után pártok a politikai elitjükne, téveszméiknek megfelelően kormányoznak, nem számonkérhetően, visszahívhatóan?

Milyen demokrácia az, ahol ügyészség politikai megrendelésre tartóztat le, hurcol el embereket családjából, félemlít meg politikai ellenfeleket?

Milyen demokrácia az, ahol a hatalom összevissza alkotmányozgat, visszamenőleges hatályú büntető jogszabályokat alkot?

Milyen demokrácia az, ahol emberek magánvagyonát, megtakarításait államosítják?

Milyen demokrácia az, ahol a hatalom be akarja betonozni magát (alaptörvény, sarkalatos baromságok, választójogi törvény)?

Milyen demokrácia az, ahol az elit kihasználja a polgárait (Lukács index cikke)?

Milyen demokrácia az, ahol folyamatosan lehet hazudni, cinikusnak lenni büntetés nélkül?

Milyen demokrácia az, ahol a más véleményen lévők ellen állami támogatással tüntetnek a bérmakik és a megtévesztett ostobák?

Milyen demokrácia az, ahol az elnök büszkén építi közpénzből a nemzeti burzsoáziát?

Milyen demokrácia az, ahol a hatalom megszerzése érdekében ellenzékként folyamatosan rombol valaki, utána hatalmon az ellenzékiként megfúrt intézkedéseket meglépi, azaz nem az ország, hanem kizárólag saját érdekében, mindenféle magasabb eszmeiség nélkül politizál?

Milyen demokrácia az, ahol a legnagyobb mozgosító erő az irigység, azzal lehet választást nyerni?

Milyen demokrácia az ahol az egyének az államtól várnak megoldást, az állam nevében akarnak elvenni más egyénektől? (67 éves a kommunizmus hazánkban, élharcosa Orbán).

Milyen demokrácia az, ahol az a hős aki felelőtlen, nem fizeti adósságát, és az a megvetett aki sok adót fizet?

Milyen demokrácia az, ahol szellemi törpék meg akaják mondani, a „gazdag” mire költheti és hol a pénzét, és amúgy is, mennyi jár neki? Ahol számonkérik hogy Pintér a jogosan járó jövedelmét felveszi?

Milyen demokrácia az, ahol a cél a „társadalmi különbségek csökkentése”, és nem a szegénység felszámolása, mindenki gazdagodásának lehetővé tétele?

Milyen demokrácia az, ahol 80%-os a transzparens elvonás adók, járulékok formájában, de ez nem elég, jön a hálapénz, a közműdíjak, stb? Hol a szabadság?

Milyen demokrácia az, ahol a szavazók többségének megélhetése az állam kegyeitől függ? (3m nyugdíjas, 800 e közalkalmazott, 200 e közmunkás és 500 e segélyezett, 200 e állami cégnél dolgozó, 100 e kedves oligarchák által foglalkoztatott, 300 e közbeszerzéseken dolgozó)

Milyen demokrácia ahol nyílvánvaló, elfogadott a korrupció és a mindent átható bűzű patriarchizmus?

Milyen demokrácia az, ahol a mediát szabályozzák, felügyeleti szervet hoznak létre komoy jogosítványokkal, közmédiát kormány szócsövévé teszik, budaigyulák, szabályok és férgek mint te öncenzúrára kényszerítenek és cenzúrát akarnak?

Ahol a nem tetsző médiát ellehetetlenítik, bezárják, bírósági döntés ellenére sem adnak engedélyt sugárzásra?

Milyen demokrácia az, ahol nem lehet más a véleményem mint neked?

Kisbarátom, Magyarországon demokráciaparódia van. Eklatáns példája a hozzászólásod.

Makkasz 2013.01.06. 14:40:17

@Lencsés István: "Az ország helyzete jó". :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Éleslátásod csak dícsérni tudom. Azzal tudom kiegészíteni, hogy nemcsak jó, hanem kiváló, és a jövő is kecsegtető, hála Orbánnak és Matolcsynak, akik megfordították a negatív folyamatokat. :)))))))))))))))))))

ideologia · http://ideologia.blog.hu 2013.01.06. 14:44:10

Vegul is a ketharmaddal akar dunabi is lohette volna a diakokat is, megsem tette, milyen rendes ez a vitya, oruljunk annak is?
Nehanyan annyira el vannak fideszerkolcsiesedve,hogy nem latjak a fatol az erdot.
Es ebben az az ijeszto,hogy ott jarnak kozottunk a buszon, villamoson

Makkasz 2013.01.06. 14:44:43

@Sir Galahad: Ha nyugodtan elolvasod, látod majd, senkinek nem kívánta a halálát.

Makkasz 2013.01.06. 14:53:01

@Lencsés István: fidesz, fityisz, fütyik tökmindegy, a kibetűvel írás a műfaj sajátja, ha nem akadáyozza az érthetőséget akkor mindegy.
Magam részéről én a szeretve tisztelt pártot, tagjait, békemeneteseket és politikusait, Orbánnal együtt balfaszkommandónak nevezem, ha így jobb, Balfaszkommandó.
Hihetetlen tehetségük de vitathatatlanul határozott és legtöbb ügyben egységes fellépésük miatt ez a legtalálóbb.

Ha más is használja, nem kérek jogdíjat.

Admiral. 2013.01.06. 15:03:08

Nezzuk mi az amit az AB dontesebol megtudtunk.
1. A Fidesz nem tudja mit jelent az atmeneti rendelkezesek tenyallasa.
2. Nem tudta a torvenyalkoto, hogy a regisztarcio a valaszto polgarok jogainak szukitese, csorbitasa, tehat mint ilyen Alkotmany ellenes.
3. A Miniszterelnok nem ismeri az Alaptorvenyt, annak tartalmaval, szellemisegevel nincs tisztaban.
4. Egyetlen kerdes marad, ki a felelos mindezert amit az elmult k.b. fel evben megprobaltak lenyomni a torkunkon ?!

gavar csaba 2013.01.06. 15:04:14

@Megfigyelo:
mert az mszp nek nincs semmiféle nyilvántartása.
Ugye?

