sorok között

sorok között

A Pussy Riot pornót forgat (18+)

2012. december 25. - Politikai Ateista

Az ünnepekre való tekintettel szerettem volna valami karácsonyi hangulatú posztot összehozni, de semmi ilyesmi nem jutott eszembe. Az egyetlen ünnepi talán annyi lesz, hogy Matolcsyt kihagytam a bejegyzésből.

Az év embere ugyan Obama lett, de az esélyesek között szerepelt a Putyin orra alá piszkító orosz lánycsapat a Pussy Riot is, akik a templomi akciójukkal, illetve az azt követő birodalmi megtorlás segítségével az egész világon ismertté váltak. A törvényhozás a szigorúnak mondható ítélettel alaposan hozzájárult ahhoz, hogy a lázadó lányok a Putyin-Medvegyev duó nevével fémjelzett autokratikus kormányzással szembeni ellenálás nemzetközi sztárjaivá váljanak. Egyszerűbb lett volna polóniummal megmérgezni őket.

Pussyriot.jpg

Nagyezsda Tolokonnyikovának azonban nem a templomos fellépés volt az első húzása, amivel okozott némi felfordulást. 2008 február 29-én a Voina társulat tagjaként vett részt egy Medvegyev ellenes megmozdulásban a moszkvai Timirizajev Biológiai Múzeumban. Az ártatlan tekintetű ellenállók besétáltak a múzeumba, ledobták a ruháikat és egy "Dugás a medvebocsért" - Az orosz köznyelvben akkoriban így emlegették Medve-gyevet - feliratú transzparens alatt heves csoportszexbe kezdtek, az alkalmazottak legnagyobb meglepetésére.

pussyriot2.jpg

IMG_0059.jpg

Az orosz bíróság által ördögi géniusznak bélyegzett Tolokonnyikova akkoriban még hosszabb hajat, és egy sokadik hónapos terhességből adódó pocakot viselt.

Mivel karácsony van belinkelem a cenzúrázatlan képeket, sőt a videót is, de ha nem vagy még 18 rá ne merj kattintani!

Ja, és szó sincs arról, hogy a tandíj ellenes diáktüntetőknek akarnék ötleteket adni.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorkoz.blog.hu/api/trackback/id/tr64979715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spike179 2012.12.25. 14:29:43

Hát ez csodálatos!

Troll Tihamér 2012.12.25. 15:02:56

Tök jó ötlet, a diáktüntetők remélem csoportszexelnek egy jót a dohány utcai zsinagógában, vagy valamelyik random hollókoszt emlékhelyen :D

Mária 2012.12.25. 15:14:24

Make love not war :)

3dom'f'speech 2012.12.25. 15:57:51

remek, és ezeket a pornóskurvákat sztárolja a liberális sajtó?! betegek vagytok, ez is bizonyítja

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.12.25. 15:59:08

Az ateista provokátorok jelenleg, hála Istennek, megérdemelt büntetésüket töltik.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.12.25. 16:05:58

@3dom'f'speech:

Nem a buta orosz libák pornós tevékenysége a fő gond. Vannak más pornósok is, az ő bajuk, hogy pornóval foglalkoznak. A fő gond itt az általuk terjesztett gyűlöletkampány.

De szerencsére Putyinék most adekvát választ adtak, így a hozzájuk hasonlók ezek után majd jobban meggondolják érdemes-e 5 pernyi idétlenkedésért bevállalni több hónapos bírósági meghurcoltatást és másfél évnyi nevelőtábort.

Valahol én is sajnálom a buta libákat, de ezúttal nem lehetett kegyelmet gyakorolni: kénytelenek voltunk acélököllel odacsapni, mert nem szeretnénk, ha ezentúl templomainak idétlen gyűlölködők gusztustalan hőzöngésének színhelyeivé váljanak.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.12.25. 16:07:29

@Troll Tihamér:

Remélem a diáktüntetők ennél sokkal magasabb szinten állnak.

eßemfaßom meg áll 2012.12.25. 16:29:26

nem irigylem szerencsétlen pasit akinek ezt a rondaságot nyilvánosan meg kellett dugni.

egy maréknyi dollár 2012.12.25. 16:46:06

A szereplők arcát elnézve ez tényleg csak munka(tüntetés) volt nekik; ezzel az erővel pingpongozhattak is volna Medvegyev ellen, bár valószínűleg nem volt asztal a templomban.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.12.25. 16:47:44

@Schindler Pistája:

"Valamiért odáig nem terjed az aberráltak bátorsága, hogy zsinagógában, vagy mecsetben produkálják magukat..."

Szimpla önvédelmi reflex ez. Mindig ott érdemes hősnek lenni, ahol a legkisebb veszélyt jelent ez.

Eric_Cartman 2012.12.25. 16:52:18

Az ateista buta, a vallásos meg okos. Brilliáns gondolatok.

brekkk 2012.12.25. 17:24:39

kéne ide is egy Putyin...mondjuk megszüntethetné az elte szociológia szakot...

sárkányfő 2012.12.25. 17:27:14

Aki szerint arányos vagy igazságos 2 év börtön (pláne orosz börtön!) egy egy percet sem elérő kis műsorért, az vagy szadista vagy gonosz vagy abnormális.

Jobb helyeken ennek következménye sincs, bulvárhírbe való cucc, vagy max. egy megrovást ér.

Ezzel Putyin éppen hogy igazolta azt ami ellen a lányok tüntettek: hogy a putyinokrácia nem demokrácia. Bár ezt senki nem is hiszi IQ 30 fölött.

Secnir 2012.12.25. 17:38:56

" belinkelem a cenzúrázatlan képeket, sőt a videót is, de ha nem vagy még 18 rá ne merj kattintani! "
KLIKK!
-ODANÉZZ, MEZTELENEK ÚÚÚÚÚÚÚÁÁÁÁÁ!
-ÉS DUGNAK OOOOOÁÁÁÁÁÁ!
-és mi van odaírva a linkre?
-Mittomén, azt nem olvastam el, ODANÉZZ, HOGY KÚRJA, APÁM, EZ AZ!!!!

