sorok között

sorok között

Nem lesz népszavazás a trafikokról

2013. szeptember 15. - Politikai Ateista

Az adósságcsökkentéssel és a versenyképesség növelésével ellentétben a dohánypiac újraosztását sikerült véghezvinniük. Gondolod hagyják, hogy beleköpjön a levesükbe a NÉP?


A Kúria helybenhagyta az OVB döntéseit a dohánytermékek árusításával kapcsolatos népszavazási kezdeményezésekről, elvileg szavazhatunk a dohánytermékek kiskereskedelmi árréséről, és a nemzeti dohányboltokban forgalmazott termékekről.

Elvileg

Talán még emlékszel Seres Mária, a parlamenti képviselők költségtérítésével kapcsolatos népszavazási kezdeményezésére:

"Egyetért-e Ön azzal, hogy az országgyűlési képviselőknek csak a bizonylattal alátámasztott, elszámolható kiadásai után járhat költségtérítés?"

Akkor a Fidesz és az MSZP kéz a kézben bérpótlékká keresztelte a költségtérítést, így játszották ki a népakaratot, és az 525000 aláírót.

 

A nemzeti együttműködés nem erről szól

Nem tudom ebben az esetben hogyan fogják megoldani, arra azonban mérget mernék venni, hogy a jégkrém a trafikokban marad.

 

Lazar-Janos(1)_1.jpgKép: innen

 

Ha a szavazásig el is jut az ügy, a népszavazási törvény 2011-es nehezítésének köszönhetően csak akkor lesz érvényes, ha a választópolgárok legalább 50%-a voksol, eredményesnek pedig csak akkor tekinthető ha a szavazók fele a kérdésekre azonos választ ad.

 

A Fidesz képviselő azonban már júliusban szkeptikusak voltak a szavazás lehetőségével kapcsolatban:

"Legfeljebb majd módosítjuk a trafikszabályokat, a népszavazásról ne is álmodjon senki" - mondta nyugodtan az Origónak egy fideszes képviselő, aki kizártnak tartotta, hogy az emberek a dohánytermékek árréséről vagy a trafikokban árult termékek köréről szavazzanak majd.

...

Az egyik képviselő szerint bármikor módosíthatják például a törvényt úgy, hogy az árrés a kérdésben szereplő 3,3 százalék legyen, de más bevételi forrást biztosítanak a trafikosoknak, "ez csak technikai kérdés". - Senki ne is álmodjon a trafikos népszavazásról! - Origo

Te még hiszel a mesékben?

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sorkoz.blog.hu/api/trackback/id/tr655512546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

házelnök 2013.09.15. 07:19:54

Ez lazán a zemberek, választópolgárok szemenköpése lenne, bár ezek a tükör előtt állva naponta köpik szembe saját magukat.

toportyánzsóti 2013.09.15. 09:18:34

Ha 3 milka szavazópolgár elmegy akkor érvényes a szavazás,mivel illegitim a fityusz által hozott módosítás!Van erre jogász aki majd kimutatja.

east one 2013.09.15. 10:59:17

Ezek tényleg azt gondolják, hogy a kétharmad a legszarházibb dolgokra is feljogosítja őket?

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.09.15. 15:19:09

NER-ben szavazni csak arról lehet amiről a NER akar. Pont.

OkoskaTo:rp 2013.09.15. 15:24:43

Majd a lámpavasat is át fogják keresztelni?...

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.09.15. 15:36:38

Nem lesz népszavazás. Én örülök, ha (nem megcinkelt) választás lesz még.

drkovax 2013.09.15. 15:45:44

És összejöttek már az aláírások ? Mert rettegni ráérsz utána is ...

Másrészt ha ez megy, a következő népszavazás a bankok által alkalmazható marzsokról fog szólni ...

Falkbeer_ellencsel (törölt) 2013.09.15. 15:48:57

@Kim Јong Un: Elárulom, hogy volt szavazás Kádár alatt is :) Igaz, hogy csak a Hazafias Népfront képviselőjére lehetett szavazni :D

2llkedő 2013.09.15. 16:00:59

""""Kormányra kerülése esetén kezdeményezni fogja-e a népszavazás intézményének újraszabályozását? (kikky)
- Szükség volna rá? Inkább egyszerűsíteni kellene, mégiscsak méltatlan dolog, hogy 1 millió ember akaratából csak másfél év múltán lehet valami. A felesleges alkotmányossági buktatókat érdemes kiiktatni. Nem kell félni sem a népszavazástól, sem a néptől. Nem harap.""""

1000 HUF (törölt) 2013.09.15. 16:01:16

jobboldaliként is támogatom a szavazást. tetszik és gyűlöletre legyen gyűlölet a válasz, máshgy nem lehet ellene már tenni. az ellenzék be akarja dönteni a trafikokat? döntse. már mekkora poén lesz, mikor csak a középvárosokban marad meg egy-egy trafik ... hogy micsoda anyázás lesz a ballibekre ... :D

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.09.15. 16:04:34

Ezeket szeretem a legjobban.

Azok a ballib bérretegések a legjobbak, mely előre mosdatja a sikertelenségre predesztrinált baromságaikat.

A nem lesz népszavazás jelentése: Lesz népszavazás, de nem lesz meg az érvényességi küszöb, ezért baromságokat és hazugságokat kell mondani előre.

A nem lesz választás, vagy majd elcsalják jelentése: Lesz választás, csak a kutya se akar az MSZP-re szavazni, ezért baromságokat és hazugságokat kell mondani előre.

magwas 2013.09.15. 16:11:00

Gondolj a legrosszabb magyar miniszterelnökre! Megvan?
Tudtad, hogy a megválasztása csak mérési hiba volt?
Nem rá szavaztunk, hanem a másik ellen.
A választásokon az kérdezik, mit innék sört, bort vagy pálinkát, miközben inkább arról kellene szavazni, hogy milyen sorrendben.
Ezért.

béla a görög (törölt) 2013.09.15. 16:19:22

Kép: Te vennél tőle autót? :)

<TROLLETETÉS>
@Kim Јong Un: Sőt Kádár alatt internet se volt, most meg van. Sőt Kádár alatt az átlaghőmérséklet is alacsonyabb volt most meg magasabb. Sőt Kádár idején még XX. század volt, most meg a XXI. század van.