Ludovikás Levente 2013.01.06. 15:10:06

Senki sehol nem bizonyította, sőt még csak nem is támasztotta érdemben alá, hogy a rendszer a fidesznek kedvezett volna. A zemberek viszont kényelemszeretetből ellenezték, ezért a kormány se ragaszkodott hozzá. Nem olyan hülyék hogy presztizscsatákat vívjanak, az marad a zellenzéknek

Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2013.01.06. 15:27:36

Tiltakozik a szakma Orbán új konzultációja ellen

"A társadalomnak segítenie kell az elesetteket, nem bírósággá kell válnia" – mondta a hvg.hu-nak a tervezett hajléktalanügyi konzultációval kapcsolatban Vecsei Miklós, a Máltai Szeretetszolgálat alelnöke. A kormány decemberben jelentette be, „nemzeti konzultációt” indítanak a megyei jogú városokban a hajléktalansággal kapcsolatban, a Szeretetszolgálat vezetője szerint viszont "veszélyes" ez a felmérés, amely ellen levélben tiltakoznak a képviselőknél.

"Vannak olyan felelősségteljes döntések, amelyeket csak hozzáértők bevonásával lehet meghozni. Veszélyes útnak tartjuk, ha a társadalommal konzultálunk arról, mi legyen a sorból kilógó emberekkel” – írta a képviselőknek szóló nyílt levelében Kozmai Imre és Vecsei Miklós, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat elnöke, illetve alelnöke a hajléktalanproblémával kapcsolatos konzultációra utalva.

A békemenet a diákok ellen szervezkedik....van bőr a képükön?

avionics 2013.01.06. 16:06:30

nem értem még most sem hogy az ellenzéknek most mivel lett jobb, hogy nincs regisztráció... országunkra nézve az a legnagyobb bukta hogy olyan emberek voksaira számítanak akik képtelenek egy egyszerű regisztrációra... értem, sokan azt mondják a bizonytalanok távoltartása volt a fő cél... már látom az lesz a Fidesz következő főbűne hogy megszólítja a bizonytalanokat is...

ideologia · http://ideologia.blog.hu 2013.01.06. 16:17:34

@Ludovikás Levente: Te eddig a holdon voltal? Vagy csak hirtv-t neztel, ugye? :)

Szevasztok 2013.01.06. 16:35:27

@Lencsés István: "" .... fideszdoidok .... " Ilyen nincs . "

Már hogyne lenne! Te is látsz egyet mindennap reggel fogmosás közben a tükörben...
A szemednek csak hiszel!?

ördöngös pepecselés 2013.01.06. 16:46:59

Egek! A ballibeknek meg a proliknak száraztészta helyet már töményszeszt is adnak a szoci gyűléseken??!! :OO Bajok lesznek itt!!

Vol'Jin 2013.01.06. 16:53:59

@din viesel: "mondjuk-ha mar ennyire kihegyezted ra a mondanivalod-akkor par tenyt is idefirkalhattal volna,hogy a regisztraciobol mifele elonyei szarmazhatott volna a fidesznek,mert az meg egyik hiszterolib blogon sem volt olvashato...
vagy ilyesmit ne is varjunk,ugye,marad a fekalival dobalozas???
:)"

Minek strapálod magad? Semmi más oka nem volt, mint a kubatovi magatokféléknek a nagyobb hajlandósága, mint a bizonytalanoké.

Te ezt kurvára tudod.

alfacharlybravo 2013.01.06. 16:54:08

@avionics: Korlátlan lehetőségét látja a választási csalásra. Ha mégsem győznének akkor érvénytelen a választás. Bár ezt a második esetet most kivette a kis Fityesz a kezükből, de azért még lehet vele próbálkozni. Az is lehet, hogy nem akar vesződni tovább a kormányzással, mert olyan elsöprő erővel rendelkezik az ellenfél, hogy okosabb feladni kivenni a zsetont és átmenni magánzóba.

Vol'Jin 2013.01.06. 17:02:04

@Balibgeczyk: Tök jó, hogy te itt vagy. Minden szavaddal a fidesz esélyeit rontod.

ördöngös pepecselés 2013.01.06. 17:08:23

@Vol'Jin:

Igazad van! Gyurcsámnynak tényleg hattalmas népszerüsége van!! Ja meg természetesen bajnainak is!! Igazi kormányzó személyiségek... :D

JAJJ! Szegény Zázrivecet meg Meseházit ki is hagytam!

Libajnai Lúdmilla Goosey Gordon 2013.01.06. 17:17:34

Nekem is az jutott az eszembe, hogy itt ma fasizmus van! De ma is vannak jó emberek, akik megmentik a szegény zsidókat. Én is ilyen vagyok. Szavazz rám és én majd megsemmisítem a fasiszta alkotmányt, megint demokráciát csinálok ebből az Orbán által tönkretett országból. Minden melegnek ingyen kotont biztosítunk! Jövök én és a demokrácia deficitnek annyi!

Lencsés István 2013.01.06. 17:24:33

@DezInf: Mondatkezdés nagybetű . FIDESZ nagy kezdőbetű . ORBÁN is . Csicskái nincsenek . Hatalom sincs . Fideszdroidok sincsenek . Demokrácia most is van , mert anoniman hazudozhatsz , meg kommentelhetsz .

@Makkasz: Ha idézel pontosan tedd , köszönöm szépen . Nincs ilyen hogy " .... budaigyulák .... országa mert MAGYARORSZÁG van . A demokráciaparódiáról már írtam úgy néz ki nincs hova eljusson . Nincs hatalom . Nem szokott hazudni a FIDESZ , csak tévedni de azt meg elismerik . Jól kormányoznak . A FIDESZ - nek nincs ellenfele . Azt csinál amit akar a kormány mivel meg lett választva . Az államosítás jó . Az emberek magánvagyona pedig nem lett államosítva . Nincs elit . A buta embereket ( akik nem emberek egyébként ) ki is kell használni . Nincsenek " .... bérmakik .... " . Az ország érdekében és ráadásul jól kormányoz a mai kormány . MAGYARORSZÁG - on már régóta nem kommunizmus van . Adót mindenki fizet . Ha nem lenne szabadság , nem írhattál volna le név nélkül ennyi hazugságot . A megélhetés csak magadtól függ . A rövidítés szint alatti . Oligarchák nincsenek . A köz is munka . Csökkent a munkanélküliség , államadósság , rezsi . Sírjál csak azért . :D A közmédia mindig a regnáló kormány kezében volt , ez nem új . Neked nem véleményed van hanem hazugságod , nekem meg tényem . A blogon való névtelen hazudozás , és írástudatlanság nem műfaj . Úgy hívod ahogy akarod , csak akkor tudd hogy hazudsz is .

