sorok között

sorok között

Varga: Siker az elvándorlás

2013. november 29. - Politikai Ateista

Rekordot döntött a foglalkoztatottság.


Az NGM nem is felejtette el kiadni az aktuális győzelmi jelentését:

Az idei május-júliusi adatok lépték át először a válság kitörése előtti legmagasabb foglalkoztatottsági szintet. Azóta töretlen növekedés vette kezdetét, ami bizonyítja a kormány politikájának eredményeit, melynek középpontjában a munkahelyteremtés, a családok támogatása és a gazdaságélénkítés áll. - Újabb rekordot döntött a foglalkoztatottság - NGM

Talán csak a véletlen műve, hogy a közmunkások száma szintén rekordgyanús:

kozm-20131128.png


Czomba Sándor szerint 21 éve nem dolgoztak ennyien Magyarországon. Valószínűleg ennyi magyar még külföldön sem.

Egy tegnap megjelent tanulmány szerzői arra a következtetésre jutottak, hogy ez még csak a kezdet, az elvándorlás 2016-ban pöröghet fel igazán.

Varga Mihály szerint ezzel nincs is probléma, egészen addig, amíg az emigránsok küldenek haza elég pénzt:

Arra a kérdésre, hogy korrekt eljárás-e sikerként elkönyvelni a külföldön dolgozók -és a közmunkások számának emelkedését, azt kezdte el magyarázni, hogy 2010 óta 230 ezerrel nőtt a foglalkoztatottak száma, így az évi 100 ezer új munkahely megteremtése reális célkitűzés. A kivándorlással kapcsolatban azt hangsúlyozta, hogy a külföldön dolgozók tavaly 1,7 milliárd eurót (hozzávetőleg 510 milliárd forintot) utaltak haza. - Varga: Önkéntes az államosításunk - Index

A bejegyzés trackback címe:

https://sorkoz.blog.hu/api/trackback/id/tr525657782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

konrada 2013.11.29. 14:24:10

@konrada:
Ja és még annyit ehhez, hogy a hatalmas jövedelemkülönbség meg nyugat és kelet között azok elődjeinek munkálkodása alatt alakult ki, akik ezt utána az elbaltázott adórendszerükkel, lenyomott-kedvezményezett minimálbérrendszerükkel igyekeztek fenntartani...

frsh 2013.11.29. 14:31:04

Múlt héten hallottam az Antenne Bayernen: októberben 39 milliárd euro többlet folyt be a munkáltatók által befizetett adókból, járulékokból. És ez csak 1 hónap. Soha nem volt még ilyen magas a foglalkoztatottság aránya.
Haldoklik a rohadt kapitalizmus - a la Hofi :)

Aston Kanál 2013.11.29. 14:34:39

@♔batyu♔: elmondanam, hogy az elso Orban-kormany meg a Bokros-csomag hozadekabol elt es koltekezett ki elore, abbol volt az osztogatas. Tehat ha igy nezzuk, akkor az o hibajuk a 2002-t koveto idoszak. Az a baj, hogy mindig lehet masra mutogatni, de az, hogy az elozo mit csinalt, nem mentseg arra, amit a mostani csinal. A jelenlegi adminisztracio politikaja szanalmas, bizonyos rezsimek kommunikacios stilusa (propaganda) koszon vissza, valsagkezelese pedig egy vicc.

szonár 2013.11.29. 14:36:39

A liberálbolsevisták háborognak, pedig - többek között - ezért csatlakoztunk az EU-hoz.

Szánalmas banda.

Blogger Géza 2013.11.29. 14:51:54

"Véleményvezér" helyett nem lehetne valami megbízható forrást felhasználni? Ráadásul pont egy olyat kell, ami 2013 januárjával ér véget? Miért pont akkor?

tobeor 2013.11.29. 14:52:31

@szonár: Nem, a magyarok háborognak, ugyanis - te ezt nem tudhatod - aki magyar, és nem csak névleg, de szívében is, annak fáj ha fogy a magyar nemzet. Ez pedig egy drámai mértékű fogyás, mennyiségileg is, minőségileg meg no pláne.

De ez téged, mint kívülállót, nem zavar.

high up! 2013.11.29. 14:58:13

@maxval, a gondolkodni igyekvő bircа: "Az, hogy egyre több magyar vállal külföldön munkát nagyon pozitív folyamat."

Amikor meg a mutterodnak az 5. faluba kell utazni, holgy meglássa az első körzeti orvost, akkor még imát is mond ezért a pozitívumért, ugye?

Te tényleg valami méretes birka vagy.
Nem a KIvándorlás ad társadalmi fellendülést és újabb impulzusokat a gazdaságnak, hanem a BEvándorlás. Csak újságot kellene olvasnod és értenéd a világot.

Blogger Géza 2013.11.29. 15:00:53

@janos551: Speciel a grafikonon látszik, hogy soha nem érte el egy adott időpontban a közmunkások száma a 230 ezret, de ez ne zavarjon téged...

high up! 2013.11.29. 15:04:06

@♔batyu♔:

batyu eftárs, elfelejtetted megírni a választ: hova is b-szta el Orbanescu eftársad a beszedett 20%-nyi GDP-t?

Mert ugye abból államadósság csökkentésre egy büdös vas nem ment. Szóval, ha most elbaszott a fidióta családod ennyi jövedelmet, akkor mi is lesz veletek, 90%-os proletár osztállyal, amikor majd az elit 9%-os szja-ját finanszírozzátok 2015-től?

Meg majd amikor 1-2 éven belül 70% alá kell vinni az államadósság rátát a mostani (2010 óta változatlan) 81% helyett?
Nemzeti Magyar Vért fogtok pisálni a Gyorsnaszádon.

high up! 2013.11.29. 15:05:48

@maxval, a gondolkodni igyekvő bircа:

Nagyon mély elemzéssel teli cáfolat volt ez. Tipikus birca.

uud 2013.11.29. 15:09:16

@♔batyu♔:

győzd kivárni azokat, akik oda visszamennek. mi nem.

Blogger Géza 2013.11.29. 15:10:23

@blah: Ez azért van, mert az állami szféra sokkal megfoghatóbb, míg a versenyszféra sok különféle szegmensből áll. Nagy cégek, akik jelentenek (sokan tévesen ezt szoktak azonosítani a versenyszektorral), kis cégek, akiknek nem kell, egyéni vállalkozók, külföldön dolgozók, feketén foglalkoztatottak, fekete "egyéni vállalkozók". Az utóbbi kategóriák nem egzaktul megfoghatóak, itt jönnek be a statisztikai becslések, önbevallások stb.