Ez egy ilyen kemény világ! Folyamatosan változik minden.
</TROLLETETÉS>

Pop40 2013.09.15. 16:23:36

Nem baj, írják csak át. Elmegy 2-3 milla ember népszavazni, és a pofájukba röhögve átírják, amiről szavaztak. Ennél nagyobb labda nem is kell az ellenzéknek.
Sokkal nagyobb öngólt lőnek ezzel, mintha megtennék, amire a népszavazás utasítja őket.

Ez már mindenképp narancsbolsi bukta, csak még az nem dőlt el, konkrétan a népszavazás, vagy a "leszarjuk a nép véleményét"-attitűd kifejezése rúg nagyobbat a maffiába. :D

Pop40 2013.09.15. 16:26:55

@1000 HUF:

Persze, drága elvtárs. Hatalmas anyázás lesz a ballibekre, mert visszaállíttatják azt az árrést, amit a narancskomcsi hordád törvénytelenül emelt meg, hogy kitömje a haverokat.

Ezért aztán mindenki a ballibeket anyázza majd, még véletlenül sem a narancskomcsi hordád. :DDDD

én már a fény gyermeke vagyok 2013.09.15. 16:28:31

Hányszor akartok még orbán érában népszavazni? Nem volt elég az előző hét alkalom? Tavaly négyszer akartatok, tavalyelőtt háromszor.

Pop40 2013.09.15. 16:32:10

@Gyυrcsány еgy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Fenyegetőzni tetszik, kedves elvtárs?:)
Fenyegesd csak őket, remélem eszükbe jutsz jövő tavasszal, mikor teljes titokban szavaznak majd az ilyen, őket fenyegető szarháziakról. :DD

Amúgy bőven össze fog jönni, az összes ellenzéki, bizonytalan, jobbikos, még a normálisabb fideszes is (bár ez olyan, mint a fehér holló) rohan majd aláírni. Gyakorlatilag lesz egy Magyarország vs Orbánseggnyaloncok szavazás.
Kitalálhatod, melyik tábor lesz a nagyobb. :DDD

Első dolgom lesz aláírni, ahogy kijön az ív, és ahogy Orbán elvtárs mondta, viszek magammal még egy embert. :D

angyalföldi partizán 2013.09.15. 16:33:51

én szeretek népszavazni.megtöri a kocsmázás egyhangúságát.

1000 HUF (törölt) 2013.09.15. 16:41:03

@Pop40: Nem állítanak vissza, hanem bevezetik. a Fidesz 10% árréssel vezette be a trafikokat. Ez tény.
Ti leviszitek 3%-ra. Biztos repesni fognak a trafikosok. A csőd után meg a dohányosok.

Pop40 2013.09.15. 16:48:45

@1000 HUF:

Ezt a hazugságot már egy másik elvtársad is ellőtte a párhuzamos blogon. Neki se jött össze.

index.hu/gazdasag/2013/04/25/ket_es_felszeresere_novelik_a_trafikok_hasznat/

A pályáztatáskor 3-4% volt a kulcs, és Lézerdzsoni elvtárs UTÁNA emelte meg 10-re. De ez utólagosan, a pályázat lezárását követően történt, bármennyire is szeretnének a narancsbolsi nyaloncok utólagosan 10%-ot hazudni magára a pályázatra is.

Legalább olyan dolgokban hazudnátok, amit nem két kattintás megcáfolni. :DDDDDD

czjanos 2013.09.15. 17:00:19

A "NÉP" legfeljebb 2014 májusában szavazhat- no, nem az árrésről, hanem a kormányzásról. Tisztelt "NÉP", menjetek el minél többen szavazni, szavazzatok a baloldal közös jelöltjeire és Bajnai Gordon listájára!

profilo 2013.09.15. 17:13:14

@angyalföldi partizán:

Rossz helyre jársz kocsmázni,azért egyhangú.

profilo 2013.09.15. 17:14:57

@czjanos:

Fizetett választási hirdetés?

:)

szuperkrumpli 2013.09.15. 17:18:15

Ha lesz is népszavazás, amire kevés esélyt látok, az érvénytelen lesz! A trafik ügy ugyanis nem mindenkit érint! Aki nem dohányzik az joggal gondolhatja azt, hogy minek bassza el a vasárnapját azzal, hogy az urnához menjen! Tudja, hogy disznóság, de nem érinti nem érdekli.

czjanos 2013.09.15. 17:22:26

@profilo: Egyházi valutában: Isten fizesse meg!

czjanos 2013.09.15. 17:27:07

@szuperkrumpli: Látod, ezt tartanám igen nagy bajnak, ha a "trafik-ügy" csak a dohányosokat érintené. Ez azonban messze túlmutat a dohányosok körén: ez politikai-, gazdaságpolitikai-, gazdaságfilozófiai-, jogi kérdés lenne minden normális országban. Nálunk, persze, lehet, hogy csak a dohányosoknak fáj és csak az fáj, hogy a falujukban nem nyílt "nemzeti dohánybolt", de megszűnt minden más legális beszerzési lehetőség.

2llkedő 2013.09.15. 17:33:55

@szuperkrumpli: " Aki nem dohányzik az joggal gondolhatja azt"

Szerintem ne te döntsd el, hogy ki, hogyan gondolja.

Battlestar Galactica 2013.09.15. 17:44:46

Szerintem nehéz lesz úgy választást nyerni 2014-ben, ha egy népszavazás eredményét arra hivatkozással nem tartják be a fiúk, hogy "nem kötelező, mert nem ment el 50% választó"!

