sorok között

sorok között

Konspirációs vasárnap

2013. április 21. - Politikai Ateista

Ahogy az Index korábban már megjegyezte "a bostoni robbantás sem ússza meg összeesküvés-elméletek nélkül". Egy kicsit tovább feszíteném a húrt.

Az eset óta újabb és újabb fényképek kerülnek napvilágra, és éles az szemű alufóliakalaposok sem pihennek. Néhány fényképen egy privát biztonsági cég embereit vélték felfedezni, akik jól láthatóan igen aktívak voltak.

The_Craft1.jpgthecraft4.jpgThe_Craft3.jpgThe_Craft_Three_Guys2.jpg


Persze Boston városa nyugodtan alkalmazhat biztonsági őröket egy rendezvény biztosítására.

Azóta kiderült, hogy a "biztonsági őrök" a Craft International emberei voltak. Ez a cég gyakorlatilag egy kiugrott tengerészgyalogosokból álló elit csapat, amely elsősorban képzéssel foglalkozik. Nem éppen egy Párduc 2011 örző-védő Kft. Tényleg az egykori mesterlövészek bandája a legjobb választás egy futóverseny biztosítására? Ráadásul csapnivaló munkát végeztek, ahhoz képest, hogy már a robbanások előtt is jelen voltak, és utána pedig nagyon rövid időn belül erősítés is érkeztek egy láthatóan jól felszerelt járművel. (3. kép)

A cég mottója is egy kicsit...... mondjuk legalább izgalmas.

Craft logo.png

"Annak ellenére amit anyukád mondott...az erőszak igenis megold problémákat."

A legérdekesebb kérdés szerintem az, hogy a mainstream média teljesen ignorálja a zsoldosok maratoni jelenlétét. Legalább azt a kérdést fel kellene tenni, hogy Boston miért alkalmaz egy méregdrága, de használhatatlan privát hadsereget rendezvénybiztosításra. Én nem feltételezem, hogy kormány áll a háttérben, de érdemes lenni utánanézni, hogy ezek az alakok pontosan mit is kerestek ott és akkor.

Egy összeesküvés-elmélet persze semmit sem ér valamiféle motiváció nélkül:

A CISPA elvileg az amerikai cybervédelmet erősítené meg, és ennek érdekében felhatalmazza a cégeket és kormányszervezeteket, hogy megosszák egymással a felhasználóik személyes adatait. A törvény támogatói azt állítják, a CISPA lehetőséget adott volna például arra, hogy a bostoni maratonon robbantókat lefüleljék még a merénylet előtt, az ellenzői viszont azt mondják, a törvény semmibe veszi a legalapvetőbb adatvédelmi elveket és az alkotmányban is rögzített szabadságjogokat. - Félig megszavazták az új amerikai internettörvényt - Index

A feltételezett csecsen terroristáknak pedig aligha lesz módja elmesélni a saját verziójukat.

Jó minőségű képek a Craft International embereinek mozgásáról az esemény helyszínén időrendben itt.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorkoz.blog.hu/api/trackback/id/tr355236297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2013.04.21. 12:33:53

Most olvasom, hogy az életbenmaradt terroristának megsérült a torka, valószínűleg nem fog tudni beszélni.. Ajjaj..

Páneurópai Harci Kos 2013.04.21. 15:27:50

nem állthatnak mindenki mellé rendőrt.
" Most olvasom, hogy az életbenmaradt terroristának megsérült a torka, valószínűleg nem fog tudni beszélni.. Ajjaj..
"
De később fog tudni(egy cső van benne)
(és a kezei is megvannak még..:)

Semerreretyó 2013.04.21. 15:42:23

összeesküvés elméleteket gyártani nagyon egyszerű, a műveltlen embereket nagyon szórakoztatja dolog, sőt, egyfajta kielégülést is éreznek, mintha ők valamilyen titkos tudás birtokában lennének, amire szert tettek egy youtube videó vagy valami agyament olvasmány által. innentől lenéző mosollyal kezelik azokaz, akiknek még maradt annyi józan eszük, hogy esetleg az lméletek mellé bizonyítékokat is szeretnének látni... ezért az ilyem emberek számomra kurvára idegesítők tudnak lenni :)

2013.04.21. 15:56:12

Komoly fail és kérdőjel ez az egész bostoni ügy.

