sorok között

sorok között

4 idézet Orbán Viktortól, amit komolyan lehet venni

2013. június 29. - Politikai Ateista

Általában kételkedve tekintek azokra az emberekre, akik a saját bevallásuk szerint nem hazudnak. A politikusok kivételt képeznek. Velük kapcsolatban természetes, hogy szinte mindig az ellenkezőjét kell érteni annak, mint amit mondanak. Akkor is amikor azt állítják, hogy ők soha sem kamuznak.


A politikai karriernek nem tesz jót az őszinteség. Azonban valaha a politikusok is embernek születtek, és néha hibáznak. Ilyenkor olyan dolgok is kicsúsznak az arcukból, amelyeket akár komolyan is lehet venni. Meg kell becsülnünk ezeket az értékes pillanatokat.

"Brüsszelben szép számmal találunk olyanokat, akik az európai gazdaság megújítása helyett a megroggyant pénz- és bankkapitalizmusba akarnak újra életet lehelni, akik munkaalapú gazdaság helyett a spekulánsok rendszerét akarják feltámasztani, akik azt akarják, hogy méltányos tehermegosztás helyett ismét csak az emberek viseljék a válság terheit."

2012. október 23.

Orbán Viktor ünnepi beszéde október 23-án, Budapest

"Márpedig, tisztelt Hölgyeim és Uraim, a gazdasági válságból kikecmeregni akaró Európának szembe kell néznie azzal az ősi igazsággal, hogy valódi értékteremtő munka nélkül nem fogunk kijutni a kátyúból. Nincs olyan technológia, tudományos-technikai fejlettség, nincs olyan pénzügyi trükk és manőver, ami a munkát és a termelést kiváltaná."

2013. április 24.

Orbán Viktor beszéde a 6. Szakma Sztár Fesztiválon, Budapest

"Fel kell készíteni közösségeinket a jövőre. Félreértés az, hogy a válság elhárítása után folytatódhat az az európai élet, ami azelőtt volt. A válság után semmi nem lesz olyan, mint amilyen volt, és nekünk abban a jövőben kell helytállnunk."

2012. október 18.

Orbán Viktor beszéde az Európai Néppárt 21. tisztújító kongresszusán, Bukarest

"Magyarország messze van innen"

2013. április 15.

Orbán Viktor előadása a „Keresztény válasz az Európa előtt álló kihívásokra” című konferencián, Bilbao

Forrás: miniszterelnok.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://sorkoz.blog.hu/api/trackback/id/tr185380414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kurt úrfi a rubelribancok réme 2013.06.29. 21:22:09

és ezeket is zsebre baszott kézzel mondta?

Morrózió 2013.06.29. 21:25:12

@Null Problemo: kommunista? Nem klasszikus értelemben, mert a bankárnak nekimegy, a "gyártulajdonosnak" nem.
Én inkább azt mondanám, a gazdaságot illetően hajszálra ugyanazt hangoztatja, amit a Kínai Kommunista Párt.

nu pagagyí 2013.06.29. 21:39:33

@Morrózió: Orbánéknak semmi bajuk a bankokkal, ha az a sajátjuk (lásd Takarékszövetkezetek). Összevissza beszélnek, a lényeg a hatalom megtartása és előnyeinek élvezete. Ők személyesen finnyásan viszonyulnak az általuk sugallt munkaalapú társadalomhoz, a termelőmunkát másoknak ajánlgatják (kötelező érvényűen), amely számukra kizsákmányolható barmok tömegeinek dagadó izmait és izzadságcsöppjeit jelenti. Nem szeretnék, ha ebben az országban gondolkodó emberek is lennének rajtuk kívül és azt sem, ha a vegetálás biztosításán kívül többet kérne a nép, nincs is kultúrális programjuk, a felsőoktatás meg költséges kolonc, előbb-utóbb megszűntetik a támogatását. Ők úgy vélik, hogy az adó az ővék, az emberek kötelesek fizetni, de nincs joguk követelni. Minden jóléti kiadás a hatalmon levők zsebéből venné ki a vagyonkát. A kiszolgáltatott népnek azért löknek ezt-azt, de akkor nagyon hálásnak kell lenni, aláírni EU-t fikázó papírokat, harsogni hülyeséget.

LallyPop 2013.06.29. 22:27:15

@Pop40: Bajnainak? Lemaradtam valamiről? Kb. 2 hónapja nincs meg neki a parlamentbe jutáshoz kellő támogatás se.

Orbán hihetetlen. Eddig sem volt 2/3-a Európában senkinek rajta kívül, de amikor jövőre is ugyanez lesz, elég kínos lesz idehaza demokratának lenni..:)

Pop40 2013.06.29. 22:36:32

@Morrózió:

Az lenne a válasz, hogy Isten ments, nem adjuk. Orbán is micsoda csodát tett velük, ezt a csodát folytatni kell. :DD

Pop40 2013.06.29. 22:40:16

@Ándi bácsi:

Persze, ebben biztos vagyok én is, hogy parlamentbe se jut, pláne ha ő lesz a baloldali összefogás miniszterelnökjelöltje. :DDDD

index.hu/belfold/2013/04/17/median_bajnai_kormanya_jobb_orbanenal/

"A pártot választani nem tudó népesség körében az arány 33:13 a Bajnai-kormánya javára. A szavazók mintegy nyolcadát, egymilliót tesz ki azok száma, akik készülnek a voksolásra, de nincs pártpreferenciájuk. Körükben is Bajnai Gordon vezet, 34:25 arányban."