A másik meg, hogy a cigarettázós fideszdroid is inkább lenyomja a két igent, csak hogy a szívnivalója olcsóbb legyen. Ilyen érdekekkel szemben nem érdemes még a haverokért sem küzdeni, nem?

meszena 2013.09.15. 17:47:09

Ez a népszavazás eredménytelen lenne, vagyis bukta. A kezdeményezők előtt az un. szociális népszavazás sikere állhatott, amikor a fideszt segítette a siker a hatalomra jutásban. De pont a fidesz történetében látjuk, hogy ez hátrányos is lehet: lásd a 2004. évi népszavazást.

profilo 2013.09.15. 17:48:52

@félázsiai 2llkedő:

Pedig a burgonya fején találta a szeget!

A polgár csak akkor küzd valamely közérdekért, ha az saját érdekét is szolgálja. De sohasem azért küzd a saját érdekeiért, mert ezzel a közérdeket is szolgálhatja.

meszena 2013.09.15. 17:49:58

@Battlestar Galactica: Ha nem lesz 50%, akkor a népszavazás megbukott. Ez azt jelenti, hogy a nép nem akarja. Ha a fidesznek a 2/3 is kevés, akkor miért lenne elég a felénél is kevesebb igen?

meszena 2013.09.15. 17:52:28

@Pop40: Az eredményes népszavazást nem fogják megváltoztatni. Csakhogy ez a szavazás nem lesz eredményes... És efelett még sikeresnek is kellene lennie.

Le_Penseur 2013.09.15. 17:56:10

Kíváncsian várom a fejleményeket.
Összejön a szükséges aláírás?
Kiírják a népszavazást, vagy inkább elhúzzák a választások utánra?
Elmegy a szükséges mennyiségű szavazó?
Ha kiírják, érvényes és az az eredmény, hogy a trafikok csak cigit árulhatnak, azt is csak 3,3%-os árréssel, akkor milyen trükkel védi be a NER a bizniszt?

féregírtó 2013.09.15. 18:12:11

@Kim Јong Un:
"Ezek a szemét libsik képesek lesznek majd a nemzeti dohányboltok elé letáborozni és ott aláírást gyűjteni. Rohadt libsik!!! "

És az miért fájna neked?

Ad Dio 2013.09.15. 18:37:40

Ha lesz népszavazás ha nem, az ellenzéknek kutya kötelessége - lenne - legalább megpróbálni és a részsiker is siker alapon eljárni.

Had lássuk már legalább egy kis izzadságot az igazságosságért az oly sokat kritizált mutyikkal szemben!

anyadmajma 2013.09.15. 18:38:49

@Kim Јong Un: mocskos bolsináci fogd be a pofád, te senkiházi hazaáruló.

Ad Dio 2013.09.15. 18:40:56

@meszena:

Ugyan nem vagyok jós, de ha lesz népszavazás - akkor érvényes és eredményes is lesz. A trafikmutyi olyan egyértelmű, hogy csak a leghívőbb fideszeseknek nem evidens.

anyadmajma 2013.09.15. 18:52:46

@Kim Јong Un: anyád büszke lehet rád. bár szerintem, ha látná, hogy milyen fattyút ellett a világra, a fejét verné a falba, hogy miért nem nyelt inkább le.

Függetlenbaloldali (törölt) 2013.09.15. 19:01:54

@toportyánzsóti: "Ha 3 milka szavazópolgár elmegy akkor érvényes a szavazás"
No de Uram! Ön nem olyan rég még az első sorokban csápolt, amikor arról volt szó, hogy a fidesz 2/3-a, az tulajdonképpen csak 1/3 mivel a fidesz listájára leadott szavazatok száma osztva 10 millióval egyenlő...

Ezek alapján jó lesz a 3 milka 5 milliónak is. És persze nem a részvétel, hanem a kormányellenes szavazatok száma.

Nemrég ezt bizonygattátok, megspékelve azzal, hogy aki nem így gondolja, az milyen ostoba, mert nem látja, hogy milyen már, amikor 2 millió ember szavazata irányít 10 milliót:)

nem várt fordulat 2013.09.15. 19:02:36

@Kim Јong Un: "Mert megzavarnák a nemzeti dohányboltok működését! SZEMÉT LIBSIK!!! "

Ha dohányzol, akkor az ügy mellé kéne állnod, hiszen kevesebbe kerülne a cigaretta. Ha meg nem, akkor mit zavar te kis troll?

Benned az a legszánalmasabb, hogy az írásod alapján kinézem belőled, hogy te ezt a magad örömére csinálod, nem pénzért.

nandras01 2013.09.15. 19:03:23

@east one:
"Ezek tényleg azt gondolják, hogy a kétharmad a legszarházibb dolgokra is feljogosítja őket?"

te az utóbbi három évben aludtál, hogy ilyen bugyuta kérdést teszel fel?
de ha megnyugtat, akkor válaszolok: igen, azt gondolják.

Függetlenbaloldali (törölt) 2013.09.15. 19:06:46

@Ad Dio: "Had lássuk már legalább egy kis izzadságot az igazságosságért"
Az igazi izzasztó feladat az lesz, amikor egyszerre kell sajtótájékoztatót tartani a trafikokról szóló népszavazás sikeréről, és rezsicsökkentés miatt forásshiányossá vált energiacégek helyzetéről. Természetesen kitérve az állami árképzés káros hatásaira, és a nép kádárizmusára is.

És egyébként is: a dohány-rezsicsökkentés árát a trafikok át fogják hárítani a kisemberekre. Hogy lehettek olyan ostobák, hogy ennek örültök? :D

nandras01 2013.09.15. 19:07:20

@Gyυrcsány еgy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
"Mindenesetre az aláírás gyűjtésetek sem fog összejönni, egy közszolga, közmunkás sem meri majd a nevét adni hozzá!"

baszki, te elolvastad, amit írtál?
tisztában vagy vele, hogy mennyire önleleplező a kommented?

Függetlenbaloldali (törölt) 2013.09.15. 19:08:07

@karacsi_maci: "Ha dohányzol, akkor az ügy mellé kéne állnod, hiszen kevesebbe kerülne a cigaretta. Ha meg nem, akkor mit zavar te kis troll?"