És elsősorban az FBI részéről. Orosz kérésre 2011-ben már kikérdezték a már lelőtt testvért de elengedték. Miért nem figyelték jobban azóta?

2013.04.21. 15:56:17

Tömegrendezvényeket a legnehezebb biztosítani szerintem.

Stefánia vagdalt 2013.04.21. 16:12:04

@Lion K: Mert demokráciában nem figyelünk meg csak úgy és nem folytatunk adatfelhalmozó adatgyűjtést mindenkiről. Meg talán az FBI úgy gondolta, hogy az ellenségem ellensége a barátom, tehát akit az oroszok kérésére kellett kihallgatni, az talán velük van.

lutria 2013.04.21. 16:12:12

Ezek a biztonságiak akkora a hátizsákokat hordanak hogy akár egy töltött kukta azokba is beleférhet...

különvélemény 2013.04.21. 16:20:38

@Stefánia vagdalt: "Mert demokráciában nem figyelünk meg csak úgy és nem folytatunk adatfelhalmozó adatgyűjtést mindenkiről."

Mekkora LOL hogy ezt pont az USA-val kapcsolatban mondod. Kicsit nézz utána, hogy mire van joga jelenleg az FBI-nak terroristagyanús egyénekkel szemben.

Tájékozottságból egyes, leülhetsz.

2013.04.21. 16:36:07

Ne keverjük a demokráciát az emberi szabadságjogokkal. Demokrácia az az, amikor három farkas, és egy bárány szavaznak, hogy mi legyen ebédre.

Leone_510 2013.04.21. 16:36:25

@Stefánia vagdalt: nálad sikerrel jártak az agymosást illetően

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.04.21. 17:14:48

ez a cég mottó ez epic, hihetetlen, hogy komoly cégek, hogy képesek ilyen mottókat alkalmazni?!

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.21. 17:21:29

@Lion K:

Elengedték, mert akkor még a putyini orosz népelnyomó diktatúra ellen küzdő hős demokrata szabadságharcos volt. Azóta azonban kiderült, hogy gonosz iszlamista oszamabinládenista kábítószerterjesztő terrorista.

Páneurópai Harci Kos 2013.04.21. 17:30:30

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

remélem ezt nem gondolod komolyan.
az oroszoktól tippet kaptak, hogy nézzék át, átnézték, nem találtak semmit.
ezután kapták meg az állampolgárságot, és semmi nem utalt arra, hogy azok ketten megőrülnek.

vladimir964 2013.04.21. 17:37:42

Ezt a robbantást akármilyen biztosítással sem lehetett volna megakadályozni. Több százezer emberből semmi előjel, vagy előzetes infó nélkül kiszűrni "real time", hogy a hátizsákjában éppen ki cipel kuktát, vagy plüssmacit, és még a robbanás előtt kivenni, biztonságos helyre vinni teljességgel lehetetlen ráadásul úgy, hogy gyakorlatilag bárki bármikor, bárhova odamehetett, tehát a "beléptetéskor" sem lehet előszűrni.
Ez bizony nemzetbiztonsági, és nem rendezvénybiztosítási kérdés. Mint ahogy a vagyonőrnek sem kötelessége letartóztatnia a bankrablót (sőt jogosultsága sincs rá).

fehérfarkas 2013.04.21. 17:38:16

@Semerreretyó:

Az összeesküvés elméletek ott szoktak népszerűek lenni, ahol a hivatalos magyarázatok nem kielégítőek.
Nézd 1 hét alatt 3 olyan eset történt az USÁ-ban, ahol több ember is meghalt, és nagyon sokan mmegsebesültek: a múlt vasárnap Chicagoban lőfegyver által, aztán a hét közepén egy műtrágyagyár robbant fel Texas államban, és persze volt ez a bostoni robbantásos eset. Ráadásul itt a legkevesebb a halálos áldozatok száma, de mégis ezzel van teli a nemzetközi sajtó, a másik 2 eset pedig kb 1 napig volt mínuszos hír.
Valamin múlt vasárnap Irakban is történt egy a Bostoninál jóval több halálos áldozatot követelő merénylet, de az is csak néhány sajtótermékben volt mínuszos hír.

De nemcsak ez gyanús sokaknak, hogy miért van ekkora szelekció az 1 hét leforgása alatt az USÁ-ban történt 3 esetben (2 csupán mínuszos hírként szinte ellhallgatva, 1 pedig a nemzetközi média címoldalán napokon keresztül), hanem az elkövetőkkel kapcsolatos hírek is.
Ráadásul az USA 10 évvel ezelőtt hamis bizonyítékok miatt már megtámadott egy országot (Irakot 2003-ban). 12 évvel ezelőtt meg egy olyan országot, amelynek egyetlen állampolgára sem vett részt a 9/11-ben (Afganisztánt - az elkövetők egyike sem afgán volt). Sőt, később nyilvánosságra került az is, hogy a Tálibok kiadták volna Oszamát az USÁ-nak, csak az USA nem volt hajlandó tárgyalni a Tálibokkal (akármilyen rémuralmat csináltak a Tálibok 1994 és 2001 között, de vallási konfliktusuk az afgánokkal volt, akikre ráeröltették a saját szélsőséges nézeteiket, politikai konfliktusuk pedig a pakisztáni és az iráni kormányokkal;
persze leszámítva az a konfliktust, hogy vallási okokra hivatkozva leállították az ópium és annak alapanyágául szolgáló máktermelést - és ugye Afganisztán a világ legnagyobb máktermelő országa volt).

A jelen esetben is ott van, hogy 2 elkövető közül az egyiket a rendőrök lelőtték, a másik meg a torkánál sérült meg. Ráadásul ugyan csecsennek mondja őket a média, de egyik sem Csecsenföldön született, hanem Oroszországban és Kirgizisztánban. És az USÁ-ban nőttek fel és tanultak. Persze etnikailag lehetnek csecsenek, és lehetnek nagy csecsen hazafiak, de akkor miért nem Oroszországban robbantottak? Hiszen Csecsenföldet Oroszország bombázta x@rrá és nem az USA.
Ja persze ott van a vallási dolog is: muszlimok.
De az USÁ-ban 10 millió muszlim él, köztük olyanok is áttértek az iszlámra, mint Jermaine Jackson (Michel Jackson testvére, az egykori Jackson 5 tagja), Ice Cube, Snoop Doggy Dog ex-rapper, Dave Chappelle komédiás, Mike Tyson bokszoló, stb...
Ha vallással kapcsolatos szélsőséges muszlim szervezetről van szó, akkor 99%, hogy valami szaúdi wahhabita sejt lehet. Előfordulhat, hogy egy ilyen szervezte be őket, ahogy 9/11 esetében (az állítólag elkövetők öbbsége, és az állítólagos kitervelő OBL szaúdiak voltak) úgy most sem Szaúd Arábia lesz a bűnbak. ebben semmi összeesküvés nincsen, hanem szimpla geopilitka: Szaúd Arábia az USA egyik legnagyobb szövetségese, és a legnagyobb fegyvervásárlója, és a közel-keleti érdekeik szorosan összefűzödtek.