Pierr Kardán 2012.12.25. 17:45:24

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Még jó, hogy Putyin ott van, ha te lennél ott az államfő, akkor te helyben lelövetted volna a nőket :-))

kozvelemeny 2012.12.25. 18:11:19

ide már nem kell putyin, nekünk már van egy...

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2012.12.25. 18:15:09

Szánalmas.
Egyetlen srác volt, aki keményen odacsapott, a többit "lehelni" kellett, de még így is csak maszatolgattak. A csajok olyan lenyűgözőek, hogy nedvesedniük sem kell - sosem szoktak. Úgy lehet nekik beverni, hogy előtte beköpöd, mint légy a húst. Undorító.
Lehet itt harcolni és tüntetni szexszel, de előtte azért érdemes ráérezni: kemény lesz-e a dolog, vagy csak állatias ösztönök távolról mutatása.

kemény keleti kommentelő 2012.12.25. 18:20:44

Nem tudom mi a túró ez, de Orbán Viktor monnyon le!

P.bubus 2012.12.25. 18:30:47

Ezt a Nagyezsda Tolokonyikovát meg kéne dugni

Secnir 2012.12.25. 18:38:02

szóval a legfölső képen (ahol a tárgyalás van), ott már jól néznek ki. de az alsókon (ergo a 'pornózás' közben) olyan szép, hetyke, bajuszos orosz lányok. kócos hajjal (most jöttek a bányából), jóllakottan (terhes?), lump módon...

milyen szép a Vértes, ó 2012.12.25. 18:41:10

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

Még mindig nem ateisták, de nyugi, tudjuk, hogy onnan, hogy szóba kerül a 'templom' szó, nem vagy beszámítható. :)

milyen szép a Vértes, ó 2012.12.25. 18:43:33

@Schindler Pistája:

Miért, az oroszországi zsidók, illetve muszlimok is részt vettek Putyin kampányaiban? Vagy csak kellett egy gyors zsidózás, kedves idióta?

milyen szép a Vértes, ó 2012.12.25. 18:46:26

@Pierr Kardán:

Abból aztán mindenki megtanulta volna, hogy templomban csak Putyin mellett szabad kampányolni, ellene nem!

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.12.25. 18:51:37

@milyen szép a Vértes, ó:

Oroszországban jelentős a muszlimok aránya. A zsidóké nem annnyira, de belőlük is van azért. Izrael és az USA után a legtöbb zsidó nemzetiségű ember Oroszországban él.

S van Putyin-párt zsidó és muszlim. Mint ahogy Putyin-ellenes zsidó és muszlim. Ugyanez a keresztényekre is igaz: van Putyin-párti és ellenes is. Viszont ne próbáld az egészet kifordítani, mintha ez valamiféle ellenzéki akció lett volna.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.12.25. 18:52:51

@sárkányfő:

Irreveláns, hogy mi Putyin rendszere. Semmi köze ennek a témához.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.12.25. 18:54:23

@Pierr Kardán:

Dehogy. Sőt én kevesebbet adtam volna nekik. De nem ez a lényeg: a lényeg, hogy ne lehessen a szólásszabadságra hivatkozva gyűlölködni. Szerintem elég lett volna fél év is, de a bíró másképp látta.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.12.25. 18:56:40

Terhes szex ,stb de legalább amatőr:-) :-)

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.12.25. 18:58:27

@milyen szép a Vértes, ó:

Templomban nincs kampány. Ez egy ortodox templom, nem katolikus, ahol bevett szokás a közvetlenebb politizálás.

milyen szép a Vértes, ó 2012.12.25. 18:58:27

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

Putyin-ellenes akció volt, illetve a templomban folytatott kampány ellen tiltakoztak. Hogyan hívjuk ezt mától? Ja, ez az a szint, amelyen a Semjén-diploma ügye is kereszténySÉGüldözés, -gyalázás, ugye? :)

milyen szép a Vértes, ó 2012.12.25. 19:00:31

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

Egy-két hónapja még azt magyaráztad, hogy a pátriárkának joga volt a templomokban kampányolni Putyin mellett (mint ahogy végig erről volt szó). Ja, csak magam idézhetném a beszámíthatóságról. :)

komplikato 2012.12.25. 19:01:51

@eßemfaßom meg áll: "nem irigylem szerencsétlen pasit akinek ezt a rondaságot nyilvánosan meg kellett dugni."

Óóó, ő már kiérdemelte azzal ezt a büntetést, hogy elvette a csajt és gyereket csinált neki. :D

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.12.25. 19:03:06

@Secnir:

Egyébként a 3 buta libából csak 2 orosz, a harmadik zsidó. Éppen az a zsidó csaj aki csak felfüggesztettet kapott. Feltételezem a pozitív diszkriminációnak ennek politikai oka volt, így akarta az orosz kormányzat elkerülni, hogy az ügyben megjelenjen bármilyen formában a "zsidó kártya" vagy eleve az, hogy "nem-oroszokat üldöznek". Ez ügyes lépés volt, egyetlen zsidó szervezet sem lépett fel a buta libák védelmében.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.12.25. 19:05:10

@milyen szép a Vértes, ó:

Nem tudjuk. Lehet, hogy azóta megtértek, ezt nem lehet kizárni. Nagyon sokan imádkoztak a lelkükért, köztük maga a pátriárka is. Mindenesetre, a gyűlöletbűncselekményük az Egyház és a hit ellen irányult, azaz ez ateista cselekedetnek tekinthető.

komplikato 2012.12.25. 19:06:53

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Bocs, tudom már ezerszer megvitatott téma volt, de ők miért ateista tiltakozók, ha bemennek elénekelni egy saját szövegű imát Oroszországért?

milyen szép a Vértes, ó 2012.12.25. 19:07:20

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

Két évet kapott a zsidó csaj is, fellebbezés után bocsátották próbaidőre, szóval a zsidó szervezetek korábbi fellépése elmaradásának ehhez édes-kevés köze lehetett...