Ha van háztartásod, akkor a rezsicsökkentés mellé kéne állnod, hiszen kevesebbe kerülne a víz, az áram és a gáz. Ha meg nem, akkor mit zavar te kis troll?

1001nappal 2013.09.15. 19:14:59

@Függetlenbaloldali:
És többe minden más. De az nem érdekes, mert a rezsicsökkentéssel jól lehet kampányolni.

Szelid sunmalac 2013.09.15. 19:46:31

@Ad Dio: Marpedig olyanbol van eleg. @profilo: Igen nagy tevedes. Csak a szuklatokoru, onzo pocsok nem szavaznak olyanra, ami nem erinti kozvetlenul oket, de az orszag sorsat befolyasolja. Ezek a szellemileg leszazalekolt egyedek egyebkent tobbnyire ugy tudjak, hogy mas sem megy el. De elmegy!

2llkedő 2013.09.15. 19:48:00

@Függetlenbaloldali: "Ha van háztartásod, akkor a rezsicsökkentés mellé kéne állnod, hiszen kevesebbe kerülne a víz, az áram és a gáz."

Ha már lúd, legyen kövér!

Legyen ingyen a víz, az áram és a gáz! No meg a sör!

v2peti 2013.09.15. 19:49:38

Nem örülnél a népszavazásnak! Nem a trafiktulajdonosok profitját sajnálnám, hanem a népszavazás következményei lennének károsak!
1. Kisebb profit, kevesebb bér az alkalmazottaknak. Ugyebár egy tulaj általában sok trafikot visz, így a melót az alkalmazottak (pár családtagot leszámítva kisemberek) végzik. Így ők kevesebb bért kapnának.
2. Kisközepes forgalmú trafikok bezárnának, és így a csempészet erősödne!

2llkedő 2013.09.15. 19:49:57

@Ad Dio: "A trafikmutyi olyan egyértelmű, hogy csak a leghívőbb fideszeseknek nem evidens."

Nekik is evidens, csak hát ők hívők.

2llkedő 2013.09.15. 19:51:45

@v2peti: Ezek miatt kellene visszaállítani a korábbi rendszert.

zobod 2013.09.15. 20:10:05

Helyén kellene kezelni ezt a kezdeményezést. Egy szerencsétlen debreceni csóka agymenése, akinek az a nünükéje már évek óta, hogy abszurd beadványokat ír az OVB-nek, Alkotmánybíróságnak, bárkinek aki szóba áll vele. Nincsen mögötte semmi támogatás.

2llkedő 2013.09.15. 20:10:44

@Függetlenbaloldali:

"""Ha egy kormány, elég nagy ahhoz, hogy megadjon mindent, amire vágysz, ahhoz is elég erős, hogy elvegyen mindent, amid van""" (Thomas Jefferson)

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.09.15. 20:17:21

@Battlestar Galactica:

Az első igent még talán... Mert attól olcsóbb a cigi..

De a második igen esetén, nincs ember aki érdekelt lenne ebben.

Ugyanis a dohányosokkal kifejezetten kibaszás, ha nem vehetnek mást az üzletben, a nem dohányosok pedig lehet meg tudnának venni pár dolgot (sört, bort, kólát, vizet, ...) a tovább nyitva tartó dohányboltban.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.09.15. 20:18:58

@félázsiai 2llkedő:

A trafikmutyi ellen olyan népszavazást kellett volna kiírni, ami bárkinek bályázat nélkül lehetőséget ad trafiknyitásra..

Nem pedig olyat ami csak kibasz a jelenlegi nyertesekkel, és ami vagy közömbös a többi embernek, vagy alig érdekelt benne.

profilo 2013.09.15. 20:20:21

@félázsiai 2llkedő:

Akkor meg minek a népszavazás?
Az ellenzéki folklór szerint jövőre elsöprik Orbánékat...
Ennyit már féllábon is kibírnának a népszavazást akarók.Nem?

ember100 2013.09.15. 20:39:22

@Kim Јong Un:
Helló !
Kezeltesd Magad :)

Venyigeszu 2013.09.15. 21:01:54

Semmiről nem lesz népszavazás, amíg ez az űber-demokratikus kormány van hatalmon. ( Legfeljebb arról, amiről ők akarják, és aminek az eredménye már a kiírás előtt megvan.)

komplikato 2013.09.15. 21:18:33

Egyébként biztos én emlékszem rosszul, hogy 1 darab egységsugarú állampolgár megvétózhat egy sikeres népszavazási kezdeményezést, amennyiben bejelenti, hogy az adott népszavazás sérti emberi méltóságában, vallásában vagy ilyesmi? Igaz elvileg "csak" addig akasztja meg az ügymenetet amíg tart az abból fakadó ügymenet, ami 6-24 hónap között lehet simán ... Ez volt az egyik vicces Tákolmány bővítés még 2012 elején, NEM véletlenűl.

komplikato 2013.09.15. 21:24:07

@1000 HUF: Jelenleg is elég sok trafik áll a bezárás előtt, mert ugye hozzá nem értő idióták nyerték meg teljesen kivitelezhetetlen üzleti tervekkel ... és most kezdenek rájönni. Ehhez népszavazás sem kell. Másrészt sokkal többen szoktak át csempész árura, mint le ... és szépen látszik a statisztikákon.

Szelid sunmalac 2013.09.15. 21:35:12

@Kim Јong Un: Az igen! Szep peldanya vagy te a gurusfergeknek! De hogy kezeled a billentyuzetet???

meszena 2013.09.15. 21:44:56

@Ad Dio: Kár, hogy úriember nem fogad biztosra :) Ízlett volna az a jó sör :)
Szinte biztos, hogy nem lesz érvényes, így eredményes se. Ennek több oka is van. A többséget annyira nem érdeklik a mutyik, hogy szavazni is elmenjenek, meg szó szerint nem is erre írták ki. Ha a fidesz bojkottálj a népszavazást, akkor a kezdeményezés támogatóinak egyedül kell összehozni a szükséges 50%-os részt vételt. Ez az ügy nem tud ennyi embert mozgósítani.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.09.15. 21:46:53

@nandras01: Baszki.. Nézd már meg jobban a kommentelő nickjét pl 1 kattintással..