@Szevasztok: Én fideszes vagyok .

toronado 2013.01.06. 17:25:16

Csak csínján ezzel:" A választási regisztráció népszerűtlen ötlet volt, amelynek az egyetlen célja a Fidesz-KDNP választási előnyének biztosítása lett volna. Ezt még a vak is látta.+

Nézzük a hamisítatlan ballibákat, akik most ugyanúgy sunyítanak mint az általuk egyébként favorizált egykulcsos adó esetében.

2003. május 5., hétfő 08:16 Tóta W. Árpád

"...Kerül amibe kerül, nem lehet elégszer hangoztatni: be kell vezetni az értelmi-tájékozottsági CENZUST. Teszteljük a tisztelt polgárt, mielőtt kezébe adjuk a döntést; ugyan mondja már el, mint micsoda próbál ő most beleszólni Magyarország ügyeibe. Csak néhány egyszerű kérdés államformáról, történelemről, földrajzról - aztán elégséges fölött mehet szavazni, a legjobbak még szorzót is kaphatnak. Mert hadd érjen már többet annak a szavazata, aki nem az ingyenkonzervért és az ingyendemagógiáért jött voksolni. S ha majd az elmoszatosodott agyú alkoholbetegekkel nem kell számolnia egyik pártnak sem, ha nem lehet belőlük spontán rohamosztagot szervezni, ha az ő szimpátiájukért nem jár pont a játékban, és ha nem érezhetik úgy, hogy kíváncsi rájuk az ország - na akkor lehet elkezdeni a társadalmi párbeszédet.

TótaW most lapít.

Aztán itt van Gerő András
nol.hu/belfold/20120526-a_tabukkal_alaaknazott_terulet A választás és a "vadbarmok": Gerő András nem gondolta meg magát Gerő András történész nem tartja szentségtörésnek a választások előtti regisztráció bevezetését. Olyannyira nem, hogy ezt maga javasolta, amikor megírta a Népszabadságban erre vonatkozó ötleteit (Mozgássérült alaptörvény, 2009. október 18.). "

No és végül, koránt sem biztos, hogy Fidesznek előnyére szolgált volna a regisztráció, az viszont biztos, hogy az országnak igen.

Makkasz 2013.01.06. 17:29:07

@Lencsés István: Nem, te egy vak ember vagy. Nem azért mert más a véleményed, hanem mert nincs véleményed, és zavar, hogy másnak van.
Ilyen tragikusan szar kormány még sose volt. A Balfaszkommandó tagja maradhatsz, engem nem zavar.

Szevasztok 2013.01.06. 17:30:15

@Balibgeczyk: "Igazad van! Gyurcsámnynak tényleg hattalmas népszerüsége van!! Ja meg természetesen bajnainak is!! Igazi kormányzó személyiségek... :D

JAJJ! Szegény Zázrivecet meg Meseházit ki is hagytam!"

Erről a következő jutott eszembe:

“A bölcsek eszmékről beszélnek, az átlagemberek eseményekről, az ostobák személyekről.” (E. Roosevelt)

Látszik, hogy te hová tartozol...

coni 2013.01.06. 17:30:43

Szerintem azért téves az az eszmefuttatás, hogy a közelgő választás akadályozta meg a FIDESZT, hogy az alkotmányt ismét megerőszakolja, mivel egy nappal korábban a Szájer-Rogán páros mint Orbán magyar hangja bejelentette, hogy legfeljebb ha az AB elkaszálja a törvényt beteszik az alkotmányba. Egy nap alatt olyan sokat nem közeledhetett a választás időpontja.

Sokkal inkább azt mérlegelhették, hogy nem hiányzik egy Bajnai által beígért tüntetés.

Magyar Nemzet lassan többet foglalkozik Bajnaival, mint az "igazi, nagy, keresztény és nemzeti" magyarokkal.

Makkasz 2013.01.06. 17:30:55

@Lencsés István: Ilyen hülyék miatt menekül ki merre lát. nem tudom, abból kialakulhat-e egy fenntartható rendszer, ha te a pártod himtagját szopva élelmezed magad, azok meg a tiédet szopva. Rövid távon úgy látszik életképes.

level 1 2013.01.06. 17:35:45

Hát biztos, hogy nem Kósa Mr.20% Lajos beszélte le Orbánt az AB döntés elleni szabadságharcról. Lajoska ugyanis rendre hangoztatta a TV-ben, hogy szükség van a reg-re, mert csak ezáltal lehet távoltartani azt a másfél millió magyar analfabétát a választástól.

Lajoska legnagyobb rémületére ez a másfél millió analfabéta 2014-ben el fog tudni menni az urnákhoz és borítékolhatóan ki fogja fedezni a Fidesz irányában, hogy ki is itten másfél millió ázsiai analfabéta.

Hatalmas öngól és szivattyú az Oligarcha pártnak!

Lencsés István 2013.01.06. 17:41:26

@Makkasz: A sértegetésed lepereg mert anoniman tolod . :) ;) Ha véleményem van akkor oda írom hogy szerintem , vagy véleményem szerint . Én ritkán kommentelek , csak akkor szoktam ha valaki hazudozik , ráadásul trollkodva , te pont ilyen vagy . Ilyen jó kormány sose volt , meg is indokoltam miért , de mondom sírjál csak . :D Nem ismétlem neked azt ami nincs , mert nem megyek le az általános iskolás alatti szintedre . Aki menekül az fosik . Én úgy élek hogy dolgozom és nem sírok .

level 1 2013.01.06. 17:43:06

@Lencsés István:

Neked az apád postai sürgönyíró segéd volt, hogy te csak két szavas mondatokban tanultál meg kommunikálni?
Öcskös, ekkora müveltséggel marha jól reklámozod a fideszdroidok színvonalát!