Blogger Géza 2013.11.29. 15:12:59

@high up!: 1. Nagyon sok elment adósságcsökkentésre. (2010 közepe: 85% -> most 79%)
2. A legfrissebb ráta mesze nem 81-%os, annál jóval alacsonyabb.
2. Mi a fenéért kéne villámgyorsan 70%-ra levinni? Nincs ilyen kényszer.

high up! 2013.11.29. 15:21:01

@Blogger Géza:

Szegény fidóta trollom, te ahhoz is hülye vagy, hogy az 1000-szer leírt dolgokat felfogd:

az a 85% államadóssági ráta 2010 június végi adat, amikor már a maffia családod uralkodott, közte Kósa meg Szargyártó, akik 2 kijelentéssel az áprilisi 265 ft-os euró árfolyamot júniusban 288-ra lökték fel. Ezzel saját maguk állították fel a 85%-ot. Majd mindjárt megünnepled magadat, hogy saját kezüleg vágod le a -- akármidet.

Azt meg még egy 8 éves gyerek is ki tudja számolni, hogy ha 81% -os az államadósság és sarcként beszedek 20%-nyi GDP-t és ezt adósság törlesztésre fordítom, akkor a 81% helyett ma 61% körül kellene állni.

Megmondta ezt Orbanescu elvársad is 2011-ben többször is, hogy 2014-re 65% lesz az államadósság.
Aztán inkább elb-ták a pénzt a maguk adócsökkentésére meg egyebekre. Aztán maradt a 81%.

A fidióta hasznos hülyék meg havi 120 ezer nettóért teljes foglalkoztatottságban védik a fidesz oligarcha jólét halmozását.
Na ez tetszik nekem ebben a játékban a legjobban.

high up! 2013.11.29. 15:23:25

PALESZTINA a legsikeresebb ország!

Ott a legtöbb az elvándolró, a palesztinok utalják a legtöbb pénzt "haza".

El lehetne mennie minden fidióta Varga félének palesztinnak, aztán helyben örvendhetnének a világ sikerüknek.

Blogger Géza 2013.11.29. 15:25:51

@high up!: Azt meg még egy 8 éves gyerek is megértené, hogy a te logikád csak akkor lenne igaz, ha közben minden évben 0%-os hiányok lennének, 0%-os GDP változással, és be lenne fagyva az árfolyam. Mivel egyik sem igaz, az egész gondolatmeneted téves. Leülhetsz, egyes.

Blogger Géza 2013.11.29. 15:31:02

@high up!: Egyébként is marhára le vagy maradva ezzel a 81%-kal, frissíts:

"Szeptember végén a bruttó hazai termék 79,7 százalékára csökkent az államháztartás úgynevezett maastrichti adóssága és ezzel idén először ismét a 80 százalékos szint alá süllyedt – derül ki a Magyar Nemzeti Bank hétfőn nyilvánosságra hozott adataiból."

mno.hu/gazdasag/tobb-mint-20-milliard-forintot-sporolt-az-orszagnak-az-mnb-1196787#

high up! 2013.11.29. 15:46:46

@Blogger Géza:

Szegény Matolcsi-díjas közgazdasági trollom, neked úgy látszik a gazdasági matemataka valami felfoghatatlan találmány.

Legalább a birkamenetben az első sorból bégetsz?

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.11.29. 15:55:10

Az pozitív, hogy a versenyszférában sikerült 33 ezerrel növelni a foglalkoztatottak létszámát. az kevésbé pozitív, hogy a mélyponthoz képest...

Az se fényes eredmény, hogy a nagy kormányzati leépítések, egyszerűsített közigazgatás és nyugdíjazott közszolgák mellett valahogyan mégis nőtt a közszférában foglalkoztatottak száma.

high up! 2013.11.29. 15:58:02

@Blogger Géza:

Óriás siker! 4 év, 20%-nyi GDP elvonás után az államadósság máris csökkent 1% ponttal!
Hát ezt az unortodox sikert el kellene adni nyugatra jó pénzért, hadd tanuljon az a sok sötét a nagy Orbanescui sikerekből!

Na de komolyra fordítva, ti fidióta tenyészetek akkora lúzer bagázs vagytok, hogy még Tiranában is röhögnek rajtatok.

Még Bokros ellen sem állnátok meg egy összehasonlítást, pedig Lajcsi aztán igazán mélypontja volt a magyar történelemnek. Na de tény és való, hogy Lajcsinak ti csak max. az öltöztető segédjei lehetnénetek.

Mert hát ugye Lajcsi is megszorította a nemzet t---ét rendesen, de abból legalább valódi makro sikerek jöttek ki:

- a GDP 1995-98 között minden évben még így is 1% felett nőtt, 1998-ra meg már egyenesen 4%-kal
- az államadósság 82%-ról lejött 61%-ra
- az országba megindult a müködő tőke áramlás, beindult a modernizáció

na majd szólj, hány 1000 év kell a felcsúti gumicsizmás közgazdaságtannak, hogy 10-ed ennyi sikert fel tudjon mutatni

ORBANESCUNÁL MÉG BOKROS IS JOBBAN TELJESÍTETT!

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.11.29. 15:58:07

@Blogger Géza: Az államhéáztartási hiányról a kormány tehet vagyis az utóbbi 3 évben a Fidesz. A GDP mennyivel nőtt 3 év alatt, talán fél százalékkal?

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2013.11.29. 16:11:09

@$$$=$$$:

Libsi a kedves édes szülőanyád.

Ne aggódj, már így is hozzájárulok az adómmal ehhez az ökörséghez, amit a Fidesz kormányzásnak hív. EU-s támogatás formájában.

Most hőzönghetnék, hogy mi tartunk el titeket, de hát ez van. Ne aggódj, a következő Fidesz ciklus végére összegyűjtök egy kis pénzt, és elküldöm az UNICEF-nek, hogy legyen miből küldeni a segélycsomagokat.

Neked.

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2013.11.29. 16:13:05

@♔batyu♔: Ezzel az a baj, hogy nem igaz.

A lakhatással komoly problémák vannak, nyelvet nem beszélő ember nagyon nehezen talál normális lakást, de a legtöbb magyar azon akad ki errefelé, hogy még minimálbérből is korrektebb életfeltételeket lehet teremteni, mint MO-n az átlagbérből (200-250 ezer körüli bruttó).

Netuddki. 2013.11.29. 16:21:23

Annya p...ját a vargának! Addig nincs gond, a megélhetési politikusok dőzsölhetnek amíg a külföldön dolgozók küldenek haza pénzt. Persze...

tele a t.. 2013.11.29. 16:25:09

@Blogger Géza: Nem árt megjegyezni, hogy a 2010.-ben fennálló államadósság 82%-ban, benne van az IMF hitel fel nem használt része. Amennyiben azt Bajnai minden további nélkül visszaküldi a választások elött, akkor kb. 68-69 % ra esik az adósság. Nem tették, hogy ne gyengítsék a forint pozícióját, mert a fidesz mindent megtett a forint rombolására, politikai célból.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.11.29. 16:27:39

@♔batyu♔:
Hazudozol, mint mindig! De hát téged, ezzel a szinttel, ezért tartanak a gazdáid...