"Eddig sem volt 2/3-a Európában senkinek rajta kívül, de amikor jövőre is ugyanez lesz"

Ó ja, csak közbe ne jöjjön valami gebasz. Félhülye birkamenetesekkel önmagában elég nehéz választást nyerni, a kifosztott-szarrá adóztatott egyéb rétegek meg esetleg lesznek olyan aljasok, hogy nem a Kedves Vezetőre fognak majd szavazni. :D

Stenonis 2013.06.29. 22:40:18

@kvadrillio:
És a rovarirtószereket előállító vagyipari lobbi?

high up! 2013.06.29. 22:42:14

@Ándi bácsi:

Te öreg, Castronak is, Chaveznek is, Lukasenkonak, Brezsnyevnek, Kádárnak is megvoltak a 2/3-ai meg 50%+1 szavazatai évtitedeken át. A helyedben nem lennék büszke arra, hogy te meg itt a Kárpát-medencében testesíted meg ezeknek a fajta szavazóknak a szellemi nívóját. Aztán teccik tudni, hogy hála az egységbe fogott 2/3-adban birkamenetelőknek, az ilyen utak rendre a
totális gazdasági lemaradáshoz vezettek. A fidióta családod a történelem kerekét ebbe az irányba tekerte el.

Pop40 2013.06.29. 22:42:22

@Ándi bácsi:

Ja, amúgy felétek 2002-ben ugye fideszes kormány alakult, ahogy a közvéleménykutatások jósolták?:DD

Pedig akkor még ennyire szét se lopták az országot, mint most, mert nem volt hozzá kétharmaduk.

high up! 2013.06.29. 22:46:08

@Null Problemo: "Orbán valójában kommunista, olvassa el ezt a mondatot még egyszer:
"Nincs olyan technológia, tudományos-technikai fejlettség, nincs olyan pénzügyi trükk és manőver, ami a munkát és a termelést kiváltaná"

Ez nem kommunizmus, hanem új fidióta tudományág: Felcsúti Parasztvezérek Közgazdaságtana

egysmás 2013.06.29. 22:51:38

Arra azért kíváncsi lennék, ha ezeket a szavakat valaki igazságnak tekinti, az miért nem retten meg tőlük?

LallyPop 2013.06.29. 23:03:19

@Pop40: www.origo.hu/itthon/20130626-tarki-nem-er-a-fidesz-nyomaba-az-ellenzek.html

Sajnos a választáson nem azt kérdezik amit szeretnél...:DDD

Bajnai június 4% (pártválasztók körében 7%)

Nem csoda hogy nem lesz ellenzéki összefogás vezető, sőt ellenzéki összefogás sem lesz, hiszen minek? El sem kell indulni.

LallyPop 2013.06.29. 23:12:08

@egysmás: Úgy érted fizetek-e szja-t a demokraták helyett? Igen.

Szaudi Herceg 2013.06.29. 23:12:27

Ez a mocskos rohadt Orbán... hogy ez mindig hazudik. Méghogy munka, meg munkaalapú gazdaság hahaha. Nézzük már meg Európa szégyenét, Németországot... ott a teljes társadalom több mint fele dolgozik, több, mint 41 millióan. Aztán mégis mire mennek vele... hol tartanak Magyarországhoz képest??? A béka segge alatt, ott. Hát oda akarunk mi jutni? Németország szintjére süllyedni??? SOHA!!!!
Méghogy nincs pénzügyi trükk, meg manőver, hahaha, kacag a vakbelem! Hát kérdezzük már meg erről Gyurcsányt, az utolsó tökös miniszterelnökét hazánknak.
Hát USA mit csinál folyamatosan? Dollárt nyomtat, meg trükközik. Adósságplafon betelt? Nem gond, emeljük. 100% feletti az államadósság a GDP-hez képest, na és? Átlag 14 évente válság van az USA bankrendszerében? Na és.
Japánban 200% feletti az államadósság, na és? Nyomtatnak jent. Hülyék vagytok, dolgozni????
Na neeeee.
Az utolsó valamirevaló "Na éa?" Horn Gyulától hangzott el itthon...
Dolgozni... esszem-fasszom megáll.

Pop40 2013.06.29. 23:13:54

@Ándi bácsi:

"Sajnos a választáson nem azt kérdezik amit szeretnél...:DDD"

2002-ben is ugye ezzel a bölcsességgel vigasztaltad a haverokat, akik értetlenül bámulták a beérkező adatokat, és rebegték elhaló hangon, hogy "de a kv-kutatások nem ezt mondták..." :DDDDD

"Nem csoda hogy nem lesz ellenzéki összefogás vezető, sőt ellenzéki összefogás sem lesz, hiszen minek? El sem kell indulni."

Igen, erről minden bizonnyal a te véleményed kérik majd ki, és annak függvényében döntenek. :D

LallyPop 2013.06.29. 23:16:44

@Pop40: Jól nézd meg a számokat, mert áprilisig még sokat fogtok csökkenni, és mentek a szadesz után a kukába.

Drukkolok hogy legyen igazi balodal, ki tudja, lehet hogy már 2018ban, ha komolyan munkához láttok.

Szaudi Herceg 2013.06.29. 23:17:11

Jó, hogy megemlítettétek a Bajnait. Na tessék... munka. Hát anno a libatermelőknek is lehetett volna annyi eszük, hogy ne dolgozzanak, hanem mondjuk a tyúkot vagy a kacsát átfestik, azt' átbasszák vele a Gordont, rásózzák liba-áron. Nem tették rábasztak, mert végül a Gordon baszta át őket, mint szart a palánkon. Na ki lett a milliomos? a Gordon vagy a libások? A trükköző vagy a melósok? Dolgozni? Hülyék vagytok...

egysmás 2013.06.29. 23:18:15

@Ándi bácsi: Ha engem kérdezne egy fideszkomiszár, hogy kire szavaznék, tutira fideszes lennék arra a pár percre!