Ui: én meg húsz évig Fidesz szavazó voltam. De soha többé!

Lencsés István 2013.01.06. 17:46:31

@level 1: Nekem édesapám targoncás volt tehát nem kell hazudni , pláne trollkodva . Minek mondjak többet ha az alap se jut el ? :O Nem vagyok az " .... öcskösöd .... " . Nincsenek fideszdroidok . Hát az hogy már nem vagy az az azt jelenti hogy nincsenek alapelveid , ami szégyen .

Morcos Kartal (törölt) 2013.01.06. 17:46:39

Mivel kezdek különböző összeesküvés-elméletekben hinni, ide is firkálok egyet.

Amikor a parlament elé került a törvény, külföldről rászóltak Or bánra, hogy ezt azért nem kéne, mert ha így nyernek, azt az EU nem fogja legitimnek tekinteni, és elzárja a pénzcsapokat. Simicska rálép Or bán farkára, mivel az ő cégei elsősorban EU pénzből kapják a százmilliárdokat... Egy hétig csúszott a törvény megszavazása, ezalatt kidolgozták a forgatókönyvet: Áder visszadobja a törvényt, az alkotmánybíróság megsemmisíti, a fidesz dicsekszik, hogy milyen jó fej ő, lenyeli a békát, amikor lövethetne is, mivel az erő megvan hozzá...

Persze mindez a fantáziám terméke, de nem úgy ismerem a fideszt, hogy különösebben érdekelné bármiféle alkotmánybírósági döntés, amikor ERŐ van...

Morcos Kartal (törölt) 2013.01.06. 17:49:41

@Orbánt puccsolták, de jó végleg eltünt, vagy....?: kíváncsi leszek az új birkamenet jelszavára.

REGISZTRÁLNI AKARUNK!

Nem kicsit hangzik hülyén. :DDD

Morcos Kartal (törölt) 2013.01.06. 17:52:33

@Libajnai Lúdmilla Goosey Gordon: egyetlen kérdésre válaszolj: MI A FASZ KÖZE VAN A FASISZTÁKNAK A ZSIDÓKHOZ???
Egyetlen fasiszta országban sem voltak zsidótörvények, sem zsidóüldözés. Ülj le, egyes!

Vitéz László 2013.01.06. 17:59:10

ne az én REZSIM csökkennyen !
nagyobb szükség lenne
az orbán REZSIM csökkentésére...

az mszmps fideszeseket (majdnem mind)
kommunyista rencer nagyon MEGHURCOLTA...
(fekete sofőrös Volgával)

reméjjük a kubatov lista pontos...
és a párt (mafia) tagnyilvántartás...
nem szeretném, ha a fideszesek hanyagsága miatt
ártatlan áldozatok lennének...

Namir 2013.01.06. 18:02:28

Jól írja a posztoló a párhuzama valóban perverz gondolat.
***********
Én speciel sajnálom, hogy nem lesz regisztráció:
(1) ezzel nehezíteni lehetett volna az MSZP választási csalását (ahogy tette 2002-ben, amiről OVB határozat van),
(2) az utolsó pillanatban orbitális hazugságokkal mozgósítható rétegek továbbra sem szorulnak ki, akik így torzítják a választást.

level 1 2013.01.06. 18:05:38

@Lencsés István:

Hát a targonca világánál te se jutottál tovább. Nem lenne ez baj, ha nem közjogi kérdésekben okoskodnál ilyen alacsony képzettségi szinttel, hanem mondjuk helyesen raknád fel a villát a gépre.

Amúgy meg itt az új sürgöny a fatertól Pityuka, a ciklus siker jelentéseivel:

Háromszoros bóvli ország lettünk. Stop. Ez siker. Stop. Évi 100 milliárd forint többletet fizetünk kamatra. Stop. Ez is siker. Stop. A gazdasági növekedést levertük mínusz 1,5%-ra. Stop. Ez is nagy siker. Stop. Az államadósságot a 3000 milliárd forint bekaszálásával sikerült 2%-kal csökkenteni. Stop. Ez a legnagyobb sikerünk. Stop. Az egymillió új munkahelyhez már csak 1 millió 40 ezer hiányzik. Stop. Ezért a sikerért meg már az egész világ irigyel minket. Stop.
Sokan lopnák a sikereinket. Stop. Ellenük szabadságharcot hirdettünk. Stop. Nyugger békemenetes kommandóink azonnali parancsra bevethetőek Európai bármelyik utcáján. Stop. Csak be ne szarjanak a sok gyaloglástól. Stop.

Libajnai Lúdmilla Goosey Gordon 2013.01.06. 18:15:51

@Morcos Kartal: A fasisztákok és az izraeliták két külön rassz, semmi közük egymáshoz. Nem keveredtek. A fasiszta országokban fasisztta törvények voltak és a zsidók nem üldöztek senkit! Testvérem! Fogjunk mi demokraták össze (E14, ne feledd) és közösült erővel védjük meg Izrael népének érdekeit, és ne csak a Vidám Vasárnapokon! (men)Órális élvezeteket kívánva várlak a táboromba testvérem!

M_R 2013.01.06. 18:17:24

@Lencsés István:
"Nekem édesapám targoncás volt"

Hát a szellemi színvonaladat nézve lehet hogy inkább targonca volt...

Libajnai Lúdmilla Goosey Gordon 2013.01.06. 18:33:28

"Én egy kedves fiú vagyok, de rémes, agresszív pitbull leszek, ha nem az van, amit szeretnék."

Érted? @Morcos Kartal

És ezt csak a szóvivőm, a mai MOL szóvivőm, Szollár Domokos mondta! Képzelheted, hogy akkor én ki vagyok! Készüljünk testvérem, az energia iparba már betettem a lában, a jobb kezem. Megszákolom az LMP-t is, tudod, a Domokos (nem homokos) gyerek otthon van ott! (Nem, ne keverd, a Dávid a homokos, a buszos.)