Ez egy csicska MSZP nickhamisító akivel társalogsz..

dr. Aullah 2013.09.15. 21:48:36

Úgy látszik a fizetett komentelőknek minden "libsi" után jár a pénz.

Ezt max a fityiszes vagy a trafikos nem fogja aláírni. Eredetileg is csak 3% volt amúgy.

Blogger Géza 2013.09.15. 21:52:10

@dr. Aullah: Nem volt semmiféle "eredetileg", ez a kérdés korábban nem volt szabályozva.

Blogger Géza 2013.09.15. 21:55:06

@Wаgem: "A trafikokat 3 százalékra írták ki, " Ez nem igaz, semmiféle 3% nem volt a kiírásban, ez egy urban legend.

vasmargitt 2013.09.15. 22:01:35

ilyen szemérmetlen jobbos bloggerek felengedése at indexre mutatja, hogy a választások közeledtével az indexből egyre inkább kibukik, hogy a portál már fideszes tulajdonban van. a fideszesek vinnyognak a félelemtől, hogy májustól megkezdődik számukra az ellopott tulajdonok visszaszolgáltatása és az bevonulásuk bizonyos jól őrzött intézményekbe. semmilyen hazugságtól és rágalomtól nem rettennek vissza.

orbán takarodj a klienseddel és a pereputtyoddal

Amadeus62 2013.09.15. 22:16:31

@Blogger Géza:

Hol a bizonyíték rá, hogy a koncessziók elején közölve lett a 10%-s árrés? A trafikosok pont emiatt háborodtak fel, hogy UTÓLAG lett elsimliskedve a dolog, persze trafikosok mind balliberálisok, vagyis hazugok. Nem??!!

Sőt, lézerelvtárs 12%-ot is javasolt, videó van róla ("beszéljünk az osztrák mintáról") Meg aki betiltaná a dohányzást...
Kis rohadék, az egyik legszemetebb patkány az egész fidesz bandában. De gondolom neked lázár szimpatikus politikus. Ugye??!

(én egyébként nem dohányzom, sosem tettem)

Sőt, eredetileg az lett volna, hogy CSAK cigit lehessen kapni, ehelyett büfék, vegyesboltok kaptak koncessziót, ugyanilyen más boltok, hamburgerezők viszont nem.

komissarlajos 2013.09.15. 22:17:14

Emberek! Ismer valaki egy brendelmátyás nevű gerinctelen NER-társat?

komissarlajos 2013.09.15. 22:18:56

@Blogger Géza: Gézus! Megint kiengedtek? A blendermatyival együtt?

Blogger Géza 2013.09.15. 22:26:19

@Amadeus62: Így van, a 10% és 12% közötti árrésről ment valójában a vita (ebben a nagyságrendben mozognak a hasonló európai garantált árrések is.)

Lázár nekem cseppet sem szimpatikus, ezt az ügyet is eléggé elbénázta, de ettől függetlenül rengeteg hazugságot terjesztenek az egész trafikreformról. Ami alapvetően helyes dolog, és remélhetőleg egyre többeket leszoktat majd, de addig is növeli az állami bevételeket.

Semmiféle "büfé" nem kapott koncessziós jogot (ez úgy látszik, a legújabb hazugság - elképesztően termékenyek vagytok) , csak trafiküzemeltető Bt-k kaptak, nem büfék, büfében nem lehet dohánytermeket árulni.

Amadeus62 2013.09.15. 22:38:25

@Blogger Géza:

"Semmiféle "büfé" nem kapott koncessziós jogot "

Bazzeee! Miről beszélsz itt?!! Csak a környezetemben ismerek több olyan bódét, ahol van cigi. Emellett ugyanott van hamburger, szesz, kenyér, csipsz, ropi, gyros meg még jó ég tudja mi, de a másik ugyanilyen MEGSZOPTA mert nem árulhatja a dohányárut csak a többit, úgyhogy ne hazudozz itt össze-vissza mert nem jössz ki belőle jól!
Meg milyen leszokás?! Feketekereskedelemről hallottál már? És arról, hogy mivel jár egy függőség? Ha valaki dohányos, akkor a dobozonkénti +50-100 ft.-t "észre sem veszi", a lázármaffia viszont jól meggazdagszik belőle.
És ha már ennyire az egészséges életmódra akarják rákényszeríteni az embereket, akkor az alkoholt miért nem monopolizálják, hmmm??!

Az az igazság, hogy te tényleg egy ócska hazudozó vagy a fidesz agitrop osztályáról. Nincs több tárgyalni valóm veled, jó éjt!

Egyébként tényleg van CSAK dohánybolt is, ez igaz, viszont rengeteg olyan bolt/büfé is van, ami ugyanúgy működik mint ezelőtt, csak most is árulhat cigit, míg más bolt nem. "Ön nem nyert alapon"

Na csá !

Amadeus62 2013.09.15. 22:40:31

@Amadeus62:

"Bazzeee! Miről beszélsz itt?!! Csak a környezetemben ismerek több olyan bódét, ahol van cigi. Emellett ugyanott van hamburger, szesz, kenyér, csipsz, ropi, gyros meg még jó ég tudja mi"

Ja és ezek ugyanúgy "nemzeti dohányboltként" hirdetik magukat, mint a "normál" tényleges dohánytrafik.
Vegyesbolt, büfé, imbiss...

Blogger Géza 2013.09.15. 22:40:59

@Amadeus62: :D :D :D Te egy nagyon vicces ember vagy, azzal az abszurdummal jössz, hogy büfék árulnak cigit, és te mondod nekem, hogy "hazudozó"? :D :D :D

Amadeus62 2013.09.15. 22:48:13

@Blogger Géza:

Bazmeg menj ki az utcára és meglátod, én nem tudom hol laksz, de ahol én lakom ott vannak ilyenek, meg szomszédos városokban is (gondolom mindenhol)
De nem is a szón van a hangsúly, hogy most büfé, vagy bolt, vagy más, hanem, hogy a cigiáru mellett még tucat más dolgot is árulhatnak ezek az épületek. Ha annyira tiszták akartak volna lenni, akkor tényleg CSAK dohányboltok lettek volna, CSAK dohánytermékekkel.