A maffiának és az arrogáns autoriter hatalom képviselőjének azt kell mondani, amit hallani akar, mert akkor lehet, hogy békén hagy.
Ezt a magyar ember tudja.
És nem csak a magyar ember, de még Orbán Viktor is tudja ezt, mert MEGTAPASZTALTA, amikor pofára esett, mert lenyomta a d-209-es.

Ő tanult belőle, ezért fúrja Bajnait, pénzeli a békementeseket, és ezért sírja tele éjjelente a párnáját, ezért hugyozik a gatyájába, amikor Bajnai összeráncolja a szemöldökét.

Te viszont nem tanultál.
Elhiszed azt, amit hazudnak neked, rólad.

Pop40 2013.06.29. 23:19:53

@Ándi bácsi:

"Jól nézd meg a számokat, mert áprilisig még sokat fogtok csökkenni, és mentek a szadesz után a kukába."

Netán a narancsbolsik államosítják a kv-kutatókat is?:D
Ne ijesztgess már légyszi ilyen jól megalapozott véleményekkel, még a végén rosszat fogok álmodni. :))

"Drukkolok hogy legyen igazi balodal"

Miért, akkor kiábrándulsz Simicskából?:D

Pop40 2013.06.29. 23:22:47

@egysmás:

"Ha engem kérdezne egy fideszkomiszár, hogy kire szavaznék, tutira fideszes lennék arra a pár percre!"

Miért, szerinted egy közszolga, akit bármikor kirúghat a fideszes főnöke, mit mond egy ismeretlennek a telefonban? Majd azt, hogy én vérszoci vagyok, mi?:DDDD Ráhagyja, fideszes vagyok, csakafidesz, viktororbán , persze. Jövőre meg a magányos szavazófülkében leszavaz Bajnaira.

De fideszbolsiknak magas ez az összefüggés, mint a villanypózna. Nem baj, annál nagyobbat taknyolnak jövőre. :DDD

LallyPop 2013.06.29. 23:24:15

@egysmás: Persze az időközik is mutatják mekkora kormányváltás lesz.

Mesterházy: A Fidesz kommunikációjára hivatkozva Mesterházy kijelentette: „én adót akarok emelni...”, majd a beálló pillanatnyi csöndben hozzátette, hogy az adóemelést a gazdagokra értette. - Az Mszpnek szokás szerint fingja nincs arról hol van, és szerintem nem is akarnak választást nyerni.

Pop40 2013.06.29. 23:31:39

@Ándi bácsi:

Jah, az időközik... Mint pl a legutóbbi solymári, ahol a fideszes jelölt komoly 19%-kal nyert, úgy, hogy ellenzéki jelölt nem is indult?:DDDDDDDDD

Itt tényleg nagyon motiválva lehettek az ellenzéki szavazók, hisz végül is se jelölt, se tét. :DD

A kommunikációban igazad lehet, Selmeczy szenátorasszonyt eleve halott vállalkozás lekommunikálni, a szocik meg sem próbálják. :DD

egysmás 2013.06.29. 23:32:54

@Ándi bácsi: nem, úgy értem, melós vagy-e, aki TERMEL! Aki MUNKÁT végez, vagy csak holmi pénzügyi trükköket csinálsz, esetleg technológiát fejlesztesz, használsz?

Tudod, Orbán szerint vége van ám az eddig megszokott Európának!
Vége van a fogyasztói társadalomnak!
Eztán termelni kell!
És nem ám technikai humbugokkal, hiszen azok nem helyettesíthetik a munkát!
Hanem ÉLŐ MUNKA! Az kell Orbán szerint!
Kádban kevert beton, kézzel reszelt kalapáccsal kovácsolt ekevassal feltört föld, stb!

Szóval, melós vagy?
Vagy egy olyan dinoszaurusz, akire Orbán szerint a világon semmi szükség, hiszen a fogyasztói társadalom elbukott, és ha nincs fogyasztás, úgysem lehet eladni azt, amit azok csinálnak...

LallyPop 2013.06.29. 23:33:30

@Pop40: Akkor nyert?

Azzal sem mentetek sokra hogy csak 52%-kal lett 2/3.

Meg azzal sem fogtok, hogy jövőre az 52% a parlament 3/4-ére elég.

Szaudi Herceg 2013.06.29. 23:34:32

@Ándi bácsi: te vigyázzál a szádra ám, te Orbán-bérenc! Hogy mered az SZDSZ-t a szádra venni?
Hát kinek volt köszönhető a remek közbiztonság Magyarországon 94-98 között, ha nem Kuncze Gábor belügyminiszternek? Róla még Horn Gyula is elismerően szólt. Nem, nem arra mondta hogy naés (hanem a pufajkás-munkásságára), hanem hogy közbiztonság magyarországon? az nincs.
Na és kinek köszönhetjük a mai liberális oktatási és nevelési elveket, ha nem Magyar Bálint oktatási miniszternek??? Hát van ma joga egy tanárnak fegyelmezni, rossz jegyet adni? Van joga az anyának egy atyai nyaklevest kiosztani a gyerekének, ha az nem tanul, drogozik, dohányzik, piál, csavarog? Hát szerinted ki akarta a drogokat legalizálni, ha nem az SZDSZ??? És ez a getzi fidesz ellenezte még ezt is.
Még szerencse, hogy az SZDSZ behozta a liberalizmust.

