sorok között

sorok között

Mesterházy leszámol az oligarchákkal

2012. május 18. - Politikai Ateista

Az MSZP kormányra jutva felülvizsgálná a gyanús földbérletpályázatokat
 

- Ha az MSZP kormányra kerül, felülvizsgálja a botrányt keltő állami földbérletpályázatokat - jelentette ki Mesterházy Attila a szocialisták szerdai elnökségi ülése után.

A pártelnök-frakcióvezető újságíróknak azt mondta: "ne nyugodjanak meg a fideszes haverok, hogy földhöz jutottak", mert az MSZP 2014 után minden olyan földbérletszerződést felülvizsgál, amely vélelmezhetően politikai nyomásra, a győztes politikai kapcsolatainak eredményeként, "mutyigyanús" körülmények között született, és eljárásokat kezdeményeznek azokkal szemben is, akik ezt az államigazgatásban lehetővé tették.

MTI

Mesterházy leszámol az oligarchákkal......

Ugye nem gondolja komolyan a Mesterházy, hogy a számonkérés maszlagot mégegyszer beveszi valaki? A Fidesz ezt már eljátszotta, és nem is kevés naív választópolgár szavazatát sikerült bezsebelniük a szájkaratéval. Ezt már csak a teljesen idióták, az kóros amnéziában szenvedők, vagy azok hiszik el akik egyébként is az MSZP-re szavaznának. Mondjuk elég nagy az átfedés.

A klasszikus váltópártok óvatosak a számonkéréssel, mert a vezetőik tudják, hogy ha keményen odacsapnak akkor a válasz sem marad el. Ez a politika iratlan játékszabálya. (Az MSZP váltópárti státusza erősen kétséges.) És mi lenne a következő lépése az Attilának a nagy leszámolás után? Nyilvánosságra hozná az ügynökök, és a tartótisztek névsorát?

"Olykor persze összecsapnak a jobbosok a balosokkal, de a végén kiegyeznek egymással, hiszen holló a hollónak nem vájja ki a szemét." - Orbánnak üzenem - FN24

Magyarországon csak azoknak kell komolyan tartania a számonkéréstől akiknek nincs az autójában EÜ-doboz, vagy izzókészlet.

Holló a hollónak.....

A bejegyzés trackback címe:

https://sorkoz.blog.hu/api/trackback/id/tr354520990

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2012.05.19. 12:12:01

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Trackback: Orbán Viktor életrajza 2012.05.18. 21:51:45

Egy évnyi szociológus szakmai gyakorlata van, 24 éve agresszív, gátlástalan megélhetési politikus, aki 1990 óta ki se tette a lábát a Parlamentből, hogy körbenézzen a magyar valóságban. Szónoki képességei rendkívüliek, a politikai marketing és a tömegm...

Trackback: A biztos pártválasztók 63%-a nem a Fideszre szavazna, míg a teljes felnőtt lakosságnak csak 16%-a voksolna a kormánypártra a Szonda Ipsos szerint 2012.05.18. 21:49:16

Ha most vasárnap lennének a választások, az összes választásra jogosultaknak csak 16%-a szavazna a Fideszre, míg 54%-uk nem jelölt meg pártot a Szonda Ipsos május 5-12 között végzett felmérésén. * Mit tudhattunk meg a teljes választókorú lakosság pártp...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

No_Fidesz_No_Problem 2012.05.19. 10:13:37

@Monte Christo cselédje:

"Tudod, a fidesz mantrára meg annyit, hogy én már éltem akkor is, amikor volt valódi baloldal (értsd: 90-es évek közepe mondjuk), és láttam az egészet deformálódni."

*

Én már akkor is éltem, amikor Kádár és az MSZMP volt hatalmon.

Nos, melyikünknek nagyobb a farka?

Lacdelo 2012.05.19. 10:14:13

@bankvezér:

Ezt a sok adot es megszoritast azert kell kivetni es bevezetni nagy reszben, mert a Fidesz igazsagtalan es aranytalan adopolitikaja reven koztudottan 400-500 mrd Ft-os lyukat utott a koltsegvetesen - Egykulcsos ado.

A Fidesz inkompetens es populista unorthodox gazdasagpolitikajanak koszonhetoen Magyarorszagon a befektetesek lealltak (befektetoi bizalom elvesztese - EU, IMF, USA ellenesseg- aki olvassa a FT, Economist, WP, stb..., az ketszer meggondolja hogy befektet Mo-on). Media, birosag, ugyeszseg bekebelezese, oktatas es egeszsegugy leamortizalasa, demokracia megcsonkitasa - mind bizalmat rombol.

A Fidesz igazsagtalan intezkedesei a belfoldi fogyasztast megfojtja (kulonbozo uj adok, es elvonasok), megdragitottak a munkakoltseget - drasztikus minimalber emeles a munkanelkuliseget emeli. Ha tanultal valaha kozgazt akkor ez evidencia.

A korrupcio intezmenyesitese - Oligarchak, Mr. 10-20%-os varosvezetok, Kozgep, fidesz kozeli dohany oligarchia irja a torvenyeket, Nyerges, Simicska foldbeszerzes, mukoromepitok nyernek foldeket, Felcsuti haverok).

Felesleges MOL reszvenyek vasarlasa 500 mrd-bol. Felesleges uj allami mobilszolgaltato egy telitett piacon, tobb 10 mrd-os stadion epitesek foloslegesen. Malev-ot hagytak csodbe menni, ami nagy kart okoz Magyarorszagnak.

Ezt a Fideszt legkesobb 2014-ben el kell zavarni es uj/regi demokratikus partokra kell szavazni. Sajnos a Fidesz lehetetlenne teszi uj partok megjeleneset (uj valasztasi torveny, partfinanszirozas megvonasa), ezert ha mas nem lesz, akkor az MSZP/DK/LMP-re kell szavazni.

Lacdelo 2012.05.19. 10:17:01

@bankvezér:

Ha a fideszes oligarchak vagyonat elkoboznank, akkor tobb 100 mrd-ot tudnank a magyar koltsegvetesnek megsporolni. :)

Szerintem ezt tamogatnod kellene. Ez igy helyes. Nekem ez a velemenyem.

Lacdelo 2012.05.19. 10:18:40

@bankvezér:

"Mesterházy a pénzért úgy nyalja a bankárok seggét, hogy az már fáj. A hazaáruló bankároknak... "

Hat ha faj, akkor ne hagyjad hazaarulo honfitarsam. ;)

Brix 2012.05.19. 10:21:01

@Monte Christo cselédje: Igen, valóban megbuktatok, jól látod a helyzetet! A fidesznek sikerült újra recesszióba vezetni az országot: a munkanélküliség közel abszolút csúcsához:11,7%, közel 4,5 millió ember él olyan családban, ahol csökkent az egy főre jutó jövedelem- az adójóváírás elvétele miatt, a hivatalos infláció 6%,(5,9) az euró/huf árfolyam közel 300, a magyar 10 éves államkötvényeket csak 8,5%-os- visszafizethetetlen szinten sikerül értékesíteni, a hitelkamatok 15% körül vannak a 10 éves lakáshitelek esetében, A KKV vegetálnak-a privát szektorban 2010-óta csökken a munkahelyek száma, a szociális rendszert szétverték, a munkanélküli segélyek tartamát 3 hóra csökkentették, a jövedelempótlót 22 ezerre csökkentették, naponta ötletelnek és új adókat vezetnek be: chipsadó, sárgacsekk adó, tranzakciós adó, telefonadó, stb
A regnáló fidesz hatalom megbukott! Más kérdés, hogy az ellenzék is gyenge...
A fidesznek amúgy semmi köze a jobboldalhoz! Csak mondja magát jobboldalinak, hogy minél több agymosott droid szavazatát szerezze meg!
Egyetlen jobboldali párt sincs a világon, amely a szabadpiaci gazdasággal ennyire ellentétes politikát követne! Állami iparfejlesztés, állmami bank, állami mobiltársaság, tervhívatal, állami monopóliumok, voluntarista gazdaságpolitika, -ezek mind a klasszikus bolsevik-szoci gazdaság jellemzői! Az összes állami vállalat az adófizezetőktől ellopott pézből van megalapítva és működtetve, arról nem beszélve hogy a korrupció melegágya!