Totof 2013.01.06. 18:37:12

@Lencsés István: Mondatkezdés nagybetű. fIDESZ kis kezdőbetű. oRBÁN is . Csicskája vagy. Hatalom sincs. Fideszdroid vagy. Demokrácia most is van, mert anoniman hazudozhatsz, meg kommentelhetsz.

Ha idézel pontosan szem, szívesen. Van ilyen hogy " .... budaigyulák .... országa mert Magyar Köztársaság nincs. A demokráciaparódiáról már írtál, a reakció úgy néz ki nincs hova eljusson. Nincs hatalom (WTF???). Szokott hazudni a FIDESZ ,ha tévedne de azt nem ismerik el. Nem jól kormányoznak. A FIDESZ - nek van ellenfele . Nem azt csinál amit akar a kormány, csak azért, mert meg lett választva. Az államosítás jó (akkor te kommunista vagy, öregem). Az emberek magánvagyona pedig államosítva lett. Nincs elit (ebben egyetértek, ez a szar banda nem elit). A buta embereket (mint te egyébként) ki is kell használni. " .... bérmakik .... " közé tartozol. Nem az ország érdekében és ráadásul nem jól kormányoz a mai kormány. MAGYARORSZÁG - on már régóta nem kommunizmus van (előbb cáfoltad). Adót mindenki fizet (ezt te hol hallottad?). Ha nem lenne szabadság, nem írhattál volna le név nélkül ennyi hazugságot. A megélhetésed csak a kommentjeid számától függ. A központozásod szint alatti. Oligarchák vannak. A köz is munka (Sőt a nap is közis). Csökkent a munkanélküliség, államadósság (nőtt), rezsi (még ezzel a 10%-kal is magasabb, mint 2010-ben, tehát nőtt). Sírjál csak azért. :D A közmédia mindig a regnáló kormány kezében volt, ez nem új. Neked nem véleményed van hanem hazugságod, nekem meg tényem. A blogon való névvel történő hazudozás, (ide nem kell vessző)és írástudatlanság nem műfaj. Úgy hívod ahogy akarod, csak akkor tudd hogy hazudsz is .

Te fideszes vagy. Ha akarnád se tudnád letagadni.
És még egyet. Az olyat, aki a magyar nyelvet annyira számon kéri másokon, mint te, nyelvtannácinak hívják. Ők általában nem vétenek nyelvtani hibákat írás közben. Te annyira egyszerű vagy, hogy azt se tudod, hova kell vessző, meg hova nem.

Zuzu Petás 2013.01.06. 18:47:17

@Lencsés István: orbán nálad nem csak nagy kezdőbetű, hanem csupa nagybetű. Faszfej!

DezInf 2013.01.06. 18:51:02

@Lencsés István:
Köszönöm kedves válaszod! Olyan bercisre sikeredett.
Nem csípem ha kijavítasz. Számomra nem bír értékkel a lendvai utcás kioktató dumád.
Ez nem egy dolgozat amit ki kell javítanod. Észrevetted már? Ez a való világ:)
Látom copy-paste módon nyomod. Eszedbe jutott már néhány saját gondolat,vagy csak mechanikusan és értelem nélkül mantrázol ?

Ja,és nem válaszoltál,persze tudom elfoglalt vagy,neked az egész népet kell kioktatnod!

Emlékszel az egyik első tüntetésre?
Segítek,emlékeid se nagyon vannak.

Tudod,amikor a parlament előtt lassan elhajtottunk autóval és ráztuk a kulcs csomókat.
Igaz akkor még Kádár (megérdemli a nagybetűt) uralkodott arrafelé.

Remélem azt is tudod mit jelentett....ehhhh

IDEJE CSOMAGOLNI !!!!!

Megtehettük,nem csuktak le,nem írták fel a rendszámot,nem zaklattak a belügyesek.

Akkor szerinted szintén demokrácia volt?

Javítgatás,mantrázás helyett válaszolhatsz is.
Különösebben nem érdekel mit írnál,de lehet másokat talány:)

Zuzu Petás 2013.01.06. 18:54:53

@Namir: miért hazudsz te büdüs paraszt! Az egyetlen választási csalás Papcsák nevéhez fűződik, erről van határozat.
Azonkívül azt a választást a fidesz rendezte, aki felügyelte, az pedig az 1997-ben még vagyontalanul nyugdíjazott Pintér volt, akinek 2010-re már milliárdjai lettek, úgy hogy közben 4 évig miniszter volt, utána 8 évig meg elvileg ellenzékben volt.

regress 2013.01.06. 18:56:45

@Balibgeczyk: narancsgeci,a főnököd egyszerűen beszart.ez van

DezInf 2013.01.06. 18:57:19

@Libajnai Lúdmilla Goosey Gordon:

Közösülhetnél egy nagyfeszültségű elosztó hálózat betápkábelével is. Megnéznénk azt a tűzijátékot:)
Utána talán értelmet nyerne léted nemléte:)

DezInf 2013.01.06. 19:01:44

@Balibgeczyk:

Mivan genya ! Hibernáltak ?
Látom megint szükségük lett rád,mert pótolhatatlan fideszdroid vagy:) .... habár ezt Lencsés tagadja,de......a múltad kötelez:)

BA2017 2013.01.06. 19:38:35

@béla a görög: "Ember, csak az számit. A demokrácia egy olyan láger ahol 4 évente lágerparancsnokot választ az ember de a lágerparancsnoknak nincs joga belepofázni a választásba. A hatalom a láger lakóié. Akár a legutálatosabb, legnyomorultabb lágerlakó egy szavazata elég ahhoz, hogy a lágerparancsnok hatalma a semmivé legyen."

Aha. Egy napig. De ha jól hazudott a parancsnok, akkor négy évig azt csinál, amit akar. Mint egy igazi lágerben. Látjuk. Mert a lágerben lakók négy évente 12 órára kapják meg a hatalmat, de abból a 12 órából öt perc az övék, amíg ikszelnek.

BA2017 2013.01.06. 19:41:10

@DezInf: "...Megtehettük,nem csuktak le,nem írták fel a rendszámot,nem zaklattak a belügyesek...."