Közben már írták:
" ikszel 2013.11.29. 11:52:20
@♔batyu♔: Ugye nem zavar, hogy az "idézeted" teljesen másról szólt:

"„Lehet Szlovákiával példálózni. És el lehet dönteni, hogy szlovák viszonyokat szeretnénk-e. Szlovák nyugdíjakkal. Persze, nem kell fizetni az osztalék után adót, nem kell! Nem kell fizetni annyi tb-t! Nem kell! De lényegében magyar árszínvonal mellett fele annyi a nyugdíj, mint nálunk. Ez a programja a munkáltatóknak? Én is tudok keményen kérdezni! Ez? Hogyan fogjuk kifizetni a nyugdíjakat? Hogyan? El lehet menni Magyarországról! Itt lehet bennünket hagyni, kérem szépen! Tessék! Lehet menni!” - mondta Magyarország miniszterelnöke."

vlgymir 2013.11.29. 16:30:06

Én soha nem értettem, hogy mi a franc akkora siker az, hogy a dolgozók külföldön dolgoznak. Kétségtelen, hogy utalnak haza pénzt, de az csak a jéghegy csúcsa. Egy külföldön dolgozó ott adja hozzá a gazdasághoz az értéket, ott adózik, ott fogyaszt, ott halmozza fel a megtakarításait, és ami ezen felül marad azt haza utalja. De a haza utalás is csak addig tart, amig van miért haza utalni pénzt. Mi ebben az a fene nagy siker történet? Valaki elmagyarázhatá nekem, mert nem értem.

konrada 2013.11.29. 16:30:14

@high up!:
Csak apró számtanpélda:
Ha Magyarország államadóssága a GDP 80 %-a, és az adósság átlagos kamata cca. 5-6 %, akkor 4 év alatt mennyi pénzt kell a GDP %-ában beletenni, hogy az adósság ne nőjön?

...talán nem kellett volna elqrni a 6 évet és 54%-ról 8-ra feltolni az adósságot (miközben a GDP cca. 7 %-ot nőtt, azaz minden % növekedés 2-3% hitelbe került),...

komissarlajos 2013.11.29. 16:30:29

Blogger gézusnak!
Megint megszöktél a klinikáról? Nem tudok rád vigyázni mindig. El fog ütni a troli!!!

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2013.11.29. 16:31:35

@Online Távmunkás: Segítek, mert Gézától értelmes választ nem kapsz.

2012-ben a dollárban/euróban mért GDP-nk a 2006-os, 2007-es szint között volt.

www.ksh.hu/docs/hun/xstadat/xstadat_eves/i_qpt015.html

Az államadósság valóban faszán áll, most már csak 1500 milliárddal vagyunk jobban eladósodva, mint 2010 júniusában.

Volt az már 2000 milliárd is.

xn--kk-lia.hu/object.c693e119-153c-49bc-bc3d-71f805d83db1.ivy

Mindezen varázslatos eredményekhez muszáj volt felélni 3000 milliárdot is, meg behúzni az ojh be szép adókat.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.11.29. 16:35:32

@Blogger Géza:

Gyere Gézuka, magyarázd meg, hogy nem is annyi az az annyi!

"
stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2013.11.29. 16:31:35
@Online Távmunkás: Segítek, mert Gézától értelmes választ nem kapsz.

2012-ben a dollárban/euróban mért GDP-nk a 2006-os, 2007-es szint között volt.

www.ksh.hu/docs/hun/xstadat/xstadat_eves/i_qpt015.html

Az államadósság valóban faszán áll, most már csak 1500 milliárddal vagyunk jobban eladósodva, mint 2010 júniusában.

Volt az már 2000 milliárd is.

xn--kk-lia.hu/object.c693e119-153c-49bc-bc3d-71f805d83db1.ivy

Mindezen varázslatos eredményekhez muszáj volt felélni 3000 milliárdot is, meg behúzni az ojh be szép adókat."

Ilyenek ezek, direkt kekeckednek, meg számokkal jönnek! Pfüjj..

Blogger Géza 2013.11.29. 16:37:25

@tele a t..: Ennek a megjegyzésnek nem sok értelme van - az adósság bármely részét lehetne előbb törleszteni (pl kötvény-visszavásárlással), és akkor alacsonyabb lenne az adósság. Most is lehetne ilyet tenni. Na és? De ha valójában stabilitási okok miatt mégsem lehet megtenni (sem akkor, sem ma), akkor ez a gyakorlati jelentőséggel nem bíró puszta elméleti okoskodás.

Blogger Géza 2013.11.29. 16:38:55

@high up!: Legalább a matematikai alapműveleteket meg kéne tanulnod, 85%-79% az nem 1%, hanem 6%.

komissarlajos 2013.11.29. 16:40:12

@stark (a fideszre szavaztam 2010ben):
(Én is!)
Ám virul az ország: a közmunkások üde öltözéke, bár télen fázni fognak, orbánunk, vargánk, semjénünk, selmeczink, stb... stb... ingyenélőink csak jót tudnak nekünk ígérni. De! Mi a faszt csinál Bajnai, Mesterházy, és a többi fűszívó potentát? Megmondom: pénzt keres!!!!!!!!!

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2013.11.29. 16:40:35

@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

Áhh, csak be fogja jelenteni, hogy hülye vagyok, és kész, az egyenes kérdésekre nem válaszol, és ismételgeti, hogy dejó.

Egy agyhalott vízióval érdemesebb vitázni.

komissarlajos 2013.11.29. 16:42:41

@Blogger Géza: Te komisz kölyök. Nem fogsz holnap Túró Rudit enni. Pedig nagyon szereted a szádba tartani!!!

Vicsoripuma 2013.11.29. 16:47:58

Konkrétan ezt akartam én is is írni. Még senkitől nem hallottam olyat, hogy a politikai elit miatt hagyta el az országot. Sajnos nekem is több ismerősöm dolgozik külföldön, de a nagy váltást egyikőjükön sem érzem. Ott úgyan úgy nincs ingatlanjuk kocsijuk nem járnak utazni. De valamiért mégis kinnt élnek. Leginkább mindenki gyűjt valamire és kinn is kuporgat.