No_Fidesz_No_Problem 2012.05.19. 10:25:53

"Ne haragudj, nézz őszintén a tükörbe, a jelenlegi vezetők: ők valódi vezetők, népvezérek? Mögéjük áll a nép? Nem."

*

Ezt tegnap írtam máshol:

A Fidesz nagyon sokat tett azért, hogy RONTSON az ország helyzetén az elmúlt 2 évben.

Kezdve mindjárt 2010 tavaszán, amikor a Kósa-Szíjjártó páros először shortolta a forintot...

Folytatva az IMF folyamatos anyjába küldésével, ami 600 milliárd plusz költséget jelentett az "embereknek", pedig Viktor azt mondta, nem ők fogják megfizetni.

Folytatva az egykulcsos adóval, amin a bruttó 220.000 Ft alatt keresők havonta 1.000 - 10.000 Ft közötti összeget buknak, és ami nem hogy nem pörgette fel a gazdaságot, hanem mínuszba fordította, pedig a Viktor azt ígérte, hogy fel fogja pörgetni.

Majd jöttek a "büdösmultikat" sarcoló különadók, amik - jaj, borzalom - mind át lettek hárítva a Zemberekre, pediga Viktor becsszóra megígérte, hogy nem hagyja áthárítani.

Most éppen a minden lehetséges fantázianév alatt kivetett újabb és újabb adónemeknél tartunk, az alacsony jövedelműeknél 5%-os nominális és mindenki másnál is legalább 3%-os reálbér-csökkenés mellett, közben az infláció éves szinten 6% körül jár, miközben Matolcsy gazdasági növekedést vizionál a pártújságokban.

Sokmindent kihagytam persze, lényeges apró elkúrásokat, de hát kommentet írtam, nem posztot.

Ja, és a MANYUP pénzeket is elszórták, elverték, eltapsolták, pedig a Viktor azt ígérte, hogy mindenki befizetését saját, névre szóló számlán tartják majd nyilván.

Az a fontos, hogy szorgos népünk győzni fog, meg hogy nem leszünk gyarmat.

*

Visszatérve a kommentedhez: ugye te sem gondolod komolyan, hogy az elmúlt két év ámokfutása és az előttünk álló két év vélhetően még ennél is durvább ámokfutása után a Fidesznek esélye lenne arra, hogy megtartsa a pozícióját és ne menjen a kukába az 1990-94-ben szintén tényleges koalíciós partner nélkül, egyedül kormányzó MDF, és a rendszerváltó pártból örök szatelitté lett SZDSZ után?

Lacdelo 2012.05.19. 10:27:00

@bankvezér:

A Fidesz az MSZP-nel is 100-szor inkompetensebb es korruptabb part.

Mig az MSZP megujulasra alkalmas, addig a Fidesz Orban uralkodasa alatt megujulasra keptelen.

Egyebkent naiv vagy, ha azt hiszed, hogy akarmelyik part is lesz hatalmon akkor nem lesz korrupcio. A kerdes a foka es az elszamoltatasa.

A Fidesznel intezmenyesult a korrupcio (lasd Angyan, kozbeszerzesek, oligarchak), mig az MSZP-nel egyeni korrupt egyenek. A Fidesznel elszamoltatas sohasem lesz, hiszen a kezukben van az ugyeszseg es a birosag. Orban Viktor kijelentette marpedig korrupcio nincs es oligarhak nem leteznek, csak labanc politika. ;)

Egyre kevesebb ember akad az orszagban, aki ezt a baromsagot beszopja. Neked se artana lassan elgondolkodnod, ahelyett hogy csontig nyalnal amikor csak teheted. ;)

Scagnetti 2012.05.19. 10:27:12

@No_Fidesz_No_Problem:

"Szerintem már elkezdték, de azt nem írom le, hogy miből gondolom."

Akkor ez örök titok marad, mert tőlük sem fogjuk megtudni.

"Ez vagy azt jelenti, hogy hülye volt a tanácsadója, vagy azt, hogy hülye volt és nem hallgatott a tanácsadóira."

Nem, ez azt jelenti, hogy az MSZP is pont annyira populista, minta többi. Hitegetheted magad azzal, hogy nem, de attól még ők is hülyének nézik a szavazóikat.

"Nem a kommentek száma a lényeg, hanem az, hogy volt-e a posztban fajsúlyos - vagy éppen bulváros - üzenet, és hány emberre volt a poszt üzenete hatással."

Nagyon kevésre. Nem a blogolók adják a szavazótábor többségét.

"Szerintem nem populisták, csak lenne mit csiszolgatni még a stílusukon."

Hát valóban lehetne kevésbé populistának álcázni magukat, ezzel próbálkoznak is néha, csak nem megy nekik, mivel egész életükben hülyeséggel etették a szavazókat, most már nehéz változtatni. És valljuk be, ehhez nincs is meg a szándék. Ők legközelebb is a szavazó totális hülyére vételével akarnak majd nyerni, ahogy eddig is mindenki a rendszerváltás óta.

"Mesterházy nemrég tárgyalt Obama kampánystábjával... :)"

Megpályázott náluk egy takarítói állást?

"Nem tudjuk, hogy kikre szavaz MAJD a nép 2014-ben. Azt tudjuk, hogy a félidőben szokásosnál sokkal nagyobb passzivitás a Fidesz ellenszenves kommunikációjának, és a még ellenszenvesebb tetteinek a számlájára írható."

És véletlenül sem annak, hogy az ellenzék egy nagy nulla. Szegény szocikra szavazni vágyó polgárt a Fidesz gazságai tartják vissza az imádott MSZP-től. :)

"Keleten az ottani Jobbik alapszervezet éppen most van felbomlóban egy nőügy miatt..."

Az egyik a sok közül. Van még ott bőven.

"Az önkormányzati választás más tészta. Ott tényleg ki kell menni az emberek közé és elfogadtatni magad. Van, aki erre nem alkalmas, vagy alkalmas lenne, de nem kap hozzá megfelelő felkészítést, vagy ügyetlen a háttérstáb."

Csak szólok, ez a parlamenti választáson is így van.

"A megújulásról a DK tagok kiválása és a nemrég rendezett tisztújító kongresszus után kezdett beszélni Mesterházy. A megújulásnak most van itt az ideje."

Nem, a megújulásnak legkésőbb 2010. április végén lett volna itt az ideje, de az elvtársak kapaszkodnak a székeikbe. Gyurcsány kivágása az egyetlen pozitív dolog volt, amit tettek, de ez sem rajtuk múlt, hanem Feri izgágaságán, aki nagyon szerette volna már visszaszerezni magának a pártot, és mikor nem sikerült duzzogva elvonult.
De ezt leszámítva mi történt? Kik a párt vezetői? Szekeres, Kiss, Lendvai és a többiek. Akár tíz évvel ezelőtt is. Ez lenne a megújulás?

Scagnetti 2012.05.19. 10:29:27

@No_Fidesz_No_Problem: Már ne is haragudj, de aki fantáziát lát az MSZP-ben, sőt nekik adná a kormányrudat, annál elég nagy baj van.

Az egy dolog, hogy a Fidesz szar és le kell váltani. Na de az MSZP-t a helyére? Azzal mit fogunk elérni?

No_Fidesz_No_Problem 2012.05.19. 10:31:36

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

"Egy bajunk van csak, és ezt valóban a szociknak köszönhetjük: Nem tudnak kiállni az embereket megszólítani, nem tudják elmondani, hogy orbán hazudik, pedig csak le kellene játszani egy két évvel ezelötti interjúját, és egy mai nyilatkozatát."

*

Ez így van.

