sorok között

sorok között

Ezért a filmért végezték ki a pornósztárokat

2013. szeptember 04. - Politikai Ateista

Pornózni még mindig nem menő Észak-Koreában. Kovi éhen halna.

 

Tucatnyi kollégájával együtt kivégezték Kim Dzsong Un észak-koreai diktátor volt barátnőjét, Hjon Szong Vol énekest pornográf videók készítésének és terjesztésének vádjával - jelentette a Csoszon Ilbo dél-koreai napilap. - Kivégezték az észak-koreai diktátor szeretőjét - FN24

 

Az ETtoday hírportál nyilvánosságra hozott néhány sokkoló képkockát, ami állítólag a szóban forgó pornófilmből származik.

 

18+ !!! A nyugalom megzavarására alkalmatlan képek !!!  18+ 

 

 

 

 

porn1.jpg

porn2.jpg

porn3.jpg

porn4.jpg

Liveleak.com nyomán

A bejegyzés trackback címe:

https://sorkoz.blog.hu/api/trackback/id/tr855491252

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nyugodj békében, Hyon Song-wol ! 2013.09.04. 19:31:41

Most olvastam a hírt, hogy az észak-koreai diktátor kivégeztette a szeretőjét.Nem tudom miért, de valahogy megrázott a hír, noha korábban nem is hallottam erről a lányról. Ha meg tényleg igaz, hogy pornót forgatott magáról és Bibliát rejtegetett, akko...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Magyarnaba 2013.09.04. 09:23:19

Egy rendszeretőbb muzulmán országban már sokkal kevesebbért is jártak rosszul emberek. Valahol van egy határ, ahol fell kell lépni az erkölcsi és morális romlás ellen.

Tormas Torontal 2013.09.04. 10:22:20

Valóban felháborítóan erkölcstelen. Szerintem fogalmuk nincs , mit jelent a pornográg kifejezés!

zgabi 2013.09.04. 10:26:33

Barbár férgek akik egy ilyen műsorért embereket végeztetnek ki.
Őket kellene karóba húzni.
Észak-Korea csak szörnyű véráldozat árán fog megszabadulni ettől az elállatiasodott, primitív brancstól, de el fog jönni az az idő is.
Nem lehet rabszolgasorban tartani egy népet mindörökké.

apalord 2013.09.04. 10:50:33

@Magyarnaba: És ez a határ? És így kell kell fel lépni? lerendezni?
Úgy látom, nincs is olyan "távol" az a távol kelet!!
A sötét középkornak még mindig akadnak képviselői, és vallják nézeteit.

Mitzimackó 2013.09.04. 11:09:17

@Magyarnaba: az általad emlegetett "erkölcsi és morális romlás ellen" mindig csak azoknál lépnek fel, akik felett uralkodnak. Az uralkodó osztály a világtörténelem során MINDIG erkölcsileg és morálisan sokkal romlottabb volt, és az ma is, mint azok, akiknél mindezt súlyosan büntetik!

mrZ (törölt) 2013.09.04. 11:17:12

Aztán ti meg honnan tudjátok mi volt az igazi ok?
Vagy olyan hihető az a rendszer és a róluk szóló hírek?

beeeee-beeee

Prof. Dr. Simon Templar 2013.09.04. 14:42:48

Ha ezért kivégezték őket Észak-Koreában, akkor a Crazy Horse revűt minimum felnégyelnék??

www.youtube.com/watch?v=QNGQ7Xsef48

Papp László Ferenc 2013.09.04. 18:56:40

@Magyarnaba: Ha ennyire rendszerető vagy akkor biztos örülnél te is ha a "pornó nézőket" is kivégeznék!Hisz kereslet nélkül nincs kínálat ugye te f@sz.Kíváncsi lennék neked milyen aberrációid vannak,mert az már rég tiszta sok ember számára hogy aki legjobban agitál a szexualitás ellen annak a legszennyesebb a fantáziája

Papp László Ferenc 2013.09.04. 18:59:53

Ja és az USA-nak nem Szíriát kéne meg reguláznia hanem Észak Koreát hiszen itt már régebben ölnek embereket és zárják koncentrációs táborba.(De lehet nekik nincs olajuk)

Bambano 2013.09.04. 19:15:32

@Magyarnaba: rendszerető országban nem az áldozatot végzik ki a bűnözők bűnei miatt.

Ne érdekeljen! 2013.09.04. 19:18:46

@zgabi: miért?

De neked legyen igazad.

Démonmac1 2013.09.04. 19:18:54

BeleUnt a nőbe, aztán így volt egyszerűbb.
Egy alsórendű féreg a faszi, kíváncsi vagyok mikor szabadul fel É-korea attól az állattól.

Démonmac1 2013.09.04. 19:19:54

A "koholt vádak alapján" szócsoportot használnám erre.

yard 2013.09.04. 19:20:00

@Magyarnaba: és az mit érdemel, aki az Isten vérét és testét ajánlja fel ceremónián elfogyasztásra?

Démonmac1 2013.09.04. 19:21:05

@Magyarnaba: Tudhatnád, hogy nem a pornóról, és nem a bibliarejtegetésről volt szó. (mert az is ott volt a "vádak" között.

kpityu2 2013.09.04. 19:30:00

Amikor betette neki nem zavarta ennyire a látvány.

Virágh elvtárs 2013.09.04. 19:39:06

Igaza van az elvtársaknak! Hagyjuk neg a szexualitást a hanyatló nyugat ópiumának.
Kivégezni azért mégse kellett volna a magukat túlzottan exponáló elvtársnőket. Az a gyanúm hogy itt valami konspiráció áll a háttérben..

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.04. 19:40:23

@apalord:

Európában is ez megy. A pedofil hisztéria keretein belül hurcolnak meg embereket.

Ginlia 2013.09.04. 19:46:22

Az angoloknál a 16. században eljátszotta már ezt egy uralkodó 5 feleségével. Az akkori erkölcsöknek megfelelő vád elég volt ahhoz, hogy a megunt feleségek kivégezhetőek legyenek. A 6. nej meg túlélte a királyt.