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.12.25. 19:08:03

@milyen szép a Vértes, ó:

1. Nem volt templomi kampány.

2. Putyin ellen nem templomban kell tiltakozni.

3. Semjén diplomája nemigen párhuzamos ezzel. Szerinted ésszerű lenne Semjén diplomája ellen úgy tiltakozni, hogy pl. bemegyünk üvölteni a Bazilikába?

komplikato 2012.12.25. 19:08:10

Amúgy elég veszélyes vizekre eveztek olyan országban, ahol hetente temetnek ellenzéki újságírókat. Szvsz. Szóval "olcsón" megúszták a börtönnel. Már ha nem lesz még is egyéb következménye.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.12.25. 19:11:41

@komplikato:

Nem lehet ilyet tenni egy templomban. A templom nem művelődési ház, sem pártiroda, sem cirkusz, sem táncház. Aki bemegy egy templomba és nem hívő, annak kötelessége tiszteletben tartani a belső rendet.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.12.25. 19:13:37

@milyen szép a Vértes, ó:

Igen, a papoknak joguk van véleményt nyilvánítani közéleti kérdésekről. De ők sem kampányolhatnak templomban. Legfeljebb a mise utáni beszédben kitérhetnek egy vagy más közéleti kérdésre.

A hívőknek is joguk van politizálni. A templomon kívül.

milyen szép a Vértes, ó 2012.12.25. 19:14:03

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

Foglaljuk össze: ötleted sincs, miről van szó, de mondták neked, hogy ezek kereszténységgyűlölő ateisták, szóval ezt szajkózod.

A szánalmas performansz Putyin és részben Kirill ellen irányult, az egyház és a vallás ellen annyira nem, hogy épp egy 'Szűzanya, szabadíts meg ezektől'-dalt próbáltak elbábozni. (De ezeket nagyon jól tudod te is igazából...)

Mellesleg tudod, hogy az 'egyház ellen irányult, tehát ateista cselekedetnek tekinthető' "érvelés" is nevetséges? Vagy mától az is ateista cselekedet, ha teszem azt, egy muszlim templomot gyújt fel?

Secnir 2012.12.25. 19:14:30

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:
"Egyébként a 3 buta libából csak 2 orosz, a harmadik zsidó."

na, kezdjük megint az alapoktól.
van a nemzetiség, és van a vallás.
ergo van
-orosz ateista
-orosz zsidó
-orosz muzulmán
-orosz ortodox keresztény
-orosz keresztény
és van
-izraeli zsidó
-izraeli keresztény
-izraeli muzulmán
-izraeli ateista
-izraeli arab.
tehát aki a '3 buta liba' között úgy tesz különbséget, hogy 2 orosz, egy meg zsidó, nos az akár tartozhat közéjük is.
az is, aki a cigányt lecigányozza, a zsidó meg lezsidózza, holott van magyar cigány, magyar zsidó, magyar ateista, magyar arab...

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.12.25. 19:16:05

@milyen szép a Vértes, ó:

Kirill ellen lehet tiltakozni, de nem egy templomban van ennek a helye.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.12.25. 19:16:47

@milyen szép a Vértes, ó:

"Vagy mától az is ateista cselekedet, ha teszem azt, egy muszlim templomot gyújt fel?"

Az indítékától függ.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.12.25. 19:19:42

@Secnir:

A "zsidó" az ELSŐSORBAN egy nemzetiség, azaz értelmetlen amit mondasz. Persze lehet olyan, hogy "orosz zsidó", ez egy olyan személy aki kettős identitású. Ugyanaz cigánnyal, arabbal és bármi mással.

Aki a cigányt lecigányozza, az arabot learabozza, a magyart lemagyarozza, a zsidót lezsidózza, a kanadait lekanadaizza, az egy tényt állapít meg.

milyen szép a Vértes, ó 2012.12.25. 19:23:20

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

Nem is mondtam, hogy ott a helye. A butapicsák meg butapicsák. De ettől még meglehetősen viszolyogtató úgy tenni, mintha a Putyin-, illetve Kirill-ellenes danolászás egyház-, vagy keresztényellenes lenne.

Tényleg, ha beszabadulna valaki a pesti Parlamentbe és előadna egy 'Váltsuk le Orbánt'-dalt, arról is azt mondanád, hogy idegenszívű magyargyalázás?

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.12.25. 19:26:26

@milyen szép a Vértes, ó:

Ne csúsztass. Bazilikát mondtam. A Parlament a politika helye, így egy ottani demonstráció alapvetően nem kifogásolható automatikusan.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.12.25. 19:27:21

@milyen szép a Vértes, ó:

Ha bemegyek lopni a templomba, akkor az csak lopás, nem biztos, hogy ateista vagyok. Azaz számít az indíték.

milyen szép a Vértes, ó 2012.12.25. 19:29:25

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

Rendben, akkor bemegy valaki a Bazilikába és előad egy 'Szabadíts meg, Uram, Orbántól és azoktól, akik templomaidban politizálnak mellette'-dalt. Elég szintén 2 év kényszermunka a rohadt ateistának, vagy adjuk egyből a varjaknak?

milyen szép a Vértes, ó 2012.12.25. 19:31:23

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

"az Egyház és a hit ellen irányult, azaz ez ateista cselekedetnek tekinthető"

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.12.25. 19:43:13

@milyen szép a Vértes, ó:

Nem tudom. Ezt majd eldönti a hatóság. A cél: meggátolni hasonló cselekedetek előfordulását. A helyzet annyiban azért más, hogy a katolikusoknál alapból nem istenkáromló a politizálás a templomon belül. Az ortodoxiában viszont ugyanaz nagyon idegen. Ha "Éljen az államfő, a kormányfő!" dalt adna elő valaki egy ortodox templomban, az ugyanúgy botrányt keltene, még azok körében is, akik az aktuális hatalom hívei.

Jim Raynor 2012.12.25. 20:16:51

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

"...kénytelenek voltunk acélököllel odacsapni..."

voltunk? már úgy érted, hogy te meg vlagyimir vlagyimirovics? nem vagy te kicsit elszállva magadról?

egyébként én úgy vagyok vele, hogy amíg az egyházak templomon kívül bőszen véleményt nyilvánítanak világi kérdésekben, addig ne legyenek felháborodva ennek fordítottján sem.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.12.25. 20:23:31

@Jim Raynor:

Az egyházak nyilváníthatnak minden kérdésben véleményt, ez az egyik feladatuk.