LallyPop 2013.06.29. 23:35:49

@egysmás: Orbánnak teljesen igaza van. A magyarok is azt hitték hogy fogasztói társadalom van, ment is a hiteles suzuki meg a plazmaTV, egy darabig. Ennek vége, Európában is.

egysmás 2013.06.29. 23:36:46

@Ándi bácsi: Egy egyszerű kérdés:

Ha nincs fogyasztás, kinek és mit akarsz termelni?

LallyPop 2013.06.29. 23:38:17

@Szaudi Herceg: És fel is áldozta magát a liberalizmusért..:)
De Szárszón azért ott voltak ezerrel a lúdtalpasok.

Pop40 2013.06.29. 23:38:56

@Ándi bácsi:

"Akkor nyert?"
Ki? Aki el sem indult? Nem, nem nyert.
De ahhoz egészen hülyének kell lenni, hogy valaki olyan választásból képzelegjen össze magának hatalmas győzelmet, ahol az ellenfél el sem indult. :DDDD
Jövőre Bajnai elindul, remélhetőleg minden körzetben egy ellenzéki jelölttel. Aztán hogy az átlagos szavazó kit választ, őt, vagy a 4 éve hazudozó és fosztogató Orbánt, azt már döntsd el te, a fent belinkelt kutatás magáért beszél, pedig az csak egy kozmetikázott kv, mennyi lehet ez az arány a valóságban... :))

Na ja, csak jövőre annak az 52%-nak a döntő része már nem rátok szavaz. :DDDDDDDDDD

egysmás 2013.06.29. 23:40:49

@Ándi bácsi: Hova exportálsz, ha vége a fogyasztói társadalomnak?

Akkor ott is termelnek.

Mellesleg rájöttem!

Te a Belügyminisztériumban dolgozol!
Te találtad ki azt, hogy ha elfogyott a benzin az autóban, üljön át egy másikba!

Pop40 2013.06.29. 23:42:43

@Szaudi Herceg:

Hű, ha ez valami fideszes humor, erre kár volt új nicket csinálni. :))))

Az oktatásról való elmélkedésed érdeklődéssel hallgatom, ugye eltörlitek majd a százezres tandíjat, ha kormányra kerültök?
Ja, bocs, nem, inkább bevezetitek, meg elveszitek a felsőoktatás költségvetésének felét.
Tuti rohan rátok szavazni a sok hülye szadeszos. :DDDD

semmiextra 2013.06.29. 23:44:54

@Ándi bácsi:
Nagyon nehéz. Csak vegyél meg minden hülyét kilóra. Tudtommal az MSZMP-t is mindig 90% fölött választottak meg majd 40 évig ;)

Pop40 2013.06.29. 23:45:44

@egysmás:

Nem, ez gondolom úgy menne, hogy Németo-ban vége a fogyasztói társadalomnak, ül otthon a német polgár süketen és vakon a sötétben, és imádkozik, hogy "jajj, küldjenek már ezek a magyarok valami export cuccot, amit én megvehetek tízszeres áron tőlük...."

egysmás 2013.06.29. 23:46:40

@Szaudi Herceg: Ma viszont olyan időket élünk, hogy nyugodtan sétálhat az ország egyik legnagyobb városának legbelebb belvárosában, egyedül egy a polgármester lánya a házuktól kb. hatszáz méterre, a térfigyelő kamerák kereszttüzében, hiszen nem lehet semmi baja!

Hiszen Pintér rendet rakott!

semmiextra 2013.06.29. 23:48:13

@Blogger Géza:
Géza. Olvasd újra. Tudom nehéz mert nem utasítás, hogy mire mit kell írni. De segítek! A jo válasz a dübörög a gazdaság mert nő a GDP.

egysmás 2013.06.29. 23:48:15

@Pop40: jaja!
Mert annyira elbutult a fogyasztói társadalmában, hogy már a vuszt-knédl-záverkáut szentháromságot is csak a dolgozó magyaroktól tudja beszerezni!

Pop40 2013.06.29. 23:49:18

@egysmás:

Ennek viszont speciel nem sok köze van a közbiztonsághoz, ilyen elmebeteg állatok mindig voltak s mindig lesznek is, rendszertől függetlenül. Lényeg hogy elkapták, s remélhetőleg a cellában felkötik.

Szaudi Herceg 2013.06.29. 23:49:45

@Ándi bácsi: Ide figyelj, te magad alatt vágod itten a fát. Hogy jön ide Szárszó??? Azt gondolod, hogy tíz év után azért jöttek össze Teddy és a baráti köre hogy Orbán-döntő válságértekezletet tartsanak? Neked üldözési mániád van haver... csak itták a málnaszőrt, de hogy kavarták-e vagy sem, azt nem tudom.
De ide figyelj... ha te itten arra akarsz kilyukadni, hogy tíz évig nem volt miért összejönni, mert se Gyurcsányt, se Bajnait nem kellett megpuccsolni (csak a Medgyesit anno), de most sűrgős lett a helyzet, hát akkor nagyon tévedsz. Komolyan mondom kezeltesd magad, de ha lehet, egy Gyurcsány-Bajnai-féle, anno privatizált kórházban... mert ha valaha Magyarországon, akkor ott volt ám egészseggügy.

Pop40 2013.06.29. 23:51:23

@egysmás:

Na ja, de mi majd megmentjük őket is!!! :)
Viktor senkit sem hagy az út szélén, még a döglődő németeket sem. :DDDD

egysmás 2013.06.29. 23:54:06

@Pop40: A közbiztonsághoz nincs köze, hogy este megtámadnak fiatal nőket?

Ha Pécsett ez egyedi eset lett volna, aláírom, de nem sokkal előtte volt még egy eset, amibe bele is halt az áldozat és annak más volt az elkövetője!