Erő e-meló 2013.11.29. 16:48:37

Az idézett előrejelzés szerint főként a kvalifikált munkaerő migrációja fut fel 2014-ig. Nyilván Magyarország se vonhatja ki magát egy globális folyamatból

De miért is akarná? Rengeteg pénzt, tapasztalatot és jó referenciákat lehet odakint bezsebelni. Aki meg csak a legalja munka jut idehaza, annak odakint se lesz jobb. Tanulni kell, nyelveket ismerni, vállalkozó szellemr van szükség, nem pedig mindent a hatalomtól várni

komissarlajos 2013.11.29. 16:52:16

@Vicsoripuma: Amennyiben megengeded: lányom második diplomáját szerzi Dániába, (már volt neki egy itthon), és ott a tanulás ingyenes. 4 éve él kint, bejárta a föld összes országát, (jó ez túlzás tőlem), de emberi módon él!!!!!!!!!!!

Blogger Géza 2013.11.29. 16:52:42

@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: Mit kéne neked magyaráznom? Szerintem úgysem értenéd meg...

Vicsoripuma 2013.11.29. 17:06:21

@komissarlajos: Ez konkrétan az én tapasztalatom. Amúgy gratulálok a lányodnak, csak így tovább.
Egyetemen persze lehet utazni, vannak jó programok, amit olcsón meg lehet úszni, de azért az saját keresetből támogatás nélkül más. Amúgy csak egy dolgot ragadtál ki abból amit írtam, de tényleg hajrá neki(k).

Vicsoripuma 2013.11.29. 17:13:12

@komissarlajos: Ja, a végére nem reagálatm én is emberi módon élek, csak itt. Nem tartom kevesebbnek magam e miatt és többnek sem.
Én is jártam pár országban, multi környezetben dolgozom emiatt nagyjából tudom milyen furcsa életkörülmények és emberek vannak máshol. Tudom mindig van jobb, de szerintem túl van ez lihegve nagyon.

borzimorzi 2013.11.29. 17:47:18

@tobeor: Ráadásul láttad, mit összehisztizett Selmeczi, amikor a Human Rights Watch kihozta, hogy nem működik a gyermekvédelmi rendszerünk? Meg most volt hír, hogy három gyereket Dunaharasztiban 4 évig erőszakoltak, kínoztak a szüleik? Á, ez mind csak "lejárató kampány" Selmeczi szerint, és Soros a hibás. Az ész megáll.

Valaki megtiltotta talán Orbánnak, hogy megoldja a gyermekvédelem problémáját, amikor 1998 és 2002 között szintén ő volt kormányon? Vagy bármelyik rendszerváltás óta regnált kormánynak megtiltotta valaki? Akárki is volt a miniszterelnök?

Ja, hogy a mutyizás fontosabb volt, mint rendesen elvégezni a munkájukat, amiért a fizetésüket felvették, mi? Hát olyan is az ország, csak rá kell nézni.

Pontosan úgy viselkednek, mint a védenceik. Tele szájjal szidják az EU-t, aztán EU-pénzből (jócskán túlárazva, hogy a haveroknak is jusson) épült autópályákon utazgatnak, hogy pöffeszkedhessenek a szintén EU-pénzből felújított Zeneakadémián. De ha a nyugati világból bárki kritizálja őket, hogy talán ilyen pokolból ki kéne menekíteni gyerekeket, akkor abcúg nyugati "lejárató kampány". Nem kell ezeket lejáratni, a baltással lejáratták saját magukat, annál jobban nem is lehetne lejáratni egy kormányt.

Ugyanez pepitában: Há, hoggyün áhhó á párászt, hogy aszongya, én bágózok meg iszok az ű pénzibű kápott segélybű, közbe a pulyák meg rínák, hogy kaja kőne? A szomszéd meg nyíg, hogy szár ván áz udvárombááá? Há uborgáznyi vótám az íjjel, ná! Peesze, hogy dílbe keleeek!

A magyar, cigány, sváb, örmény, akármilyen többségi és kisebbségi, tisztességes adófizetők meg csak pislognak, mint miskolci kocsonyában a béka. Csőcselék felettük is, alattuk is.

Csoda, hogy százezrével lépik át a határt? 1956-ban 200ezer emberünk ment el. Orbán három éve alatt már több, mint 400ezer.

Üdv:
b

borzimorzi 2013.11.29. 17:48:20

@borzimorzi: Bocs, Szigetszentmiklós!
b

zobod 2013.11.29. 17:59:56

Mi a baj a külföldön dolgozó magyarokkal? Egyelőre még EU-s alapjog ott vállalni munkát ahol jól esik, ők meg élnek ezzel a joggal. Kinek fáj? Siker, hogy megtehetik és megteszik. Személyesen és a virtuális világban is az a tipikus visszajelzés tőlük, hogy életük legjobb döntése volt külföldön munkát keresni.

@borzimorzi: azon már elgondolkodtál te kis gyűlölködő, hogy a német és osztrák munkaerőpiac 2011-óta nyitott a magyarok előtt?

borzimorzi 2013.11.29. 18:00:43

@high up!: Éppen ezért nem töri magát egyik kihívó sem, mert pontosan tudják, hogy amit Orbán itt eltolt, az nagyon sokba fog kerülni. 1-2 év múlva, ha csak a világpiacon hirtelen baromi olcsón nem szórják utánunk a pénzt, kemény megszorításokat kell majd csinálni. Különben egy csökkenő GDP és gyorsuló ütemben elvándorló adófizetők mellett nem lehet törleszteni.

Szerintem most is csak azért van még a víz felett a fejünk, mert az amcsik gyengélkednek, az ősszel effektíve befigyelt a csőd is. Napokig nem volt miből finanszírozni a szövetségi intézményeket.

Ezért aztán a világban áramló pénz mindenféle befektetési lehetőséget keres, Orbánék ennek a hajónak a farvizén utaznak. Ha az amcsi állampapírokra csökken a kereslet, akkor a befektethető pénzeket máshová irányítják, tehát csurran-cseppen magyar állampapír-alapokba is. Még. De ha durván negatívba fordul a növekedésünk, akár csak a 3-ból 1 autógyár azt mondja, hogy bikkmakk, akkor vége az unortodox nagyzolásnak. De lehet, hogy anélkül is, ha még többen elmennek.

Üdv:
b

komissarlajos 2013.11.29. 18:02:39

@Vicsoripuma: Elnézést, de nem tettem hozzá: 3 munkahelye van hetente. Már mint a lányomnak. Tisztelettel.

komissarlajos 2013.11.29. 18:09:29

De most már elmondom: Dániában alig fogadják el a bevándórlót. Nevük, csak annyi: a szerb, román, lengyel...
Ám van valami: tanuld meg a nyelvüket, és attól kezdve te Mari, Zsuzsi, Klári leszel.
A nyelvtanulás is ingyenes náluk!!!!

komissarlajos 2013.11.29. 18:10:57

A bevándorlót rosszul írtam.

borzimorzi 2013.11.29. 18:14:25

@zobod: Gyűlölködő ám a...