Én egy egyszerű esendő és szürke hívő vagyok, aki csak fel van háborodva az ateista buta libák provokációján, semmi egyéb.

neoteny · http://word.blog.hu 2012.12.25. 20:50:27

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

"a kanadait lekanadaizza"

No de benszülött kanadai, angol kanadai, ír kanadai, skót kanadai, francia kanadai, kínai kanadai (és azon belül is mandarint vagy kantonit beszélő), tamil kanadai, magyar kanadai vagy magyar cigány kanadai az illető? Mert Kanada hivatalosan (törvényben rögzítetten) multikulti...

Anti Anyag (törölt) 2012.12.25. 21:34:36

Kis hülye libsi ribancok. Remélhetőleg Szibériában elgondolkodnak hogy nem kellett volna hallgatni az őket pénzelő laza nyugati "haverra".

Ezek nem ateisták, hanem provokátorok, pontosabban provokátorok eszközei.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.12.25. 21:37:32

@neoteny:

Van csak "kanadai" is, aki magát nem tartja másnak. A multikulti nem releváns ez esetben.

grani 2012.12.25. 21:40:27

@sárkányfő: Aha, te csak tudod. Innen Moszkvából viszont a nyugati izé tünik egy kicsit undorítónak.

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2012.12.25. 21:43:18

@milyen szép a Vértes, ó:

Ezt én már végigcsináltam maxvallal, amikor még aktuális volt (hogy a bloggernek miért pont most jutott eszébe, és miért került címlapra, azt nem értem)

Mindenesetre nem fogsz ennél tovább jutni. Maxval odáig jut, hogy aki illetlenkedik templomban, annak per definitionem igaza nem lehet, és célja is csak az adott vallás gyalázása lehet, mivel (szerinte) tetszőleges más esetben nem így csinálná. Ennyi.

Nem fogsz tovább jutni vele, itt a vége. Én felemlegettem neki, hogy amikor két keresztény irányzat képviselői ütik egymást a templomban Jeruzsálemben, akkor annak is vallásgyalázásnak kellene lennie, de nem ragaszkodik a következetességhez, simán állítja, hogy az nem vallásgyalázás, a pussy riot meg igen, mert más a motiváció. Hogy mi a motiváció, azt már fent kifejtettem. Persze ez önellentmondás, de cseppet sem zavarja. Ha rámutatsz egy önellentmondására, akkor resetel, és megismétli az álláspontját.

A dogmáin túlra nem merészkedik, feltételezések szintjén sem.

grani 2012.12.25. 21:43:26

@Jim Raynor: Persze, úgy kell mint az a 68-a diákvezér, KGB ügynök, odaszarni az egyetemi katedrára. Aha. És ha nekem nem tetszik és mondjuk egy kicsit belerugok az arcába ? Elvégre nekem is jogom van véleményt mondani a véleménymondóról, nem?

neoteny · http://word.blog.hu 2012.12.25. 21:54:52

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

Azt írtad: egy tényt állapít meg. A kanadai multikulturalizmus egy tény: az is, hogy többgenerációs kanadaiak is hajlamosak beazonosítani magukat a korábbi származásukat (etnikumukat) illetően. Nem csak azok öltöznek kiltbe az esküvőjükre, akik maguk -- vagy az apjuk -- jött(ek) Skóciából (vagy máshonnét, de skót származással).

Tehát ha az orosz vagy magyar vagy kanadai zsidó lezsidózása ill. az orosz vagy magyar vagy kanadai cigány lecigányozása ténymegállapítás, akkor bármelyik más etnikum beazonosítása -- állampolgárságtól függetlenül -- szintén egy ténymegállapítás.

l_andras 2012.12.25. 21:58:16

@flugi_: Mert a birka egy sivatagi vallásban hisz, hiába ott a tágas horizont a kietlen homokpusztában, nincs ott semmi, pont ezért találták ki maguknak az ott élők: védekezésből a nyomasztó lelki teher miatt. De magyarázatot nem ad, csak álságos biztonságot.

Secnir 2012.12.25. 22:14:53

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:
" A "zsidó" az ELSŐSORBAN egy nemzetiség, "

ühüm.
és két nemzetiség (orosz zsidó) az hogy fér meg a te értelmezésedben? mert az orosz zsidó ugyebár orosz nemzetiségű és izraelita vallású.

sárkányfő 2012.12.25. 22:19:04

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

"Irreveláns, hogy mi Putyin rendszere. Semmi köze ennek a témához."

Ebből az épületes kommentedből kiderül, hogy:

1. Halvány gőzöd sincs a témáról.
2. Soha egy sort nem olvastál erről, talán még a cikkek címeit sem.
3. Magát az esetet kiváltó videóból sem láttál egy kockát sem.
4. Reménytelenül hülye vagy.

sárkányfő 2012.12.25. 22:21:27

@grani:

Igen, az elnyomó despota-autokrata haldokló nyugaton csodálják és irigylik az emberi jogok mennyországát, Moszkvát, és imádkoznak hogy 200 éven belül legalább megközelítsék a demokrácia és jogállam azon hallatlan magas szintjét ami az orosz mintaállamban jellemző.

sárkányfő 2012.12.25. 22:23:53

@flugi_: aki hülye az hülye, nem kell túlbonyolítani.

grani 2012.12.25. 22:58:09

@sárkányfő: No, én éltem hosszasan a nyugati "demokráciában" és hosszasan a putyini demokráciában. Mit mondjak: a putyini jobban tetszik. Működőképesebb is.
Ami pedig az emberi jogok fellegvárát, nyugatot jelenti, nem kell a maszlagot bevenni. Kitermelt a nyugat szépen két világháborút, fasizmust, kommunizmust, népírtásokat, gyarmatrendszert, vietnámi, algéria stb. háborúkat, arab tavaszt, irakot, afganisztánt. Mind mind szép és helyes emberi jogos dolgok.
Itt nyugi van és biztonság. Nyugaton meg kupi és marakodás.