Az, hogy a mostani állapotokat figyelmen kívül hagyva valaki azt magyarázza nagy pofával, hogy bezzeg Kuncze alatt mi volt itt, az szánalmas!
Azóta ugyanis nem nőtt sem a közbiztonság, sem az emberek biztonságérzete.

LallyPop 2013.06.29. 23:54:54

@egysmás: Csak ott fognak termelni, ahol fogják hogy változás kell. Pl. nálunk, devizahitel kilőve, szja felezve. ÁFA emelve. Orbán azt teszi amit mond.

LallyPop 2013.06.29. 23:56:13

@semmiextra: Te úgy tudtad hogy választották? Kádár apád így mesélte?

egysmás 2013.06.29. 23:56:30

@Pop40: Viktor nem olyan!

Horn bezzeg!
Ő fogta, és gyakorlatilag kitessékelte őket az országból azzal, hogy nyitott ajtót mutatott nekik!
A német VENDÉGEINKNEK!
Azok pedig mentek!
Meg sem álltak, vissza sem néztek.

Pop40 2013.06.29. 23:59:01

@egysmás:

Ezt természetesen egy szóval nem mondtam, félre ne érts. Ha tömegesen előfordul, annak nyilván van köze hozzá.
De egy-egy olyan EGYEDI esetet, hogy egy kanos kis hülyegyerek elkap valakit, nincs az a közbiztonság, ami meggátol, ott max annyit lehet tenni, hogy mielőbb elkapod az elkövetőt.

A Kunczés rész meg megint egy másik történet, azt (nem véletlenül) nem kommentáltam egy szóval sem. Amúgy ebben teljesen igazad van.

egysmás 2013.06.30. 00:00:19

@Ándi bácsi: szerinted kik élnek jól?
Azok, akik termelnek, vagy azok, akik a pénzt számolják és meg tudják venni a termelőktől a gyártott cuccot?

Hogy értsed a kérdést: Az úri szabó a májer csávó, vagy az, akinek dolgozik?
folyomány:
Tud-e annyit dolgozni (orbáni értelemben vett termelő munkát végezni) az úri szabó, hogy olyan körülmények között éljen, mint az ügyfele?

egysmás 2013.06.30. 00:02:59

@Pop40: A fél TEK kereste és nem el lett kapva, hanem feladta magát, mert szólt neki a boltos haverja, hogy valami gebasz van...

Ez azért mond valamit a hatékonyságról!
Egy írástudatlan cigány nyomában lohol a rendőrség, és az napokon keresztül elkerüli a találkozást!
Ő a Barna Stirlitz!

LallyPop 2013.06.30. 00:03:03

@egysmás: Ez nagyon komoly válasz arra, hogy:

devizahitel kilőve
SZJA felezve
ÁFA emelve
TERMELÜNK

A maszop és Bajnai is ilyen válaszokat ad, aztán néz bambán.

Pop40 2013.06.30. 00:04:15

@Ándi bácsi:
Ja, Orbán azt teszi, amit mond, erről híres.

Termelőkre meg szükség is lesz, mert a beruházási adatok tízéves mélyponton vannak, ha még termelés sem lesz, nem tudom, mi pörgeti fel a gyorsnaszádot. :DDDDD

Bár érdekes ez a német fogyasztói társadalom... A komcsik már évtizedek óta temetik, de valahogy csak nem akar kimúlni... Temették Kádár komcsijai, most temetik Orbán komcsijai, és valahogy csak él, és virul... Csak nehogy Orbán komcsijai is hamarabb kimúljanak, mint a német fogyasztói társadalom. :)))

Szaudi Herceg 2013.06.30. 00:07:17

@Pop40: te ne gyere itt ezzel a szar semleges dumával, hogy elmebeteg állatok mindig vannak. Ha még mindig Kuncze lenne a belügyminiszter, igenis rend lenne. Ha a pécsi esetre gondolsz... a Gábor simán kiküldte volna 2 héttel korábban likvidálásra az Aranykéz utcai robbantót. Vagy egy géppisztolyost, mint a Fenyőhöz vagy Sereshez.
A Pintér azóta is csak pislog jobbra-balra, de leginkább balra. Azt sem tudta, merre van Szlovákia, ahol a Rohac lakott...

Pop40 2013.06.30. 00:09:24

@egysmás:

"szerinted kik élnek jól?
Azok, akik termelnek, vagy azok, akik a pénzt számolják és meg tudják venni a termelőktől a gyártott cuccot?"

Ne zavard már össze.
Igenis a termelők élnek jól, akik a földet túrják. Akik a magas hozzáadott értékű szolgáltatószektorokban dolgoznak, nyelveket beszélnek, és mobilak, ők nyomorognak.
Ezért keres sokkal jobban a borsodi parasztbácsi, mint a Pesten, szolgáltatóközpontban dolgozó, nyelveket beszélő fiatal.

Fideszék ezt pontosan tudják, hisz évek óta bizonyítják, mennyire értenek ám a gazdasághoz!!

Pop40 2013.06.30. 00:10:44

@egysmás:

Ő a Rambo, nem tudtad?:))

LallyPop 2013.06.30. 00:13:10

@Pop40: Viszont a komcsik és Kádár alatt nem annyira előztük meg a németeket növekedésben.

2013Q1ben igen.

Pop40 2013.06.30. 00:14:01

@Szaudi Herceg:

Bizony, szép idők voltak azok. Maffiás robbantások, meg megfigyelési ügyek, ahol a rettegő fideszes ellenzék a nagy rettegésben megfigyelte önmagát.

De aztán kinevezték Sanyát, és egyből rend lett, még szerencse, ha valaki, akkor Sanya aztán tudja, hol kell keresni a bűnözőket. (És csak a rossz nyelvek mondják, hogy azért, mert csak a korábbi haverjait kell végigkérdeznie.)