Valahogy nem fedezték fel még maguknak, hogy a neten kb. 2000-ig visszamenően minden dokumentálva van, és minden visszakereshető és hivatkozható, nagyon sok minden még korábbról is :)

No_Fidesz_No_Problem 2012.05.19. 10:35:27

@bankvezér:

"Ezt a sok adót az államadósság miatt kell bevezetni."

*

NEM.

Ezt a sok adót amiatt kellett bevezetni, mert Orbánék a piaci finanszírozást választották. Ez önmagában is kb. dupla kamatterheket jelentett, mint a "mi bankukn" hitele jelentett volna. De még ezt a baromságot is meg tudták fejelni azzal, hogy a kétszeres kamatterhek mellé LEÁLLÍTOTTÁK a magyar gazdaságot.

600.000.000Ft - hatezer-milliárd forint - plusz költséget jelentett a magyar gazdaságnak eddig az, hogy Orbán úgy döntött, hogy "nem leszünk gyarmat".

Lacdelo 2012.05.19. 10:35:38

@Brix:

Azert van 2 markans jobboldali gazdasagpolitikai motivum a Fidesz politikajaban.

1. A gazdagok segitese es tamogatasa a szegenyek rovasara. Az egykulcsos ado es az adokedvezmenyek es devizahiteltorlesztes is mind jobboldali elkepzeles. Raadasul egy tombolo vilagvalsag kozepette, amikor is nagy tomegcsoportok csusznak le es szegenyednek el.

2. Az uj Munkatorvenykonyv - kiszolgaltatotta teszi a munkaltatokat. Modernkori rabszolgasag.

A Fidesz nacionalizmusa is jobboldali populizmus.

Egyebkent amit leirtal az teljesen helytallo. A Fidesz egy populista part, ami csak a sajat hasznat lesi es nem politikai ertekek menten politizal. Ha az erdeke azt kivanja, akkor politikajat 100%-osan megvaltoztatja. A lenyeg a penz es a hatalom bitoklasa.

bankvezér 2012.05.19. 10:42:28

@No_Fidesz_No_Problem:
Nem értesz semmihez, a 10 újjal való íráson kívül.
Folyamatosan hazudsz is. De ez így nem vita.

Lacdelo 2012.05.19. 10:48:58

@Scagnetti:

"Az egy dolog, hogy a Fidesz szar és le kell váltani. Na de az MSZP-t a helyére? Azzal mit fogunk elérni? "

Azzal azt fogjuk elerni, hogy Magyarorszag megszabadul a legtobb eleskodo korrupt fideszestol, kiveve Ader es a tobbi 9 vagy eletfogytiglanos Fidesz kadertol. Igazad van, ezeket a tobbi fideszes partkatonakat csak vasvillaval lehet elkergetni, mert kulonben guzsba kotik a kovetkezo kormanyok kezet es semmit nem er a valasztok akarata. Lasd jo pelda Esztergom. Az uj polgarmester semmit nem tud csinalni, mert az ott maradt fideszesek mindenben meggatoljak. Ezt fogjak nagyban 2014-ben is csinalni a bebetonozott fideszes emberek a hivatalok elen. :(

A Fidesz Balkant csinalt Magyarorszagbol, ahol lassan mar polgarhaborus hangulat van.

Fidesz politika "divide et impera" - tomjuk tele a sajat es a haverok zsebet (lasd oligarchak, kozbeszerzes) a tobbit meg pusztuljon ahogy tud (24 ezer - 48 ezer Ft-os) segelyeken.

No_Fidesz_No_Problem 2012.05.19. 10:49:01

@No_Fidesz_No_Problem:

Bocs, nem hatezer-milliárd, hanem "csak" hatszáz-milliárd pluszt jelentett két év alatt a "szabadságharc":

Naponta 700 millió, hetente 5 milliárd, havonta 20 milliárd, éves szinten pedig 250 milliárd adóforintba.

Fejenként naponta több, mint 70, hetente 500, havonta 2000, éves szinten 25.000 forintjába kerül minden egyes magyar adófizető polgárnak a Fidesz szabadságharca

No_Fidesz_No_Problem 2012.05.19. 10:50:35

@Scagnetti:

"Már ne is haragudj, de aki fantáziát lát az MSZP-ben, sőt nekik adná a kormányrudat, annál elég nagy baj van. Az egy dolog, hogy a Fidesz szar és le kell váltani. Na de az MSZP-t a helyére? Azzal mit fogunk elérni?"

*

Szerintem nem "az MSZP" kell, hogy leváltsa a Fideszt, hanem egy baloldali koalíció.

Lacdelo 2012.05.19. 10:51:46

@bankvezér:

Eddig meg erdemben semmit sem tudtal cafolni.

Ez az elmultnyolcevezes mar a kutyat se hatja meg. Ha el mesz valamelyik kocsmaba es a Fideszt elteted, akkor ugy vagnak szajba, hogy arrol koldulsz.

No_Fidesz_No_Problem 2012.05.19. 10:52:09

@bankvezér:

"Nem értesz semmihez, a 10 újjal való íráson kívül. Folyamatosan hazudsz is."

*

Érveid nincsenek.

A készen kapott gondolat-paneleidre senki nem vevő.

Miért nem mész kirándulni inkább?

No_Fidesz_No_Problem 2012.05.19. 10:54:04

@Lacdelo:

"Ha el mesz valamelyik kocsmaba es a Fideszt elteted, akkor ugy vagnak szajba, hogy arrol koldulsz."

*

Szerintem piacra se nagyon menjen, és buszra/vonatra se szálljon fel :)

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.05.19. 10:54:08

@Lacdelo:

Mig az MSZP megujulasra alkalmas, addig a Fidesz Orban uralkodasa alatt megujulasra keptelen.

- Vajon milyen lenne egy orbán nélküli fidesz? Kiknek kellene még orbánnal együtt elhagynia a fideszt, hogy ismét nagy betűvel írjam le a párt nevét?

Egyszerűen képtelen vagyok elhinni, hogy a fideszben mindenki ekkor hülye/tolvaj/gyökér.

Mi történne, ha sikerülne pár fidesz tag szemét kinyitni? Őket is bevennék a buliba, vagy kidobnák?

Lacdelo 2012.05.19. 10:54:13

@No_Fidesz_No_Problem:

En szivesen latnek jobboldali konzervativ (a Fidesz az populista) partokat is a parlamentben, de a Fidesz (Orban) megfojtja az osszes ilyen iranyu kezdemenyezest.

Lacdelo 2012.05.19. 10:55:03

@No_Fidesz_No_Problem:

Valahogy csak el kell jutnia a miniszteriumba. ;)

Scagnetti 2012.05.19. 10:56:51

@Lacdelo: Csak arra nem válaszoltál, mit fog csinálni az új kormány.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.05.19. 10:56:59

@Scagnetti:

"Nem a kommentek száma a lényeg, hanem az, hogy volt-e a posztban fajsúlyos - vagy éppen bulváros - üzenet, és hány emberre volt a poszt üzenete hatással."

Nagyon kevésre. Nem a blogolók adják a szavazótábor többségét.

- Ez relatív. Én az itt olvasottakat/leírtakat 10-15 emberrel vitatom meg folyamatosan. Ők sosem jönnek ide fel, de rajtam keresztül az üzenet eljut hozzájuk, ha nem is minden posztot olvasok:_fel/mondok_el nekik szóról szóra, de látják ők is a(z itteni) trendeket, folyamatokat.

Scagnetti 2012.05.19. 10:59:14

@No_Fidesz_No_Problem: Olyat is láttunk már. (Legalábbis baloldalinak nevezték magukat.) Szép emlékek nem kötődnek ahhoz sem.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.05.19. 10:59:14

@Lacdelo:
Azert van 2 markans jobboldali gazdasagpolitikai motivum a Fidesz politikajaban.

- ezek, amiket felsoroltál, a feudalizmusba vezető út lépcsőfokai.

No_Fidesz_No_Problem 2012.05.19. 10:59:38

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

"Kiknek kellene még orbánnal együtt elhagynia a fideszt, hogy ismét nagy betűvel írjam le a párt nevét?"