Jock Ewing 2013.09.04. 19:46:54

Kivégzi még a nép azt a szellemi fogyatékos kim dzsong un-t. Remélhetőleg előbb, mint utóbb.

Aztán lesz több millió 1-2 dolláros órabérű szalagmunkás 10 évig.... Szegényeknek ez is felüdülés lesz.

Bölcs Lázadó · http://bolcslazado.blogspot.com 2013.09.04. 19:48:19

ha vona gabor ur kerulne hatalomra, nalunk is ez menne, a sok kisfaszu impotens kocsog oromere!

Rókakígyó 2013.09.04. 19:51:11

@zgabi: Amint Észak-Koreában a rezsimnek vége lesz 10 éven belül simán leveri egész Közép-Európát fejlettségben

Shopping 2013.09.04. 19:56:45

@mrZ: Miért? az erről a rendszerről szóló híreket te elhiszed? :)

Semmi különbség. Azok is hazudnak - meg ezek is.

Boka1 2013.09.04. 19:59:06

A szocializmus a konzervativizmus folytatása. Csak egyfajta nézet létezhet. Persze annak hasonlítani kell a tízparancsolathoz. Igaz, hogy megszegi szinte az összeset, de képmutat. Az ilyen országokban a liberalizmus évtizedekig szitokszó marad , mert átmosódtak a fejek.

Muad\\\'Dib 2013.09.04. 20:02:05

@Boka1:
Ezt a baromságot magadtól találtad ki, vagy segítettek mások is?

Jock Ewing 2013.09.04. 20:03:36

@Boka1:

A liberalisták szerint is csak egyfajta nézet lehet. Az övék... És ez gyönyörű.

Pop40 2013.09.04. 20:12:05

@Magyarnaba:

Ha lenne, téged lőttek volna agyon, nem azt a szerencsétlen nőt.

Mindenki jobban járt volna.

Boka1 2013.09.04. 20:13:55

@Jock Ewing: a liberalisták attól szabad elvűek, hogy többszínű társadalmat akarnak. A bolsevikok meg többségi társadalmat, ahol majd megmondjuk, mit szeretnétek a választás lehetősége nélkül. Hozzátéve, hogy a mindenkire kötelező. Mer' társadalmi felemelkedés kell!

paraszthajszal 2013.09.04. 20:14:48

@Bölcs Lázadó: ez hülyeség, itt szó sem volt pornográfiáról, önmagában a nõket a Jobbik nem ellenzi.

Sõt, magukat promotálják a bikinis, miniszoknyás nõkkel: youtube.com/watch?v=GyOftoGNVHc (bikini), some extra for the LuLz: mandiner.blog.hu/2010/08/21/gardista_kinaiaknak_villantott_az_alacsony_rezgesszintu_szovivo

ob.szerver 2013.09.04. 20:21:48

Senki sem tud semmit, de azok a találgatások a legvalószínűbbek, amelyek szerint a vezér ugyanabból az együttesből jövő új asszonya féltékeny volt a régi barátnőre. Ezért végeztek ki 12 embert egy fair igazságszolgáltatási eljárás során, amely a letartóztatástól a sortűzig 3 napig tartott, és ezért küldték a kivégzettek családtagjait a lassú halálba, a munkatáborokba.

Kérdés, hogy legalább az erkölcsi elégtételt megkapják-e valaha is, illetve a gyilkosaiknak valaha is felelniük kell-e majd.

Boka1 2013.09.04. 20:22:46

A konzervativizmust sokan összetévesztik a nemzeti fétissel vagy a folkróllal vagy egy esetleges vallásossággal. Ahol több generáció nőtt fel bolsevista ( többségi ) társadalomban, ott nagyon kevés liberális van. Talán csak az akkori diplomaták, világlátott emberek, illetve környezetük.

19Johnny76 2013.09.04. 20:42:33

Amerikának nem érdeke még egy korea! Csillagászati hadiipari költségvetésével már a halálcsillagot építik a (New World Order)"terrorizmus" ellen... amit mellesleg szintén ő finanszíroz, pl. Irak, Afganisztán... Ráadásul már megtanulta a leckét, hogy azzal csak saját iparát tenné megint konkurensek céltáblájává! Mivel olajuk nincs így valszeg soha nem fogja rá tenni a mancsát! Hamrabb szemelik ki maguknak a kínaiak.. de abban nem lesz jovátétel... mellesleg, szerintem a csaj többet tudott meg a kis impotensről mint kellett volna így a titkoszolgálatra halgatva a legegyszerűbb megoldásnak látták ezt...így a nagy fővezérnek nem lesz szégyelni valója később ha történik vele valami...ha Magyarország olajmezőn csücsülne akkor már évek óta Vona lenne a nagyvezér, az amerikaiak ezt így intézik, és nálunk jelentkezne a párszáz szemtanú, hogy vegyianyagokat dobott a taxisblokádra... meg a kissebbségre... Amerika pedig már izzítaná a helikoptereit :-).

prolee 2013.09.04. 20:53:54

@kpityu2: Mit tett be neki????? Eszednél vagy?!
Nézz már rá erre az asszonyseggű csirára! Gödröcskés kézfej, párnás ujjak, mint egy óriáscsecsemő.
Fúúúúúúúúúúúúúúúj! Gusztustalan féreg!!!!! Hogy rohadt volna bele a tetves kurva anyjába!

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.04. 20:55:01

@Boka1:

Sajnos nem. Ha a liberalizmus alatt a szó társadalmi és nem gazdasági értelmét érted, akkor a liberálisok is abban hisznek, hogy az ő eszméjük a jó és minden más rossz.

komplikato 2013.09.04. 20:55:48

@zgabi: A kivégzés magában is gáz, pláne ilyesmiért. De add hozzá, hogy a kivégzettek összes közvetlen rokona a kivégzés saját szemű megtekintése után megy is a koncentrációs táborba.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.04. 20:56:32

@19Johnny76:

Már mindent a Világkormány (World Steering Wheel) ural...