Pop40 2013.06.30. 00:15:18

@Ándi bácsi:

Ember, te mit szívsz?

Oké, hogy szombat éjjel van, de ha ilyen koncentrációban tolod, ez nem ürül ki hétfőre sem.

LallyPop 2013.06.30. 00:20:36

@Pop40: Nem írta a Népszava hogy 2013Q1-ben EU 3. volt a magyar növekedés? Az első 2 sem a rothadó nyugaton volt.

Pop40 2013.06.30. 00:29:01

@Ándi bácsi:

Azért, mire kijózanodsz, felsorolom neked, miben előzted te meg lázálmodban a németeket.

GDP adatok, éves

2008 NÉMET 1.1 MAGYAR 0.9
2009 NÉMET -5.1 MAGYAR -6.8
2010 NÉMET 4.2 MAGYAR 1.3
2011 NÉMET 3.0 MAGYAR 1.6
2012 NÉMET 0.7 MAGYAR -1.7
2013 NÉMET 0.4f MAGYAR 0.2f
előrejelzett

epp.eurostat.ec.europa.eu/tgm/table.do?tab=table&init=1&plugin=1&language=en&pcode=tec00115

A csúúúnya, gonosz szocik meg a válság idején 2008-ban kb ugyanúgy növekedtünk, mint ők, 2009-ben, a válság csúcsán voltunk másfél %-kal elmaradva tőlük.

Ehhez képest Orbánod sikerei alatt végig minimum 1.5%-kal, de 2012-ben 2%-kal is el voltunk maradva.

Itt meg a szupernagy növekedés, amiről hallucinálsz. Ja, egy negatív GDP nem esett tovább, hanem megfordult, és most már csak kisebb mértékben negatív a szám.
Ezzel aztán megelőzted a németeket, te lángeszű.

www.ksh.hu/docs/hun/xftp/gyor/gdn/gdn21303.pdf

Pop40 2013.06.30. 00:34:35

@Ándi bácsi:

Nézd meg a KSH-s ábrát, aztán csak leesik.
Arról a (-2,5%) - (-3%)ról, ami a 2012 negyedik negyedéves adat, onnan te mi a f@szt vársz? Még jó, hogy Orbánék nem tudták annyira elkúrni a gazdaságot, hogy innen tovább essünk.

Mínusz 2,5 - 3% ról "felnövekedtünk" mínusz 1-re.
Mekkora brutális siker, aztakurva. Tényleg ti lesztek a példa minden gazdasági szakember számára a következő ezer évben.

Mondjuk te lennél az, aki azt is sikerként ordibálná, hogy a Mariana-árok aljáról nem süllyedt tovább, hanem képes volt egy kicsit felfelé haladni.

LallyPop 2013.06.30. 00:36:31

@Pop40: Ez nagyon jó. Megyek Németországba.

Szaudi Herceg 2013.06.30. 00:37:26

@Pop40: ez hülyeség... te nem figyelsz... hát pont mondom, hogy addig nem lett rend, amíg be nem segített a Kuncze, ő söpörte ki az Aranykéz utcát, Serestől Fenyőig, mindenkit. A Pintér meg csak pislogott...
De elkanyarodtunk a témától, térjünk vissza az eredetihez, mert itt megint emlegeti valaki a termelés kontra trükközést.
Be kéne már fejezni ezt a hülyeséget... ez csak a jobboldal hülyesége volt örökké... Opel gyár Szentgotthárdra, Audi Győrbe, Nokia Vácra, Samsung Gödra, Merci Kecskemétre... agyrém.
Örökösen ez a hülye munkahelyteremtés... ha mindenki dolgozik, ki fog itt trükközni? Ki fog itt Tescoba járni, ki fog itt nagyot kaszálni? Pláza stop, hülyék ezek... Még több olyasmi multi kell, mint a Tesco és társai. Aaaz igen... ez az igazi trükközés, tönkrebaszni egy fél megye kisker világát két bevásárlóközponttal, ahonnan meg kamionnal viszik ki az országból a pénzt. Ehhez kell az igazi tudomány, nem az eke szarvához, parasztok!
Nézzétek meg az említett Európa-szégyenét, a németeket. Tiszta hülyék... gépipar, autógyártás, minőség... pff.
Ezek olyan hülyék, ...hogy a Lidl-Aldi-Penny-n kívül nem engednek be mást az országba, főleg Tescot nem, hogy tönkre ne bassza a piacot.
...hogy a fapados Germanwings bázisra nem engedik be a Ryanair-t, hogy tönkrebassza a piacot.
Hát ide akarunk jutni, kérdem én, a hanyatló nyugat sorsára???
Idióták...

Pop40 2013.06.30. 00:42:33

@Ándi bácsi:

Jó, és mondd el nekik, hogy megelőzted őket növekedésben.
Meséld majd el, mekkorát röhögtek.

Pop40 2013.06.30. 00:50:40

@Szaudi Herceg:

Hát ja, szerintem is hülye volt ez a Gyurcsány, hogy iderángatta a Mercedest, ahelyett hogy ő is okoskodott volna valamit a termelésről... :)

Bizony szép dolog is a plázastop, főleg mikor arra szolgál, hogy gáncsoljuk az ellent, és előretolhassuk a haveri cégeket.

index.hu/gazdasag/2012/11/19/plazastop/

"Nézzétek meg az említett Európa-szégyenét, a németeket."

Hú, most akkor mi van? Követendő példa a német káposztazabáló Hans? A kollégád épp most értekezett róla, hogy most előztük meg őket. Döntsétek már el, kezdek egész összezavarodni.