*

Az alapító tagoknak.

Vagy az alapítókat otthagyni a lejáratott és bemocskolt "brand" alatt, az értelmesebbjének meg ki kellene válnia, hogy egy új jobboldali pártot alapítsanak.

De szerintem nem elhivatott, hanem úgynevezett megélhetési politikusoktól nem lehet ilyesmit várni.

Ha a Fidesz parlamenti képviselőcsoportjában elkötelezett, elhivatott, a választóik érdekeit néző politikusok ülnének, már rég darabokra szaggatták volna a párt vezetését.

Lacdelo 2012.05.19. 11:00:24

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

Mindenki szervilis es gerinctelen a Fideszben. Biztos vagyok benne, hogy a legtobb fideszes latja, hogy nagy baj van, de mivel a partstuktura olyan a Fideszben, hogy a hatalom Orban es bizalmasai kezeben oszpontosul, igy nem mer senki se markansan fellepni ellene nyilvanosan, hiszen hamar kinnt talalna a helyet. Aki Orbanra veszelyt jelent az hamar megregulazzak, felreallitjak es/vagy kizarjak.

No_Fidesz_No_Problem 2012.05.19. 11:03:38

@Scagnetti:

"@Lacdelo: Csak arra nem válaszoltál, mit fog csinálni az új kormány."

*

A ciklus félidejében NEM SZABAD kész programot hirdetni.

Lacdelo 2012.05.19. 11:07:58

@Scagnetti:

Eloszor is el kell takaritani az uj fideszes alaptorvenyt, es a fideszes partkatonakat az intezmenyek elerol, mert ha nem akkor Magyarorszagnak rossz vege lesz. Magyarorszagot mar 50%-os tobbseggel nem lehet kormanyozni a jovoben a Fidesznek hala. A 2014-es kormany nagyban fog fuggni a fideszes partkatonak akaratatol es vetojogatol. Ha nem a Fidesz nyer, akkor ezek a hithu fideszes emberek elfogjak lehetetleniteni Magyarorszag mukodeset es csodbe viszik Magyarorszagot (megvetozzak a koltsegvetest, feloszlatjak a parlamentet) lasd Esztergom peldaja ( a fideszes varosatyak hagyjak hogy Esztergom kiverezzen, csakzert hogy a kovetkezo valasztason a legyengitett polgarmesternot megbuktathassak). A Fidesz szarik Esztergomra, Magyarorszagra. Nekik csak a penz es a hatalom a fontos, barmi aron.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.05.19. 11:08:51

@No_Fidesz_No_Problem:

Szerintem nem "az MSZP" kell, hogy leváltsa a Fideszt, hanem egy baloldali koalíció.

- Eddig mindig valami ellen szavaztunk. Sajnos 2014-ben sem lesz ez másképp.

Lacdelo 2012.05.19. 11:09:42

@Scagnetti:

"Csak arra nem válaszoltál, mit fog csinálni az új kormány. "

Orszagot, demokraciat menteni, megporgetni a gazdasagot.

Scagnetti 2012.05.19. 11:11:38

@No_Fidesz_No_Problem: Ne aggódj, én később sem várok tőlük ilyesmit. :) A program az lesz, ami eddig. Fúj Orbán! A sikere is hasonló lesz az eddigiekhez.

Scagnetti 2012.05.19. 11:12:14

@Lacdelo: Ja, ahogy 2010-ig, mikor még pörgő világgazdaság mellett is képesek voltunk lecsúszni.

genyamagyar 2012.05.19. 11:16:49

@Lacdelo: "Eloszor is el kell takaritani az uj fideszes alaptorvenyt, es a fideszes partkatonakat az intezmenyek elerol, mert ha nem akkor Magyarorszagnak rossz vege lesz."

Nyugi, meglesz!

No_Fidesz_No_Problem 2012.05.19. 11:17:50

@Scagnetti:

"A program az lesz, ami eddig. Fúj Orbán! A sikere is hasonló lesz az eddigiekhez."

*

A gyűlöletkeltés és a folyamatos ellenségkép-keresés a Fidesz jellemzője. Valahogy nem tudnak elszakadni ettől a vakcsoportképző technikától, pedig milliárdokat költenek a kommunikációs tanácsadóikra az adófizetők pénzéből.

Lacdelo 2012.05.19. 11:18:04

@No_Fidesz_No_Problem:

Sajnos nem lehet tudni, hogy mi lesz 2014-ben.

Az en verziom szerint egy vegletegig kifosztott (korrupcio), kivereztetett (inkompetens Matolcsyzmus)Magyarorszagot fog a kovetkezo kormany megorokolni.

De az se biztos, hogy a baloldal kepes lesz kormanyt alakitani. A Fidesz biztos, hogy nem lesz kepes egyedul kormanyt alakitani, ezert a Jobbik es a Fidesz koaliciora is hajlando lesz, csak azert hogy Orban maradjon hatalmon. A Fidesz sohase tamadja a Jobbikot, probalja inkabb magahoz csalogatni. A Jobbik az hatalomehes es koaliciora fog lepni a Fidesszel, csak azert, hogy a "komcsikat, Gyurcsanyekat, es SZDSZ-es budos zsidokat" ne engedjek a hatalomra. Ennek az ara Belugyminiszterium, agrarium es az igazsagszolgaltatas (esetleg kulturalis tarca) lesz.

Remelem a Jobbik nem fog hatalomra kerulni, mert akkor Magyarorszagnak befellegzett.

No_Fidesz_No_Problem 2012.05.19. 11:20:00

@Scagnetti:

"Ja, ahogy 2010-ig, mikor még pörgő világgazdaság mellett is képesek voltunk lecsúszni."

*

Linket kérek.

Bizonyára elfelejtetted, hogy a gazdasági válság 2008 őszén tört ki, és már előtte is akadozott a motor.

Tehát a világgazdaság 2010-ben már nem pöröghetett.

No_Fidesz_No_Problem 2012.05.19. 11:24:00

@Lacdelo:

"A Fidesz biztos, hogy nem lesz kepes egyedul kormanyt alakitani, ezert a Jobbik es a Fidesz koaliciora is hajlando lesz"

*

A Fidesz-Jobbik koalíció a Jobbik számára a felmorzsolódást jelentené. Ha végiggondolod, hogy mi lett a sorsa 1990-től a nagy és domináns párt mellé szegődött, sokkal kisebb támogatottságú koalíciós partnereknek, akkor meg tudod jósolni azt is, mi lesz a Jobbik sorsa, ha beáll partnernek az arrogáns, és a "csak egy maradhat" elvét nyíltan valló mamutpárt mellé.

Scagnetti 2012.05.19. 11:25:44

@No_Fidesz_No_Problem: Pont ugyanúgy jellemző a szocikra is. Ők sem tudnak mást az orbánozáson kívül. Csak valamiért úgy csináltok, mintha a balos gyűlölet szebb lenne a jobbosnál.

Lacdelo 2012.05.19. 11:25:45

@Scagnetti:

A vilaggazdasag 2007 vegeig porgott.

A szocik hibasak voltak abban, hagytak a hianyt elszallni es nem hoztak meg radikalis reformokat a gazdasagban, amit a legtobb tersegbeli orszag meghozott.

A Fidesz populista modon 14. havi nyugdijat is igert - a szocik ezzel hibasan versenyeztek, es lakastamogatasi hiteleket nyujtott tobb 100 mrd-dal megdobva a hianyt, amit a szocik tovabb vittek. Amikor a szocik le akartak allni a hazugsagokkal es megszoritast akart bevezetni, hogy egyensulyba hozzak a koltsegvetest (populista politika - Oszodi beszed), akkor a Fidesz meghirdette, hogy nem kellenek megszoritasok. Minden intezkedest es reform kezdemenyezest megfojtottak - szocialis nepszavazas.

Scagnetti 2012.05.19. 11:27:25

@No_Fidesz_No_Problem:

És mégis milyen linket kérsz egy nyolc éves időszakról?