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.04. 20:57:13

@komplikato:

Mert nem szóltak időben, hogy a rokon deviáns elem.

komplikato 2013.09.04. 20:57:53

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Ha valaki tévedhetetlennek hiszi magát, az pszichés és mentális probléma, nem ideológia.

prolee 2013.09.04. 20:58:11

@Magyarnaba: Szégyelld magad! Erkölcsös ember nem tekintené megengedhető "fellépésnek" az emberölést az esetleg(!) szemérmetlen viselkedéssel szemben.
Súlyos probléma van ugyanis az arányokkal.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.04. 20:58:59

@Boka1:

"A szocializmus a konzervativizmus folytatása."

Ne viccelj!

A szocializmus a liberalizmus egyik meghaladása.

Persze tudni kéne, melyik korra gondolsz, mert bizony ez mind korfüggő.

Magyarnaba 2013.09.04. 20:59:14

@Papp László Ferenc:
Én alapvetően ellenzem a halálbüntetést, még annak ellenére is, hogy hozzád hasonló tahók is vannak a világon.

@beebe: @Pop40:
Szeretett együgyű gyermekeim, figyeljetek! Az agyatok sejtszinten is pontszerű képződmény, így nem is bocsájtkozok hosszas okfejtésekbe, mivel azok megértésére fentebb említett fogyatékosságotok miatt alapvetően képtelenek lennétek. Mindössze két segítő magyarázatot fűzök mondanivalómhoz:

1. Irónia.
2. Képzeld el, hogy naponta akár embert is kivégeznek hasonló ürüggyel. Főként a muzulmánoknál. Csak ők nem diktátorok szeretői, így nem lesz belőlük hír.

Biztos eltellik némi idő, amíg megértitek, de bízom benne, hogy végül sikerül majd és épülésetekre szolgál.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.04. 21:00:46

@Jock Ewing:

"Aztán lesz több millió 1-2 dolláros órabérű szalagmunkás 10 évig"

Ez óriási előrelépés lenne Koreában, tekintve, hogy jelenleg a napi átlagkereset ennyi.

prolee 2013.09.04. 21:02:31

@ob.szerver: Ritkán értek veled egyet (talán inkább soha), de ebben igazad van.
Valóban egy bandában énekeltek a csajok és vélhetően szerelemféltés áll a dolog mögött.

Az már önmagában röhejes, hogy a pornó és a bibliarejtegetés együtt képezte a büntetendő magatartást. :)))))
Sötét barmok!

Magyarnaba 2013.09.04. 21:03:24

@yard: Isten küztudomásúlag nem létezik, tehát nincs teste sem, így azt fölajánlani elfogyasztásra szerintem teljesen súlytalan cselekedet.

Olyan, mint Nils Holgerson megölésére buzdítani, esetleg Darth Wadert pedofíliával gyanúsítani. Értelmetlen.

prolee 2013.09.04. 21:05:51

@Magyarnaba:
Hüm..."bocsátkozom", nem pedig bocsájtkozok.
Elsírom magam..... A naba elől a magyart azonnal hagyd el!

Jóléti Dán Kekszesdoboz 2013.09.04. 21:08:00

@Magyarnaba: Isten mindenektől szabad, éppen ezért minden ami van, az ő...

Boka1 2013.09.04. 21:13:44

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: a liberálisok csak a többségi társadalmat nem bírják. És fordítva. Ez nem igaz a magyar liberálisokra, mert azok is nemzeti vagy vallási jelképek fogságában vannak, mint a magyar konzervatívok. De ez nem itélhető el, hiszen több generáció nem gyakorolhatta a nemzeti ill. vallásos érzelmeit, ezért a kénytelen volt az érzéseit szimbólumokkal megerősíteni, amikor már lehetett. Minden emberen át megy mindenféle érzés. Ezért nem szabad elnyomni egyiket sem. A bizonytalanoknak szükségük van szimbólumokra. Ez természetes folyamat. A kisgyerek először szabad, aztán öregségére, ahogy zárkózik be a teste fogságába, egyre konzervatívabb lesz. Nálam ez fordítva volt. A családom konzervatív volt, megvolt a tekintély elvűség, aztán minél többet tudtam meg más emberekről, országokról, annál liberálisabb lettem. Ettől nem szídom a családom, hanem azt mondom, nekik is megvan a helyük, valamiért ilyenek. Az én családomban a homoszexualitás tabu volt, pedig csak úgy csináltunk, mintha nem lett volna köztünk ilyen és hazudtunk egymásnak. A szabadabb ismerőseimnél meg azt mondják, hogy ők is emberek. Ugyan ez igaz a vallásosságról. Gyerekkoromban csúfoltam a vallásosokat, kövéreket, szemüvegeseket, mert azok kilógtak a sorból. Ma már a gyerekeimnek nem engedem ugyanezt. Sokszínűna világ hálisten.

prolee 2013.09.04. 21:17:58

@Ginlia: Hinnye már! Nem ötöt végeztetett ki, "csak" kettőt, egy meghalt szülés után, a többi a szó szoros értelmében "túlélte" a frigyet.

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.09.04. 21:22:53

Nem EZÉRT végezték ki, hanem mert Kim jelenlégi nője féltékeny az exre.
Ha már írták, akkor bocsi.

Boka1 2013.09.04. 21:23:10

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: szocializmus még nem jött liberalizmus után. Vagy összeragadt néhány lap a történelem könyvemben? Bár amit itt tanítottak történelemként, az inkább városi legenda tantárgy lenne. Össze kéne vonni a történelem könyvünket a szlovákokéval. Lenne vagy 2 oldal.

yard 2013.09.04. 21:26:26

@Magyarnaba: köztudomásúlag? És Ő mit szólt hozzá?

prolee 2013.09.04. 21:32:44

@MolnarErik: Meg az is lehet, hogy Kim nem is tud baszni, mégis terhes a felesége, ezért kellett eltüntetni azt a szép kis nőt. :(

Erősen kételkedem kim férfiúi voltában, de gondolom, ez már másnak is megfordult a fejében, mert világgá kürtölték, hogy ő a világ legklasszabb pasija. (Na, akkor két röhögés között sugárban hánytam.)

Ma már nem tudok röhögni rajta. gyűlölöm ezt a mocskot!!!! Ezt az aljas férget!!!! Remélem, rútul fog elpusztulni.
nem szeretném, ha a népharag csapná agyon néhány perc alatt, inkább hasnyálmirigy rákot kívánok neki, hogy fájdalmak között rohadjon el szép lassan.