"Ezek olyan hülyék, ...hogy a Lidl-Aldi-Penny-n kívül nem engednek be mást az országba, főleg Tescot nem, hogy tönkre ne bassza a piacot."

Hát igen, nekünk is ezt kéne tenni, mert ugye a magyar gazdaság az ugyanolyan erős, mint a német, ki a gonosz multikkal az országból, ebben a tündérmesében fel sem tűnne nekünk a hiánya.:))

"Hát ide akarunk jutni, kérdem én, a hanyatló nyugat sorsára???"

Mit mondjak, én azért szeretnék....
Túl sok nekem ez a rengeteg Orbán-féle siker, nem vagyok ennyire mohó. Nekem egy laza német mértékű siker bőven megfelelne, a hihetetlen gyorsnaszádos siker illesse meg azokat, akik bizalmat szavaztak ennek a gazdasági lángész fideszes bandának. :)

Szúrófény 2013.06.30. 03:07:29

@Erdő Péter: 1. Minden ostoba meggyőződéses, és minden meggyőződéses ostoba! (PÁRTOK VIDÉKE!)

Kurt úrfi a rubelribancok réme 2013.06.30. 05:48:58

@Pop40: Ándi bácsinak ez a taktikája. Gátlástalanul hazudik valamit, ti meg erőlködtök a cáfolatokkal. Addigra régen eltűnt.

Kurt úrfi a rubelribancok réme 2013.06.30. 05:51:39

@Ándi bácsi: "ÁFA emelve. Orbán azt teszi amit mond. " - Az ÁFA emelés nem volt az Orbán programjában. Hazudsz.

Kurt úrfi a rubelribancok réme 2013.06.30. 05:55:05

@Ándi bácsi: "Orbán hihetetlen. Eddig sem volt 2/3-a Európában senkinek rajta kívül, de amikor jövőre is ugyanez lesz, elég kínos lesz idehaza demokratának lenni..:) "
- Nagyon be vagytok szarva hogy állandóan ezzel biztatjátok magatokat. :-))

Erdő Péter (törölt) 2013.06.30. 06:07:43

Mondom, Orbán Viktort a szátokra ne vegyétek, az isten basszon meg rakásra titeket büdös kommunisták

regress 2013.06.30. 07:13:57

@Erdő Péter: ki az a felcsuti cigány gyerek?az ország megrontója.az isten kúrogassa anyádat,te meg otthon kommunistázz.szegény pozsgai,meg a fidesz frakció megsértődik.akkor ugass ha a fidesz nyilvánosságra hozza az ügynöklistát.meg ha nem titkosítanak pintérék őket terhelő aktákat 80 évre.addig kuss

Ј.László 2013.06.30. 07:52:00

@regress: Majd mingyá hamisítalak!

Ј.László 2013.06.30. 07:53:56

Békés szkinhedekre támad a cseh rendőrség.
A szemkilövés elmaradt, mert Gyurcsány nem adott rá parancsot.

index.hu/kulfold/2013/06/30/zavargasokba_torkollott_egy_romaellenes_tuntetes_egy_del-csehorszagi_varosban/

"Zavargás egy cseh romaellenes tüntetésen

MTI

2013. június 30., vasárnap 00:07 |
Címkék
csehország, romák, zavargás

Zavargásokban torkollott egy romaellenes tüntetés szombat este a dél-csehországi Ceske Budejovicéban. A rendőrség könnygázt és gumibotokat vetett be a demonstrálók ellen.

A tüntetésen csaknem ezren vettek részt, hírügynökségek szerint szélsőjobboldaliak. A kilencvenezer fős város központján áthaladva "Csehország cseheknek!" jelszavakat skandáltak, és becsmérelték a romákat. Mintegy háromszázan kiváltak a tiltakozómenetből, és a jobbára romák lakta negyedbe indultak, de a rendőrök útjukat állták.

A tüntetők utcai harcot vívtak a rendőrökkel, kövekkel dobálták őket, kukákat gyújtottak fel. A rendőrök könnygázt és gumibotokat vetett be ellenük. Helyszíni beszámolók szerint csak nagy nehézségek árán tudták megfékezni a dühöngő tömeget. A zavargásokban tízen megsérültek, köztük három rendőr is. A hatóságok 28 tüntetőt vettek őrizetbe."

Ј.László 2013.06.30. 07:55:10

@Blogger Géza: Mi van idióta? Nem tudsz olvasni?

hot-spot (törölt) 2013.06.30. 08:13:05

Az egyik legfontosabb ez lenne;

"Fel kell készíteni közösségeinket a jövőre.."

A jövőre,ami nincs.

hot-spot (törölt) 2013.06.30. 08:14:48

@Ј.László: Magyarországon ez nem lehetséges,mivel itt mindenki roma,akár merre nézek,egy nagybőgőt mindenkiben látok.
Tehát testvériség van.SS

egysmás 2013.06.30. 08:15:54

@Ándi bácsi: Mit termelünk?

A magas ÁFA az jó!
Igaz, hogy azóta Horvátországba járok vásárolni, tankolni, de azért jó...
Igaz, hogy Ausztria olcsóbb, mint Magyarország, de jó...
Az SZJA csökkentése a számszerű többségnek emelést jelentett.
A devizahitelek kilövése pedig mit is jelent?
Kötelezettségszegési eljárást?
Vay annak kell örülni, hogy az adókból fizetik az emberek hülyeségét?