Ott az őszödi beszéd. Maga Feri mondja el, a saját szájával. Neki csak elhiszed.

No_Fidesz_No_Problem 2012.05.19. 11:27:32

@Scagnetti:

"Pont ugyanúgy jellemző a szocikra is. Ők sem tudnak mást az orbánozáson kívül. "

*

Linket kérek :)

Scagnetti 2012.05.19. 11:29:52

@Lacdelo: Csak szólok, azoknak a reformoknak a meghozásához annyi kellett volna, hogy a kormány képviselői megnyomják a gombokat, amikor kell. Nem nyomták. Persze ezt is rá lehet fogni a Fideszre, ahogy az MSZP kormány az összes faszságát rájuk fogta, de attól még nem lesz igaz. Hogy a gombokat nem nyomták meg, az azért volt, mert a kormányon belül sem volt egyetértés.

Scagnetti 2012.05.19. 11:31:02

@No_Fidesz_No_Problem:

nepszava.hu
klubradio.hu
mszp.hu

Kezdetnek bőven elég. Ha mégis hiányérzeted van, a guglit javaslom.

No_Fidesz_No_Problem 2012.05.19. 11:31:55

@Scagnetti:

"Ott az őszödi beszéd. Maga Feri mondja el, a saját szájával. Neki csak elhiszed."

*

Hibás érvelés.

Össze akarod mosni a 2006-os, Gyurcsány-féle pártot és a Gyurcsány-beszédet a jelenlegi, Gyurcsány nélküli, megújulást hirdető párttal és Mesterházy nyilatkozataival.

*

Mondjuk ez a stratégia akár sikeres is lehet mindaddig, amíg a megújulást hirdető MSZP nem szánja el magát egy radikális "re-branding" lépésre és nem iktat ki minden olyan elemet az arculatából és a kommunikációjából, ami lehetőséget ad az összemosásra.

Lacdelo 2012.05.19. 11:33:34

@No_Fidesz_No_Problem:

A Jobbik egyedul sohasem lesz kepes a kormanyzasra (nincs meg a szellemi toke, a zsidozasra es a ciganyozasra alapulo es az anti-EU politikat folytatva sohasem lesznek kormanyzo kepesek). Ha valaha hatalomra es pozicioba akarnak jutni, akkor a Fidesszel egyutt tudnak csak. A Jobbik igy is ugy is fel fog morzsolodni 10 even belul, a kerdes az, hogy addig is kitudjak-e hasznalni az alkalmat, hogy jol megszedjek magukat es hatalmat tudjak gyakorolni.

No_Fidesz_No_Problem 2012.05.19. 11:35:21

@Scagnetti:

hirtv.hu
echotv.hu
mno.hu
magyarhirlap.hu
demokrata.hu

*

mtv.hu
mti.hu
mr1.hu

Scagnetti 2012.05.19. 11:35:31

@No_Fidesz_No_Problem: Megújulást hirdető MSZP? Ez jó! Csak hol az a megújulás? :)

Scagnetti 2012.05.19. 11:36:39

@No_Fidesz_No_Problem: Ezt minek hozod ide? Nem kértem. Veled ellentétben, én nem akarom elhazudni egyik oldaltól sem a gyűlölködést. Csak te erőlködsz hiába.

No_Fidesz_No_Problem 2012.05.19. 11:37:35

@Lacdelo:

"Ha valaha hatalomra es pozicioba akarnak jutni, akkor a Fidesszel egyutt tudnak csak."

*

A koalíció a Fidesszel NEM jelentené a hatalomba jutást a Jobbik számára. Csak a hatalomba jutás látszatát jelentené. Kérdés, hogy hajlandóak lennének-e beáldozni a párt létezését pár évnyi látszatért.

Lacdelo 2012.05.19. 11:40:04

@Scagnetti:

En nem is vedem az MSZP-t. Gyengek es erotlenek voltak es ujra akartak magukat valasztatni. Ezert erotlenul kezdtek bele es gyorsan hatra arcot vagtak a szocialis nepszavazas utan.

A szerkezeti reformok nagy sokkot jelentettek volna a tarsadalom nagy reszenek, ami biztos bukasukhoz vezetett volna, raadasul a Fidesz ellenezte es partpolitikajat a szoci reformok visszacsinalasara epitette. Nem kell megszoritas. Jo pelda a nem kihasznalt, gazdasagtalan vasutvonalakat a szocik leallitottak, mig a Fidesz 2010-ben ujra nyitotta.

Scagnetti 2012.05.19. 11:42:00

@Lacdelo: De ha gyengék és erőtlenek, akkor mi a fenét vártok tőlük a jövőben? Hogy 2018-ra megint összehozzák valakinek a kétharmadot?

No_Fidesz_No_Problem 2012.05.19. 11:42:47

@Scagnetti:

"Megújulást hirdető MSZP? Ez jó! Csak hol az a megújulás? :)"

*

Fél éve hagyta ott a pártot Gyurcsány és pár karakteres figura. Egy hónapja volt a tisztújító kongresszusuk, ahol Mesterházyt újraválasztották.

Ilyen rövid idő alatt nem lehet a felszínes szemlélő számára is észre vehető mértékben megújulni, ilyen rövid idő alatt legfeljebb csodát várhatsz.

A csodavárás meg ugye a jobboldali szavazótábor műfaja :)

No_Fidesz_No_Problem 2012.05.19. 11:45:25

@Scagnetti:

"De ha gyengék és erőtlenek, akkor mi a fenét vártok tőlük a jövőben?"

*

Tanulnak a hibáikból. Róluk ezt még lehet feltételezni, míg a Fidesz szemmel láthatóan semmiből nem tanul, a jelek és az ország helyzete ezt mutatja.

Lacdelo 2012.05.19. 11:52:14

@No_Fidesz_No_Problem:

A Jobbik ha hatalomra kerul a Fidesszel koalicioban, akkor nem lesznek olyan bambak mint a MDF vagy Kisgazdak, akik hagytak, hogy a Fidesz maganak tulajdonitson mindent ami jo es ami sikertelen azt rakenje a koalicios partnereire. A Jobbik az erejet mindig mutatna es minden sikert maganak tulajdonitana.

A Fidesz viszont tovabb amortizalna magat, hiszen neonacikkal fogott ossze, amit a torzsfideszesek se neznenek jo szemmel.
A 2018-at biztos buknak, hiszen az orszag totalis kaosz es osszeomlas hataran lenne, de legalabb Orban kapna 4 plusz evet a hatalomban, ami tobb 100 mrd extra a fideszes oligarchaknak.

Scagnetti 2012.05.19. 11:53:40

@No_Fidesz_No_Problem:

Két évük volt már, nem fél. De a két teljes év alatt sem csináltak semmit.

Nem, a csodavárás általában pont a baloldali szavazók műfaja. Ők várják a gondoskodást az államtól. Az, hogy nálunk a jobb nem jobb, a bal nem bal, az más kérdés.

No_Fidesz_No_Problem 2012.05.19. 11:56:05

@Scagnetti:

"Nem, a csodavárás általában pont a baloldali szavazók műfaja. Ők várják a gondoskodást az államtól."

*

Ezt hogy érted egészen pontosan?

Scagnetti 2012.05.19. 11:56:36

@No_Fidesz_No_Problem: És ezt honnan tudod? Kitalálom, ők mondták. :)

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.05.19. 11:56:52

@Lacdelo:

Remelem a Jobbik nem fog hatalomra kerulni, mert akkor Magyarorszagnak befellegzett.

- Keresd ebben is a1 pozitívumot!
Minél jobban fasizálódik az ország, annál hamarabb (még az én életemben tán) elhozzák a nyugati barátaink a demokráciát. Az igazit!

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.05.19. 11:59:27

@No_Fidesz_No_Problem:

A Fidesz-Jobbik koalíció a Jobbik számára a felmorzsolódást jelentené.