Lordofearth 2013.09.04. 21:42:00

Ez miért nem csípi az amerikaiak szemét? Mert ugye azok nagyon szanadságszerető népek. Lehet, hogy Észak-Koreában nincsenek ásványi anyagok, olaj, stb? És ekkor már tökmindegy a szabadság meg minden más - csak üres frázis marad?

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.04. 21:45:10

@Boka1:

Mi az, hogy nem jött? Nem volt szocializmus? Még nem találták ki? Viccelsz?

Bicepsz Elek 2013.09.04. 21:55:54

@Ginlia:
Csak kettot vegeztetett ki, mert megcsaltak. Ugye ha az uj uralkodo apja pl. egy lovaszfiu lett vvolna, az azert hazaarulas lett volna akkor. A tobbitol elvalt vagy egyikuk meghalt gyerekszulesben. VIII. Henrik meg vagy 15 000 embert vegeztetett ki minimum (4 millios orszagban, a masodik vilaghaboru utan kb. 260-at, 1556 utan 410-et vegeztek ki Mafyarorszagon, ami 7 millios volt). Szoval o volt kb. Anglia Sztalinja.

yard 2013.09.04. 22:05:35

Megbocsájtom a Bibliát, megbocsájtom azt vigyorgó, idióta kövér hörcsöghöz hasonlatos főnöküket, megbocsájtom a pornózást. De azt, hogy ilyen homályos képeket csináltak, azt sosem fogom megbocsájtani.

Boka1 2013.09.04. 22:06:00

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: feudalizmus után volt szocializmus, hacsak nem maradt ki néhány lap. Amúgy nagy fogság után mindig nagy szabadságnak kell jönnie, utána megint visszasírjuk a nagy fogságot, de már a szabadság előnyeit is beleszőjük. Ez amolyan dugni, de szűznek maradni érzés. Nagy fény, nagy árnyék, ahogy a pszichológusok szokták jellemezni. A nagy koplalás után jön a nagy zabálás, ez természetes emberi reakció, lehetetlen azt mondani, hogy ne egyél annyit, mert az sem jó. Amíg az ember nem csandázik egy nagyot, addig úgysem tudja, milyen érzés. Aki a kora vagy a körülményei miatt nem tudta gyakorolni valamelyik feltörő érzését, az előbb utóbb nagy erővel jön elő, amit nem lehet elnyomni, hisz belső szükséglet. Ezt az igényt is ki kell elégíteni, megvárni, amíg lecsillapodik. Más kérdés, hogy a politika mindig szítja ezeket az érzéseket, tehát mindig jön egy új generáció, akiben lehet ilyen tüzet gyújtani. Ezt el kell fogadni. Mindig lesznek eszmékre fogékony emberek, akik ezeknek a dolgoknak a rabjai. Ettől még lehet( ne) rendes villanyszerelő.

Boka1 2013.09.04. 22:07:08

@yard: :)))) kalóz másolat, hang alámondással.

párnalárva 2013.09.04. 22:52:01

Úgy látszik emberünk III. Richárd-ra hajaz. Ő is koholt vádak alapján végeztette ki a volt nőit ha már beléjük únt.
A jelenlegi ara is kezdhet menekülő utat tervezni.
A magyar nők egy része sem sokkal jobb különben. Elég csak a Palácsikra gondolni aki börtönbe küldte a volt fasziját csak hogy szabaduljon tőle mikor egy pénzesebb fasz tünt fel a láthatáron.
Ha tehetné lehet ő is a kivégző osztagot választaná.

Zakk (törölt) 2013.09.04. 23:11:59

@Papp László Ferenc: drágám Észak Koreának atomja van :) ez garancia a be nem avatkozásra, szerinted miért akarják olyan vehemensen Iránt atom nélkül tartani??? Olaj..haha ha

prolee 2013.09.04. 23:16:42

@párnalárva: Hát.... A Palácsik az tényleg nagyon durva.
Vajna meg vénségére hülyét csinált magából.

Azért a Roland nem volt egyszerű eset, több nőt is megütött. Az pedig köztudott, hogy amelyik pasi egyszer megüt egy nőt, az soha többé nem változik meg. Roland vadonatúj neje is hamarosan ki lesz dekorálva monoklikkal.

Na de ez itt off, hol van ez fiatal nők kivégzéséhez....

prolee 2013.09.04. 23:20:04

@Zakk: Jaj már....Bin Ladent úgy kikapták a vackából, mint a harkály a pondrót.
Ezeket is le tudnák vadászni, ha akarnák....

Netuddki. 2013.09.04. 23:58:24

Az csak a magyarázat volt, az ok meg teljesen más. A diktatúrákban mást mondanak és mást cselekszenek. Nem ismerős?

2013.09.05. 00:12:17

hatalmas cikk. De komolyan. fúúúúúúúúúúúúúúúú..ááá..eszzzzzméletlen..a pulzusom ugrott vagy egyet az elmúlt 20 évhez képest. És ilyen nevezi magát újságírónak. L.O.L. Mi az alap végzettséged, Kisállattenyésztő?.:D.

Iván_a_muzsik 2013.09.05. 00:15:48

Hát ha ezt valaki elhiszi az bizony sík hülye !

szbszig 2013.09.05. 00:44:42

És van olyan ember, aki elhiszi, hogy valóban ezért végezték ki, nem azért, mert a kedves vezető ráunt?

annamanna 2013.09.05. 01:58:51

Vicces indoklás, hogy pornózott ÉS BIBLIÁT REJTEGETETT. A kettő pont összefügg, nyilván. Az utóbbi még elég valószerű vádnak is tűnik (Dél-Koreában magas a keresztények aránya, valahogy átcsempészik). Erre a vádra a keresztény nyugatnak meglehetősen ingerülten kellett volna reagálni Persze nem most, hanem már régóta nyomást kellett volna gyakorolni az "erkölcsi felsőbbrendűség" nevében. Csak hát ugye az erkölcsi felsőbbrendűség nyugaton már rég nem létezik, és varjú a varjúnak nem vájja ki a szemét. De a föld lesöpri magáról a szemetet, és minden varjú a pokolban végzi. www.youtube.com/watch?v=U4ewQCA_EQk

kvp 2013.09.05. 02:13:12

Valoszinubb, hogy a felesege volt feltekeny es ezzel garantaltak, hogy ne lehessen feltekeny, tovabba a karvezetot azert kellett, hogy ne legyen tanu, aki tudja mi is tortent es ki kivel kavart.