De, felírták és fényképeztek is, felkészülve minden eshetőségre. Ha nem látod, hogy fotóznak és figyelnek, az nem azt jelenti, hogy nem is teszik. Gondoltad volna?

Lencsés IIstván 2013.01.06. 20:03:10

@Lencsés István: "Én úgy élek hogy dolgozom és nem sírok ." HÁÁHÁHÁHÁHÁHÁ dolgozol, mi? Majd ha nem apu-anyu fizeti a kiadásaid nagyobb részét, akkor esetleg elmondhatod, hogy dolgozol, de 26 évesen anyádék nyakán vergődsz és egy értéktelen szar vagy. "sportkommunikátor", az, te senki. A vicc az, hogy még az igazi fideszesek is rádköpnének akkora ingyenélő, semmirekellő trágyahalom vagy, aztán még te osztod másoknak az észt :)

Írhatsz bármit, amit leírtam bizonyítani tudom rólad cunci, azért nem érdemes veled vitázni munkáról, mert nem tudod mi fán terem.

Lencsés IIstván 2013.01.06. 20:05:49

@DezInf: @Makkasz:
ezzel a szarral vitatkoztok: www.facebook.com/istvan.lencses.9

szerintetek, ha raneztek a kepere, a facebookjara, erdemes?

Mpatikus Eszetlenellenes 2013.01.06. 20:06:32

@Makkasz:
"...Ezek elhiszik, hogy jó nekik és az országnak amit csinálnak, és ezért a jóért minden esköz bevethető. Ismerős?"

Elnézést ha kijavítlak...:-)

A mondat helyesen:
Ezek TUDJÁK, hogy jó nekik, és minden másra magasról tesznek, miközben MINDEN LÉTEZŐ ESZKÖZT bevetettek, bevetnek és be fognak vetni.
...viszont tényleg résen kell emiatt lenni.
fidesz = mszp!
Ügynöktörvényt és a társadalomnak végre adják oda a személyi igazolványát, s valódi önrendelkezését, már felnőttünk.
Elegünk van a szándékos megosztásból, féligazságokból és butításból.

Lencsés IIstván 2013.01.06. 20:06:55

@Totof: www.facebook.com/istvan.lencses.9
Ő az. szerinted felfog bármit is? az is csoda hogy a lélegzés megy neki önállóan.

ördöngös pepecselés 2013.01.06. 20:07:50

@Lencsés IIstván:

UNDORÍTÓ KUKUCSKÁLÁS!! FEL LESZEL JELENTVE!!

És különben is, mi a bizonyiték hogy ö az?? Ha esetleg más embert keversz evvel ide, azért neked "reszelni" fognak!!...

Lencsés IIstván 2013.01.06. 20:12:28

@Balibgeczyk: mókuska, ő az, hidd el, nem először nézek utána ilyen nyomoroncoknak, akár jobbos akár balos. értéktelen szar ember.

jelentsél fel, oszt mi lesz? kell még róla infó?

esetleg mondjam a mobilszámát? vagy infót a családtagjairól, a csaja (bocs, már jegyese) családjáról? nekik nem tetszene annyira az online ténykedése, abban a családban sem mindenki hikomat.

DezInf 2013.01.06. 20:25:28

@Balibgeczyk:

Ne usziccs recskázásra :)))

Mpatikus Eszetlenellenes 2013.01.06. 20:34:06

@Lencsés István:
Te "fideszes"vagy, ez eddig még csak OK, menetelj boldogan.

Erre a mondatodra viszont külön büszke lehetsz:
"...A buta embereket ( akik nem emberek egyébként ) ki is kell használni..."

Édes Istenem! ...még szerencse, hogy normális fideszes ismerőseim is vannak, mert ha a magadfajta lenne a "prototípus", akkor már csak a sötét középkor hiányzik megvalósítandó világképnek.

...és hogy lényeges dolgokra tudj reagálni, szokásodhoz híven:
A nevem Bond, James Bond!

DezInf 2013.01.06. 20:34:15

Az meg csak hab a tortán,a Gazprom Magyarországnak és Bulgáriának 10%-al olcsóbban szállítja a gázt. Gondolom EU-s csesztetés
valamilyen monopol helyzet iránti vizsgálódás miatt. Szíjjfutsal december végén kint volt Moszkvában,elképzelhető akkor írták alá a szerződésmódosítást !?
Nesze neked rezsicsökkentési akciócsoport....

Áram ügyben még nem derült ki semmi,lehet azt télleg megszívják a szolgáltatók.

Kommunikációs baki ? Én nem hallottam,hogy bejelentették volna eddig.
Remegő térggyel várhatjuk Gabika újabb szereplését.... valamit csak fog mondani :)

Balbgeczyk 2013.01.06. 20:34:42

@Balibgeczyk: amugy boldog szulinapot nekem!

Ludovikás Levente 2013.01.06. 20:37:44

@ideologia:
Néha beleolvasok a Zindexbe, meg más megbízhatóbb hírforrásokba is. Ennyi sok ökörséget, amit összehordtak 2010 óta a demokrácia végéről, a szabadság eltiprásáról, szólásszabadság dettó, gazdasági összeomlásról a forint bukásával stb. nem is érdemes végigvenni. Úgy látszik van egy bezsongott agyú dervisklub akik attól jönnek izgalomba hogy mantrázzák a hülyeségeiket. Épeszű ember legfeljebb sajnálkozással tud tekinteni rájuk

Ami a választási regisztrációt illeti, a komolyabb német újságok közül a FAZ elemzéséből az jött le például, hogy nem lehet megítélni, kinek lett volna előnyös, a kormánypártoknak vagy az ellenzéknek. Szerintem is ez a helyzet, és most már nem is fog soha kiderülni

ördöngös pepecselés 2013.01.06. 20:39:53

@Balbgeczyk:

Szia DezInf, örülök hogy lejárato kamuprofilt gyártottál az én nevemben!! :))

dunaparti 2013.01.06. 21:20:40

A Fidesz úgy gondolta: a választási törvény tele van csalási lehetőséggel és még tesznek is bele majd. A hazai regiről lemondtak, gondolván így is nyernek 2014-ben.