A jobbik már bebizonyította, hogy egy zsákmánypárt. A hatalom fogja őket érdekelni, meg a remény, hogy esetleg újra embereket lövethetnek a Dunába.
A tagságuk már így is a fidesz felé kezd fordulni (Horthy szobor, Nem leszünk gyarmat, komcsizás, ...)
A fidesz rengeteg elemét megvalósította a jobbik 'programjának'.

Lacdelo 2012.05.19. 11:59:40

@Scagnetti:

En szivesen szavaznek mas partokra is. En nem vagyok megrogzott szoci szavazo, en legutoljara az LMP-re szavaztam, mert Bajnai nem indult es a szocik mar eleve feladtak. Azzal kell dolgozni, ami van.

Jo lenne ha lennenek uj partok, de a Fidesz mindent elkovet, hogy nehogy megtudjanak jelenni.
1. Kozmedia - Fidesz fele huzasa.
2. Uj valasztasi rendszer - kopogtatatocedula gyujtes, egyfordulossag - ez mind nagy partoknak kedvez.
3. Az allami penzek megvonasa a partoktol- a kis partok, hogy fogjak a tetemes valasztasi koltsegeiket visszafizetni?

A Fidesz szisztematikusan leepiti annak lehetoseget, hogy uj partok megjelenhessenek, hiszen nekik az MSZP, DK kenyelmes ellenfel. MSZP - elmultnyolcev, komcsi , DK - Gyurcsany, oszodi beszed.

No_Fidesz_No_Problem 2012.05.19. 12:00:06

@Lacdelo:

"A 2018-at biztos buknak, hiszen az orszag totalis kaosz es osszeomlas hataran lenne, de legalabb Orban kapna 4 plusz evet a hatalomban, ami tobb 100 mrd extra a fideszes oligarchaknak."

*

Ez akkor lenne reális forgatókönyv szerintem, ha az ország elszigetelten, egy távoli szigeten lenne, a külvilától elvágva. Laboratóriumi körülmények között, őrült tudósok csoportdinamikai és humán-etológiai kísérletei alá vonva.

Ezzel szemben Magyarország Európa közepén, gazdasági, politikai és katonai szempontból is beágyazva, uniós tagállamként létezik.

bankvezér 2012.05.19. 12:00:10

@Lacdelo:
Ezt a sok butaságot a 90 éves nagymamádnak próbáld bemagyarázni. Neki már úgyis minden mindegy.
Ezzel az írásoddal bizonyítottad, hogy mennyire agymosott vagy. Amit te javasolsz annak egy biztos következménye lesz, - az, hogy Magyarország az úniós balliberális nagytőke és Oroszország gyarmata lesz. Én ebből nem kérek.

bankvezér 2012.05.19. 12:03:42

@Lacdelo:
Az MSZP legalább 20 évre eladósította az országot. Ebből még csak két év telt el.
Te kapjál már a fejedhez !

Lacdelo 2012.05.19. 12:06:10

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

"Minél jobban fasizálódik az ország, annál hamarabb (még az én életemben tán) elhozzák a nyugati barátaink a demokráciát. Az igazit!"

Ebben egy nagy hiba van.

1. Mar 90-ben elhoztak nekunk es 2004-ben is amikor EU-ba csatlakoztunk. Nem tudtunk elni vele, mivel nem akarunk. A demokraciat nagyon nehez importalni, mivel mi magyarok hajlamosak vagyunk a szervilizmusra, tekintelyelvusegre es populizmusra. Lasd Orbanizmus - Nem leszunk gyarmat. A demokraciat mint gyenge, rosszul mukodo rendszert latjauk, ami tele van veszekedessel. Ahelyett egy eros kezu vezert favorizalunk aki megmondja, hogy mi a jo es a rossz nekunk.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.05.19. 12:06:40

@bankvezér: Magyarország az úniós balliberális nagytőke és Oroszország gyarmata lesz. Én ebből nem kérek.

Ha minden nyugati tulajdonú cég holnap összecsomagolna, szerinted itt mi lenne? Hány embernek adnak ezek a cégek munkát? Hány család él belőlük? Mekkora a háztartásodban a globalizált (gyarmati) termékek részaránya?

Megsúgom, addig jó, amíg 'gyarmat' vagyunk.

No_Fidesz_No_Problem 2012.05.19. 12:06:53

@Lacdelo:

"Jo lenne ha lennenek uj partok, de a Fidesz mindent elkovet, hogy nehogy megtudjanak jelenni."

*

2014-ig biztosan nem lesznek új pártok, de nem csak a Fidesz miatt, hanem azért is, mert egy új párt felépítése a nulláról addig a szintig, hogy a parlamentbe juthatnak, méghozzá nem valami periferiális pártocskaként, hanem tényezőként, az legalább 3-4 év céltudatos, kemény munka.

Az a baj, hogy mindenki mindig mindent azonnal akar, és ha azt látja, hogy ha most belevág, akkor két év múlva nem valószínű, hogy a lábai előtt hever majd az ország, akkor inkább bele se vág :-/

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.05.19. 12:08:15

@Lacdelo:

Van benne igazság. Azonban látni kell, noha élni nem biztos, hogy tudunk vele, egyesek remekül tudnak vele vissza élni.

Lacdelo 2012.05.19. 12:16:21

@bankvezér:

A szocik hibasak voltak, hogy olyan mertekben koltottek joleti kiadasokra, ami nem volt fenntarthato. A szocik hibaja volt, hogy hagytak elszallni a koltsegvetest es tobb mint 20%-kal megdobtak az allamadossagot. (Europaban szinte minden allam ugyanezt csinalta Spanyolorszag, Olaszorszag, Anglia, Nemetorszag, Belgium, Irorszag, Gorogorszag, stb...).

A Fidesz a tavalyi hianyt (MNYP penzt nem szamolva) 6%-osra emelte. Az MNYP penzt ugy elte fel, hogy az allamadossag nem csokkent.

A Fidesz 8,5-9%-os kamatu 10 eves allampapirokat bocsajt ki, mig az IMF 3% korul finanszirozna Magyarorszagot.

A Fidesz ellene volt minden megszoritasnak , koltsegvetesi kiigazitasnak 2010 elott.

Oszinten, te tenyleg nem erted/latod/ tapasztalod, hogy a Fidesz a leginkompetensebb part (a Jobbik utan)?

Mc Master 2012.05.19. 12:20:18

@Lacdelo: se 1990-ben, se 2004-ben nem hoztak nekünk el semmilyen demokráciát. Te nem Magyarországon élsz? Amíg ugyanazok az arcok ülhetnek a parlamentben és egyéb helyeken is, mint 1990. előtt, addig itt nincs semmilyen demokrácia. Az Uniót, mint demokráciát, jobb nem emlegetni.

Lacdelo 2012.05.19. 12:23:27

@bankvezér:

En az agyamat nem az m1-en, kuruc.info-n, Magyar Nemzeten, HirTv-n, EchoTv-n izmositom, mint te. Tudom amit mondok, azt nem tudod feldolgozni, mert nem szoktal ahhoz, hogy gondolkodjal es megprobaljal tenyek menten, ideologia mentesen gondolkodni.

Neked az kell, hogy valaki megmondja neked, hogy te mit csinaljal, hogyan gondolkodjal, mit utaljal es szeressel.

Van neked barmifele kifogasod a Fidesz kormany elmult 2 eves kormanyzasaval kapcsolatban vagy szerinted minden a leheto legjobban halad?

A kozvelemenykutatasok szerint az emberek 80% ugy latja, hogy az orszag a rossz iranyba halad.

Mc Master 2012.05.19. 12:24:14

Amúgy meg nem értem, hogy ez a Mesterházy miért beszél úgy 2014-ről, mintha már meg is nyerte volna a választást. Ez az ember nem túl jó politikus. Ha megint leszerepel az MSZP, akkor majd az ilyen nyilatkozatok visszalőhetnek. Tegyük fel, hogy a Fidesz, ha nem is kétharmaddal, de újra kormányképes lesz. Akkor majd mondogathatják a Mesterházinak, hogy, gyerünk,vizsgáld felül a fideszes haverokat.
Komolytalan emberek ezek mind.