2013.06.30. 08:19:47

A többség szerintem szívesebben evezne a süllyedő, elkorcsosult nyugati bárkában, mintsem részese legyen ennek az új csodának. Ha ott rosszul mennek a dolgok, idehaza már rég éhen döglött mindenki.

hot-spot (törölt) 2013.06.30. 08:24:10

@egysmás: De unom már ezt a szar szemét hazug dumát,hogy az "én adómból fizetnek" ezt vagy azt.A te és az én adómból ezek a lónak faszát sem fizetik,csak a saját luxuskiadásaikat te szerencsétlen.Mi a faszt látsz te az adódért cserébe?Van már négyes metró?Ingyenes az oktatás?
Oké,MÉG van közvilágítás,és ingyenes a levegővétel, azt ennyi.
Tehát mit látsz te az adódból pontosan?
Ha munka nélkül maradsz majd segítenek?Lószart!
Ha megrokkansz majd segítséget kapsz?
Lószart!
Lesz nyugdíjad?
Lószart!
Kapsz egészségügyi ellátást?
Kapsz, csak nem biztos hogy túléled!
Tehát hol az adód?
Segítek.Nem,nem a munkanélküliek és devizahitelesek zsebében ecsém,hanem a lószarba!

felcsutisuttyo 2013.06.30. 08:43:34

a Nemzeti Hazug tolvaj gazember nem ússza meg ezt a sok gaztette amit három év alatt csinált!
eZ VÉRESEN KOMOLY!!!!!

felcsutisuttyo 2013.06.30. 08:44:34

DEMOKRATIKUS Úton úgysem lehet leváltani, mert csalnak a tolvajok...Dikatúra döntés lesz!!!

Kámasuka 2013.06.30. 10:43:16

@egysmás: Való igaz, a magas ÁFA sokkal jobb mint a magas SZJA.

Ausztria sokkal olcsóbb, mint Mo., nyilván ezért van tele a nyugati határszél osztrák bevásárlóturistával, az északi meg szlovákkal.

Kámasuka 2013.06.30. 10:46:26

@Kukoricajancsi: Ez a típusú értelmiség el is hagyja az országot.

Lásd. Dániel Péter, Kertész Ákos, Gerendás Péter. Mondjuk nem magyar egyik se.

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2013.06.30. 11:53:50

pinás poszt.

a grafikonokat senki nem kommentelte, bedobunk hát egy orbánosat, lehetőleg valami semmitmondót, aztán jöhetnek a forradalmárok visongani, hadd pörögjön a letöltésszámláló :)

Netuddki. 2013.06.30. 11:56:06

"Meg kell becsülnünk ezeket az értékes pillanatokat."

Mit kell ezen megbecsülni? Az orbán azt mondja amit szerinte hallani akarnak a hallgatói és a választói. Dumálni és nagyokat mondani bárki tud, megvalósítani csak kevesen. Az orbán nem tartozik közéjük...

Pop40 2013.06.30. 13:32:11

@Ј.László:

Úgy látom, a tv-székház felgyújtása is elmaradt.
Orbán nem adott rá parancsot?

Pop40 2013.06.30. 13:35:05

@BenFranklin:

Természetesen nem az, egyik sem. Azt meg, hogy ki a magyar, nyilván te döntöd el, ugye?:)

bonafide 2013.06.30. 13:45:24

@Pop40: Van egy jobb opció: ott helyben végezni az elkövetővel! Csak hát nincs jogunk védekezni :(

Tökönrúgott Feleségek 2013.06.30. 14:23:52

Orbántól egy mondatot lehet komolyan venni: "Ne azt nézzék, amit mondok, hanem amit csinálok" ha ez nem a hazudozásai beismerése...

Reszelő Aladár 2013.06.30. 14:24:01

Sok tehetséges foteldemokrata!
Mélyen elszomorít, hogy számotokra a politikus szinonimája a tolvajnak a hazugnak, és ők minden baj okozói.
Ha ennyire nem tetszik, akkor meg húzzatok el Londonba mosogatni! Vagy már elmenni is féltek?

Pop40 2013.06.30. 14:25:08

@bonafide:

Nem mennék el ilyen irányba, nem vezetne jóra.

Gondold el, mész a néptelen utcán, odamegyek hozzád, agyonverlek, és a rendőröknek azt mondom, hogy rámtámadtál.
Ki bizonyítja az ellenkezőjét? Te már tuti nem.

Pop40 2013.06.30. 14:27:22

@Reszelő Aladár:

Azért nem minden politikus... :)
de a narancsbolsikra ez valóban igaz.

Pop40 2013.06.30. 14:28:35

@popocatepetI:

Úgy néztem ki, mint aki erőlködött? :)

Pop40 2013.06.30. 14:38:11

@Tökönrúgott Feleségek:

Oszkó mondjuk mit lopott el?
Vagy pl Sólyom?

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.06.30. 15:38:25

@flamer:

Pedeg ezekben sok igazság van. A modern európai baloldal megbukott, nem csak a kommunizmus bukott meg, hanem az egséz baloldal is. A szociális jóléti állam zsákutca. Azaz ebben Orbánnak teljesen igaza van.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.06.30. 15:46:19

@Fisk:

Nem, ez butaság.

Itt nem a kapitalizmus és az antikapitalizmus harcáról van szó. Hanem a kapitalizmus és a balos, jóléti állam közötti harcról.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.06.30. 15:48:36

@high up!:

"Te öreg, Castronak is, Chaveznek is, Lukasenkonak, Brezsnyevnek, Kádárnak is megvoltak a 2/3-ai meg 50%+1 szavazatai évtitedeken át."

Abszurd összemosás. Ennek mi értelme?

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.06.30. 15:50:12

@semmiextra:

"Tudtommal az MSZMP-t is mindig 90% fölött választottak meg majd 40 évig"

Rosszul tudod.
süti beállítások módosítása