Én nem gyűlölöm Orbánt se, Gyurcsányt se, pedig nagyon sokat ártott a hazámnak mind a kettő. Én csak annyit kívánok, hogy táguljanak a politika közeléből, ne ártsanak többet Magyarországnak és a magyar népnek. Menjen haza Orbán Csútra, töltse a kolbászt és éljen tőlem 120 évig. Gyurcsány meg dagonyázzon az úszómedencéjében, meg futkározzon idióta cicanaciban a Gellérthegyen. Csak az országot hagyná már békén mind a kettő!

Tudod, ki a gyűlölködő? Az, aki a faluja melletti földre hiába pályázott, mert Orbánék inkább a haveri műkörmösnek adták. Menj el egy falusi kocsmába, aztán fülelj! Meg az, aki rokkantként abból tartotta el a családját, hogy trafikot üzemeltetett. Ó, hát őtőle el kellett venni, jobban kellett az egy ...közelinek, akinek ugyan volt már egy fél tucat trafikja, de neki ez is kellett. Hallgass meg egy ilyen trafikkárosultat! Meg azt is, aki ötéves éves kora óta készült egy hivatásra, érettségi előtti karácsonyra azt adta a szüleinek, hogy fejből tudta a Szentágothai funkcionális anatómiájának a nagy részét (Nem kevés, 3 kötet!). S aztán Orbánod valamelyik samesza közli, hogy coki neked orvosegyetem, proli kölyök, félévente egymillió lesz! Na, majd amikor ezeknek ökölbe szorul a keze úgy istenigazában...

Éntőlem nem kell féltened a bálványodat, én ugyan nem nyúlnék hozzá egy ujjal se, annyira undorodom tőle. Hanem majd azok, akiket felsoroltam. Meg a számolatlan sok közmunkás, akit a fideszes csinovnyik lenézőleg kioktatott, hogy 47ezerből meg lehet élni... Hajjaj!

Üdv:
b

zobod 2013.11.29. 18:29:30

@borzimorzi: semmi nem támasztja alá ezeket az unalomig szajkózott sirámokat a rokkant trafikosról, meg a kisemmizett földművesről. Igazából az ötezer koncesszióból az ellenzék még egy tucat olyat sem tudott hitelt érdemlően összegereblyézni, ahol a visszaélés bizonyított lett volna. Pedig nagyon rajta voltak a témán, csak aztán valahogy lecsengett. Nem véletlenül. A föld témát nem követtem, nem különösebben érdekel, de attól alighanem lényegesen jobb a mostani helyzet, mint a zsebszerződések idején volt.

Nem ez volt viszont a téma, hanem hogy kinek miért fáj hogy félmillió magyar külföldön megtalálja a számítását, és a zömük helyt tud állni ott is? Miért nem siker ez? EU-s alapjog, és tíz éve mikor csatlakoztunk ez volt az egyik varázsszó, hogy lehet majd menni szabadon Nyugat-Európába dolgozni, tanulni. Tessék, itt van, elérkezett az idő mikor ez megvalósult.

borzimorzi 2013.11.29. 18:42:32

@zobod: Te tényleg ennyire retardált vagy? Hogy miért nem siker az, hogy sikerült megint magvát szakasztani a magyar nemzet legjobb, legtehetségesebb és legdolgosabb 5%-ának? Hogy miért nem siker az, hogy bár ők személy szerint - és kizárólag - anyagilag sikeresek, de a gyerekeik már idegen nemzetek fiai és leányai lesznek, az unokáik meg már nem fognak tudni magyarul? Hogy miért veszteség ez a nemzetnek, azt nem érted? A véreink, te idióta! Kiszakadtak belőlünk egyszer, s mindenkorra! Minden magyar családból hiányzik már legalább egy ember! Az utóbbi 100 évben ehhez mérhető veszteséget csak Trianon jelentett, meg a második világháború! Orbánod büszke lehet rá, hogy felnőtt ezekhez a csapásokhoz!

A Habsburgok ugyanezt a politikát folytatták Erdélyben, elvitték 15 évre is a bakákat "Majlandba". Az otthon maradt leányok meg választhattak, hogy vagy pártában maradnak, vagy román emberhez mennek hozzá. Eredmény: a magyar népesség nem tudta önmagát reprodukálni többé, Erdély elrománosodott.

A mai Magyarországon is lesznek, akik benyomulnak az üresen maradt helyre, ne aggódj. Élőhely üresen nem marad. Majd jönnek a bevándorlók olyan országokból, amelyeket már sikeresen "felvirágoztattak". Hogyne. Az ő kezük munkáját dicséri a szép Banglades, Szudán, Kongó és Mozambik! Egyik szebb, mint a másik!

Hogy a sok hülye turista miért ide jön, a mi őseink alkotta Budapestet, Szegedet, Pécset és Győrt, Kőszeget, Sopront és Lillafüredet csodálni ahelyett, hogy ezekbe az egzotikus országokba menne, azt a fene se érti! Legalábbis a te imádott Orbánod biztos nem...

Á, minek is magyarázok itt? Fidiótáknak magyarázni?

Üdv:
b

bordat 2013.11.29. 18:50:22

Sok a félre vezetett ember ;és a magyar emberek sokaságát Orbán meg vezette . A fiatalok míg mehetnek addig míg lehet menjenek mert még képesek lesznek a határt is lezáratni .

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.11.29. 19:07:22

@Blogger Géza:
Gézuka, Gézuka... ennyire tellett a tehetségedből? :)
REMEK! Értem én, a te szinteddel...
Szánalmas fideszmuzsik vagy - egyszerűen érthetetlen, hogy a gazdáid ezért még neked fizetnek is...
Nemhiába mondják, hogy kurvának áll a világ! Szegénykém...

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.11.29. 19:13:15

@bordat:
Na, akkor lesz rájuk gyújtva a pesti kupolás cirkusz... Nekem 10 perc Österreich, ráadásul a határt is ismerem.
Középiskolában, a gyerekem szerint is már az a téma, hogy - mivel a hazai felsőoktatást apránként nem lehet megfizetni - ki, merre, hol fog külföldön tanulni utána.
Melyik marha kölök akar hazajönni, egy nemzetközileg is versenyképes diplomával majd?
:((
Amikor itt ilyen szaroslábú, semmire se alkalmas politikuscsürhe + ilyen Gézuka féle csicskáik lenyúlnak mindent?

borzimorzi 2013.11.29. 19:14:02

@zobod: Semmi se támasztja alá??? Ilyen idős, volt trafikos bácsit én magam is ismerek! A kedvenc trafikom, ahol csodaszép römikártyákat is árultak, a Flóriánban szintén az enyészeté, pedig ott is nyugdíj előtti emberek működtették, akik most mehetnek munkanélkülire. Egy rokkant nénit is ismerek, akinek trafikja volt. A trafikkárosultak tüntetésére miért nem mentél oda?