Ez hosszú volt, de valamennyire alá próbáltam támasztani, hogy az összeesküvés elméletek ott szoktak elterjedni, ahol a hivatalos magyarázatok nem kielégítőek. Remélem itt nem a 9/11-gyel kapcsolatos dolog fog megismétlődni, hanem valós nyomozás fogja kideríteni a valós elkövetők személyét és valódi indítékát. 2001-ben az amerikai hatóságok már meggyalázták az áldozatok emléket egy hatalmas hazugsággal, remélem most nem fogják megint az újabb áldozatok emlékét is meggyalázni!

2013.04.21. 18:16:41

"gyakorlatilag egy kiugrott tengerészgyalogosokból álló elit csapat"
"az egykori mesterlövészek bandája"

Ebből látszik, hogy mennyire értesz, ahhoz amiről irtál.

A többi dologról nem is beszélve, pl. a cikkben a konspiráció csak annyira van jelen, hogy a 'Én nem feltételezem, hogy kormány áll a háttérben' álitással tagadva lett.

Nem védeni akarom craftosokat, de mégis mit kellett volna tenniük, egy maratoni hosszon lefedett területen, ahol félmillió néző és huszonsokezer futó között volt két eszement kretén, akik sajnos ugyanúgy néztek ki, mint az összes többi jelenlévő.

Ha valaki itt hibázhatott - bár ez is, mint minden más csak feltételezés - az a hirszerzés volt, akik a hiradások szerint rendelkeztek bizonyos információkkal az elkövetők egyikéről az esemény elött. Ha nem bombát lobálva, fegyvert tartva vonult fel a két robbantó, akkor sem a craftosok, sem a gyalogrendőrök nem tudták volna megakadályozni a robbantást. Olyan leginkább csak a filmeken van, hogy kilóg a turbán sarka és a hős rendőr meg kapcsol és megment mindenkit.

vasgyuszi 2013.04.21. 18:17:24

@Pensive: Tekintve az életben maradt terrorista fényképét, következhet a kérdés, hogy az USA le fogja rohanni Izraelt?
;)

zobod 2013.04.21. 18:29:29

Gondolom, Bostonban is fel fogják ezt a kérdést tenni, ez a kirakatba való, fontoskodó kidobóbrigád meg mehet új megrendelőt keresni.

Lajosforras 2013.04.21. 19:20:44

kellett a craft, valakinek csak oda kellett tenni azt a bombát.:)

itchap 2013.04.21. 20:59:00

@Semerreretyó: részben igazad van, részben pedig nincs. nem minden történés ered összeesküvésből, ez tény. Viszont rengeteg minden utal néha arra, hogy az ember (függetlenül, hogy tanulatlan, vagy egy zseni az illető) elgondolkodik, hogy nem biztos, hogy mindig úgy van, ahogy a kormányok, a média (sok helyen ez egy és ugyanaz) elé tárja. És egy ilyen például szeptember 11. Semmi mást nem kell vizsgálni, csak a Pentagon esetét. Ennyi. (bár teljesen lényegtelen, nekem két diplomám van, mégis hiszem, hogy az egész egy nagy hoax volt!) Rengeteg mindent lehetne ide írni róla, de 1. ez a poszt nem arról szól 2. nem tanácsos feszegetni

itchap 2013.04.21. 21:02:40

Van olyan bomba, ami ha felrobban nem töri be az üveget közvetlenül a robbanás körül? - csak kérdezem, lehet hogy van...

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.04.21. 22:18:23

Nyilvanvalo hogy az elkoveto a nagy szamban megjelent zsido sportolokat akarta kinyirni, tehat - ez a napnal vilagosabb - nemzetkozi vilagraszolo emleknap kell hogy legyen ezentul aprilis minden napja es nem latom akadalyat hogy eletjaradekot es karpotlast kapjanak eletuk vegeig az izraeli futok akik tuleltek ezt a foldi poklot ott bostonban. Ja! aki nem ert velem egyet az rohadt antiszemita naci rohadek es majd jol el lesz itelve Bostoni Esemenyek Tagadasaert!!!!!