grani 2012.12.25. 23:02:37

@Secnir: No, nem egészen. Az orosz személyibe újra bevezetik a nemzetiség rubrikát. Attól, hogy valaki orosz állampolgár még nem feltétlenűl orosz nemzetiségű. Más a nyugati és más a keleti nemzetiség fogalom. Nyugaton egyértelműen állampolgárságot jelent, mig keleten etnoszt. Oroszország aműgy föderáció és jó sok nyelven beszélnek. Az orosz a föderáció nyelve, de a föderáció szubjektumaiban a saját nyelvet használják. És vannak föderációs törvények, meg helyi törvények. EGy kicsit hasonlít az USA-ra.

grani 2012.12.25. 23:05:25

@sárkányfő:

Ebből az épületes kommentedből kiderül, hogy:

1. Halvány gőzöd sincs a témáról.
2. Soha egy sort nem olvastál erről, talán még a cikkek címeit sem.
3. Magát az esetet kiváltó videóból sem láttál egy kockát sem.
4. Reménytelenül hülye vagy.

sárkányfő 2012.12.26. 00:50:04

@grani:
Én értem hogy szeretnél visszavágni te szerencsétlen, és még annyi eszed sincs kitalálj valamit ezért csak visszhangzod amit én írtam, de a helyzet az hogy Putyin és korrupt despota rendszere ellen tiltakoztak a lányok, róla énekeltek, és Putyin miatt kaptak abszurd aránytalan büntetést, tehát ha valaminak köze van a témához, akkor az Putyin.

Feküdj le szépen, hátha karácsonyi csoda történik, és holnapra agy nő a fejedbe.

grani 2012.12.26. 07:06:34

@sárkányfő: Alighanem a karácsony teszi, hogy ilyenfoku idiotizmus jön elő nálad, de lehet, hogy született seggfej vagy. Putyin korrupt és despota rendszere meg gondolom a pártpropangda agymosási lózungja. A lányok picsák és nagyjából így gondolkodik róluk az oroszok 99,9%-a. A nyugat csak lejáratja magát, mikor melléjük áll. És te is. A többség úgy gondolja, hogy a rendszer kesztyűs kézzel bánt velük.
Szóval, kis karácsonyi bódulatban leledző SÜSÜ sárkányfejedet tömjed csak opiumos mákkos beiglivel és élvezd a rózsaszínű bódulatot.

Azt azért szeretem a sok nyugatseggnyalóban, hogy se oroszországban nem élnek, se oroszul nem beszélnek, orosz újságot, kivéve a nyugat által pénzelt angol nyelvűt, nem olvas, viszont véleménye van. Sok seggfej.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.12.26. 08:10:31

@Secnir:

Tévedsz. Az orosz zsidó jellemzően NEM orosz nemzetiségű, hanem zsidó nemzetiségű. Ne indulj ki a magyarországi helyzetből, ahol a legtöbb zsidó asszimilálódott és magyarnak vallja magát.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.12.26. 08:14:07

@grani:

Igen, ezt nem értik. Oroszország NEM az oroszok, hanem az oroszországiak állama. Putyin sem orosz elnök, hanem oroszországi elnök. Az oroszországi nemzet 100 nemzetiségből áll, ezek közül az orosz csak a legnagyobb.

sárkányfő 2012.12.26. 10:37:14

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Nem, inkább te vagy hülye. Ez a sztori Putyin nélkül értelmezhetetlen, de te még ezt sem bírod felfogni a csöpp agyaddal.

@grani:

Tudom sose fogod felfogni, mert agyhalott vagy, de ismétlés a tudás anyja, hátha mégis:
"a helyzet az hogy Putyin és korrupt despota rendszere ellen tiltakoztak a lányok, róla énekeltek, és Putyin miatt kaptak abszurd aránytalan büntetést, tehát ha valaminak köze van a témához, akkor az Putyin."

Mindebből következően akár te, akár a birka képes olyan eszeveszett baromságot állítani, hogy a témának nincs köze Putyinhoz, akkor mindketten magatokból csináltok kretén hülyét.

na csá, szórd tovább a baromságaid, nekem nincs időm ápolónőt játszani veled.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.12.26. 10:49:52

@sárkányfő:

Tévedsz. A történet lényege: ne lehessen kitalált politikai akciókkal takarózva gyalázni a kereszténységet. CSAK ez az egyetlen lényeges elem.

grani 2012.12.26. 11:05:23

@sárkányfő: Putyin ellen énekelnek itt minden utcasarkon, TV-ben. Sőt ki is van plakátozva. A kutya se bántja őket. Viszont a templomban pornószínésznőcskéknek lábakat emelgetni az oltár előtt itt nem szabad. Ezért kaptak pár évet megérdemelten. A gond ott volt, hogy nem a nem szankcionált tüntetést szabálysértését húzták rájuk, ami kb. száz eurós pénzbüntetés, hanem a vallási érzelmek megsértését (orosz BTK 2. 213). Egy sokvallású, szigorúan szekularizált államban ezt komolyan veszik. Én is jártam abban a templomban, itt van tőlem nem messze, rálátok az ablakomból. Ha történetesen ott lettem volna, garantáltan megrugdosom őket. Én ugyanis nem vagyok toleráns.
A Putyin vonalat meg a nyugati, hozzád hasonló seggnyalók erőltetik. Pofázz csak. Egyre inkább világossá válik, kik fizetnek és miért.

sárkányfő 2012.12.26. 12:24:36

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:
ja, mert a te értelmezésed amely kizárja a valóság felét, az az egyetlen és mérvadó. esetleg isten-komplexusod van?