DezInf 2013.01.06. 21:27:30

@Balibgeczyk:

Összekeversz valakivel,sosem járatnálak le. Azt tedd meg magad már bocsi. Hihetetlenül kreatív vagy,nem szorulsz idegen tollakra:)

DezInf 2013.01.06. 21:29:06

Madarat tolláról :) Milyen madár vagy? Pali?

DezInf 2013.01.06. 21:30:37

@Balbgeczyk:

Na jó,Boldog Szülinapot neked!
Akkor inkább lazíts,ne lázíts ma,megérdemled:)

alien 2013.01.06. 21:47:16

@din viesel: ha nem volt előnye akkor vajon minek akarta?
@Ludovikás Levente: csak ennyit tudok neked mondani drága narancsbőrű barátom: " Úgy látszik van egy bezsongott agyú dervisklub akik attól jönnek izgalomba hogy mantrázzák a hülyeségeiket. Épeszű ember legfeljebb sajnálkozással tud tekinteni rájuk"
@Vitéz László: ha már látnám azt a csikót boldog lennék
@no successful: érdekesen látkuk azt a 2006-os ámokfutást a véleltlenül megjelenő focibuzzereket meg a tehetetlen rendőröket, de egy biztos az egészet ov meg a fijjug kavarták ki tudja miért
@Morcos Kartal: valami ilyen volt a fejemben nekem is csak az nem tiszta, hogy ki szólt és miért, lehet, hogy egyszerűen meginogtak a diákok miatt, az ő logikájuk szerint az utcán kell erősnek lenni, emlékezzünk amikor az országháznál hepajkodtak.
az meg külön érdekes, hogy a cöf azt mondja ha más hepajkodik az már nincs rendben
@Totof: a számból vetted ki a szót, a kis fideszbérenc

Vitéz László 2013.01.06. 21:52:51

@alien: "azt a 2006-os ámokfutást a véleltlenül megjelenő focibuzzereket meg a tehetetlen rendőröket, de egy biztos az egészet ov meg a fijjug kavarták ki tudja miért"

na miért???

mert csak a hatalom számít...
a zoligarchák HARÁCSOLÁSA és
a hitvány fidesznyikek élősködése...
az ország elpusztítása sem drága...

Totof 2013.01.06. 22:02:54

@Balibgeczyk: Ő az. Tudod, nem az a baj, ahogy (nem) gondolkodik, hanem az, hogy nem veszi észre, hogy minden kommentjével saját magát teszi folyamatosan nevetségessé.

kaanm 2013.01.07. 08:06:30

@Megfigyelo: Amit Megfigyelő írt, hogy az ellenzékiként szereplő választók regisztrációja nyilván elkallódott volna, egyszerűen nevetséges. Tipikus szemétség.

Lencsés István 2013.01.07. 10:00:52

@level 1: A sértegetéseddel nem foglalkozom , mert anoniman tolod . Nem vagyok " .... Pityuka .... " . Az országunk csak a külföldiek szerint ( ott sem mindenki ) bóvli , de az kutyát sem érdekel . A gazdaság növekedett . Munkahelyből több van , munkanélküliből kevesebb , tehát lehet hazudozni csak tovább trollkodva , de a tények mást mutatnak . Ilyen nincs hogy " .... nyugger .... " .

@M_R: A szellemi színvonal szóról nem beszélnék a helyedben aki anoniman tolja mert fosik ..... :) ;) :D

@Totof: Ha neked kis kezdőbetű , az csak azt mutatja mennyire alap alatti szinten vagy . Amit meg leírtam többször és nem jutott el , mert nincs hova azt nem fogom leírni újra .... MAGYARORSZÁG van . A FIDESZ nem hazudik , és most is elismerték hogy hibáztak . Tényekkel alátámasztottam hogy jól kormányoznak , de csak hazudozz és trollkodj továbbra is anoniman . :) ;) :D Ha lenne ellenfele akkor nem vezetnének most se . :) ;) :D Nem lett államosítva , mert akkor nem tudnának vásárolni . A sértésed IS lepereg mert élőben névvel , arccal már fosnál . A megélhetésem a munkámtól függ , és mivel a munkám jó , így simán megélek , pedig nem keresek sokat . Államadósság , rezsi csökkent . Én direkt írok így . Igen fideszes vagyok . Nyelvtannácik sem léteznek . Inkább vagyok egyszerű mint fosós anonim geci . :) ;) :D

@Zuzu Petás: Igen nálam az mert tisztelem ! Sértegetésed meg lepereg ! :) ;)

@DezInf: Neten nem lehet csípni . Nem kioktatok , csak közlöm ami rossz és ami jó . Ezek saját gondolatok , de újat minek írjak ha ez se jut el a sok anonim gecihez , mert nincs hova ? :O Demokrácia 1990 óta van normálisan MAGYARORSZÁG - on .

@Lencsés IIstván: Ha idézel , pontosan tedd , ,köszönöm szépen ! :) A kiadásaimat én fizetem . 25 éves vagyok . A sértegetésed lepereg mert egy csaló vagy . Azért élek szüleimmel , mert én tartom el őket . Mondatvégére pont kell , tanulj meg írni avagy nem lesz miről kommunikálnunk . A hazugságodat nehezen tudod bizonyítani , hisz még se számolni , se írni nem tudsz . Kinek mi a munka , neked a csalás is az .

@Mpatikus Eszetlenellenes: Majd ha vállalod a neved , akkor lesz miről beszélgetni , addig nem .

Lencsés IIstván 2013.01.07. 10:14:03

@Lencsés István: jaja, nem is apuanyu nyugdijabol, aaa dehogy. hazug eloskodo cigany vagy

Lencsés István 2013.01.07. 10:36:21

@Lencsés IIstván: Olyan szomorú vagyok . :( Javult az írástudásod , de most megint eltűnt . :( Sajnálom . :( Majd ha újra megtanulsz írni , akkor lesz miről kommunikálnunk .