Mc Master 2012.05.19. 12:26:59

@Lacdelo: 80% úgy látja, hogy rossz irányban haladnak a dolgok? Akkor az hogy lehet, hogy Dunaújvárosban, az egyik komcsi fellegvárban a fideszes jelölt nyert nemrég? :O

Persze, azt tényleg nem lehet állítani, hogy minden tökéletes lenne, sokszor kinyílik az ember zsebében a bicska.

Lacdelo 2012.05.19. 12:30:16

@Moka_Miki:

Eltel te mar valaha kulfoldon Franciaorszagban, Nemetorszagban, Angliaban? Ha igen, akkor lehetne viszonyitasi alapod, hogy mi a kulonbseg egy magyar "demokracia" es egy nyugati kozott. Termeszetesen nincs olyan, ami teljesen tokeletes, hiszen minden embernek mas a megitelese a tenyekrol.

Attol mert mi ( es politikusaink) nem tudjak/akarjak a demokracia lehetosegeit kihasznalni es betartani annak szabalyait, addig nem is lesz itt igazi nyugati demokracia, lassan semilyen demokracia nem lesz, maximum latszat (papiron).

Lacdelo 2012.05.19. 12:31:36

@Moka_Miki:

"Persze, azt tényleg nem lehet állítani, hogy minden tökéletes lenne, sokszor kinyílik az ember zsebében a bicska. "

De gyorsan visszazarod, nehogy valamelyik fideszes haverod eszrevegye. ;)

Hertelendi 2012.05.19. 12:35:43

Valaki felvetette korábban, hogy a passzívakat, az otthon maradókat ki fogja megszólítani...
Hisz Orbán nap, mint nap megszólítja őket, hogy most ezért, holnap meg azért fizess többet. Na ezt nem tudja senki felmérni, megjósolni, hogy ők mit fognak csinálni 2014-ben. Ok tudom, '13 második felétől varázsütésszerűen beindul a gazdaság és Orbán osztogatni fog egészen a választásokig.

Kutchek (törölt) 2012.05.19. 12:35:58

@Moka_Miki: "az hogy lehet, hogy Dunaújvárosban, az egyik komcsi fellegvárban a fideszes jelölt nyert nemrég? :O"

Hát, vazze, ezzel a komcsi tempóval, hol nyerjenek, ha nem egy komcsi fellegvárban???

No_Fidesz_No_Problem 2012.05.19. 12:45:00

@Moka_Miki:

" 80% úgy látja, hogy rossz irányban haladnak a dolgok? Akkor az hogy lehet, hogy Dunaújvárosban, az egyik komcsi fellegvárban a fideszes jelölt nyert nemrég?"

*

Az a tény, hogy Dunaújvárosban az időközi választás első fordulóját Fideszes jelölt nyerte, az nem cáfolja azt a tényt, hogy a felmérések szerint az emberek 80%-a úgy gondolja, hogy rossz irányba mennek a dolgok.

No_Fidesz_No_Problem 2012.05.19. 12:57:03

BREAKING

"Új elnökséget választ magának a Jobbik a szombati tisztújító kongresszusán, ahol a párt már a 2014-es választásokra készül. Vona Gábor beszédében elmondta, hogy míg 2010-ben a párt megszilárdítása volt az elnökség feladata, addig 2014-ben az ország irányítását tűzik ki célul."

hvg.hu/nagyitas/20120519_Jobbik_Kongresszus_nagyitas

Wagem 2012.05.19. 13:08:17

@Lacdelo: De azért az irány jó.Breivik a norvég mészáros aki 80 embert ölt meg a leg rosszabb esetben is 20 évet kaphat luxus börtöbnen.Rafaelékat a magyar mészárosokat is gyakorlatilag felmentették.
Ez az...azért csak haladunk az igazi demokráciák felé.

bankvezér 2012.05.19. 13:10:21

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
Jön a multi és rátelepszik a közműszolgáltatókra. Ha akarja elzárja a gázcsapot. Ha nem zárja el, talán még rosszabbul jársz, mert egekbe emeli a szolgáltatási díjakat.
De neked ez tetszik. Szerintem neked kellene innen elmenni, mert azok vannak többségben, akiknek ez nem tetszik.
Vagy autópályát építenének a legdrágábban egész Európában... Vagy megnyílik a Tesco és minimálbéren alkalmaz 50 embert. 150 pedig munka nélkül marad, akik a te adódból kapják a segélyt, már ameddig kapják.

bankvezér 2012.05.19. 13:14:16

@Lacdelo:
Nem látom, mert nem azok.
Ez persze nem jelenti azt, hogy minden tetszene, csak tudom, hogy a többiek még lószart sem érnek. Börtönben lenne a helyük. Hazaárulás, stb .

bankvezér 2012.05.19. 13:18:09

@Lacdelo:
Én is nagyon elégedetlen vagyok a Fidesszel, de a többiekkel még ennél is elégedetlenebb lennék.
Gyurcsánynak és Mesterházynak már régen követ kellene törnie Recsken.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.05.19. 13:19:50

@Moka_Miki:
" Dunaújvárosban, az egyik komcsi fellegvárban a fideszes jelölt nyert nemrég?"
- 2011 júliusáról beszélsz? Az egy éve volt, nem rég.

"A Fidesz-jelöltje, Sztankovics László nyerte vasárnap Dunaújvárosban az időközi önkormányzati képviselő-választást - közölte Németh Tünde, az önkormányzat sajtószóvivője az MTI-vel. A 8. számó választókerület A 4851 választópolgárából 1036 járultak az urnákhoz, ami 21,3 százalékos részvételi arányt jelent.

Sztankovics 413 szavazatot kapott, ami 39,8 százalékos eredmény. "

Ez a győzelem akkora siker, hogy az már kudarc. A kudarcon viszont a többi párt is osztozik a fidesszel.

8,5 % ment el, és szavazott a fidesz mellett. És ennyivel már nyerni lehet.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.05.19. 13:48:16

@bankvezér:

"Jön a multi és rátelepszik a közműszolgáltatókra."
- Eladtuk nekik, mivel másképp nem tudtuk volna üzemeltetni. A multinak volt tőkéje a fejlesztésekre, melyek nélkül ma gyertyafény mellett palatáblán kommentelhetnél sok helyen.
Ahol lakom, ott a vízmű hazai kézben maradt. A tulajdont az önkormányzat nem adta, még üzemeltetni sem engedte a multinak. Egy hazai nevesincs kft üzemelteti a hálózatot, fejlesztés immár 20 éve jóformán semmi. Hetente van csőtörés, a vízaknámban 2-3 havonta ürítenem kell a szűrőt. A nyomás a településen immár olyan alacsony, hogy ha a WC tartály telítési idejét meg kellett hatszoroznom, különben ha a mosógép megy, nem lehetne lehúzni a WC-t, ahogy zuhanyozni is csak az után lehet, ha megtelt a tartály.
Sok gép ment már tönkre az elégtelen víznyomás, illetve a szennyezett víz miatt. Bizonyos forgalmazók kifejezetten lebeszélnek a termékükről, mikor megmondom nekik az irányítószámot.
Új házak építésének komoly kerékkötője, hogy a vízhálózat elavult és nem bír el sok helyen már plusz házakat.
Ezzel szemben a multi az üzemeltetés fejében vállalta volna a teljes rekonstrukciót. Bekötötte volna a településünket egy regionális vízhálózatba. Jelenleg egy forrástól függünk, ha áramszünet van, mert az ELMŰ teszem azt oszlopot cserél, akkor víz sincs, mivel nem megy a pumpa. Egy rohadt aggregátoruk sincs ilyen esetekre.
És ma másfélszer magasabb vízdíjat fizetek, mint ahova a multi befészkelte magát.