@grani: lebuktattál, most beismerem hogy engem Putyin ellenes nemzetközi oligarchák fizettek le, jaj de éles szemű és okos vagy, előtted nincs titok.

bazmeg két ekkor kretént, hihetetlen....

grani 2012.12.26. 12:27:36

@sárkányfő: te még itt? Egyszer már elhúztál Süsü földre és visszajöttél? Na menj vissza és ne zavard a felnőttek beszédét, kis butuska :)

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.12.26. 13:10:22

@sárkányfő:

Grani megírta neked. Grani Putyin-párti, én meg Putyin-ellenes vagyok, mégis ebben ugyanazt mondjuk. Oroszországban nemzeti érdek, hogy ne lehessen etnikai és vallási alapon gyűlöletet szítani. Ez egy soknemzetiségű, sokvallású állam, s ha az állam nem lépne fel a gyűlöletkeltők ellen, abból óriási veszélyek keletkeznének. Azaz EBBEN támogatom Putyinék kemény fellépését a 3 buta liba ellen.

Jim Raynor 2012.12.26. 13:44:02

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

"Az egyházak nyilváníthatnak minden kérdésben véleményt, ez az egyik feladatuk."

legyen, de a te logikádat követve ez sérti az én ateista meggyőződésemet, tehát minden ilyen gyűlöletkampánynak minősül, tehát börtönbe velük.

(ui.: nem, nem ez a feladatuk. én sem megyek be a templomba, hogy vallási kérdésekben véleményt nyilvánítsak.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.12.26. 13:48:16

@Jim Raynor:

Szólásszabadság van, azaz ilyen jogod nincs. A véleményszabadságot biztosítja több jogszabály. A szólásszabadságnak az is része, hogy tűrni vagy kénytelen a neked nem tetsző álláspontok hangoztatását.

grani 2012.12.26. 14:07:40

@Jim Raynor: És ezt hogy teszik a vallás képviselői? Odamennek az ateista templomodba és ott hangoztatják, miközben a háttérben nővérkórus énekel szent dalokat? Esetleg közben űvöltözik, hogy az Isten büntesse meg az ateista nagyvezírt? Ki is az most?

Jim Raynor 2012.12.26. 14:15:50

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

aha, de akkor ez a "tűrni vagy kénytelen" az egyházakra miért nem vonatkozik?

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.12.26. 14:17:29

@Jim Raynor:

Rájuk is vonatkozik. Az egyház nem kérheti az ateista propaganda tiltását, kénytelen azt tűrni.

Jim Raynor 2012.12.26. 14:23:10

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

"De, ez IS a feladatuk."

nem, nem és nem! szálljon le az egyház a világi dolgokról, semmi köze hozzá! tudod, szekularizáció, meg ilyenek....

a fasz kivan már, hogy a 21. sz-ban ilyen idejétmúlt, bigott, a történelem során az emberiségnek hihetetlen károkat okozó szervezetek érzékenységével kell foglalkozni. az emberek hitéből pénzt csináló vállalkozások ezek, semmi több, mire fel ez a nagy érzékenykedés?

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.12.26. 14:25:04

@Jim Raynor:

A szekularizáció lényege: az egyházak ne gyakoroljanak közvetlenül állami hatalmat.

Amit te mondasz - hogy kuss az egyházaknak - az nem szekularizáció, hanem ateizmus.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.12.26. 14:25:38

@Jim Raynor:

"a történelem során az emberiségnek hihetetlen károkat okozó szervezetek"

A kommunista pártokra gondolsz?

Jim Raynor 2012.12.26. 14:27:17

és félreértés ne essék, hülye picsák ezek egytől-egyig, megérdemelne mindegyik egy kiadós sallert, na de hogy a kis performanszukra ráfogni, hogy vallási gyűlöletet szít, csak azért, hogy le lehessen őket ültetni, az elég gyomorforgató.

Jim Raynor 2012.12.26. 14:30:00

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

nem, az egyházakra gondolok, de tudod te ezt pontosan.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.12.26. 14:33:40

@Jim Raynor:

Nem értek egyet veled. Az egyházak nélkül sehol sem lennénk.

Jim Raynor 2012.12.26. 14:36:09

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

"A szekularizáció lényege: az egyházak ne gyakoroljanak közvetlenül állami hatalmat."

de nem ám, a szekuralizáció lényege a vallási szféra kiszorítása a világi életből. ami te mondasz, az csak egy szelete ennek.

Jim Raynor 2012.12.26. 14:38:18

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

"Az egyházak nélkül sehol sem lennénk."

én meg azt gondolom, hogy a felvilágosodás nélkül nem lennénk sehol, és gondolom tudod, hogy az akkori gondolkodó arcok hogy vélekedtek az egyházi hatalomról.

Jim Raynor 2012.12.26. 14:41:30

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

hát hiába mondod, hogy nem, ha egyszer igen :D olvass egy kicsit utána.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.12.26. 14:41:40

@Jim Raynor:

A felvilágosodás nem éppen pozitív történelmi esemény...

Jim Raynor 2012.12.26. 14:49:07

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

nebassz, ez nekem új. másrészről, gondolom, szerinted az inkvizíció, a keresztesháborúk, vagy pl. a középkori pápák gátlástlan kapálódzása a világi hatalom után poziitív történelmi eseményeknek minősülnek.....

grani 2012.12.26. 14:51:07

@Jim Raynor: No, akkor sok mindent be kellene tiltani. Mert minden párt az emberek hitére alapozva csinál pénzt. Az egyházakat azért nem lehet betiltani, mert igény van rá. És az, hogy neked bántja a csőrödet, még nem ok. Akkor a ballibcsi pártokat is be kellene tiltani, mert nekem meg azok csipik a szememet. Sőt azt is, hogy ezek a kártékony férgek, mármint a ballibcsi agitpropos politkorrektek bárhol is véleményt nyílvánítsanak.
Na, mitszólsz?

grani 2012.12.26. 14:54:42

@Jim Raynor: Én voltam abban a templomban, jó párszor. Hatalmas. Az oltár előtt mindig jó pár tucat ember térdel és imádkozik. Istenéhez. Békéért, boldogságért, halott szereteteiért, bármi okon is ott van és hisz. És akkor berohan pár zokniba csomagolt pornós picsa és emelgeti a lábát és marhaságokat énekel. Mit szólsz? Mit éreztek azok az emberek? Itt nem csak az egyház lett megsértve, hanem azok, akiknek az áhítatát megzavarták. EZT nem lehet tenni. EZÉRT kapták, amit kaptak.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.12.26. 14:55:50