Egyebkent meg engem nem zavarna ha eszak korea bedolne (mondjuk a teljes vezerkar eltunese miatt). Mar csak a taborokba zart emberekert is erdemes lenne. Az amerikaiak es a kinaiak meg nezhetnek egymast a kozos hataron. Viccen kivul pedig az egyesult korea mar kepes lenne felvenni a versenyt gazdasagilag akar kinaval is. Ettol persze az usa es kina is tart...

kifordított nagyanyó 2013.09.05. 07:04:24

@Magyarnaba: Ha helyesled akkor kezdjük rajtad a kivégzéseket.

kifordított nagyanyó 2013.09.05. 07:05:38

Amúgy meg ezek után a jong un gyereket fejbe kéne lőni.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2013.09.05. 07:27:17

@Boka1: a liberálisok fasiszták, csak az ő elveik szerint élhetsz

Silent Bob 2013.09.05. 07:33:05

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Miért, ki az aki abban hisz, hogy nem a saját eszméje a jó?

mrbloodbunny · http://mrbloodbunny.blog.hu/ 2013.09.05. 08:08:13

oly szívesen belinkelnék ennek a kiminek néhány BBC-CFNM-BDSM-BBW-STRKLC-HRDCRFCKSSDFPRTGBDCXXV filmet, csak hogy mégis tudja már, mi a dörgés

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.09.05. 08:33:02

nem csak Kovi, de minden nő meghalna itthon aki valaha videóra, fényképre került sima nyári ruhában ha ezért már kivégzés járni.

zaphodbeeb 2013.09.05. 08:41:19

É.Korea kínai és orosz érdekkörbe tartozik leginkább. Az ő dolguk lenne eltakartani ezt a förtelmet. Csakhogy nekik ez jól jön mert kell tartani nekik a kirakatba olyat akik rosszabbak náluk. Ez a gusztustalan rendszer annyira zárt (és ha nem lennének rengetegen az éhhalál közelében az is maradna), hogy a világ többségének fel se tűnik a létezése. Nem tudom az atommal kapcsolatban milyen technikai szinten állnak, az is lehet, hogy ön- és közveszélyes az egész amit mókolnak. Márpedig egy atomprobléma esetén Kína szenvedheti el a legnagyobb veszteséget mert neki lehet a legnagyobb emberáldozata a térségben.
Már ha egyáltalán számít ez ott.

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2013.09.05. 09:06:03

@Lordofearth: mert Szíriában aztán mocskos sok olaj van, idióta! Annyira fárasztóak a magadfajta antiamerikanista agyhalottak.

fifibá55 2013.09.05. 09:07:24

Fejbelövetni pazarlás volt. Parancsba kellett volna adni a hadseregnek, hogy használják halálra. Ingyenes örömszerzés a katonáknak, ez is a szeretett vezérnek köszönhetően..

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2013.09.05. 09:10:37

Ja és kösz a postolónak hogy PORN filenévvel rakta fel a képeket, így blokkolja a munkahelyi proxy.

Amalfi 2013.09.05. 09:21:50

@zgabi: @annamanna: A nyugat hadban áll Észak-Koreával. Jelenleg fegyverszünet van – 60 éve –, de békét nem kötöttek. A nyugat azért nem söpri el Észak-Koreát, mert Kína nem engedné.

Lordofearth 2013.09.05. 09:23:08

@Zka:
Kössz...tájékozódj, mielőtt ilyeneket írsz. A Szíria elleni háború már évekkel ezelőtt eltervezett volt.

Tartalékolj ha tudsz, mert cudar világ következik....

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2013.09.05. 09:32:57

@Lordofearth: jaj várjál, ezt a kurucinfó írta, vagy valami egyéb agyhalott pöcs oldal? Úgy félek ám.

Lordofearth 2013.09.05. 09:37:28

@Zka:
Nem olvasok ilyen oldalakat, magyar oldalakat sem nagyon...nem talált és nem süllyedt...

Lordofearth 2013.09.05. 09:39:50

@Zka:
Egyébként tökmindegy, foglalkozzunk a magunk dolgával, mások megoldják a sajátukat - vagy nem, de ez minket ne érdekeljen....

blah 2013.09.05. 09:43:41

@annamanna: ez a kis ellentmondás nem nagyon zavarta őket...

Netuddki. 2013.09.05. 09:56:31

Mi vaaaan?

Ka, a pornós kovi. Megnyugodtam...

JewRivers 2013.09.05. 10:03:41

ILYEN SZARRAL HOGY LEHET CÍMLAPRA KERÜLNI A zsINDEXEN?

Kytia 2013.09.05. 10:41:30

Komolyan azt gondoljátok, hogy ahol némi kán-kánért ki lehet végezni egy fél női zenekart, meg mukatáborban halálrakínozni a családtagjaikat, ott egy feleség féltékenysége fog dolgokat meghatározni??
Nyilván az új feleség húzta meg a ravaszt is és majd a gázcsapot is ő nyiltja rá a családtagokra, nem? És a NATO-nak sincs más dolga, mint eltenni láb alól az új asszonyt, hogy újra béke és szeretet honoljon Észak-Koreában... Olyan kurva ostobák vagytok (tisztelet a kivételnek).

smartdrive 2013.09.05. 11:04:53

ezek csak az átvezető képsorok. mint Kovinál a vízvezeték-szerelő

(legalábbis nekem ezt mesélték)

Siri Keeton · http://thedarkenlightenment.blog.hu/ 2013.09.05. 11:11:06

@Kytia: Nem kánkánért végezték ki.

A női féltékenység szerepet játszhatott, de az is lehetett, hogy a kivégzett nő a férfi visszaszerzése érdekében csinált valamit, amit nem lett volna szabad.