"Ha akarja elzárja a gázcsapot. Ha nem zárja el, talán még rosszabbul jársz, mert egekbe emeli a szolgáltatási díjakat."
- A piacot és a versenyt nem államosítással kell megfojtani, hanem szabályozni. Ésszel.
Többszereplőssé kell tenni a piacot, de nem magyar módra, ahol a területet osztjuk el, és azon belül minden szolgáltató kiskirály. Németországban a gázszolgáltatóm ha gyökér, másnap másik 32 szolgáltató közül választhatok. Országosan 1300 körül van a közmúszolgáltatók száma Németországban.
Egy kis segítség, hogy hány helyről vehetek közművet Németországban:
www.verivox.de/

"Vagy autópályát építenének a legdrágábban egész Európában..."
- Pártfinanszírozás. Strabag. Vegyépszer.

"Vagy megnyílik a Tesco és minimálbéren alkalmaz 50 embert. 150 pedig munka nélkül marad, akik a te adódból kapják a segélyt, már ameddig kapják. "
- Mi a baj a Tescoval? Olcsón kínál termékeket, egy bizonyos helyen, egy bizonyos minőségen. Akinek ez nem tetszik, vásárolhat máshol. Ha senki nem vásárol máshol, akkor a többi kisbolt bezár. Ha a kisboltnak marad vevőköre, akkor megmarad.
Németországban is vannak Tesco típusú üzletek, mégis virágzanak a kisboltok is. Mert tudják, mivel tudnak alternatívát nyújtani egy Tescoval szemben.
Csak 50 embert alkalmaz? És? Ha ennyivel meg tudja oldani, akkor tegye.
Ha 200 embert alkalmazna, akkor a plusz 150 ember bérét ki fizetné meg? A vevők. Lehet akkor nem mennének a Tescoba vásárolni, mert valószinüleg drágulnának az árak. Ha a Tesconak nincs vevője a rákényszerített plusz 150 munkavállaló miatt, akkor bezár a Tesco is. És akkor hosszútávon már 200 ember segélyét kell kifizetni, nem 150-ét.

- Nem szeretnék elmenni, mert ez a Hazám. Viszont egyre jobban azt akarják a vezetőink, hogy elmenjek, mert egyre lehetetlenebbé teszik az életet itt.
De ha majd én is elmegyek, akkor onnan kintről megnézem, mihez kezdtek majd, ha magatok maradtatok itt. Mulatságos lesz.

2012.05.19. 14:07:51

@bankvezér:

"legalább 20 évre eladósította az országot. Ebből még csak két év telt el. "

Gondolom a legfeljebb az 20.000 év lenne.
Mond csak, az ilyen szövegeket hol tanítják?

bankvezér 2012.05.19. 14:28:40

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
Ennyi sokat írtál nekem ? Most azért sikerült elérned, hogy megdöbbenjek.
Te vagy eddig a legszemléletesebb példája, hogy mi történik akkor, ha a hülyeség szorgalommal párosul.

bankvezér 2012.05.19. 14:30:46

@MikeBoy:
" Gondolom a legfeljebb az 20.000 év lenne.
Mond csak, az ilyen szövegeket hol tanítják? "
Valaki mással szórakozz!

Lacdelo 2012.05.19. 14:36:51

@bankvezér:

A Recsken a fideszes oligarchaknak kellene torniuk a kovet, de amig a Fidesz iranyitja az ugyeszseget es a birosagot, addig ennek 0 az eselye. Sajnos. :(

Egyebkent ebben a nagy elszamoltatasban semmit nem tudtak felhozni Gyurcsany ellen. Probaltak vadakat koholni (Gyurcsany Sukoros koncepcios pere), de latszott hogy nagyon gyengek a vadak es nem akartak nemzetkozi botranyt.

Mesterhazy meg mit artott neked. Rola aztan tenyleg nem lehet mondani, hogy korrupt, ellentetben az egesz fideszes vezerkarral.

Fideszes oligarchak, Felcsuti haverok, 10-20%-os polgarmesterek, atlathatatlan kozbeszerzes es foldosztas (titkositas 100 evre). Beszelgessel inkabb Angyan tanarurral, aki mint bennfentes latja a korrupciot a Fideszben.

A Fidesznel korruptabb part a rendszervaltas ota nem volt. A szocik 100-ad annyit nem loptak, mint a Fidesz. Egyebkent meg olyan orszag nem volt, ahol ne lett volna korrupcio. A lenyeg a korrupcio merteke. A Fidesz alatt a korrupciot intezmenyesitettek es normava valt. Lasd kozbeszerzesek atlathatatlansaga, szubjektivitasa es titkositasa.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.05.19. 14:55:21

@bankvezér:

"bankvezér 2012.05.19. 14:30:46
@MikeBoy:
" Gondolom a legfeljebb az 20.000 év lenne.
Mond csak, az ilyen szövegeket hol tanítják? "
Valaki mással szórakozz! "

Ezek után mit mondjak még neked? Itt kikéred magadnak azt a stílust, amit egy kommenttel előbb magad is bőszen gyakorolsz. Érvelni nem tanítanak meg, vagy mielőtt leírtok egy szókapcsolatot, ki kell küldeni jóváhagyásra Felcsútra?

Cáfold az érveimet, vagy hallgass!

Kristálytisztán leírtam, mit miért gondolok. Csak semmitmondó prosztó személyeskedésre futotta ellenérvként. Előtte, míg próbáltál érvelni, folyamatosan csúsztattál.

Kicsit fentebb már feltettem egy kérdést, mivel összefüggéstelen mamlaszságot írtál, de a választ ott is elegánsan átlépted.

Ennyire gyenge már a propagandagépezet?

Lacdelo 2012.05.19. 15:29:52

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

"Ennyire gyenge már a propagandagépezet?"

Nem lehet vedeni a vedhetetlent. A Fidesz korrupt, inkopompetens es antidemokrata. Ezt senki nem tudja erdemben cafolni.

2012.05.19. 15:32:42

@bankvezér:

Nem szórakozok senkivel, csak mulatok mondjuk.
Tudod, ha valaki blöfföl, legalább "legyenek hozzá lapjai"!
Most tegyem fel azt a kérdést, hogy biztosan önteni tudod a számokat, erre a 20 éves előrejelzésedre vagy minek is hívjuk???
Ilyenek kellenek, hogy:
GDP
növekedési adatok
gazdasági trendek
Ft alakulása
EUR bevezetése
....
és még sorolhatnám.

Gyerünk!
Hungary és 20 évre előre. Lássuk azt a medvét vagy bikát ugye... :)))

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.05.19. 15:44:21

@Lacdelo:

Néha veszem a fáradtságot, és leállok vitázni a fidesz propagandagépezetének internetes főosztályának a blogkommentelő alosztályának az ügyeletes tagjaival.

És általában mindig oda fut ki a dolog, hogy a közpénzből író elkezd személyeskedni.

Kedvencem a 'kalmár' nicknevű, ki egyszer leírta, miért jó itt. Válaszként minden egyes érvére hoztam egy ellenpéldát.

Ő írta pl, hogy a fidesz megregulázza a bankokat, kik nyúzzák a népet, én erre írtam neki, hogy a bankadó meg beépül a törlesztőbe és a díjak mértékébe.

Kb 6-7 pontot írt össze, melyekre riposztoltam. Ismételt válaszként egy olyan becsületsértéshalmazt kaptam tőle, hogy csak néztem ki a fejemből.

Uncsi, hogy ez a klisé tér újra vissza, de úgy látszik, odaát ez a norma.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.05.19. 15:48:02

bankvezér 0 bejegyzést írt és 377 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

2012.04.05. óta tag.

Lacdelo 2012.05.19. 16:25:48

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

"Uncsi, hogy ez a klisé tér újra vissza, de úgy látszik, odaát ez a norma. "

Igenis vedd tudomasul a Fidesz szerint, hogy te egy mocskos kommunista, ballibsi Gyurcsany berenc vagy. ;)

Jobbikosok szerint egy kommunista, cigany, zsido, buzi vagy.

Nyugi en mar mindent megkaptam az ilyen emberektol.

Sokkal rosszabbul ereznem magam, ha valaki fideszesnek vagy jobbikosnak hivna jogosan. :)
süti beállítások módosítása