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.04.21. 22:21:12

@itchap: nem tanacsos feszegetni, ez igy igaz. Nekem is ket diplomam van ( oke, az egyik levelezon ) de a Pentagonon a res es a video a becsapodasrol az.... maradjunk annyiban hogy gyanus :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.04.21. 22:23:35

@vasgyuszi: egesszen biztos hogy ha csecsenfoldon terdig erne az olaj akkor ott mar c-130 -k bol ugralnanak a kommandosok, hatizsakban hordva oda ( is ) a demokraciat :)

igy van ez, a legerosebb legeny a kocsmaban azt ver meg akit akar.

kifordított nagyanyó 2013.04.21. 22:41:56

Azért nehéz egy ilyet megakadályozni ha nem tudnak róla,akárki szervezte.

vomit 2013.04.22. 00:23:50

@Páneurópai Harci Kos: vagy inkabb ugy mentek oda, hogy gyakorlat lesz, csak azt nem sejtettek, hogy ok lesznek az elkovetok. minden ilyen vicces esemeny alatt azonos helyszinen, azonos temaban pont gyakorlat foganatosul. de akire rakenik, az meg a puszta veletlen miatt nem tudja eloadni a sajat verziojat. lasd 9/11, 7/7, sandy hook, meg ez most.

vomit 2013.04.22. 09:23:32

Boston marathon bombing happened on same day as ‘controlled explosion’ drill by Boston bomb squad
www.youtube.com/watch?v=uaqUJyUBozI

uarempty 2013.04.22. 11:17:57

A posztoló nem érti.. :D A robbantók vettek craftos ruhákat és ennyi, kuktával a hátukon bemasíroztak a tömegbe kész.Én úgy gondolom, h nem a craft maga rendezte meg a "műsort", hanem a srácok magánakciójáról van szó.Nyilván nem voltam ott, a kitervelés időpontjába, hogy ki tervelt ki ezt azt...minden lehetséges :D

uarempty 2013.04.22. 11:20:50

@Semerreretyó: Mondja ezt egy műveletlen bégető bírka, aki még videót sem néz meg, csak csorgó nyállal figyeli a mainstream média és a politikusok szájmozgását és mindent elhisz.

Majd feljön egy összeesküvés oldalra és jól meg mondja a frankót , majd érezte azt a bizonyos kielégülést is, o yeah! :D

vomit 2013.04.22. 12:59:42

ujabb lehetseges sajnalatos esemeny (bar eleg ket hettel a datumot es ket allammal a helyszint arrebb tenni, es maris "furcsa veletlen" lesz belole)
www.youtube.com/watch?v=LGqEmwueyD8

uarempty 2013.04.22. 13:17:47

@ARP: Annyi érdekes azért, hogy a kamerák felvételei tényleg rögtön közkézen voltak (direkt?)..a craft csapat meg tényleg csak ott bohóckodott hátizsákokkal?a sok felvételen viszont nincs kép arról, h a srác pakolja éppen le a táskát, pedig akár lehetne is, mert minden kamerázva volt, de arról furcsamód nincs.Másrészről, ennyire amatőrök csak nem lehetnek, hogy nem húznak el a helyszínről a robbanás előtt.

vomit 2013.04.22. 17:14:23

@uarempty: ezek szerintem mind maganszemelyek kepei. a hivatalos "bizonyitekok" mindig probaljak kovetni a hivatalos meset. probalj MSM-hir keresni amiben megemlitik a Craft szot, vagy a halalfejes sapkas, fekete taskas alakokat.

vomit 2013.04.24. 13:54:35

Top 10 Signs You May Be a Patsy
99percentspace.wordpress.com/2013/04/23/top-10-signs-you-may-be-a-patsy/

ezt felejtettek el a 7/7 "tettesei" is (de a felrobbant vonatok lekesese utan a Canary Wharf-i banknegyedig azert eljutottak):
6. You attend public events carrying backpacks given to you by third parties
süti beállítások módosítása