Valójában ez egy két- vagy többismeretlenes egyenlet, fogalmunk nincs, mi történt, azon kívül, hogy családostul kivégezték ezt a nőt.

mojoking77 2013.09.05. 11:24:50

@mrbloodbunny: Imadom a kommenteket, komolyan jobb mint maga a post. Emberunk egy elbaszottul draga svajci maganegyetemen diplomazott, meglepodnek, ha tudnal neki olyat mutatni pornoban, amit o mar nem csinalt, ha epp kedve volt hozza. Szimplan el kellett tuntetni egy szeretot, aki kesobb rossz fenyt vethetett volna Eszak Korea uj urara. Egy gyors kerdes mindenkitol, aki forradalmat es felszabaditast vizional. Oszinten, mi tortenne, ha holnap kivegeznek Kim Jong Un-t? A nepe bevezetne a piacgazdasagota demokratikus valsztasokat, es elne mindenki boldogan? Olyan szinten vagytok naivak, hogy csak pislogok kifele a fejembol...
Es igen. Kb akkor meri Amerika, vagy barki mas megtamadni Eszak Koreat, ha majd kifejlesztettek egy olyen fegyvert, ami kozvetlenul kiloves utan, meg Eszak Koreai legterben kepes lesz megsemmisiteni egy atom bombat.
Vegezetul. Szerintetek mi lenne a sorsa otthon az USA-ban a sracnak, aki alapvetoen kozerdekunek is minositheto adatokat szolgaltatott ki a vilagnak? Hoppa, lehet csendben rakapcsolnak az ipari aramra, eseteg a humanusabb mereginjekciot alkalmaznak? A rohadekok. Remeljuk egyszer kivegzik ezt az Obamat is, nem?

Kytia 2013.09.05. 11:29:57

Nemcsak őt végezték ki, hanem a fél társaságot, plusz a családjaikat szép sorjában. Munkatáborok vannak ott, ahogy hallom. Azokat valószínűleg már az új házasság és a kán-kán előtt megépítették. Olyan törvények vannak ott továbbá, hogy egy ember "bűnéért" az egész családját kiirtják. Második világháborús állapotok vannak ott, amivel a nemzetközi politika szintjén illene már foglalkozni végre (Obama, ezt nektek üzenem), a jó kis európai ólmelegben nevelkedett kocsmafilozófusok meg az egész történetet elintézik ezen a Velvet-ValóVilág-Story Magazin szinten. Kicsit dühít, csak ennyi.

Kytia 2013.09.05. 11:32:20

@Siri Keeton: Ja, a fentebbit neked válaszoltam.:F

2013.09.05. 11:32:24

Ezek a "pornográf képek" az első szovjet pornófilmet juttatták az eszembe, a "Lenin sapka nélkül"-t! :)

Siri Keeton · http://thedarkenlightenment.blog.hu/ 2013.09.05. 11:40:34

@Kytia: Nézd, annyit sejtünk, hogy kánkánt szoktak táncolni a Szeretett Vezetők előtt Észak-Koreában. Ez alapján kizárt, hogy a kánkán miatt történt a családostul kiirtás.

Azt meg nem értem, hogy ezzel miért nekünk kéne foglalkoznunk. A dél-koreaiak (akik mégiscsak érintettebbek nálad vagy Obama elnöknél ebben a kérdésben) például nem csinálnak semmit. Ha ők nem csinálnak semmit, akkor miért kellene nekem vagy neked vagy Obama elnöknek bármit csinálni?

Az egyik legveszélyesebb utópizmus, miszerint a világ minden problémáját meg tudjuk oldani Európából (vagy Amerikából), csak akarni kell, és persze jó sok rakétát lődözni.

mojoking77 2013.09.05. 11:46:00

@Siri Keeton: A del koreaiak (es az amerikaiak) pont azert nem csinalnak semmit, mert rohadtul nem erdekuk egy vagy akar tobb szep nagy atomfelhot fenykepezgetni a sajat kertjukbol...
A holgy egy cseppet idealista, ami nem baj, majd rajon, hogy neha jobb nyelni egyet, es hagyni a dolgokat a sajat medrukben folydogalni...

Kytia 2013.09.05. 12:12:20

@Siri Keeton: Én úgy vagyok vele, hogy ha az egész világ egy nagy közösség (és lassan ugyebár itt tartunk), akkor a legerősebbnek kéne rendet tenni ilyen esetekben. Szoktak is néha, persze, de itt sem ártana. Ha Magyarországon átvenné a hatalmat valami elmebeteg, én sírva imádkoznék Amerika beavatkozásáért.

@mojoking77: Korábban már előfordult, hogy sokáig hagyták a dolgokat a saját medrükben folyni, de annak nagyon sok ember élete volt az ára. Persze ettől még nyilván úgy helyes, ahogy mondod, mert ezzel az erővel folyton vagdalkozhatnának valakivel, csak ez így nagyon szomorú.

Pistol Pete Maravich 2013.09.05. 12:13:22

Azért jelez valamit, hogy Rodman sem mert nőnek öltözve odamenni.

Kytia 2013.09.05. 12:14:18

@mojoking77: Egyébként meg a hivatalos verzió szerint azokat fenyítik, akiknél atomot sejtenek. Legalábbis Afganisztán környékén még ez volt a szöveg. É-Kóreában már túlságosan biztosak benne, hogy találnának is?:D

Siri Keeton · http://thedarkenlightenment.blog.hu/ 2013.09.05. 12:19:49

@Kytia: Azt kellene megértened, hogy ez nem szoba, ahol nagy a rendetlenség, hanem egy ország, ahol a "rendrakás" nevű eufemisztikus kifejezés azt írja le, hogy emberek milliói szenvednek kínhalált, részben akár vegyi- és atomfegyverektől, valamint persze bőven repeszektől, amiknek a találata után kilóg a bele, és fájdalomtól üvölt, majd nyöszörög órákon át, miközben a saját vérében fekszik. Esetleg valami gyógyszer nélküli kórházba kerül, ahol a sebében férgek eszik a húsát, amíg hetek alatt el nem pusztul.