Ad Dio 2013.09.15. 23:09:27

@meszena:

Pedig.

NYertem egy üveg bort a Brendel Mátyástól, mikor fogadtun hogy lesz-e előválasztás. Azóta ugyan hírét sem hallottam a nevezettnek, sőt kitiltott a blogjából :-), de ezt a virtuális boromat felajánlom erre a fogadásra szívesen. Talpig úriembervagy-e (onnan felfelé büdös gazember)?

Egyébként konzervatív szavazó vagyok, ha holnap választás lenne, megint a Fideszre szavaznék, mert jelenleg sincs jobb a palettán. DE! A trafikmutyi kérdésében simán leadom a szavazatomat. És ezzel szerintem nem vagyok egyedül. Mindennek van határa és örülnék ha végre ezt a kormány is észrevenné.

Ad Dio 2013.09.15. 23:10:32

@Ad Dio:

Talpig úriembervagy-e helyesen: Talpig úriember vagyOK-e?

Párdon...

Amadeus62 2013.09.15. 23:11:09

@Ad Dio:

"és örülnék ha végre ezt a kormány is észrevenné. "

Muhahaha, te tényleg ennyire naív vagy? Szerinted ők nem röhögnek a markukban rajtunk?

Ad Dio 2013.09.15. 23:17:03

@Amadeus62:

:-)

Tudod erre a kormányra sok mindent el lehet mondani, de azt nem, hogy ne lennének profik ami a dolog politikai részét illeti. 3 év messze nem problémamentes kormányzás után, megadurva megszorításokkal és - igen - külföldi ellenszélben is biztosan őrzik a vezető helyüket, az ellenzéküket pedig folyamatosan a víz alatt tartják (ok ehhez az ellenzék töketlensége nagyban hozzájárul).

Ha röhöghetnek a markukba, megteszik, de ha nincs okok rá akkor nem. És szerintem ezen a trafikmutyis kérdésen most nemigen röhögcsélnek...

Amadeus62 2013.09.15. 23:23:19

@Ad Dio:

Lófaszt nem! Ott fogják szabotálni az aláírás gyűjtést meg a népszavazást hogy ne legyen 50%+1, ahol csak tudják. Nekem a szónoki tehetség, a határozottság, a turpisság nem elég! Tisztesség, egyenesség, hozzáértés is kellene! Az emberek nem azért váltották le a szocikat hogy egy másik szemét, arrogáns féreg, semmi gazdasági ügyekhez nem értő banda jöjjön a helyébe!
A kurva anyját az olyannak, akinek elég annyi, hogy "ezek milyen kurva jól tudnak beszélni, meg a nép elé kiállni..."

Amadeus62 2013.09.15. 23:25:27

...és mindent el fog követni ez a csürhe, hogy 14' áprilisa előtt semmiképp ne legyen népszavazás, csak figyeljétek meg. Ilyen mocskos szarházi hazug bandát még nem hordott magán az ország 90 óta.

lagarderlovag 2013.09.15. 23:26:32

@Amadeus62: régota várom hogy bárhol a neten az ilyen hozzászólos helyeken legyen már legalább két olyan ember akinek csak egy kicsit van valami fogalma úgy általában a kereskedelemről...illetve speciel a dohánykereskedelemről...mert amiket itt összehordtok ..az nem semmi..szerintem még azt sem értitek amit kérdeztek....

lagarderlovag 2013.09.15. 23:30:10

kb olyan szinten tudtok hozzászólni ehhez a témához mint én a sejtbiológia és a kvantum mechanika közös törvényszerűségeihez...csak én visszatartom magam...nem osztom az észt...pedig nagyon vágom...úgy szakmailag.....

Ad Dio 2013.09.15. 23:31:04

@Amadeus62:

"Ilyen mocskos szarházi hazug bandát még nem hordott magán az ország 90 óta."

Amikor a másik oldal ilyeneket meg hasonlókat mondogatott arra is csak legyintettem. Ezt úgy hívják: politika Jó reggelt szőke herceg! Ideje lejönni a falvédőről.

De a dohánymutyit csak nyomassátok. Ugyan nem gondolom hogy olyan nagy horderejű lenne az ügy, épp a súlya miatt kell jelzést küldeni a hatalom felé, hogy ilyet nem lehet. Smitpalit se, meg ezt se.

P.Freddy 2013.09.16. 00:53:32

@Blogger Géza:

3.5 százalékkal számolhattak a pályázók, ezért sokan BE SEM ADTÁK, mert annyival nem fenntartható.

Akik tudták, hogy később majd megemelik, azok beadták. Na ők a mostani nyertesek. Valaki itt "szabad kapitalistáknak" próbálta őket hazudni, egy nagylófaszt, ők a legrosszabb seggnyalóbanda aki magyarországon valaha piócázott, ezek a Fideszes tetvek, akikre Orbán és Lázár a hatalmukat építi.

Tehát URBAN LEGEND, hogy nem politikai alapon osztották ki: bármelyik vidéki fideszes önkormányzat-közeli ember keni-vágja (kérdezz meg bárkit, aki nem fossa össze magát ezektől a rákosista fideszbuziktól), hogy egymást ölték a csókos fideszesek azért, hogy nekik juttassák a koncot. Volt ahol ökölre mentek a buzernyák kommunista narancsféreg tetvek, akik természetesen imádják Orbán Viktort és viszont.