@Jim Raynor:

Én magam is kritikusan szemlélelem egyes középkori római pápák tevékenységét, bizony sok dologban bűnt követettek el, azonban nehogy már kidobjuk a fürdővízzel együtt a gyereket is. Hozzáteszem: magam nem is vagyok katolikus, azaz nem a saját érdekeimet védem, hanem a szimpla igazságot. Attól, hogy én nem vagyok katolikus és kritikus vagyok velük szemben, még nem jelenti azt, hogy el kellene őket mindenben utasítanom és ne kellene megvédenem a katolikus testvéreket a hamis vádak alól.

grani 2012.12.26. 14:56:14

@Jim Raynor: Mi is volt az inkvizició pld. az indiánok kiírtásához, a gyarmati rendszerhez, a világháborúkhoz, a fasiszta és kommunista rendszerek rémségeihez képest? Ezek bizony mind-mind a felvilágosodásból nőttek ki... Vadhajtások, de a tő ugyanaz...

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.12.26. 14:59:06

@grani:

Pontosan.

A vicc az, hogy ma sem tudja az átlag ateista, hogy az indiánok ügyében a katolikus inkvizíció éppenhogy POZITÍV szerepet játszott.

grani 2012.12.26. 15:03:33

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Igen. Ugyanis az egyház az indiánokban megtérítendőket látott. Az egyház szorgalmazta a rabszolgaság megszüntetését. Pld. Mexikó az egyház nyomására megszüntette a rabszolgaságot. Texas akkoriban Mexikóhoz tartozott. A fehér yankee telepesek fellázadtak az ellen, hogy a rabszolgaságot el kell törölni. Megnyerték a harcot és a rabszolgaság maradt Texasban, igaz, a felvilágosult USA keretében. Na ja, a bigott katolikus Mexiko meg ugye...

Jim Raynor 2012.12.26. 15:35:44

@grani:

"EZÉRT kapták, amit kaptak."

igen, de mi is az az ezért? bakker, bárhová máshová rohannak be, megússzák pénzbüntetéssel (ami arányos büntetés egy ilyen faszkodásért, pedig megzavarhatták volna egy mittomén, színházi előadás nézőinek, egy tekebajnokság résztvevőinek vagy egy hímzőszakkör résztvevőinek "áhítatát", mi lett volna a különbség? semmi, csak annyi, hogy nem lett volna belőle ekkora purparlé. de bezzeg hogy templomba mentek, rögtön szodoma és gomorra, és máglyára a ribancokkal, na ez az ami gusztustalan.

Jim Raynor 2012.12.26. 15:38:55

@grani:

muhaha, hittérítők, hát ember, éppen azt ajnározzátok, hogy van egy vallás, amelyik nem viseli el, hogy mindenki olyan vallású legyen és abban higgyen, amiben akar. és még ti szidjátok a felvilágosodást lol.

Jim Raynor 2012.12.26. 15:40:53

@grani:

azt már csak merő rosszindulatból teszem hozzá, hogy baromira nem az indiánok lelki üdvéért aggódva térítettek, hanem azért, mert a több hivő több egyházi adót jelent, de biztos én vagyok a geci.

grani 2012.12.26. 15:44:13

@Jim Raynor:
Majd ugyanez a társaság Pétervárott a Lityejniy most felnyitható részére egy világító faszt rajzolt. Mikor felnyitották éjszaka a hídat, ami pont a KGB-vel szemben van, hát az egész KGB ezt nézte. Senkinek semmi baja nem lett, az egész város röhögött a KGB-vel az élen.
Hogy dugnak a természetrajzi múzeumban? Kit érdekel, este volt. De ha ezt a kisdiákok előtt teszik, az is rendben van szerinted?
Gondolod, ha egy temetésre rontanak be lábakat emelgetni, az ugyanaz, mint ha egy színházba? Vagy karikatúrát Putyinról az ugyanaz, mint a Profétáról? Disztingválni kell. Aki meg nem tud, vagy akkora bunkó, hogy nem érzi, érti a különbséget, azt le kell ültetni, hátha felfogja.
Aztán meg neked gusztustalan, nekem meg az, amit ezek a kurvák csináltak. Neked is van egy véleményed, nekem is. Vagy te azt hiszed, több vagy nálam? A te véleményed modern, progresszív én meg az elmaradott, bunkó reakciós vagyok? Szóval te vagy a felsőbbrendű én meg az alantas, lenézendő vélemények hangoztatója? Mert erre megy ki a dolog, nem?

grani 2012.12.26. 15:46:30

@Jim Raynor: A felvilágosultak meg azt nem tűrik, hogy valaki leszarjak az eszméiket. Egy egy. Amúgy meg gondolod, sok adót be lehetett volna szedni az indiánoktól? És milyen rossz lett volna nekik, ha a kiírtás és a rabszolga sors helyett egyházi adót kellett volna fizetniük. Szegények, a felvilágosúltak megmentették őket. Kiírtották és megmentették a gonosz egyház karmaitól.

Jim Raynor 2012.12.26. 18:27:16

@grani:

mire megy ki a dolog, vegyél már vissza bazmeg. kettőnk közül én vagyok az, aki el bírja fogadni, ha más is kinyilvánítja a véleményét.

másrészről igen, disztingválni kell, de aki szerint az ominózus performansz két év börtönnel büntetendő, az semmiben sem különbözik azoktól, akik a középkorban mondvacsinált okokkal boszorkánynak bélyegeztek valakit, aztán jól elégették.

harmadrészt, amíg a papjaitok elég jelentős számban kisfiúkat rontanak meg, addig "gusztustalanság" címén bármin is felháborodni meglehetősen farizeus dolog (nota bene, a pedofil papok nem kaptak börtönbüntit, gondolom, ez sem gusztustalan. pfejj).

grani 2012.12.26. 19:05:06

@Jim Raynor: Nos, én még nem bazmegeztem, de te már elkezdted. Lehet, és ez bizony jellemző, hogy nem veszed észre, de nem fogadod el a tőled eltérő véleményt. És észérvek sem hatnak rád, csak hajtogatod, hogy performansz meg hogy szegényeket nem kellett volna. Mondvacsinált okokkal meg pont a polikorrektek csinálják ki az ellenfeleiket fasizmust, nácizmust emlegetnek és demagóg módon támadnak mindent, ami nem illik bele a streamjükba. Ha meg hazúgságon kapják őket, űvöltenek, mint a fába szorúlt féreg.
Az eset egyébként egy pravoszláv templomban történt. Gondolom, halvány fogalmad sincs, mi a különbség a katolikus és a pravoszláv egyház között, de rögtön hozod a pedofil papokat. Holott a szakálas, pulcsis bácsik között sokkal több a pedofil, csak hát az nálatok a progresszió jele.
Mégegyszer, én jogosnak tartom a két évet. Megérdemelték. Te nem. Én érvelek, te meg bazmegelsz.