Lencsés IIstván 2013.01.07. 10:40:03

@Lencsés István: meg mindig, azt gondolod, te vagy itt az epicentrum pityuka. te amugy semkommunikalsz, hanem write-only modban fosod az agymenesed, amihez a netelerest is apu fizeti. ingyenelo, eloskodo fereg vagy. menj a segilykeert, ho eleje van

DezInf 2013.01.07. 11:29:28

@Lencsés István:

Tudod az ilyeneket nyelvtannáciknak nevezik(nem is sértő szándékkal írjuk ezt róluk). Te nem vagy az,mert ők jobbító szándékkal figyelmeztetnek hibáinkra. Így nem is sértem meg őket,mert hasznos tagjai a blogtársadalomnak:)
Te egy grammarfityiszpropagandista vagy.
Tanári stílust mímelve fertőzöd a blogokat a fideszdroid propagandáddal.
Az a sok "anonim geci" gondolom NERtársaidra vonatkozik.
Ne zökkenj ki lécci a megjátszott szerepedből,kínos amikor felsejlik antidemokratikus jellemhibáid sokasága.
Tudod mi a különbség a kádári Népszabi meg közted?
SEMMI !
Emléxel még,a fejlécben ott sorakoztak a " Május elsejei jelszavaink! "
Ezeket potyogtatod ide az eccerű nép fiai közé az MSZMP-t fideszre cserélve :)
Hiteles vagy,mint az a régi Népszabi:)

Kedves NERtárs rossz helyre tévedtél,nem kicsit utálnak errefelé,biztosan észrevetted már.

Önkéntes vagy,meg független is. Független a józan észtől és ítélőképességtől !

Ne válaszolj,ne is javíts ki , kommunikáljon veled a ....... NER-ben lubickoló haverjaid sokasága!

Vedd észre,nem hozzád szólnak!
Aki kíváncsi rád,biztosan megkeres:)

Eccer régen feltettem néhány kérdést amire sosem válaszoltál.
Tudod mit,maradjon is így, nem is gondoltam,hogy válaszolsz. Az meghaladta volna a jelszavaid szintjét,gondolkodni kellett volna:)

Legyen szép napod,és ha békén hagysz minket nekünk is az lészen:)

Lencsés István 2013.01.07. 11:45:06

@DezInf: De nyelvtannáci nincs csak az anonimok fejében , ahol viszont agy nincs . Nincsenek fideszdroidok , de hazudozz csak tovább . :) Ha idézel , pontosan tedd , köszönöm szépen . :) Írni sem tudsz ugyanis ilyen sincs hogy " .... lécci .... " Nekem vannak hibáim , amit be is vallok amikor kell , de neked még neved sincs , szóval síri csend és hulla szag . :) ;) Rengeteget hibázol az írásodban mert általános iskolás alatti szinten vagy . Nem nagyon érdekel hogy sok félő emberszerű lény mit gondol rólam . Észről hogy írhat olyan ( te ) akinek se írástudása se neve ? :O Még ki sem mered írni amit akarsz annyira fosol te szerencsétlen . :D Ész és értelem pedig neked nincs , erőd meg pláne .

DezInf 2013.01.07. 11:52:14

Kellemes perceket okoztál nekem,irodalmi szintű választ csaptál össze. Csak neked hibázok kicsihuszár,szinte látom ahogy kapkocc az értelmező kéziszótár irányába:)
Remélem sohasem tanítottalak,bár eziránt erős kétségeim vannak:)
Szívesen látnám a diplomádat ügyike,a nép polifoamja:)
Az ecserin még árulnak olyanot:)

Forrongjjjjjjjjjjj
Szeretném ha a továbbiakban szóra sem méltatnál. Az lenne jelentéktelenséged csúcspontya:D

ui.: ez a föld nevű bolygó,csak ha eltévedtél volna......olyan elveszett vagy....

Totof 2013.01.07. 13:30:59

@Lencsés István: OK, azt mondod, csökkent az államadósság. Légyszi, válaszolj, mennyi volt a kormányváltás idején, mennyi most! Forrásmegjelöléssel, ha kérhetem.

Lencsés István 2013.01.07. 13:45:42

@Totof: Igen csökkent . A kormányváltás idején 80 % volt , most már csak 75 . A forrás nem link lesz , mert az nem tény . A forrás pedig a kormányban dolgozó politikusoktól származik , hisz ők dolgoznak rajta hogy csökkenjen , és jól dolgoznak .

Totof 2013.01.07. 14:09:22

@Lencsés István: Olyan hülye vagy, hogy még ezeket a számokat se tudod rendesen.
81% volt és most 78,6. Mivel szerinted a KSH, MNB és az Országgyűlés honlapja nem tényeket közöl (tehát hazudik), nem írom le, hol találod meg ezek közül. Azt se írom meg, hol találod, hogy az államadóssság 2010 áprilisában 19 323,1 mrd forint volt, 2012 novemberében pedig 20 653,5. Tehát nőtt.

Lencsés István 2013.01.07. 14:23:26

@Totof: Az a hülye aki mondja . A rövidítés is szint alatti . A link nem tény , tanulj meg olvasni IS . Az államadósság csökkent , ezt ORBÁN VIKTOR mondta aki dolgozik a csökkentésén , tehát erről ennyit . :) ;)

Mpatikus Eszetlenellenes 2013.01.07. 22:03:01

@Lencsés István:
Micsoda gyenge, nívótlan és intellektuálisan szegényes és fantáziátlan alak az ilyen, aki a neten felvéve egy tiedhez hasonló nevet, blogokon értelmileg megszorulva menekülésből "anonimitással" ÉRVEL.
Írd le jó sokszor a Lecsés István nevet, (már ha tényleg ez az, bár ez senkit nem érdekel ugyebár), bizots beindulsz rá.
A fényképes igazolványaid a fétistárgyaid, hát szajkózzad a gyökérségeidet ezzel a kitalált és általad lejáratott NÉVVEL.
Az összes gyökér troll között tied a pálma.

Lencsés István 2013.01.08. 09:53:22

@Mpatikus Eszetlenellenes: A tényt nem kell érvelni . Nekem ez a nevem . A troll TE is vagy , hisz anonim geci vagy . :) ;)

alien 2013.01.08. 23:33:01

@Vitéz László: a kérdés költői volt a sehonnai szar banda ötleteire nekem is vannak sejtéseim :)
süti beállítások módosítása