sorok között

Itt valakinek komoly drogproblémái vannak

2013. szeptember 12. - Politikai Ateista

Két egymásnak ellentmondó vélemény jelent meg tegnap az európai autógyártás jövőjével kapcsolatban. Az biztos, hogy az amerikaiak optimisták.


A Ford és a General Motors szerint a nehezén már túl vannak:


Két év múlva már profitot is termelhet Európában a neves amerikai autógyártó, a Ford - véli Stephen Odell, a vállalat európai régiójáért felelős vezetője szerint. A patinás vállalat régóta szenved az európai autópiac mélyrepülésétől, ami dollármilliárdos veszteségeket okozott a számára, ám Odell szerint mintha megállt volna az iparág zsugorodása, és lassú javulás kezdődött el. - Semmi pánik, lassan profitot is termel a Ford - Investor

 

Mondjuk ha Ford európai régióért felelős vezetője lennék, valószínűleg én is hasonló dolgokat nyilatkoznék.

 

Egészen máshogy látja a helyzetet Martin Winterkorn a Volkswagen csoport fejese:

Martin Winterkorn, a Volkswagen csoport vezére a Frankfurti Autószalonon egy interjúban arról beszélt, hogy véleménye szerint 10 európai autógyárat kellene bezárni a kontinens autópiacán tapasztalható kereslet-visszaesés hatására.

2014 végéig a Ford, a General Motors, a PSA Peugeot Citroen és a Volvo is zárhat be gyártóüzemet Nyugat-Európában. Ezek a korábban már bejelentett gyárbezárások felett értendők, az Opel ugyanis már korábban jelezte, hogy megszünteti az antwerpeni és belgiumi gyárát, míg a Fiat a termini termelőüzemével kapcsolatba jelezte ezt. - Sorozatos gyárbezárások jöhetnek az autóiparban - Portfolio

carsaleseu2.jpg

 

Az autóiparral kapcsolatban a napokban jelent meg egy nagyon jó dokumentumfilm, Requiem for Detroit címmel.

A filmben Detroit lakosai mesélnek arról, hogy ők hogyan élték meg a város virágzását és pusztulását.

Itt megnézheted.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sorkoz.blog.hu/api/trackback/id/tr515508304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mrZ (törölt) 2013.09.12. 19:43:33

Nem mindegy mivel reklámozza magát egy cég fejese? Mondott egy nagyot aztán mindenki nyomtatja a"vw" nevet. A döntés feljebb születik, és amíg a bankmentés-felzárkóztatás-szerkezetátalakítás címen újabb pénzek kerülnek be a gazdaságba, úgy tud növekedni a hitellel kisegített /előrehozott/ vásárlások mennyisége. Az autók élettartama is folyamatosan rövidül így valszeg a termelési volumen is tovább emelkedik.
Az autóipari kilátások fényesek, még még még több lesz belőlük.

A portfolió pedig cserélhetné a hírszerkesztő szoftvert, az opel belgium az egy gyár volt antwerpenben de már 3 éve bezárt, és a fiat is 2 éve. A többi pedig csak áttelepíti a termelést.

Mackósajt 2013.09.13. 05:55:31

@mrZ: Hehe, portfólió: "Ezek a korábban már bejelentett gyárbezárások felett értendők, az Opel ugyanis már korábban jelezte, hogy megszünteti az antwerpeni és belgiumi gyárát, míg a Fiat a termini termelőüzemével kapcsolatba jelezte ezt. "

Valószínű forrás Autonews.com (a Portfólió nem jelzi): "These are on top of earlier closures of an Opel factory in Antwerp, Belgium, and a Fiat plant in Termini Imerese, Italy."

1. A Portfólió nem tudja, hogy Antwerpen Belgiumban van, ezért kettőnek veszi Antwerpent és Belgiumot (milyen jó, hogy olyanok írnak világgazdasági elemzéseket, akik nem tudják hol van Antwerpen.

2. Épp csak azt a részt nem értették meg a mondatban, hogy azokat a gyárakat már bezárták, nem csak beszéltek róla.

Egyébként meg a VW fejes arról nyilatkozik, hogy a konkurenciának be kellene zárnia agyárait, és elhúzni a fenébe. :)