Jim Raynor 2012.12.26. 19:33:44

@grani:

te érvelsz? ugyan mivel? azt hajtogatod, hogy megérdemelték, oszt ennyi. marha nagy érvelés, mondhatom. az meg komoly szellemi teljesítményre vall, hogy az egész mondandómból az az 1 db bazmeg ragadt meg.

én meg változatlanul azt hajtogatom, hogy kijárt volna nekik egy seggberúgás, de amit kaptak, nem érdemelték meg. semmilyen más esetben nem kaptak volna ennyit, de hogy a nagy szent anyaszentegyház érintett, akkor bezzeg rögtön más a helyzet. na, nekem ebből a kettős mércéből van elegem, meg abból,hogy a 21. században az egyházak még mindig kiváltságokat élvezhetnek. az dühít, amikor kilóg a lóláb, itt pedig nagyon kilóg.

ja, és a félreértések elkerülése végett: rohadtul nem számítok polkorrektnek, sőt, a véleményem bizonyos kérdések kapcsán egyes kultúrkörökben kimondottan nácivá bélyegezne, bár mondjuk ezt pont leszarom. na alászolgája.

grani 2012.12.26. 19:45:08

@Jim Raynor: Hehe. Szerencséjük volt, mert ha ezt egy mecsetben játszák el, akkor a közönség kibelezi őket.
Meg aztán van törvény rá. Sehol nem lehet ilyesmi csinálni. Nemcsak hogy templomban nem, hanem mondjuk egy hősi emlékműnél sem, vagy mondjuk egy zsinagógában sem. Ez Oroszországban a törvény. Egyébként az orosz egyház kegyelmet kért nekik, de hát ez kevés.
Aztán meg a vakgyűlöleted az egyház ellen, mint társadalmi szervezet ellen, nehezen érthető. Ha mondjuk a sakkszövetség jelenti fel őket és ugyanúgy leültetik őket, akkor rendben?

Jim Raynor 2012.12.26. 20:08:56

@grani:

törvény a lófaszt, te is tudod, én is tudom, hogy ez egy klasszik koncepciós eljárás volt, nem más. ha nem értesz egyet, akkor kérlek mutasd meg, hogy a lányok által előadott nóta mely részei is valósították meg a vallási gyűlölelet?

grani 2012.12.26. 20:17:06

@Jim Raynor: Maga a tény, hogy egy működő templomban, oltár előtt tették amit tettek. Oroszországban mindenki tudja, hogy a nóta csak ürügy volt. Az egyházat akarták lejáratni és provokálni. Mint mondtam, Putyin ellenes nótát akárhol énekelhetsz, senki rád se fog bagózni. Sőt, akár hírdethetsz is táblán. Vagy két hónapig volt kint egy plakát az utcán, hivatalos hírdető táblán, hogy Putyin cár, meddig akarsz még uralkodni. Láttam minden nap munkába menet. Ja, vagy egy kilométerre a Kremltől.
Ami engem bőszit, hogy ebből valaki koncepció pert szeretne látni. Nincs itt ilyen, bármennyire is szeretnék egyesek.
Szóval nem a nóta volt a gond, hanem az, hogy kurvák adták elő, illetlen mozdulatokkal egy működő templom oltára előtt és ezzel sok embert megsértettek a vallásában. Punktum.
Szakadj már el a nótától. Ha a micimackót éneklik, akkor is leültetik őket.

Jim Raynor 2012.12.28. 11:37:01

@grani:

1. "vallási gyűlölet által motivált garázdaság" miatt ítélték el őket. mi is a probléma? hogy szó nem volt vallási gyűlöletről. az hogy le akarták járatni az egyházat, egy dolog (megjegyzem, az az egyház, amelyik ilyen gátlástalanul nyalja putyin elvtárs seggét, ne nagyon lepődjön meg ezen) na de hol van ez a vallási gyűlölettől? amit csináltak, az sima rendzavarás semmi több, ennek megfelelően kellett volna megbüntetni őket.

2. szóval ha neked nem tetsző életmódot folytató egyének hülye ruhában bemennek egy templomba énekelni, akkor azokat le kell ültetni? erre tanít Jézus, ugye?

3. a libák akciója még punk provokációnak is igen gyenge volt. ha legalább dugtak volna az oltáron, vagy beleszartak volna a szenteltvízbe, az igen, az már valami lett volna, de amit csináltak, az nem több, mint dedós bohóckodás, aki meg ezen besértődik, az nem teljesen százas.

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2012.12.29. 02:51:30

@Jim Raynor: összekevered a krisztusi kereszténységet a politikai kereszténységgel. A politikai kereszténység igenis leülteti azokat, akik packáznak, és ezt a tradíció és a szakralitás érdekében teszi. Ez a típusú kereszténység az, amit politikai erők a zászlójukra tudnak venni, egy klub-azonosító, olyasmi, mint a metálosok vagy a fradisták. A jobbik nemigen tudna cigányok ellen hergelni azzal, hogy tartsd oda a másik orcádat is..

De azzal, hogy egy csapat vagyunk, a történelmi dicső elődök felelős leszármazottaiként meg kell védenünk az erkölcsöt meg a hagyományt, no azzal már lehet tömeget motiválni.
süti beállítások módosítása