A mostani rendszer nagyon rossz, de egy háborúban rengeteg ember, közte rengeteg most boldogságban élő dél-koreai és talán japán is meg fog halni. Vagy örökre meg fog rokkanni. Vagy ilyesmi.

Persze lehet, hogy a fotelből majd kritizálni fogod, hogy te nem is így gondoltad, vagy pedig majd örülni fogsz, hogy jaj de jó. De hát a kibicnek (neked) tökmindegy.

lutria 2013.09.05. 12:20:22

Ezek szerint É-Koreában nincs se balett,se talajtorna stb.amelyekben hasonló figurák vannak?Pedig ezeknek a szocialista országokban nagy hagyományaik voltak...

VT Man 2013.09.05. 13:03:52

@zgabi:
"Barbár férgek akik egy ilyen műsorért embereket végeztetnek ki."

Kik a barbár férgek? Az észak koreai diktátor, vagy az USA + Kína + Európa, akik hallgatólagosan támogatják az elnyomó rendszert?

Miért nem avatkozik be az USA?

Koreában is vannak munkatáborok, tisztára mint a II.VH németországban, az se érdekli a világot?

mojoking77 2013.09.05. 13:05:41

@Kytia: Ne higgyj a hivatalos szovegnek. Abban a pillanatban, amikor egy orszagrol kiderul, hogy nekik bizony van mukodokepes atombombajuk, akar nyugodtan hatra is dolhetnek, mondvan, most mar biztonsagban vagyunk. Irakot epp azert mertek szetloni, Afganisztannal egyutt, mert bebizonyitottak, hogy nincs nuklearis fegyveruk. Erre a legtokeletesebb pelda a tortenelemben Pakisztan. Anno, ahogy India bejelentette, hogy megepitette az elso atomfegyveret, az akkori miniszterelnok beszedet intezett a nephez, amibe (szo szerint idezve) bejelentette, hogy ha kell az egesz orszag egy evig fuvet fog enni, de legkesobb attol a naptol szamitott egy even belul Pakisztannak is lesz atomja. Lett is. Azota a Kasmiri konfliktus jelentektelen kardcsortetesse alacsonyodott.

mojoking77 2013.09.05. 13:07:10

@VT Man: Bocsass meg, te nem szeretsz, vagy nem tudsz olvasni? (Bar irni tudsz, igy gondolom az olvasa megy)... Hany kulonbozo aspektusban szeretned meg hallani, hogy naiv idiota vagy? (Bocsass meg az erossebb jelzoert, de ez mar fajdalmas)...

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2013.09.05. 13:09:41

@Kytia: na de képzeld el, ha odamennének az usákok, itt nyivákolna ez a sok balfasz aki most Szíria miatt is. Hát kell ez nekik?

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2013.09.05. 13:11:24

@Siri Keeton: Dél Korea azért nem tesz semmit, mert nem tudnának mit kezdeni 28 millió kapitalizmusszűz éhezővel, amikor a világ egyik legjobb gazdaságának a szintjére kéne őket hipphopp felhozni az integrációhoz.

Kytia 2013.09.05. 13:12:05

@Siri Keeton: Oké, az is nagyon szomorú látvány, amit leírtál, de néha legalább ideiglenes békét tud eredményezni.

@mojoking77: Na, igen. Ha már csírájában nem sikerült elfojtani, akkor lehet, hogy jobb lapítani. Csak így előbb-utóbb mindenki érinthetetlen lesz, oszt azt csinál a népével, amit akar.

mojoking77 2013.09.05. 13:14:07

@Kytia: Pontosan. Bar nekunk meg eleg sokaig nem lesz... Nem kellett volna hagyni a Szovjeteket, hogy magukkal vigyek, akkor most nem merne az EU beszolni szeretett vezerunknek... :))

Kytia 2013.09.05. 13:15:13

@Zka: Részben emiatt is fosnak beleavatkozni mindenfélébe. Amit valamilyen szinten meg is értek. Mondjuk Szíria kapcsán is összezavarodtam. Most akkor a felkelők, akik mellesleg terroristák használták az ideggázt, vagy a kormány, akiket majd megbüntet érte az USA? Mostmár valaki mondja meg, mi az igazság. Legalább valamelyik körözött, kiszivárogtató bűnöző megsúghatná.

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2013.09.05. 13:18:06

@Kytia: sose fogjuk biztosan megtudni, minden érdekcsoport a maga érdeke szerint csűri csavarja a dolgot. Az biztos, hogy a mostani helyzet nem jó és nem kéne hagyni, hogy folytatódjon.

Siri Keeton · http://thedarkenlightenment.blog.hu/ 2013.09.05. 13:19:41

@Kytia: Nem a látvánnyal van baj. Ha a látvány zavar, ne nézz oda.

Azzal van baj, hogy emberek meghalnak, akár milliószámra napok vagy hetek alatt. Honnan tudod, hogy milyen távon "térülne meg" a sok hulla és sebesült, a rengeteg emberi szenvedés? Lehet, hogy mondjuk Kim megöl évente tízezer embert. Ha egy háborúban meghalna kétmillió, akkor kétszáz év áldozatait előre megöljük néhány hét alatt. Holott lehet, hogy húsz év múlva megbukik a rezsim. Vagy száz év múlva. Vagy megszelídül, és évente ezer főre csökken a megöltek száma. Esetleg évente kétszázra. Évente húszra. Nullára. És akkor miért is halna meg kétmillió ember MOST?

Emellett nem zártuk ki, hogy a háború milyen geopolitikai mozgásokat indít el, esetleg keményebb diktatúrához vezet például Kínában, vagy ilyesmi. Netán harmadik világháborúhoz vezet. Vagy bármi.

És mindezt azért, mert szerinted "az nem lehet, hogy ne lehessen valamit csinálni", és "Amerika a legerősebb, az ő dolga lenne." A te szubjektív érzéseid nem érnek ennyit, hidd el.

@Zka: Ez az egyik okuk, a másik, hogy féltik Szöult (a sokmillió lakosával), meg még van egy rakás más okuk is. De ez mindegy. Ők érintettek, ők áldoznák fel a katonáikat és civiljeiket, nem mi. Akkor hadd döntsék el ők, és hadd ne a mi szubjektív érzéseink alapján döntsenek.

mojoking77 2013.09.05. 13:19:53

@Kytia: Javaslok egy konyvet, Patrick J. Buchanan: Churchill, Hitler es a felesleges haboru. Az ember 3 amerikai elnoknek volt elso szamu kulpolitikai tanacsadoja. Erdekes dolgokat fogsz olvasni......