P.Freddy 2013.09.16. 01:03:31

@Ad Dio:

Ja, most kínjába' hazudozza is a dagadt disznó hogy újabb harcos év, a "rezsiharc-év" következik. Azt is biztos megnyerjük. Persze nekünk megvolt már

- az elrugaszkodás éve
- a felemelkedés éve

csak valaki mutasson már rá, hogy melyik év mikor volt. Segítségképpen, most 2013 van :)

Tényleg, Fidesz-szavazók: nem kínos ez már egy kicsit? Már látatlanban is szégyellem magam helyettetek, ti hogy vagytok ezzel? Pénzért nyalni Orbán és a tetű sleppje seggét az OK, az elismerésre méltó munka, na de csak úgy meggyőződésből... hát az nem ciki mostmár? :)))

lagarderlovag 2013.09.16. 01:28:02

@P.Freddy: szerintem vegyél be valami nyugtatót...félek stroke-ot fogsz kapni ha ennyire behergeled magad:) be sem adták????
én is mindig izgulok hogy hátha én nyerek a lottón...ja hogy nem is játszottam??? a nyúl bennt van mi meg kinnt?? erre az aproságra nem is gondoltunk...te a holdon élsz??? nincs olyan pályázat ahol nem nyernek csokosok...de nem kevesen ugy nyertek hogy semmilyen hátszelük nem volt...fülig jimmy óta tudni: kockázás nélkül nincs üzlet...

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2013.09.16. 01:31:07

@1000 HUF: Te a Nemzeti Együttműködés ellensége vagy. Orbán Viktor áldozatos munkával folyamatosan igyekszik elérni, hogy a magy... elnézést Magyar emberek kevesebbet fizessenek.

Te meg itt ágálsz a nyerészkedés mellett, holott Orbán Viktor Miniszerelnök Úr egyértelműen megmondta, hogy annak az ideje lejárt...

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2013.09.16. 01:35:14

@Blogger Géza: Bármelyik hírportál archívuma leleplezi ezt a rendkívül buta hazugságot.

Egy jótanács: olyat ne hazudj, aminek az ellenkezőjéről írásos bizonyíték van.

A 3-4% urban legend, komolyan? :D

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2013.09.16. 01:36:00

@Kim Јong Un: Jajj bocsánat, most néztem meg a kommenjteidet más blogokon, azt hittem komolyan tolod. :D

Értékelem a munkásságod. :D

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2013.09.16. 01:43:31

@wmіkі: Multitasking több profillal... gyönyörű :D

birkakhoz 2013.09.16. 04:20:44

Orban hazudozik mar vagy 23 eve nem a libsikek! Orban egy metely mint az egyszemelyes partja tele elvtelen senkihazi tehetsegtelen tolvajjal!

felcsutisuttyo 2013.09.16. 05:44:31

A NEMZETI SZAROK ÚGYIS ELCSALJÁK A VÁLASZTÁST.....nem azzal kell fopglalkozni2 HANEM AZ ELCSALT VÁLASZTÁS UTÁNI NAPOKRA, AMIKOR KITÖR A NÉPFELKELÉS!!!---- AKKOR KELL AZ ÖSSZEFOGÁS PÁRTOKTÓL FÜGGETLENÜL....Üsd a Gazembert ameddig mozog!

Ad Dio 2013.09.16. 07:30:17

@P.Freddy:

1. az elmútnyóc még mindig 100x cikibb volt.
2. mutass jobbat a magyar politikai palettán :-o.

andy2882 2013.09.16. 07:40:24

Kim Јong Un te egy náci vagy. Az hogy SS vagy gestápós még nem tudom de az ilyeneket fel kellene akasztani, a vezéreddel együtt.

belekotty 2013.09.16. 07:48:47

@felcsutisuttyo: Nyuxik a beteg! Majd vizitnél emeljük a gyógszer adagját, addig is sicc a nővérpulttól, nem azért van ott a gép hogy maga netezzen!

@andy2882: Hamisított nick, vedd észre!

belekotty 2013.09.16. 07:49:48

@wmіkі: Kevés vagy te ahhoz! Különben is engem letiltottak, úgy lett ötszáz. Az a kunszt, nem a nick kreálás.

gmower (törölt) 2013.09.16. 07:52:33

Tipikus kommunista prekoncepciók, a választáson csalni fognak, a népszavazást ki sem írják, blablabla, uncsi... Tessék összegyűjteni a kellő mennyiségű aláírást, aztán lássuk a macit! Utána meg lehet ugatni, már persze ha szabad szemmel is jól látható mennyiségű aláírást egyáltalàn sikerül összegyűjteni, és ennek ellenére nem lesz szavazás. Nehogy meglepődjetek, hogy ha a füvezés közben a libsi haverok közt végzett közvéleménykutatásotok eredménye esetleg nem egyezik az ország véleményével :)

citrix 2013.09.16. 08:43:18

A nemzeti trafikokról kezdeményezett népszavazást naná hogy elkaszálta a kizárólag fidesz pártkatonákból összeállított ovb.Egyébként is minek népszavazás ott,ahol a kedves vezető és holdudvara tudja legjobban:mi kell a népnek?A Párt minden megold,gondoskodik,jutalmaz és büntet.Ahogy azt egy Pártállamban elvárható.A népszavazást (ha valóban komolyan gondolná a nép) meg lehet oldani egyszerűen:akinek ellenszenves a trafikmutyi,ne vásároljon semmit a nemzeti 18+ trafikhálózatból.Én így teszek,ezt vétózza meg a nemzeti ovb!

Blogger Géza 2013.09.16. 09:12:59

@stark (a fideszre szavaztam 2010ben): :D Na mi van, te is idejöttél szopni? A többiek már belátták, hogy hülyeséget mondtak, de akkor hozzad azt a forrást. Ne hírportált (bármelyik újságíró képes bármilyen hülyeséget írni), jogszabályt, vagy pályázatot vagy bármit, ami tartalmazta ezt a 3-4%-ot. Várok...

Blogger Géza 2013.09.16. 09:13:57

@Kim Јong Un: Még egyszer ismétlem, te csekély értelmű, ezt írtam, és ez az igazság.

" Ez nem igaz, semmiféle 3% nem volt a kiírásban, ez egy urban legend. "

2llkedő 2013.09.16. 09:40:24

@Blogger Géza: "Így van, a 10% és 12% közötti árrésről ment valójában a vita (ebben a nagyságrendben mozognak a hasonló európai garantált árrések is.)"