Az ifjúgazda-program tönkretételéről sem hallottál? Pedig a volt Fideszes Ángyán professzor videóival tele van a net, megtalálhatod a Youtube-on és Kishantos honlapján is. De elég, ha csak beütöd Ángyán József nevét a gugliba, és ömlenek ki az anyagok.

Bocs, hogy megkérdem, de mégis, hol élsz te? Egy szatyorban?

Üdv:
b

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.11.29. 19:23:40

@stark (a fideszre szavaztam 2010ben):
Gézuka érdemi válaszát még mindig nem látom... :))
Szegénykém... feldobtad neki a labdát, most győzi Piktor seggéről leműteni a nyelvét.
Az a hangyafaszni kattogás, na az volt az, amikor Gézuka megpróbált lépést tartani agyilag.
Egyszerűbb mellédumálnia.
Hiába, a paraszt, az paraszt (muzsik) marad - oszt ezt pejoratív módban értem, hisz a dolgos földművessel semmi bajom! :D

Szelid sunmalac 2013.11.29. 19:25:21

Igenis siker nekik. A kormanynak, Matolcsynak, Varganak, szemelyesen Orbannak, meg persze a Batyu fele seggnyaloknak is. Ertem pl. nem kell adotpenzt kifizetni, hogy falevelet lapatoljak egyik arokbol a masikba. Nem jelenek meg a munkanelkuliek es az allaskeresok kozt. Cserebe villoghatnak azzal, hogy lam-lam milyen faszan el tudtuk helyezni a polgariankat szerte a nagyvilagban!
Azert sokaig nem orulhetnek. Akik az elmult harom evben mentek ki, azok most meg talan fizetnek haza. Addig amig a csaladjuk nem tudott utanuk menni. Ez egy-ket ev max. Aztan annyi a hazafizeteseknek, es akkor kurva nagy szopoag lesz fiuk!

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.11.29. 19:35:38

@Szelid sunmalac:
Gézukát kihagytad! :))
Mi ez a hátrányos fa... izé, kreténügyi megkülönböztetés?
Hisz "Bástya elvtársat" is....!

Szelid sunmalac 2013.11.29. 19:39:14

@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: Ne haragudj, nem tudom az osszes fizetett pocsot felsorolni. Kulonben is Videki az etalon.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.11.29. 19:53:13

@Szelid sunmalac:
Jó, jó... de... még megsértődik a másik kretén, hogy érdemeit és nyelvcsapásait nem tudod értékelni!
Nem lesz ez így jó! :D
Azt mondod hímringyók??? Eddig csak sima balfas.nak hittem őket!

tobeor 2013.11.29. 19:53:28

@zobod: te kis gyűlölködő, ugye tudod hogy Angliába ment ki a nagy többség? Ahol nem volt semmilyen korlátozás...

zobod 2013.11.29. 19:56:13

@borzimorzi: felfogtad-e, hogy a magyarok egy jelentős része azért szavazott az EU tagságra, mert Nyugat-Európában akart munkát vállalni, ott akart tanulni és jó eséllyel élni? Pártállástól függetlenül. Most elérkezett az az idő, hogy ennek már SEMMI akadálya, ezért megteszik, mert megtehetik. Ha neked ez nem siker, hogy félmillió polgártársad vágya sikerrel járt, megtalálták számításuk és még haza is jelentős transzfereket tudnak utalni, akkor ne "véreidezzél", jó hogy nem húzzátok fel megint a szögesdrótot, mint jogelődeitek. Az EU erről szól, a munkaerő, tőke, áruk szabad áramlásáról. Ez a lényege, a hasznot hajtó, pragmatikus lényege. Nem pedig a sok hülye politikai és világnézeti bullshit amin a cirkusz megy. Te valami ortodox szoci vagy pláne valami szdsz-es vagy?

vackor1 2013.11.29. 19:58:55

@borzimorzi: és - többek között - Fahéjas proli.., aztán komissarlajos , sunmalac és sorolhatnám...

Hadd legyen egyetlen kérdésem: MIÉRT etetitek az ilyeneket? Ha senki nem szólna hozzájuk, csak kikopnának mindenhonnan..
Idiómát - nem kérek belekötni a szóba, direkt így írtam , köszönöm - megélhetésit és/vagy hithűt meggyőzni ésszel, érvekkel????

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.11.29. 20:02:45

@vackor1:
Nézd, ez már olyan pártkurva, annyira kretén, hogy szórakoztató.
A falu bolondjával is szóba álltak anno, fizettek neki egy fröccsöt... most mit irigyled te a szórakozást tőlünk??? :D

zobod 2013.11.29. 20:03:01

@tobeor: Németországban, Ausztriában viszont volt limit. Mióta ezeket feloldották, azóta már oda mennek többen, nem beszélve az ingázókról és feketén dolgozókról. Mostanra kb. úgy néz ki, hogy GB ~300e, DE kb. 100e, és A olyan 50, és a maradék 50e meg szerte Európában.

Eddig sem titkoltad, hogy irigy vagy mindenkire aki többet ér el mint te. Felvetted a listádra azokat is, akiknek külföldön sikerül boldogulni?

vackor1 2013.11.29. 20:06:53

@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

Egészségetekre.. :))))
( bár fene a gusztusotokat :)))))) )

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.11.29. 20:08:53

@vackor1:
:)))
Bazz... tudod te, milyen fárasztó napom volt?
Kimondottan jó leülni, egy kicsit olvasgatni és röhögni ezeken a kreténeken!
Ha már evezni nem lehet ilyenkor... :(

tobeor 2013.11.29. 20:19:42

@zobod: Látom erőből nyomod a kretént, sebaj, türelmes vagyok: az összes kivándorló több mint fele Angliába ment, ahol NEM VOLT semmilyen korlátozás. Értem, hogy irigy vagy rájuk, mert ők veled szemben mertek lépni, meg tudnak angolul, de hát ez van, te itt ragadtál és kínodban kitaláltad hogy nem azért mert lúzer vagy hanem mert nagymagyar vagy, hörrr. De a te nyomorodtól függetlenül nem a korlátozás miatt nem mentek a népek, hanem mert nem akartak, ugyanis korlát, na az nem volt.

fehérfarkas 2013.11.29. 20:22:29

@totorohun:

És akkor mi most ezek ellen szabadságharcolunk? ÉS ezek ellen tüntetünk "nem leszünk gyarmat" táblákkal?
Borom a fidesznikekekt, hogy mennyire nyomatjk az EU ellenes propahantát, miközben az EU pénzéből épül szinte minden, és még a Közgép megrendeléseit is az EU pénzéből folyósítja a kormány. De le merem fogadni, hogy még a Nemzet Gázszerelőjéhez is jutotta EU-s források, és ennek is köze volt ahhoz, hogy 6,9 millird forintot síboljon össze 3,5 év alatt.

tobeor 2013.11.29. 20:24:44

És azt se felejtsük el: többségében azok mennek ki, akik bezsélnek nyelvet, és akarnak-képesek dolgozni. Aki kimegy, de nem tudja nyújtani azt a munkamorált és nyelvtudást, amit elvárnak egy kinti munkahelyen, az kénytelen-kelletlen visszakullog.
Azaz ez az egész nem más, mint egy szelekció. A jobbak mennek ki, és aki mégsem elég jó, az jön vissza. A javát veszítjük el. Azaz ebben nem is a félmilliós veszteség az igazi tragédia, hanem a minőségi veszteség. Össze lehet hasonlítani a kimentek átlagéletkorát, átlagnyelvtudását és ambícióját, munkamorálját a nagy magyar átlaggal...