Kytia 2013.09.05. 13:27:13

@mojoking77: Na, legalább valami jót is tettek a ruszkik.:D

@Zka: Ja, de ha mondjuk pont a "jobbik" oldalt támadja le az USA és a terroristák hatalmát erősíti ezzel, akkor az ott megint nagyon csúnya lesz. Na mindegy, csak tudják már, mit csinálnak, vagynem.:F

@Siri Keeton: Értem én. Bár azért van egy olyan szubjektív elképzelésem is, hogy az ölés módja és indoka sem mindegy. Ahogy a büntető törvénykönyvben sem. Nem mindegy, hogy járulékos áldozatai egy szadista rezsim eltakarításának, vagy az aktuális elmebeteg vezető kénye-kedve szerint hullanak. De összességében véve valószínűleg igazad van, ár-érték arányban nem tart még ott a dolog, hogy megérje a beavatkozást.

Kytia 2013.09.05. 13:42:33

@mojoking77: Hát nem könnyítette meg a dolgomat, hogy hibásan írtad a címet, de szerencsére gugli barátom kisegített, úgyhogy megrendeltem.:)

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.05. 13:47:18

@bogyo112:

Ez így nem igaz. Bizony a kommunista prűdség kifejezetten késői dolog, a 40-es évektől. Előtte, pl. a 20-as és 30-as években a SZU-ban kifejezetten szexuális forradalom volt fentről irányítva. Csak mivel ez az átlagembert megbotránkoztatta, Sztálin leállította az egészet a 40-es évek elején.

Mo-ra már ez a verzió jutott el.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.05. 13:49:25

@mojoking77:

Nem, Kim Koreában járt egyetemre. Svájcban csak a középiskolát végezte.

Sadist 2013.09.05. 14:02:48

@Kytia: "Második világháborús állapotok vannak ott, amivel a nemzetközi politika szintjén illene már foglalkozni végre (Obama, ezt nektek üzenem), a jó kis európai ólmelegben nevelkedett kocsmafilozófusok meg az egész történetet elintézik ezen a Velvet-ValóVilág-Story Magazin szinten. Kicsit dühít, csak ennyi."

Kivégeztette a volt nőjét, na bumm. Naponta emberek ezrei halnak meg. Még ha a rák ellenszerének feltalálója vagy valamelyik nyugati állam vezetője lett volna kivégezve, akkor megérteném, hogy felkapja a média.

Kytia 2013.09.05. 14:43:21

@Sadist: Hadd segítsek: Nem a halál ténye a kiakasztó a történetben. :D

hdnctrl 2013.09.05. 14:48:27

@Magyarnaba: mivel ez itten írásos médium (vagy mi a túró), nem mindig alkalmas az irónia kifejezésére. Használj smiley-kat.

egyenlítő 2013.09.05. 15:24:08

Én egy percig sem tűrtem, hogy a liberálisok rám kényszerítsék, hogy azt csináljam, amit akarok!

vitéz Beverneky (törölt) 2013.09.05. 15:29:00

@Lordofearth: "A Szíria elleni háború már évekkel ezelőtt eltervezett volt."

Ha te erről tudsz, akkor te is abban a csapatban vagy aki eltervezte!

"Tartalékolj ha tudsz, mert cudar világ következik...."

Csak nem, minden náci körül lesz metélve?...

JohnHenry 2013.09.05. 16:37:42

ez a szar poszt komolyan ennyi kommentet érdemel...?

pobeda 2013.09.05. 16:48:51

@Lordofearth: É-Korea olyan dús ásványkincsekben, hogy gazdagabb lehetne mint Dél-Korea.

VT22 2013.09.05. 17:17:57

@Boka1: "a liberalisták attól szabad elvűek, hogy többszínű társadalmat akarnak"

Egészen addig amíg nekik kényelmes.

A többszínűségben aztán benne van a gay pride, a magyar gárda meg nem.

A liberalizmus karhatalom helyett médiahisztivel halgattatja el a másként gondolkodókat.

egyenlítő 2013.09.05. 17:54:21

@VT22:

Miért is jut az eszembe:
"Lővy Árpád kalapjára
macskaszarral lőnek.
Lófasz a seggébe
az ilyen költőnek!"

bgp 2013.09.05. 19:14:24

@fifibá55: Nem tudhatod mi volt a 3 napos tárgyalás alatt.

yard 2013.09.05. 20:39:38

@VT22: Stimmel, de sztereóban ha l l gattatja el.

prolee 2013.09.05. 20:52:43

@bgp: Jobb, ha nem tudjuk. :(
Remélem, meglakol érte a mocskos büdös féreg!!!

Dilis Csávó 2013.09.05. 21:16:31

Szerintem Kovi elsápadna, ha belenézne Kim Dzsongun magán pornógyűjteményébe. Abban a családban nagyon dívik az érzéki élvezetek hajszolása. A kis Kim Dzsongun mát 14 évesen pornóra verte habosra a farkát, és mióta cukorbeteg is (a papa is az volt), szinte kizárólag habcsókot gyárt.

Különben neki és drága feleségének javasolnám a Ceausescu házaspár perének megtekintését, dolby sorrund-ban. Lehet ám úgyis végezni.

RÖVIDLÁTÓ 2013.09.05. 21:22:21

"Kovi éhen halna"
Na, az igen sokáig tartana!

yard 2013.09.05. 22:39:43

@egyenlítő:

de hát má’ azt is
el.aszta a háztó’
az a k.rva Lőwy
azaz Réthy László

Fekete Sámuel 2013.10.13. 17:33:05

@Dilis Csávó: Teljesen jól tisztában vele. Fosik is.

Egy palotaforradalom lehetősége jelenti rá a legnagyobb veszélyt.

Na, tehát kivel kellett szart kevernie a kislánynak, hogy legéppuskázzák a börtönudvaron?
süti beállítások módosítása