Te Gejza!

Ha mán nagyságrendeknél tartunk, elmesélhetnéd, hogy hogyan is állunk nagyságrendileg a hasonló európai bérekkel?

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2013.09.17. 13:25:30

@Blogger Géza: Úristen te tényleg ilyen hülye vagy?

Te figyi, onnan tudjuk mi ezt a 3-4%-os árrést, hogy ANNYI volt a trafikmutyi kezdetekor a cigi ára.

Ha nem hiszed, szerezz valahonnan egy doboz cigit, még abból az időből (egy dohányos havernak lehet hogy még van, vagy keress egy feketéződ, a szerelmeidnek hála már abból is van sok) vagy nézz utána a neten, hogy mennyi volt a dohánytermékek ára, és számold ki.

Csak nehogy kisüljön tőle az a cseppnyi kis agyad, és motyoghatod magad elé életed hátralévő részében, hogy "urban legend, urban legend"...

Blogger Géza 2013.09.17. 14:55:37

@stark (a fideszre szavaztam 2010ben): Tehát nem sikerült neked sem semmilyen forrást hoznod, és megcáfolnod az állításomat, tudtam, hogy ez lesz. :)

ember100 2013.09.17. 20:36:32

@Kim Јong Un:
Helló !
Bocsi :) meg néger , zsidó , eszkimó , vágottszemű...... is vagyok !
TE kretén :)

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2013.09.18. 08:59:45

@Blogger Géza:

Te érvek hiányában csinálsz magadból ekkora hülyét igaz, mert visít a fejedben a kognitív disszonancia, csak mert ha natúrban vagy ilyen ostoba, akkor hogy jutsz át élve az út egyik oldaláról a másikra?

Elmondtam, hogy miből jött a 3-4%, linkelte is utánam Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn a legelső linkjén láthatod amit akkor látnál, ha azt csinálnád amit én mondtam, és megnéznéd a kurva zárjegyét egy júniusban vett ciginek.

Az, hogy az árrés ekkora volt - bármennyire tiltakozol ellene - ez kb. annyira tény, mint hogy 2010 óta a Viktor a miniszterelnök.

Mellesleg igen nevetséges, hogy te jössz egy állítással, miszerint urban legend a téma, és aztán te várod el, hogy más bizonyítsa, hogy az állításod nem igaz, holott alapvető, hogy aki az állítást teszi, annak dolga a bizonyítás.

NEKED van forrásod a trafikmutyi pályázatok lezárása előtti időből, amiben szó volt arról, hogy 10%-os lesz az árrés?

Blogger Géza 2013.09.18. 09:08:29

@stark (a fideszre szavaztam 2010ben): Te egyáltalán értesz magyarul? Ezt írtam: "hozzál jogszabályt, vagy pályázatot vagy bármit, ami tartalmazta ezt a 3-4%-ot." Ez volt a kérés, amit bebuktál, mivel elvtársaid azt állították, hogy korábban 2, 3 vagy 4 (kinek épp mi jutott eszébe) volt törvényileg meghatározva, és ezt emelte meg a parlament. Holott nem, korábban nem volt semmiféle szabályozás. Erről megy vita, amit úgy látszik nem értettél meg, de akkor minek szólsz bele?

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2013.09.18. 12:03:29

@Blogger Géza:

De minek jogszabályt keresni erre, ha egyszer OTT VAN A CIGI KIBASZOTT ÁRA te szerencsétlen agyhalott!

Vagy tán arra gondolsz, hogy a 2013. évi LXXI. törvény előtt az állam nem szabályozta a cigi árát?

Mert ha így van, akkor igazad van.
Ha nem így van, akkor meg nincs. Ilyen egyszerű.

Te is tudod, hogy a cigi ára törvényileg szabályozott.
Te is tudod, mennyi volt a cigi ára.
Mivel fideszes vagy, nem tudsz számolni, nyilván ezért nem esik le. (Vagy már leesett és csak szándékosan játszod a hülyét, mert ugye kapitális baromság mellett kardoskodsz, inkább nem ismernéd be, hogy ennyire elvtelen vagy, hogy még a legcsúnyább marhaság mellett is kiállsz ha szebbnek látszik tőle a Fidesz)

Azért rugózol ezen a hülye jogszabályozáson - miközben te is tudod, hogy 4% volt az árrés - ha nem, várom a cáfolatot - mert te is tudod, hogy akkora baromságokat állítasz, hogy egy üres cigisdobozzal meg lehet cáfolni.

Szó szerint.

Ezért igazi tahó hülye fideszdroid módjára egyszerűen úgy csinálsz, mintha a mondanivalód tarthatatlanságát bizonyító tényezők nem léteznek, és ripacs barom módjára ragaszkodsz olyasvalamihez, amiről tudod hogy nem létezik, mert senki nem olyan hülye, hogy jogszabályba rögzítse a nyilvánvalót, amit még egy fogyatékos is ki tud számolni.

Te nem, de hát ez sokat el is mond.

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2013.09.18. 12:11:23

@Blogger Géza: De egyébként egyszerűbben is bizonyítható, hogy hülye van.

Figyi, megmutatom:

Ha szerinted urban legend az egész, akkor áruld el, hogy 2013 júniusában mennyibe került egy doboz cigi SZERINTED, és mennyi volt úgy az árrés.

Ha ilyen biztosan tudod, hogy urban legend akkor tudnod kell a nem kamu számokat is igaz?

Szóval.

Az elvtársazásd meg légyszi hagyjad, nem a Fideszben vagy, hanem egy blogon, itt nem szokás elvtársazni.

Blogger Géza 2013.09.18. 12:25:06

@stark (a fideszre szavaztam 2010ben): Ennyi hülyeség helyett leírhattad volna, bocs, igazad van, nem figyeltem, miről, szól a vita.:) Mindegy, ezt annak veszem. :)
süti beállítások módosítása