Nagy vérveszteség ez a magyar nemzetnek.
Csak háborús mértékű veszteséghez tudom hasonlítani.

borzimorzi 2013.11.29. 20:24:51

@zobod: Ezt csak képzeled, de bizonyítani semmivel se tudod. A magyarok túlnyomó többségének esze ágában sem volt Ny-EU-ba kiköltözni. Soha, egyetlen felmérés sem igazolt ilyesmit, sőt. Szinte mindenki itthon akart boldogulni, a szülőföldjén, és itthon élni hasonló jó színvonalon, mint az osztrákok. Ezért szavaztak igennel.

Plusz Angliában nem volt korlátozás, mégsem mentek oda, amíg Orbán el nem kezdte az ámokfutását.

Üdv:
b

fehérfarkas 2013.11.29. 20:27:27

@Moin Moin: "Gyurcsány-idézet: ha idézel akkor tedd azt pontosan! Gyurcsány 2006. június 5-én az Országos Érdekegyeztető Tanácsban nem a munkavállalókhoz, hanem a Magyarországról eltávozó vállalkozásokhoz beszélt. Íme, a teljes szöveg. szó szerint – ebből egyértelmű a dolog:"

Ez így van, Demjén, Csányi, Széles féle társaságnak szólt ez a beszéd. Ja, hogy mégsem mentek el, hanem itt maradtak a nyakunkon. Bár mintha közülük Csányi egy kicsit már pikkelne Orbánra takarékmutyi és bankokat szivató törvények miatt. Meg a nemzet nagy tarfikmutyisával Lézer Dzsonnival is jól összerúgta a port.

tobeor 2013.11.29. 20:29:34

@zobod:
"felfogtad-e, hogy a magyarok egy jelentős része azért szavazott az EU tagságra, mert Nyugat-Európában akart munkát vállalni, ott akart tanulni és jó eséllyel élni?"

Mennyi az a "jelentős" rész? :) Forrásod is van rá, vagy csak úgy mondod? És ez a "jelenős rész" miért nem 2004 után ment ki Angliába, Hollandiába, Svédországba, meg máshová? :)

tobeor 2013.11.29. 20:31:12

@fehérfarkas:
Jó hogy említed Szélest... nem szeptemberre vagy októberre ígérte a csodamasináját? :)
maholnap december, már fűteni is kell, nagyon jól jönne már az ingyen enerdzsi :)

zobod 2013.11.29. 20:31:53

@tobeor: hülyegyerek, ha azt írom, hogy szerintem siker hogy ezek az emberek élni tudnak EU tagságunkból adódó jogaikkal, helytállnak, és még sok pénzt haza is utalnak, az a te ostoba cerkófagyadban ugyan miért lenne _irigység_, Isten barma?

borzimorzi 2013.11.29. 20:33:35

@vackor1: Igazság szerint igazad van. Nem kéne etetrni.

Viszont hátha mások is olvassák, ne már, hogy a fidióta bérkommentelők agymenéseiről bárki azt hihesse, az az igazság.

Igazi bajban majd csak akkor lesznek, ha már nem magyaráznak az emberek. Hanem nyomósabb érveket vesznek elő. Azt hiszem, ha Orbán folytatja, ez nem lesz elkerülhető.

Ha bekövetkezik, itt csihipuhi lesz. Remélem, csak pár hónapig, amíg majd szépen odébbmegyek kicsit, mondjuk Ausztriába pár hónapra. Aztán, ha a megalázott, megszomorított és kifosztott magyarok ellátják Orbán, Gyurcsány és a többi parazita baját, akkor majd lenyugodnak a kedélyek, és haza lehet jönni.

Előbb-utóbb valaki odacsap. Aki a legtöbbet vesztett, akinek nincs több veszteni valója, és aki a legdühösebb, és tele van gyűlölettel.

Én nem vagyok nagyon dühös, csak viszket a tenyerem, mikor a fidióták lekezelően oktatják a kisemmizetteket. Meg undorodom. De nem tőlem kell félni. Én túl civilizált vagyok ahhoz, ami itt 1-2 év múlva lesz.

Üdv:
b

Szelid sunmalac 2013.11.29. 20:34:05

@zobod: Te is egy pocs vagy. Azert szavaztam az EU-ra, mert kozelebb allt a gondolkodasomhoz, mint az oroszok, meg azeriek, meg arabok, meg kinaiak. Mert europainak tartom magam es mert veluk vallalok kozosseget. Mert mindig is europahoz tartoztunk. Es kepzeld, nem mentem ki. Egeszen mostanaig., mint oly sok ismerosom, mert otthon torvenyekkel kisajatitottak az iparagat, ahol dolgoztam, mert a faszkodasaik miatt ezreket kuldenek el, es nincs otthon mas, csak kozmunka.
Ugyhogy te ertekeld csak sikernek, hogy kenyszerbol kellett elhagynom a hazam, hogy a csaladomat eltarthassam, es ekozben legyszives nemes egyszeruseggel BASZODJ MEG!

zobod 2013.11.29. 20:35:25

@tobeor: majd kikeresed magadnak. Emlékszel, múlt héten a miskolci laptop program kapcsán mekkorát égtél? Ott is addig követelted a "forrást", míg a végén megkaptad...

zobod 2013.11.29. 20:37:46

@Szelid sunmalac: ha megállod a helyed, pénzt keresel, és még utalsz is haza, akkor az siker.

tobeor 2013.11.29. 20:38:33

@zobod: Te tényleg olyan hülye vagy, hogy nyomsz egy aljas, övön aluli személyeskedést, majd amikor azt visszakapod, teljes joggal, oda meg vissza vagy a csodálkozástól? :D

Az meg nem semmi csúsztatás (fideszes vagy ugye? azok nyomják így), hogy elkezded ecsetelni milyen jó azoknak kik kimentek... ja, ezt nem is vitatta senki, én azonban továbbra is az ország és a nemzet szempontjait teszem első helyre, ez bizony kurva nagy veszteség az országnak. a te logikád alapján az is nagy siker lenne, ha mind a 10millió magyar kivándorolna, boldogan élne, az ország meg kiürülne.

tobeor 2013.11.29. 20:39:13

@zobod: jaja, szóval süketelsz, ez már a bukás jele.
"majd kikeresed magadnak." = nincs forrásod, kamuzol.

vackor1 2013.11.29. 20:40:49

@borzimorzi:
Van sok igazság abban, amit írsz, de a legjobb - sajnos - az undor szó volt.
Én undorodom az ilyen humanoidoktól is, próbálom kerülni akár csak az ilyen "érintkezést" is velük...

Az értelmeseknek további szép estét kívánok.

tobeor 2013.11.29. 20:41:13

@Szelid sunmalac: ne hagyd magad provokálni :( ilyenek mindig lesznek.... sajnálom hogy ki kellett menned, odakint szerintem az ember mindig idegen marad, még ha anyagilag jól is jár, na meg el van vágva a hazájától. ezzel együtt kívánom a kényszer adta korlátok között boldogulj a lehető legjobban :/

Szelid sunmalac 2013.11.29. 20:41:43

@zobod: Kinek siker te nyomorek?! Nekem, meg a csaladomnak, hogy meg tudunk elni! Csak ehhez ott kellett hagyjam a hazam, a csaladom es a barataim!

Szelid sunmalac 2013.11.29. 20:43:23

@tobeor: Nem igazan van mas valasztasom, mint boldogulni. Itt legalabb hagyjak az embert. Ha dolgozol, tudsz elni. Ennyi. Amint lehet, hozom a csaladot is, hogy a gyereknek ne kelljen ezt vegigcsinalnia.
Ez meg egy adofizeto, plusz egy leendo adofizeto vesztesege az orszagnak, de amikor igy allnak ahhoz, akinek a penzebol elnek, akkor mar rohadtul nem tud erdekelni.

borzimorzi 2013.11.29. 20:47:57

@vackor1: Neked is további szép estét, én is ellépek lassan.

Üdv:
b

tobeor 2013.11.29. 20:49:27

@Szelid sunmalac: Ezek szerint a családoddal együtt három jó emberünket veszítettük el :(
Sajnálom, de teljesen megértem. A legjobbakat, remélem boldog tudsz majd lenni külföldön is.

borzimorzi 2013.11.29. 20:49:36

@Szelid sunmalac: Szívből remélem, hogy lesz idő, mikor vissza fogtok jönni, és nemcsak nyugdíjasnak. Nem fog ez az Orbániáda örökké tartani. A patkányok honfoglalása után majd ki kell takarítani.
Üdv:
b

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.11.29. 20:51:46

@Szelid sunmalac:
Nono... még élvezze is? :(
Paráználkodjon a LézerJankóval, meg a többi pártnépművészeti agyagedénnyel!
Választhasson persze, hogy anyuci, vagy apuci... evégre itten demokrá...izé van!
Mindenesetre leszünk még itt páran adófizetők (nem eltartott állami láblógató elvtársak), akik rövidesen szintén meglépünk innen, evégre a Párt és a Qrmány mindent megtesz azért, nehogy meglehessen annak itt élnie, aki nem közmunkás akar lenni, netán vállalkozni akar, adót fizet, fizet, fizet, fizet...

zobod 2013.11.29. 20:52:08

@tobeor: dehogy gondolkozol te nemzetben, a saját érdeked teszed az első helyre, csak nyomod még mellé ezt a gyomorforgató, álszent, nyálas dumát. Azt teszed az első helyre hogy én megint 40% szja-t fizessek, hogy legyen neked belőle adóvisszatérítés. Az meg nem övön aluli, ha felidézem hogy úgy fikáztad a laptop programot egy órán át, hogy azt sem tudtad miről szól, mik a feltételei, hogy finanszírozzák, hogy számolják el. Ezek után ha forrás kell, keresd meg.

tobeor 2013.11.29. 20:57:02

@zobod: Köszönöm hogy magadtól igazolod, hogy mennyire aljas, de tényleg aljkas és gonosz vagy. Simán közlöd, hogy nem gondolkozom nemzetben, meg önzés beszél belőlem, stb. Ja, mert te tudod. Igaz, hogy pont az ellenkezőjét mondom, és az ellenkezője minden hozzászólásom alapja, de akkor is jobban tudod.
Az, hogy egy fasz vagy, azt most hagyjuk. De ugye fideszes vagy? Azokra jellemző ez totálisan gátlástalan aljasság és személyeskedés.
Forrásod meg nincs :) Höröghetsz amíg akarsz... ahogy arra sincs válaszod, hogy ha ezért szavazott sok ember a belépésre, akkor miért vártak 2010-ig... imádom ahogy a fidióták gutaütést kapnak a tényektől :)

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.11.29. 21:34:40

Gyurrrika vicces gyerök!
Gyurrrika vicces gyerök!
Gyurrrika vicces gyerök!
Gyurrrika vicces gyerök!

www.napi.hu/magyar_gazdasag/elkepeszto_bejelentest_tett_matolcsy_nezze_meg_a_vagatlan_videot.570707.html

"Olli Rehn uniós pénzügyi biztos az EU elhibázott válságkezelő politikája miatt 2014 január 1-jétől mondjon le, a négy nagy hitelminősítő pedig kezdjen tárgyalásokat a magyar kormánnyal Magyarország felminősítéséről - Matolcsy György jegybankelnök ezekkel a kijelentésekkel lepte meg hallgatóságát a Napi.hu és a Napi Gazdaság közös makrogazdasági konferenciáján csütörtökön. Mindemellett öt pontból álló gazdaságpolitikai javaslatcsomagot is bemutatott, amelyet szerinte az EU vezetőinek el kellene fogadnia. Ha csak ezekre a bejelentésekre kíváncsi, a videón 26:40-től kezdődik az igazi show, az öt pont 36:35-től hallható, látható..."

Hangosan felröhögni nem ér!

vackor1 2013.11.29. 21:43:25

@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

B..szod alássan, hogyan máshogy?? :O
Hallottál már bárkit is halkan röhögni????

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.11.29. 21:48:40

@vackor1:
Az ott ülők se hangosan röhögtek fel! :D
Gondolom Brüsszelben meg D.Tomporka stílusában feltették a költői kérdést... "Kijjafaszomazamatolcsizé?" (plagiáltam)

zobod 2013.11.29. 22:18:15

@tobeor: nagyon nem érdekel, hogy egy képmutató, álszent, valójában csak a pénzemet akaró nick (=te) mit gondol a beírásaimról. Majd ha nem azt látom a hozzászólásaidban, hogy egyszerűen csak valamit akarsz a semmiért cserében, majd akkor hozok neked forrást is akár.
süti beállítások módosítása